Oszustwo? Czy jakieś inne kombinacje ze strony Plus?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 kwie 2021, o 08:23
Oszustwo? Czy jakieś inne kombinacje ze strony Plus?
Witam,
Chciałbym przedstawić Wam swoją ostatnią sytuację w sieci Plus.
Z racji tego, iż z początkiem kwietnia skończyła mi się umowa w sieci Plus, zamierzałem dotychczasowy nr przenieść na kartę. Oczywiście powód był jednoznaczny, brak ciekawej oferty dla klientów bez telefonu. Po zakończeniu umowy, na adres bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank wysłane zostało wypowiedzenie, a potem po jego przyjęciu wysłałem sms o treści PRZENIES na nr 80107. Po tym zabiegu, w ostatni piątek dostałem propozycje z takiego nr tel. 601 102 699. Propozycja dotyczyła pozostania w abonemencie Plus. Pani złożyła oferte specjalną dla stałych klientów. Przekazała informacje, że zostanie przesłany aneks do umowy i po zatwierdzeniu zostanie przedłużona umowa. Zapoznałem się z przesłanym aneksem... jak okazało się szybko... nie mogłem go zaakceptować. Głównyn powodem moich wątpliwości była nazwa taryfy jaka została mi zaproponowana... otóż nazwa w aneksie widnieje taka: Plush Abo L+... po wygoglowaniu okazało się, że owa taryfa występuje w sieci Plush, a nie Plus. Moje obawy tyczyły się tego, iż Pani Konsultant ani razu nie wymieniła nazwy Plush. Więc postanowiłem tę kwestie wyjaśnić i nie wyrażałem zgody na ten aneks. Zgodnie z moimi oczekiwaniami po wstrzymaniu się z akceptacją aneksu, ten sam konsultant p. Monika w ostatni wtorek zadzwoniła z zapytaniem dlaczego nie został zaakceptowany aneks. Opowiedziałem o swoich wątpliwościach. Pani zaręczyła, że wyrażenie zgody na aneks dotyczy tylko sieci Plus. Dodała, że rzeczywiście taryfa jest z nazwą Plush ale Pani zapewniła mnie, że jest to specjalna oferta dla klientów w sieci Plus. Pani Monika bardzo miła ale im dłużej rozmawiałem o swoich wątpliwościach to z coraz większym uśmiechem reagowała na nie i próbowała mnie z tych moich wątpliwości wyprowadzić, zostałem poproszony abym otworzył drugą stronę aneksu i przeczytał dla kogo jest przygotowana oferta. Rzeczywiście widnieje tam nazwa: oferta dla stałych klientów. Po ostatecznym zapewnieniu mnie, iż przedłużenie umowy odbywa się w sieci Plus oraz, że rozmowy są nagrywane utwierdziła mnie w tym przekonaniu. Po zakończonej rozmowie wysłałem sms, że akceptuje aneks. Niestety w dniu wczorajszyn znów pojawiły się wątpliwości związane z tym aneksem. Najprawdopodobniej sprawdził się mój scenariusz... albo coś tutaj jest nie tak albo Pani Monika konsultant nie wiem już z jakiej sieci ale na pewno działająca dla Polkomtel jawnie mnie oszukała. Zapewnienia Pani konsultant okazały się być nie prawdą, a moje wątpliwości miały swoje uzasadnienie. Dziś dostałem odpowiedź w formie smsa:
Dziekujemy za skorzystanie z oferty.Juz od najblizszego okresu rozliczeniowego bedziesz mogl korzystac z TARYFY PLUSH.Plush
Chyba jasno można twierdzić, iż pomimo braku mojej zgody stałem się klientem Plush?
Chciałbym przedstawić Wam swoją ostatnią sytuację w sieci Plus.
Z racji tego, iż z początkiem kwietnia skończyła mi się umowa w sieci Plus, zamierzałem dotychczasowy nr przenieść na kartę. Oczywiście powód był jednoznaczny, brak ciekawej oferty dla klientów bez telefonu. Po zakończeniu umowy, na adres bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank wysłane zostało wypowiedzenie, a potem po jego przyjęciu wysłałem sms o treści PRZENIES na nr 80107. Po tym zabiegu, w ostatni piątek dostałem propozycje z takiego nr tel. 601 102 699. Propozycja dotyczyła pozostania w abonemencie Plus. Pani złożyła oferte specjalną dla stałych klientów. Przekazała informacje, że zostanie przesłany aneks do umowy i po zatwierdzeniu zostanie przedłużona umowa. Zapoznałem się z przesłanym aneksem... jak okazało się szybko... nie mogłem go zaakceptować. Głównyn powodem moich wątpliwości była nazwa taryfy jaka została mi zaproponowana... otóż nazwa w aneksie widnieje taka: Plush Abo L+... po wygoglowaniu okazało się, że owa taryfa występuje w sieci Plush, a nie Plus. Moje obawy tyczyły się tego, iż Pani Konsultant ani razu nie wymieniła nazwy Plush. Więc postanowiłem tę kwestie wyjaśnić i nie wyrażałem zgody na ten aneks. Zgodnie z moimi oczekiwaniami po wstrzymaniu się z akceptacją aneksu, ten sam konsultant p. Monika w ostatni wtorek zadzwoniła z zapytaniem dlaczego nie został zaakceptowany aneks. Opowiedziałem o swoich wątpliwościach. Pani zaręczyła, że wyrażenie zgody na aneks dotyczy tylko sieci Plus. Dodała, że rzeczywiście taryfa jest z nazwą Plush ale Pani zapewniła mnie, że jest to specjalna oferta dla klientów w sieci Plus. Pani Monika bardzo miła ale im dłużej rozmawiałem o swoich wątpliwościach to z coraz większym uśmiechem reagowała na nie i próbowała mnie z tych moich wątpliwości wyprowadzić, zostałem poproszony abym otworzył drugą stronę aneksu i przeczytał dla kogo jest przygotowana oferta. Rzeczywiście widnieje tam nazwa: oferta dla stałych klientów. Po ostatecznym zapewnieniu mnie, iż przedłużenie umowy odbywa się w sieci Plus oraz, że rozmowy są nagrywane utwierdziła mnie w tym przekonaniu. Po zakończonej rozmowie wysłałem sms, że akceptuje aneks. Niestety w dniu wczorajszyn znów pojawiły się wątpliwości związane z tym aneksem. Najprawdopodobniej sprawdził się mój scenariusz... albo coś tutaj jest nie tak albo Pani Monika konsultant nie wiem już z jakiej sieci ale na pewno działająca dla Polkomtel jawnie mnie oszukała. Zapewnienia Pani konsultant okazały się być nie prawdą, a moje wątpliwości miały swoje uzasadnienie. Dziś dostałem odpowiedź w formie smsa:
Dziekujemy za skorzystanie z oferty.Juz od najblizszego okresu rozliczeniowego bedziesz mogl korzystac z TARYFY PLUSH.Plush
Chyba jasno można twierdzić, iż pomimo braku mojej zgody stałem się klientem Plush?
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2021, o 09:24 przez pawko89, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Oszustwo? Czy jakieś inne kombinacje ze strony Plus?
Plush to w zasadzie to samo co Plus. Możesz sobie między tym dowolnie migrować w ofertach na kartę. To jest taka sub-marka, jak było np 36i6, Sami Swoi, Simplus itp. Wszystko to Polkomtel, operator sieci Plus. To nie jest jakiś inny operator np wirtualny, jeśli się tego obawiasz. Dalej jesteś abonentem sieci Plus
Re: Oszustwo? Czy jakieś inne kombinacje ze strony Plus?
Oczywiście, mam tego świadomość, że to prawie ta sama sieć. Tylko dlaczego Pani konsultant wcisnęła mnie tam na siłe, bez mojej zgody? Z racji tego, że korzystam z Ipla chcę być w sieci Plus, dla klientów Plush nie ma żadnych korzystnych "pakietów". W sumie po czymś takim to powinienem napisać, iż chciałem być w Plus.
Re: Oszustwo? Czy jakieś inne kombinacje ze strony Plus?
Ale to jest to samo To jest identycznie ta sama sieć Plus sobie to tak nazwał żeby było bardziej "młodzieżowo". Dalej będziesz mógł korzystać z pakietu Ipla, dalej będziesz dzwonił na infolinie Plusa, itd. Dalej jesteś klientem Plusa. Nic się nie zmieni To tylko nazwa oferty/taryfy. Telefon dalej będzie pokazywał "Plus".pawko89 pisze:Oczywiście, mam tego świadomość, że to prawie ta sama sieć. Tylko dlaczego Pani konsultant wcisnęła mnie tam na siłe, bez mojej zgody? Z racji tego, że korzystam z Ipla chcę być w sieci Plus, dla klientów Plush nie ma żadnych korzystnych "pakietów". W sumie po czymś takim to powinienem napisać, iż chciałem być w Plus.
Re: Oszustwo? Czy jakieś inne kombinacje ze strony Plus?
Nie biłbym piany gdybym z Ipli nie dostał informacji, że pakiet Ipla Plus czy inne profity dla klientów Plusha będą nieaktywne...
Re: Oszustwo? Czy jakieś inne kombinacje ze strony Plus?
Tzn może źle się wyraziłem, bo nie wiem jaki pakiet Ipla masz do tej pory. W każdym razie chodzi mi o to, że posiadając taryfę Plush możesz korzystać z Ipli tak samo jak klient który posiada jakąś taryfę w Plus. Same pakiety jakieś dodatkowe, oprócz tego standardowego który się dostaje rejestrując się jako klient Plusa, to już kwesta indywidualna co kto ma dorzucone do swojej oferty. Ja przed przejściem na abonament miałem zarejestrowane konto Ipla Plus na numer z Plusha i miałem na tym koncie takie same uprawnienia jak ktoś kto zarejestrował konto na numer w jakiejś taryfie Plus - niczym się to nie różni.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Oszustwo? Czy jakieś inne kombinacje ze strony Plus?
Witaj pawko89,
Usługa pakiet „IPLA PLUS” jest dostępna dla Klientów korzystających z oferty Plush ABO.
jakie pakiety masz na myśli?pawko89 pisze: dla klientów Plush nie ma żadnych korzystnych "pakietów"
Usługa pakiet „IPLA PLUS” jest dostępna dla Klientów korzystających z oferty Plush ABO.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Oszustwo? Czy jakieś inne kombinacje ze strony Plus?
Tak, dokładnie. Chodzi mi o pakiet IPLA Plus. Pytam, ponieważ z Ipli dostałem wiadomość, że pakiet dla klientów Plush jest nieaktywny...Basia_Plus pisze:Witaj pawko89,
jakie pakiety masz na myśli?pawko89 pisze: dla klientów Plush nie ma żadnych korzystnych "pakietów"
Usługa pakiet „IPLA PLUS” jest dostępna dla Klientów korzystających z oferty Plush ABO.
Re: Oszustwo? Czy jakieś inne kombinacje ze strony Plus?
To coś źle Ci napisali
Basia_Plus pisze:Usługa pakiet „IPLA PLUS” jest dostępna dla Klientów korzystających z oferty Plush ABO.
Re: Oszustwo? Czy jakieś inne kombinacje ze strony Plus?
Ok. W takim razie rozwialiście moje wątpliwości. Rozumiem, że mogę śmiało zostać w Plush.