Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 maja 2019, o 17:49
Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
Witam
Zwracam sie prosba o interwencje do dziale technicznym Plusa po twoch moich ticketach otwartych (C00000001728197 C000000017283374), Pierwszy ticket zostal zamkniety w ciagu 23 minut, drugi kolejengo dnia.
NIestety nie ma mwgladu do ich pelnych tresci ale w obu przyadkach dzia ltechniczny ograniczyl sie do odpowiedzi ze w tym czasie nie bylo zadnych awarii sieci i siec dzialala poprawnie.
Porblem jaki zglosilem to:
1. Odbior SMS
- SMS jezeli juz docieraja to zwykle z opoznieniem 10-12 min co jest problemem w Banku/ePuapie itd ... po prostu kody jednorazowe sa juz niewazne.
- SMS nie docieraja nawet po 24h - SMS aktywujacy konto w serwisie Amazon
- SMS wyslane do mnie docieraja w pieciu lub osmiou kopiach. W tym przypadku wysylane sa w odstepach ok 60min (czyli w moim przypadku od rana do poznego popoludnia)
2. wysylanie SMS
- SMS wyslane przeze mnie zwykle moj telefon sygnlizuje blad "Nie wyslano. Dotknij, by sprobowac jeszcze raz". W tym przypadku odbiorca dostaje cztery kopie tego sms w odstepach kilkusekundowych. A ja myslac ze SMS nie wyslal sie ponawiam jego wyslanie, co znow powoduje wyslanie kolejnych 4 SMS i tak w kolko. ZOrientowalem sie jak kolega oddzownil po tym jak dostal 12 SMS ...
Telefon ma najnowsze oprogramowanie Android 11 z poprawkami z lutego. Uzywam systemowej aplikcji Message. Zglosilem sie do programu beta testow tej aplikcaji wiec uzywam najnowszej dostepnej wersji.
Mieszkam w duzym miescie, nigdy nie mialem problem uz zasiegiem. Predkosc LTE jest na poziomie 70Mbit.
Telefon nie loguje sie do sieci 5G, nie dziala tez VoLTE.
Czy dzial techniczny Plusa wogole istnieje? czy ich zadanie jest zamykanie kazdego ticketa?
Ja jako klient Plusa od xx lat chyba mam prawo do pomocy tecnicznej, pomoc polega na zebraniu informacji i ich analizie. Jezeli trzeba na wlaczeniu na BTS logowania sesji klineta (tak, kiedys mialem cos takeigo robione, dzieki temu Plus znalazl blad w swojej konfiguracji BTS). Rowniez rozwiazanie problemu polega na okresleniu kolejnych krokow jakie ja czy tez Plus ma wykonac. W moim przypadku nic takiego nie mialo miejsca.
Prosze o interwencje, j jestem otwarty na wspolprace. Dajcie mi mizliwosc wyslania emaila ze zrzutami ekranu.
To na pewno pomoze rozwiazac problem
I kolejne pytanie - jak/gdzie mam zglosic niekomepentna i niegrzeczna operatorke BOK?
Uprzedzajac odpowiedzi "smieszkow" - tak ten telefon nie jest dystrybuowany w Polsce. Co nie zmienia faktu ze jest na calym swiecie, poza tym SMS to pewien standard, dzialajacy od lat '90.
Mam recznie ustawiony numer SMSC (Plus nie ma profilu dla tego telefonu) 601000310, nie ma znaczenia czy wymuszam otrzymywanie raportow doreczen czy tez nie. Czyscilem cache aplikacji itd itp. Telefon ma 2tygodnie, problemy wystepuja od pierwszego uruchomienia.
Licze na to ze tutaj uda mi sie wyeskalowac ten problem do kompetentnych osob.
Pozdrawiam
SLawek
Zwracam sie prosba o interwencje do dziale technicznym Plusa po twoch moich ticketach otwartych (C00000001728197 C000000017283374), Pierwszy ticket zostal zamkniety w ciagu 23 minut, drugi kolejengo dnia.
NIestety nie ma mwgladu do ich pelnych tresci ale w obu przyadkach dzia ltechniczny ograniczyl sie do odpowiedzi ze w tym czasie nie bylo zadnych awarii sieci i siec dzialala poprawnie.
Porblem jaki zglosilem to:
1. Odbior SMS
- SMS jezeli juz docieraja to zwykle z opoznieniem 10-12 min co jest problemem w Banku/ePuapie itd ... po prostu kody jednorazowe sa juz niewazne.
- SMS nie docieraja nawet po 24h - SMS aktywujacy konto w serwisie Amazon
- SMS wyslane do mnie docieraja w pieciu lub osmiou kopiach. W tym przypadku wysylane sa w odstepach ok 60min (czyli w moim przypadku od rana do poznego popoludnia)
2. wysylanie SMS
- SMS wyslane przeze mnie zwykle moj telefon sygnlizuje blad "Nie wyslano. Dotknij, by sprobowac jeszcze raz". W tym przypadku odbiorca dostaje cztery kopie tego sms w odstepach kilkusekundowych. A ja myslac ze SMS nie wyslal sie ponawiam jego wyslanie, co znow powoduje wyslanie kolejnych 4 SMS i tak w kolko. ZOrientowalem sie jak kolega oddzownil po tym jak dostal 12 SMS ...
Telefon ma najnowsze oprogramowanie Android 11 z poprawkami z lutego. Uzywam systemowej aplikcji Message. Zglosilem sie do programu beta testow tej aplikcaji wiec uzywam najnowszej dostepnej wersji.
Mieszkam w duzym miescie, nigdy nie mialem problem uz zasiegiem. Predkosc LTE jest na poziomie 70Mbit.
Telefon nie loguje sie do sieci 5G, nie dziala tez VoLTE.
Czy dzial techniczny Plusa wogole istnieje? czy ich zadanie jest zamykanie kazdego ticketa?
Ja jako klient Plusa od xx lat chyba mam prawo do pomocy tecnicznej, pomoc polega na zebraniu informacji i ich analizie. Jezeli trzeba na wlaczeniu na BTS logowania sesji klineta (tak, kiedys mialem cos takeigo robione, dzieki temu Plus znalazl blad w swojej konfiguracji BTS). Rowniez rozwiazanie problemu polega na okresleniu kolejnych krokow jakie ja czy tez Plus ma wykonac. W moim przypadku nic takiego nie mialo miejsca.
Prosze o interwencje, j jestem otwarty na wspolprace. Dajcie mi mizliwosc wyslania emaila ze zrzutami ekranu.
To na pewno pomoze rozwiazac problem
I kolejne pytanie - jak/gdzie mam zglosic niekomepentna i niegrzeczna operatorke BOK?
Uprzedzajac odpowiedzi "smieszkow" - tak ten telefon nie jest dystrybuowany w Polsce. Co nie zmienia faktu ze jest na calym swiecie, poza tym SMS to pewien standard, dzialajacy od lat '90.
Mam recznie ustawiony numer SMSC (Plus nie ma profilu dla tego telefonu) 601000310, nie ma znaczenia czy wymuszam otrzymywanie raportow doreczen czy tez nie. Czyscilem cache aplikacji itd itp. Telefon ma 2tygodnie, problemy wystepuja od pierwszego uruchomienia.
Licze na to ze tutaj uda mi sie wyeskalowac ten problem do kompetentnych osob.
Pozdrawiam
SLawek
Re: Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
Jak przełożysz kartę SIM do innego telefonu to też tak się dzieje? Jeśli nie próbowałeś to sprawdź - będziesz miał pewność czy problem tkwi w telefonie czy w karcie SIM. Tylko najlepiej jakby to był inny telefon niż pixel.
Chociaż jak na moje oko to problem leży po stronie telefonu (dział techniczny też tak twierdzi). Jeśli masz aktualny soft i aplikacje - chociaż może problem tkwi w tym że to jej jakaś wersja testowa - może ją odinstaluj i zainstaluj wersję oficjalną? Albo jeśli się nie da to może jakąś inną aplikacje do SMS? Można też zrobić przywrócenie ustawień fabrycznych telefonu. Jeżeli to nic nie zmieni to skontaktuj się z pomocą techniczną producenta telefonu.
Chociaż jak na moje oko to problem leży po stronie telefonu (dział techniczny też tak twierdzi). Jeśli masz aktualny soft i aplikacje - chociaż może problem tkwi w tym że to jej jakaś wersja testowa - może ją odinstaluj i zainstaluj wersję oficjalną? Albo jeśli się nie da to może jakąś inną aplikacje do SMS? Można też zrobić przywrócenie ustawień fabrycznych telefonu. Jeżeli to nic nie zmieni to skontaktuj się z pomocą techniczną producenta telefonu.
Re: Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
Drogi Administratorze
Dziekuje za odpowiedz, licze na to ze doczekam sie odpoweidzi na wszystkie postawione pytania.
Kiedy to nastapi?
Jaki jest dalszy plan rozwiazania mojego problemu? Czy Plus otrzymal podobne zgloszenia od innych uzytkownikow?
Czy ktos sie ze mna skontaktuje zeby przeprowadzic rzetelny troubslehoting na poziomie BTS/sieci - a nie rady tyou przeloz karte - czy nie prosciej ta karte wymienic skoro podejzewacie ze ona moze byc wadliwa?
Pozdawiam
Slawek
Dziekuje za odpowiedz, licze na to ze doczekam sie odpoweidzi na wszystkie postawione pytania.
Kiedy to nastapi?
Jaki jest dalszy plan rozwiazania mojego problemu? Czy Plus otrzymal podobne zgloszenia od innych uzytkownikow?
Czy ktos sie ze mna skontaktuje zeby przeprowadzic rzetelny troubslehoting na poziomie BTS/sieci - a nie rady tyou przeloz karte - czy nie prosciej ta karte wymienic skoro podejzewacie ze ona moze byc wadliwa?
Pozdawiam
Slawek
Re: Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
Drogi Sławku.
Problemem najprawdopodobniej nie jest sieć ani karta sim, a sam telefon. Dlatego prośba o sprawdzenie na innym telefonie (i to innym niż Pixel, gdyż, jak sam napisałeś, te nie są przeznaczone na rynek polski). Jeśli na innym telefonie SMSy będą działać, skontaktuj się z pomocą techniczną producenta telefonu.
PS. Piszesz w nieoficjalnym dziale forum Plusa. Nie jestem pracownikiem operatora. Ale skoro dział techniczny nie widzi problemu z siecią, to sprawdź telefon. Plus nie ma nic więcej tu do weryfikacji, o czym Cię poinformowali w Twoim zgłoszeniu - krok leży po Twojej stronie. Czy to taki problem pożyczyć od kogoś na chwile telefon i sprawdzić czy SMSy działają prawidłowo? Najprawdopodobniej szukasz rozwiązania problemu nie tam gdzie on jest i niepotrzebnie tracisz czas Kompletnie nie rozumiem Twojego upierania się że problem leży po stronie operatora
PS2:
Skoro chcesz koniecznie kontaktu z pracownikami operatora, to temat przenoszę do oficjalnego działu Plusa.
Problemem najprawdopodobniej nie jest sieć ani karta sim, a sam telefon. Dlatego prośba o sprawdzenie na innym telefonie (i to innym niż Pixel, gdyż, jak sam napisałeś, te nie są przeznaczone na rynek polski). Jeśli na innym telefonie SMSy będą działać, skontaktuj się z pomocą techniczną producenta telefonu.
PS. Piszesz w nieoficjalnym dziale forum Plusa. Nie jestem pracownikiem operatora. Ale skoro dział techniczny nie widzi problemu z siecią, to sprawdź telefon. Plus nie ma nic więcej tu do weryfikacji, o czym Cię poinformowali w Twoim zgłoszeniu - krok leży po Twojej stronie. Czy to taki problem pożyczyć od kogoś na chwile telefon i sprawdzić czy SMSy działają prawidłowo? Najprawdopodobniej szukasz rozwiązania problemu nie tam gdzie on jest i niepotrzebnie tracisz czas Kompletnie nie rozumiem Twojego upierania się że problem leży po stronie operatora
PS2:
Skoro chcesz koniecznie kontaktu z pracownikami operatora, to temat przenoszę do oficjalnego działu Plusa.
Re: Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
Po pierwsze to chcialme pokazac tym zgloszeniem nieudolnosc dzialu technicznego.
Po drugie - podkresle to jeszce raz - chce pomoc zeby Pixele byly supportowane przez Plusa i mialy automatyczna konfiguracje.
Przelozenie karty do innego telefonu nie wnioesie nieczego nowego. Inny hardware, inny OS itd - co nam da ta zmiana?
Problem nie jest staly, pojawia sie od czasu do czasu - wiec to nie takie proste to weryfikacji. Dlatego sesja troubslehootingowa jest niezbedna zeby to zdiagnozowac. I to jest moim celem. Wiem ze to jest do zorganizwoania - wystarczy ciut dobrej woli ze strony Dizlau Technicnzego - czego do tej pory nie wykazali.
place abonament wiec wg mnie mam prawo do pomocy technicnzej a nie tylko do zamykania ticketow z informacja ze wszystko jest OK - bo nie jest. Logi ze strony sieci pokaza prawde - tylko tzreba wlaczyc odpowiedni poziom logowania i filtracje na moj nr telefonu.
@Dzial Techniczny - prosze o kontakt na moj email lub nr telefonu. Umowimy sie na dogodny termin sesji.
Pozdrawiam
Slawek
Po drugie - podkresle to jeszce raz - chce pomoc zeby Pixele byly supportowane przez Plusa i mialy automatyczna konfiguracje.
Przelozenie karty do innego telefonu nie wnioesie nieczego nowego. Inny hardware, inny OS itd - co nam da ta zmiana?
Problem nie jest staly, pojawia sie od czasu do czasu - wiec to nie takie proste to weryfikacji. Dlatego sesja troubslehootingowa jest niezbedna zeby to zdiagnozowac. I to jest moim celem. Wiem ze to jest do zorganizwoania - wystarczy ciut dobrej woli ze strony Dizlau Technicnzego - czego do tej pory nie wykazali.
place abonament wiec wg mnie mam prawo do pomocy technicnzej a nie tylko do zamykania ticketow z informacja ze wszystko jest OK - bo nie jest. Logi ze strony sieci pokaza prawde - tylko tzreba wlaczyc odpowiedni poziom logowania i filtracje na moj nr telefonu.
@Dzial Techniczny - prosze o kontakt na moj email lub nr telefonu. Umowimy sie na dogodny termin sesji.
Pozdrawiam
Slawek
Re: Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
To, że problem nie jest po stronie operatora, a producenta telefonu i z nim powinieneś się kontaktować ( ale uważam, że on zapewne się na Ciebie wypnie bo kupiłeś telefon którego nie powinieneś kupić chcąc go używać w Polsce). Dział techniczny Ci nie pomoże. To samo usłyszysz od operatora. Kupiłeś telefon nie przeznaczony na rynek polski i chcesz wymusić na Polkomtelu przeprowadzenie jego certyfikacji? Nie żartuj Technik przyjedzie, pokaże Ci że na jego telefonie problemu nie ma (sieć działa prawidłowo) i dobrze jak się skończy na nie obciążaniu klienta za nieuzasadnioną wizytę. Tyle że nikt nawet nie wyrazi zgody na taką wizytę, bo jest ona kompletnie niezasadna. Nikt nie będzie grzebał w Twoim telefonie i zastanawiał się czemu czegoś nie obsługuje - od tego jest producent telefonu.slv pisze:Przelozenie karty do innego telefonu nie wnioesie nieczego nowego. Inny hardware, inny OS itd - co nam da ta zmiana?
Także to tyle wywodów z mojej strony w tym temacie
-
- V.I.P.
- Posty: 1245
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
yyy a to myślisz ze jak technicy weryfikują takie zgłoszenia jak nie właśnie poprzez sprawdzenie logów ??slv pisze:Logi ze strony sieci pokaza prawde - tylko tzreba wlaczyc odpowiedni poziom logowania i filtracje na moj nr telefonu.
I pewnie tutaj tkwi problem. To, że jest najnowsza wersja nie zmienia faktu ze to dalej BETA.slv pisze:zywam systemowej aplikcji Message. Zglosilem sie do programu beta testow tej aplikcaji wiec uzywam najnowszej dostepnej wersji.
mariusz9a dobrze podpiwaida by sprawdzić na innym telefnie, jeśli tam wszystko działa to masz oodpowiedź. A możesz już sprawdzałeś i wiesz ze na innym sprzęcie działa prawidło i uparcie szukasz rozwiązania tam gdzie go pewnie nie ma.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2021, o 11:26 przez zbych_in_flames, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
hmmm - rozumiem ze obsluga SMS w 2021roku to rocket science dla Plusa?
Chesz mi powiedziec ze ludzie jadac za granice maja sprwadzac czy loklany operator supportuje ich model telefonu?
Pozdrawiam
Slawek
EDIT:
Powiem tak, mamy kilka poziomow logowania, Logi Informative nie wiele powiedza, dlatego trzeba wlaczyc tryb debug zeby dostac szczegolowe dane, oni dokladnie wiedza o co chodzi ;) - dajmy im sie wypowiedziec.
Chesz mi powiedziec ze ludzie jadac za granice maja sprwadzac czy loklany operator supportuje ich model telefonu?
Pozdrawiam
Slawek
EDIT:
yyy a to myślisz ze jak technicy weryfikują takie zgłoszenia jak nie właśnie poprzez sprawdzenie logów ??zbych_in_flames pisze:slv pisze:Logi ze strony sieci pokaza prawde - tylko tzreba wlaczyc odpowiedni poziom logowania i filtracje na moj nr telefonu.
Powiem tak, mamy kilka poziomow logowania, Logi Informative nie wiele powiedza, dlatego trzeba wlaczyc tryb debug zeby dostac szczegolowe dane, oni dokladnie wiedza o co chodzi ;) - dajmy im sie wypowiedziec.
-
- V.I.P.
- Posty: 1245
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
Myślę ze już to sprawdzili, nikt ci z Plusa nie naprawi oprogramowania na telefonie które wysyła 4 wiadomość i wywala przy tym błąd (widziałem Twój temat na innym forum). Wiesz czemu nazwa się ten soft BETA? Bo ma jeszcze masa błędów i deweloperzy dopiero z pomocą użytkowników pracują nad ich usunięciem.slv pisze:Powiem tak, mamy kilka poziomow logowania, Logi Informative nie wiele powiedza, dlatego trzeba wlaczyc tryb debug zeby dostac szczegolowe dane, oni dokladnie wiedza o co chodzi ;) - dajmy im sie wypowiedziec.
Re: Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
Hmm... A może dla Twojego telefonu a nie dla Plusa? I chodzi mi tu o Twój egzemplarz a nie o serię Pixel.slv pisze:hmmm - rozumiem ze obsluga SMS w 2021roku to rocket science dla Plusa?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
slv, wyjaśnienia:
Jeśli inne usługi działają bez problemu raczej nie można wnioskować, że karta jest uszkodzona.slv pisze:- a nie rady tyou przeloz karte - czy nie prosciej ta karte wymienic skoro podejzewacie ze ona moze byc wadliwa?
Przełożenie karty ma w szybki sposób dać odpowiedź, czy problem leży po jej stronie, czy urządzenia / APKi.slv pisze:Przelozenie karty do innego telefonu nie wnioesie nieczego nowego. Inny hardware, inny OS itd - co nam da ta zmiana?
Z informacji jakie uzyskałem, logi dla SMS nie wykazują nieprawidłowości i opóźnień po stronie sieci czy stacji.slv pisze:NIestety nie ma mwgladu do ich pelnych tresci ale w obu przyadkach dzia ltechniczny ograniczyl sie do odpowiedzi ze w tym czasie nie bylo zadnych awarii sieci i siec dzialala poprawnie.
Zgłaszałeś problem do producenta aplikacji jako tester? Sprawdzałeś wysyłkę wiadomości z innej APKi?slv pisze:Uzywam systemowej aplikcji Message. Zglosilem sie do programu beta testow tej aplikcaji wiec uzywam najnowszej dostepnej wersji.
Nie każde urządzenie obsługuje pasmo 5G w zakresie jaki jest dostępny w naszej sieci. Druga kwestia to oferta jaką posiadasz, czy w taryfie przewidziana jest możliwość korzystania z 5G.slv pisze:Telefon nie loguje sie do sieci 5G,
Mówisz o funkcji w telefonie? Sprawdź czy masz aktywną usługę na swoim numerze.slv pisze:nie dziala tez VoLTE
Telefon nie jest dostępny w naszej ofercie. Nie odpowiadamy również za jego działanie i kompatybilność. Proponuję, ponownie, sprawdzić czy karta nie ma problemu z SMS na innym urządzeniu. Jeśli problem nie będzie występował, zgłoś to do producenta urządzania.mariusz9a pisze:Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
Dla potomnych ...
Jak widac na moim przykladzie korzystanie z aplikacji w wersji beta i komunikcja z dveloperami to nic innego jak wpolna praca nad poprawa i rozwiazaniem problemow. Od czasu wgrania wersji datowanej na 3 marca 2021 (wciaz beta) problem nie wystepuje.
Odpowiadajac Michalowi.
Tak, mam wlaczone poprzez BOK VoLTE.
Czy jest jakas taryfa Plush abonament ktora nie ofertuje 5G? czy tylko piszesz zeby siac zamet?
Co do 5G i pasma:
https://support.google.com/pixelphone/a ... et="_blank
[UK + Europe + AU +SG] Model G025I
GSM/EDGE: Quad-band (850, 900, 1800, 1900 MHz)
UMTS/HSPA+/HSDPA: Bands 1/2/4/5/6/8/19
LTE: Bands B1/2/3/4/5/7/8/12/13/14/17/18/19/20/25/26/28/29/
30/32/38/39/40/41/42/46/48/66/71
5G Sub-6: Bands n1/3/5/7/8/28/40/77/78
eSIM
@Michał_Plus : Czy moglbys sprawdzic i porwnac jak to sie ma z mozliwosciami Plusa?
Reasumujac - albo "magiczna reka w Plusie" albo develeoperzy aplikacji rozwiazali problem. PRzynajmniej na ta chwile, bo wersji pelnej jeszcze nie ma.
Jeszcze jedna uwaga dla osob z tym samym problemem. Gdy wejdziesz w Ustawienia aplikacji Messages > Zaawansowane
to:
- Numer telefonu - u mnie jest "Nieznany"
- SMSC - u mnie jest (dokladnie tak zapisane): "+48601000310",145
Cokolwiek znaczy ten zapis w SMCS.
Gdy na sile probowalem wpisac swoj numer telefonu i SMSC 48601000310 to niestety mialem klopoty.
Po wyczyscieniu kolejny raz cache'u apliakcji takei ustawienia same sie pojawily i dzialaja do teraz poprawnie.
A ten link moze pomoc w porowanniu pasm rowniez:
https://support.google.com/pixelphone/a ... et="_blank
Pozdrawiam
SLawek
Jak widac na moim przykladzie korzystanie z aplikacji w wersji beta i komunikcja z dveloperami to nic innego jak wpolna praca nad poprawa i rozwiazaniem problemow. Od czasu wgrania wersji datowanej na 3 marca 2021 (wciaz beta) problem nie wystepuje.
Odpowiadajac Michalowi.
Tak, mam wlaczone poprzez BOK VoLTE.
Czy jest jakas taryfa Plush abonament ktora nie ofertuje 5G? czy tylko piszesz zeby siac zamet?
Co do 5G i pasma:
https://support.google.com/pixelphone/a ... et="_blank
[UK + Europe + AU +SG] Model G025I
GSM/EDGE: Quad-band (850, 900, 1800, 1900 MHz)
UMTS/HSPA+/HSDPA: Bands 1/2/4/5/6/8/19
LTE: Bands B1/2/3/4/5/7/8/12/13/14/17/18/19/20/25/26/28/29/
30/32/38/39/40/41/42/46/48/66/71
5G Sub-6: Bands n1/3/5/7/8/28/40/77/78
eSIM
@Michał_Plus : Czy moglbys sprawdzic i porwnac jak to sie ma z mozliwosciami Plusa?
Reasumujac - albo "magiczna reka w Plusie" albo develeoperzy aplikacji rozwiazali problem. PRzynajmniej na ta chwile, bo wersji pelnej jeszcze nie ma.
Jeszcze jedna uwaga dla osob z tym samym problemem. Gdy wejdziesz w Ustawienia aplikacji Messages > Zaawansowane
to:
- Numer telefonu - u mnie jest "Nieznany"
- SMSC - u mnie jest (dokladnie tak zapisane): "+48601000310",145
Cokolwiek znaczy ten zapis w SMCS.
Gdy na sile probowalem wpisac swoj numer telefonu i SMSC 48601000310 to niestety mialem klopoty.
Po wyczyscieniu kolejny raz cache'u apliakcji takei ustawienia same sie pojawily i dzialaja do teraz poprawnie.
A ten link moze pomoc w porowanniu pasm rowniez:
https://support.google.com/pixelphone/a ... et="_blank
Pozdrawiam
SLawek
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
slv, poniżej:
Są taryfy dedykowane do 5G.slv pisze:Czy jest jakas taryfa Plush abonament ktora nie ofertuje 5G? czy tylko piszesz zeby siac zamet?
5G w Plusie działa na n41.slv pisze:Czy moglbys sprawdzic i porwnac jak to sie ma z mozliwosciami Plusa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
ehhh - czy Ty nie mozesz poludzku odpisac na postawione pytanie?
Napisales:
>Są taryfy dedykowane do 5G.
Sa - owszem, ale do konca marca KAZDA taryfa ma wlaczone 5G - nie wprowadzaj zamieszania i nie klamuj innych.
>5G w Plusie działa na n41.
I tylko na tym jednym pasmie? w calej Polsce?
Podaj link do oficjalnej informacji z Plusa w tej sprawie.
Czyli jak rozumiem z Twojej wypowiedzi Pixel 4a 5G nigdy w Plusie nie bedzie wspolpracowal w trybie 5G?
Nie wierze ...
Pozdrawiam
Slawek
Napisales:
>Są taryfy dedykowane do 5G.
Sa - owszem, ale do konca marca KAZDA taryfa ma wlaczone 5G - nie wprowadzaj zamieszania i nie klamuj innych.
>5G w Plusie działa na n41.
I tylko na tym jednym pasmie? w calej Polsce?
Podaj link do oficjalnej informacji z Plusa w tej sprawie.
Czyli jak rozumiem z Twojej wypowiedzi Pixel 4a 5G nigdy w Plusie nie bedzie wspolpracowal w trybie 5G?
Nie wierze ...
Pozdrawiam
Slawek
Re: Google Pixel 4a 5G - problem z SMS
Źródło: https://www.plus.pl/5g"target="_blankSieć Plusa jest pierwszą w Polsce siecią 5G budowaną w paśmie 2600 TDD (2570-2620 MHz).