Problem z konfiguracją INTERNET, MMS

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Majlo888
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 sty 2021, o 15:27

Problem z konfiguracją INTERNET, MMS

Post autor: Majlo888 »

Witam, mam problem z konfiguracją. Próbowałem kilka razy automatycznie konfiguracji na stronie plusa ale przychodzi tylko powiadomienie: "Za chwilę otrzymasz konfigurację telefonu..." czekam, czekam i nic nie przychodzi. Próbowałem też konfiguracji ręcznej, nie działa. Zmieniłem telefon na nowy, zmieniłem przy okazji też kartę na nową nanoSIM. W dalszym ciągu nie mogę skonfigurować telefonu, nie dochodzi SMS z konfiguracją. W czym może być problem?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Problem z konfiguracją INTERNET, MMS

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Majlo888,
Majlo888 pisze:Zmieniłem telefon na nowy,
jaki model aparatu posiadasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Majlo888
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 15 sty 2021, o 15:27

Re: Problem z konfiguracją INTERNET, MMS

Post autor: Majlo888 »

W tej chwili jest to Cubot X19
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problem z konfiguracją INTERNET, MMS

Post autor: Marta_Plus »

Majlo888,
Majlo888 pisze:Próbowałem też konfiguracji ręcznej, nie działa. Zmieniłem telefon na nowy, zmieniłem przy okazji też kartę na nową nanoSIM.
Po konfiguracji ręcznej telefon był wyłączany i włączany ponownie? Usługa GPRS jest aktywna na numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Majlo888
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 15 sty 2021, o 15:27

Re: Problem z konfiguracją INTERNET, MMS

Post autor: Majlo888 »

Tak, był restartowany. Próbuję sprawdzić status usługi GPRS za pomocą kodu jednak pojawia się komunikat "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI"
pszprega
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 8 mar 2013, o 13:38

Re: Problem z konfiguracją INTERNET, MMS

Post autor: pszprega »

Masz pewnie telefon na abonament? Jeśli tak to kodami nic nie sprawdzisz bo działają one tylko w ofertach na kartę. Sprawdź na Plus Online.
Majlo888
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 15 sty 2021, o 15:27

Re: Problem z konfiguracją INTERNET, MMS

Post autor: Majlo888 »

Przełożyłem kartę do aparatu Samsung Galaxy A8. Wykonałem konfigurację automatyczną ze strony Plusa, tym razem sms z konfiguracją doszedł jednak po zainstalowaniu i restartowaniu urządzenia nadal brak połączenia z internetem.
Próbując aktywować bądź sprawdzić status usługi GPRS za pomocą kodu na Galaxy pojawia się ten sam komunikat "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI".

EDIT:
Problem rozwiązany przez konsultanta z obsługi klienta. Usługa internetu była wyłączona.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problem z konfiguracją INTERNET, MMS

Post autor: Marta_Plus »

Majlo888,
Majlo888 pisze:EDIT:
Problem rozwiązany przez konsultanta z obsługi klienta. Usługa internetu była wyłączona.
Super. Dziękuję za info. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
arquez
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 cze 2021, o 20:47

Nowa karta brak internetu

Post autor: arquez »

Nowy abonament na 24m w Plushu... Zaczynam żałować, pierwsza karta w ogóle nie działała , sprawdzone na 2 telefonach, po wymianie na nową kartę SIM połączenia działają jednak internetu brak.

Telefon to Lenovo k6 note. Nie przyszedł żaden sms z konfiguracją. Na stronie ustawplus.pl po wpisaniu modelu telefonu komunikat: Brak ustawień dla telefonu. Przejdź do konfiguracji ręcznej

Ustawiam ręcznie wg. https://www.plus.pl/ustawienia/ServiceP ... et="_blank

Czyli dokładnie Ustawienia... Punkty dostępu:
Nazwa Plus
APN plus
Proxy nie ustawiono
Port nie ustawiono
Nazwa użytkownika nie ustawion
Hasło nie ustawiono
Serwer nie ustawiono
MMSC http://mms.plusgsm.pl:8002"target="_blank"target="_blank"target="_blank
Proxy dla MMS 212.2.96.16
Port MMS 8080
MCC 260
MNC 01
Typ uwierzytelniania PAP
Typ APN internet lub mms - probowalem oba nie dziala
Protokół APN Protokół IPv4
Protokol APN podczas roamingu Protokół IPv4
Włącz wyłacz APN (włączony ale pole na szaro nie można tego zmienić)
Nośnik nie okreslono
Typ MVNO Brak
Wartość MVNO Nie ustawiono

Może ktoś mógłby rzucić okiem na ustawienia bo może coś źle robię. Przesył danych oczywiście włączony...
Ostatnio zmieniony 22 cze 2021, o 09:46 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przenieisenie do wątku z poruszanym tematem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problem z konfiguracją INTERNET, MMS

Post autor: Marta_Plus »

arquez,
arquez pisze:Czyli dokładnie Ustawienia... Punkty dostępu:
Nazwa Plus
APN plus
Proxy nie ustawiono
W polu Proxy spróbuj wpisać: 212.2.96.12:8002

Po zapisaniu ustawień, wyłącz i włącz telefon.
arquez pisze:Przesył danych oczywiście włączony...
Z pozycji sieci GPRS jest aktywny?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ