Opłacony rachunek a windykacja.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 lis 2014, o 17:44
Opłacony rachunek a windykacja.
Witam.
Mam problem, mimo że opłacam rachunki w terminie, co jakiś czas tak jakby odcina mi internet. Np jak chce wejść na jakąś stronę wyskakuje coś takiego jak na zdjęciu. Co jest powodem ? Od czasu do czasu mam też powiadomienie "Zaloguj się do sieci Plus"
Mam problem, mimo że opłacam rachunki w terminie, co jakiś czas tak jakby odcina mi internet. Np jak chce wejść na jakąś stronę wyskakuje coś takiego jak na zdjęciu. Co jest powodem ? Od czasu do czasu mam też powiadomienie "Zaloguj się do sieci Plus"
Re: Opłacony rachunek a windykacja.
może to być
słaby net czyli ładuje ale nie może załadować strony
może wykorzystałeś limit GB i włączył się lejek 32 kb/s i dlatego tak działa
może błędy w łączeniu między telefonem i serwerem
może źle działa serwer tej strony, - sprawdź czy wejdzie na inne strony, jak tak i inne strony działają to serwer czyli problem po stronie tej strony,a jak na inne strony też nie wchodzi to szukaj dalej,
może to być problem techniczny z szybkością po stronie nadajników Plusa
to możliwe powody,
dla pewności sprawdź czy i jak działa na innej karcie sim w Plusie,
trzeba to sprawdzić metodą prób i błędów
słaby net czyli ładuje ale nie może załadować strony
może wykorzystałeś limit GB i włączył się lejek 32 kb/s i dlatego tak działa
może błędy w łączeniu między telefonem i serwerem
może źle działa serwer tej strony, - sprawdź czy wejdzie na inne strony, jak tak i inne strony działają to serwer czyli problem po stronie tej strony,a jak na inne strony też nie wchodzi to szukaj dalej,
może to być problem techniczny z szybkością po stronie nadajników Plusa
to możliwe powody,
dla pewności sprawdź czy i jak działa na innej karcie sim w Plusie,
trzeba to sprawdzić metodą prób i błędów
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Opłacony rachunek a windykacja.
Witaj tofel3,
- problem występuje tylko przy wejściu na jedną konkretną stronę, a na inne już jest ok?
- przekierowanie na podaną stronę następuje, gdy posiadasz jeszcze jednostki w pakiecie?
- czy opisana sytuacja występuje w określonej lokalizacji?
- problem występuje tylko przy wejściu na jedną konkretną stronę, a na inne już jest ok?
- przekierowanie na podaną stronę następuje, gdy posiadasz jeszcze jednostki w pakiecie?
- czy opisana sytuacja występuje w określonej lokalizacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Opłacony rachunek a windykacja.
W danym momencie problem występuje na różnych stronach.
Pakiety nie są wykorzystane.
Głównie zauważyłem to w jednej lokalizacji.
EDYCJA:
Na drug nr podobno czasem też występuje tą sama sytuacja.
Pakiety nie są wykorzystane.
Głównie zauważyłem to w jednej lokalizacji.
EDYCJA:
Na drug nr podobno czasem też występuje tą sama sytuacja.
Ostatnio zmieniony 8 paź 2020, o 10:35 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połaczono posty - post pod postem.
Powód: Połaczono posty - post pod postem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Opłacony rachunek a windykacja.
tofel3,
jakiej lokalizacji sprawa dotyczy?tofel3 pisze:Głównie zauważyłem to w jednej lokalizacji.
Czy drugi numer znajduje się w tej samej lokalizacji?tofel3 pisze:Na drug nr podobno czasem też występuje tą sama sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Opłacony rachunek a windykacja.
05-410 Józefów
Drugi nr w tej samej lokalizacji.
Drugi nr w tej samej lokalizacji.
Basia_Plus pisze:tofel3,
jakiej lokalizacji sprawa dotyczy?tofel3 pisze:Głównie zauważyłem to w jednej lokalizacji.Czy drugi numer znajduje się w tej samej lokalizacji?tofel3 pisze:Na drug nr podobno czasem też występuje tą sama sytuacja.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Opłacony rachunek a windykacja.
tofel3,
jaki cykl rozliczeniowy posiadasz? Ostatnia faktura jest już opłacona? Aktualnie rozumiem, że połączenie internetowe nie jest dostępne, zgadza się? A jak wygląda kwestia połączeń/SMS-ów/MMS-ów? Z tych usług możesz korzystać?
jaki cykl rozliczeniowy posiadasz? Ostatnia faktura jest już opłacona? Aktualnie rozumiem, że połączenie internetowe nie jest dostępne, zgadza się? A jak wygląda kwestia połączeń/SMS-ów/MMS-ów? Z tych usług możesz korzystać?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Opłacony rachunek a windykacja.
Do 17 każdego miesiąca. Tak jest opłacony, zawsze o czasie. Tak internet nie działa.
Połączenia chyba działają.
Połączenia chyba działają.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Opłacony rachunek a windykacja.
tofel3,
jeżeli po przełożeniu karty SIM do innego telefonu, sytuacja się powiela, prześlij proszę na adres dwn@plus.pl"target="_blank:
- opis sytuacji,
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- załącz również screen z komunikatem, który się wówczas pojawia.
Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
jeżeli po przełożeniu karty SIM do innego telefonu, sytuacja się powiela, prześlij proszę na adres dwn@plus.pl"target="_blank:
- opis sytuacji,
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- załącz również screen z komunikatem, który się wówczas pojawia.
Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 cze 2021, o 09:45
Blokada połączeń - a brak kompetencji Działu Obsługi
To co ma miejsce w sieci plus to jest kompromitacja. Szczególnie jeśli chodzi o Dział Obsługi klienta i podejście do klientów firmowych. Sytuacja bardzo prosta. Z powodu braku płatności blokada połączeń wychodzących. Nie trudno zrozumieć. Jak będzie zapłacone to blokada będzie zdjęta. Wiadomo jak jest przy pandemii covidowej, opóźnienia gonią opóźnienia. klienci nie płacą w terminie. Po tygodniu blokada połączeń przychodzących. ŻENADA ! Telefon do działu obsługi.. po prawie 30 minutach rozmowy Pani stwierdza że warunkowo może zdjąć blokadę.. Umówiony termin wpłaty, blokada zdjęta. Niby super, niby wszystko dobrze. Po za starganymi nerwami, ale o to już mniejsza. Płatność wykonana zgodnie z ustaleniami. konto zabezpieczone.. NIBY I nagle w poniedziałek rano NIESPODZIANKA, wszystkie numery firmowe nieaktywne I znowu telefon na infolinie.. prawie godzina rozmowy i nic.. Rozmowa jak z Automatem.. Najpierw jakiś niemiły facet który twierdzi ze nic nie może... (to może go zwolnić, bo po co odbiera telefony ) a później przemiła Pani Agnieszka ... która po prawie godzinnej rozmowie i tak nic nie może zrobić. Niby śmieszne, ale nie dla małej firmy jak nasza. Podobno nie ma podstaw.. mimo że wpłaty dokonane zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami Podobno jeszcze nie zaksięgowane na koncie abonenckim.. Takie podejście do klienta który korzysta z usług od 3 lat, w rachunkach firmowych - przy miesięcznej płatności około 2,500,00 zł.. i po 3 latach nie ma zaufania do klienta. A w naszej sytuacji to brak możliwości kontaktu z pracownikami, mało tego.. to również brak możliwości zalogowania się do banku - bo nawet sms z kodem nie przyjdzie Wygląda na to że po 3 latach pora zmienić sieć, bo to co dzieje się w sieci Plus zakrawa o pomstę do nieba..
EDYCJA:
Jakoś nie widzę odpowiedzi na post, a łączenie z innym po to aby ukryć temat uważam za nie na miejscu.
EDYCJA:
Jakoś nie widzę odpowiedzi na post, a łączenie z innym po to aby ukryć temat uważam za nie na miejscu.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2021, o 12:34 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie - przeniesienie do wątku z poruszaną tematyką. 2. post pod postem. W przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ. Zachęcam do zapoznania się z regulaminem Forum: https://plusforum.pl/viewtopic.ph
Powód: połączenie - przeniesienie do wątku z poruszaną tematyką. 2. post pod postem. W przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ. Zachęcam do zapoznania się z regulaminem Forum: https://plusforum.pl/viewtopic.ph
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Opłacony rachunek a windykacja.
Szuan_1986,
jeśli numery nadal są nieaktywne, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL/NIP) przez ten formularz. Pracownik BOK mając wgląd w konto, zweryfikuje sytuację. Podaj mi potem numer zgłoszenia, wówczas postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. Za napotkane niedogodności najmocniej przepraszam.
jeśli numery nadal są nieaktywne, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL/NIP) przez ten formularz. Pracownik BOK mając wgląd w konto, zweryfikuje sytuację. Podaj mi potem numer zgłoszenia, wówczas postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. Za napotkane niedogodności najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 cze 2021, o 09:45
Re: Opłacony rachunek a windykacja.
To nie chodzi o przeprosiny, tylko o normalna ludzka współpracę. Jak można po 3 latach wyłączyć komuś połączenia przychodzące pomimo informacji że platnosc została dokonana. To jest niedopuszczalne, w szczególności że tłumaczone było na infolinii że jest ZAPLACONE! Do tego od rana nie mogę zalogować się do banku, do profilu zaufanego itp. Przy prowadzeniu firmy to jakaś porażka. Oczekuję rozwiązania problemu. Numer reklamacji: 2260486
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Opłacony rachunek a windykacja.
Szuan_1986,
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer.Szuan_1986 pisze:Numer reklamacji: 2260486
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 cze 2021, o 09:45
Re: Opłacony rachunek a windykacja.
Jestem ciekawy czy to coś pomoże, czy to tylko kolejne przeciąganie.
Ja już mam dosyć. Takie podejście stanowi podstawę do rozwiązania umowy z operatorem z winy operatora.
Sądzę że jeśli sprawa nie wyjaśni się w ciągu najbliższej godziny to sprawa tak się właśnie zakonczy.
Ja już mam dosyć. Takie podejście stanowi podstawę do rozwiązania umowy z operatorem z winy operatora.
Sądzę że jeśli sprawa nie wyjaśni się w ciągu najbliższej godziny to sprawa tak się właśnie zakonczy.