Nowa oferta

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Arkovianin
PlusManiak
Posty: 59
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 sie 2015, o 21:54
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Nowa oferta

Post autor: Arkovianin »

Witam Państwa bardzo serdecznie, mam pytanie, czy można napisać sugestię o nową ofertę internetową w sieci plus dla ofert DATA? Jak tak to gdzie ją skierować?
Służę pomocą

Co mam?
Sieć: PLUS, P4
Telefon: Xiaomi Mi10 lite 5g
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Nowa oferta

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Arkovianin,
Arkovianin pisze:Jak tak to gdzie ją skierować?
sugestię prześlij proszę na adres: bok@plus.pl"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
plusek
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 7 gru 2021, o 10:24
Lokalizacja: Poznań Financial Centre - Punkt plusa
Kontakt:

Ile kosztuje najtańszy abonament plusa?

Post autor: plusek »

I gdzie jest taniej - W internecie czy punkcie? :->
Ostatnio zmieniony 7 gru 2021, o 11:05 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - podobny temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Nowa oferta

Post autor: Marta_Plus »

plusek,

oferta różni się w zależności od kanału sprzedaży, w jakim jest realizowana. Z jej szczegółami możesz zapoznać na naszej stronie: www.plus.pl/abonament/nowy-numer (dostępne także są inne opcje, takie jak przeniesienie numeru, przejście z karty na abonament, czyli wybierasz tę, która Cię interesuje). Może spodoba Ci się też oferta Plush'a. Jeśli jednak będziesz potrzebował pomocy w wyborze najlepszych warunków, to zachęcam również do pozostawienia danych przez baner w moim podpisie, oddzwoni wówczas nasz pracownik.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gaja798
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 4 sty 2022, o 14:35

Internet domowy - zmiana abonamentu i routera

Post autor: Gaja798 »

Witam. 13.12.21 została zawarta umowa na 24 miesiące ( abonament) na internet domowy 120 GB + 5g w abonamencie i do tego router ZTE MF286r .
Czy przed upływem miesiąca można zmienić abonament oraz wymienić router na taki żeby odbierał 5G ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 4 sty 2022, o 15:13 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - podobny temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Nowa oferta

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Gaja798,

jeśli nowa umowa została zawarta z danym sprzętem, to nie ma już możliwości zmiany warunków umowy oraz wymiany urządzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vasaku12
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 lut 2022, o 12:09

Czy moge zminić umowe?

Post autor: Vasaku12 »

Witam,
Od kilku lat mam umowę w plusie. W moim abonamencie mam telewizje i internet WiFi.
Chciałbym się dowiedzieć czy mogę teraz w trakcje trwania umowy zmienić internet WiFi
na internet światłowodowy? :-D
Ostatnio zmieniony 16 lut 2022, o 15:32 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Nowa oferta

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Vasaku12,
Vasaku12 pisze:Chciałbym się dowiedzieć czy mogę teraz w trakcje trwania umowy zmienić internet WiFi
na internet światłowodowy?
Nie ma możliwości dokonania takiej zmiany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomek1255
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 26 lip 2015, o 10:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tomek1255 »

Pytanie z innej beczki czy przy przeniesieniu umowy do Plusa można uzyskać lepszą ofertę niż jest na stronie oraz w salonie ???
Ostatnio zmieniony 23 maja 2022, o 12:20 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Nowa oferta

Post autor: Marta_Plus »

tomek1255

odpowiedź znajdziesz w pościeponiżej:
Marta_Plus pisze:oferta różni się w zależności od kanału sprzedaży, w jakim jest realizowana. (...) Może spodoba Ci się też oferta Plush'a. Jeśli jednak będziesz potrzebował pomocy w wyborze najlepszych warunków, to zachęcam również do pozostawienia danych przez baner w moim podpisie, oddzwoni wówczas nasz pracownik.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomek1255
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 26 lip 2015, o 10:35

Re: Nowa oferta

Post autor: tomek1255 »

Marta_Plus pisze:tomek1255

odpowiedź znajdziesz w pościeponiżej:
Marta_Plus pisze:oferta różni się w zależności od kanału sprzedaży, w jakim jest realizowana. (...) Może spodoba Ci się też oferta Plush'a. Jeśli jednak będziesz potrzebował pomocy w wyborze najlepszych warunków, to zachęcam również do pozostawienia danych przez baner w moim podpisie, oddzwoni wówczas nasz pracownik.
Nie interesuje mnie kontakt z "podstawowej infolinii" jestem klientem Plusa od 7 lat ( mam dwa abonamenty na internet) nr obecny należał przez 4 lata do Plusa ale przeniosłem do Orange ze względu na lepsze warunki, obecnie chcę poznać KONKURENCYJNĄ ofertę nie przez podstawową infolinie ani przez stronę internetową.
ps. wiem , że macie dobre i co najważniejsze konkurencyjne oferty w DUK. Nie raz korzystałem...
michas88
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 lip 2023, o 10:24

Abonament na 12mies

Post autor: michas88 »

Witam, czy oferta która widze na stronie u Was tj. abonament bez telefonu na 12mies, 50GB i disney na 12mies itd... jest też dostępna stacjonarnie w cenie 59zl? Czyli w tej samej co na stronie? Czy wgl jest dostępna roczna umowa przez salon plus stacjonarne?
Ostatnio zmieniony 21 lip 2023, o 12:16 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Nowa oferta

Post autor: Basia_Plus »

Witaj michas88,

oferta powinna być dostępna także w punktach stacjonarnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KatarynkaMała
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 wrz 2023, o 14:38

Przedłużenie umowy i zawarcie nowej przez telefon

Post autor: KatarynkaMała »

Witam.
Wczoraj telefonicznie podpisywałam nową umowę i dodatkowo przedłużałam inne trzy: dwa telefoniczne i internet z modemem na raty. Do telefonicznych i internetu w ciągu kilku minut otrzymałam na email aneksy do zatwierdzenia. Potwierdziłam je i otrzymałam informację o pozytywnym załatwieniu sprawy i oczekiwaniu na kuriera. Jednak do tej pory nie otrzymałam żadnego smsa ani emaila na temat nowego numeru i sprzętu jaki mial zostać do niego przypisany (dwa telefony xiaomi z obecnej promocji 2w1 i zegarka locon). Nie wiem czy umowa została zawarta, czy jest weryfikowana i muszę zaczekać. Nie posiadam żadnego numeru zamówienia itp. Dziękuję za jakiekolwiek informacje i pozdrawiam :-)
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2023, o 09:52 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nowa oferta

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj KatarynkaMała,

nie wiem jaka została wybrana forma zawarcia tej umowy, ale jeżeli do jutra nie otrzymasz w tej sprawie żadnej informacji/wiadomości (należy także zweryfikować folder SPAM), to prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas status tej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ