Upadłość konsumencka

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Anonim1
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 maja 2021, o 14:36

Upadłość konsumencka

Post autor: Anonim1 »

Dzień dobry, od marca mam ogłoszoną upadłość konsumencką.
Posiadam internet i dwa numery na abonament swój i drugi mamy. Wszystko płacone na czas i stąd moje pytanie, czy może być taka sytuacja, że numery zostaną zablokowane mimio to, że place regularnie wszystko?
I drugie pytanie umowa na mój nr telefonu kończy się we wrześniu i będę mogła Teraz przedłużyć umowę w takiej sytuacji?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Upadłość konsumencka

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Anonim1,

zweryfikuję i dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Anonim1
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 31 maja 2021, o 14:36

Re: Upadłość konsumencka

Post autor: Anonim1 »

Dobrze, czekam za informacją.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Upadłość konsumencka

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Anonim1,
Anonim1 pisze:Wszystko płacone na czas i stąd moje pytanie, czy może być taka sytuacja, że numery zostaną zablokowane mimio to, że place regularnie wszystko?
Jeżeli będą uiszczane płatności, blokada nie nastąpi.
Anonim1 pisze:I drugie pytanie umowa na mój nr telefonu kończy się we wrześniu i będę mogła Teraz przedłużyć umowę w takiej sytuacji?
W tej sprawie proszę Cię o kontakt z syndykiem, który zarządza majątkiem podmiotów, postawionych w stan upadłości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ