Dzień dobry, od marca mam ogłoszoną upadłość konsumencką.
Posiadam internet i dwa numery na abonament swój i drugi mamy. Wszystko płacone na czas i stąd moje pytanie, czy może być taka sytuacja, że numery zostaną zablokowane mimio to, że place regularnie wszystko?
I drugie pytanie umowa na mój nr telefonu kończy się we wrześniu i będę mogła Teraz przedłużyć umowę w takiej sytuacji?
Upadłość konsumencka
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 31 maja 2021, o 14:36
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Upadłość konsumencka
Witaj Anonim1,
zweryfikuję i dam znać.
zweryfikuję i dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Upadłość konsumencka
Dobrze, czekam za informacją.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Upadłość konsumencka
Witaj Anonim1,
Jeżeli będą uiszczane płatności, blokada nie nastąpi.Anonim1 pisze:Wszystko płacone na czas i stąd moje pytanie, czy może być taka sytuacja, że numery zostaną zablokowane mimio to, że place regularnie wszystko?
W tej sprawie proszę Cię o kontakt z syndykiem, który zarządza majątkiem podmiotów, postawionych w stan upadłości.Anonim1 pisze:I drugie pytanie umowa na mój nr telefonu kończy się we wrześniu i będę mogła Teraz przedłużyć umowę w takiej sytuacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ