Cesja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przedłużenie umowy a zamknieta firma

Post autor: Ron »

@mpilawka,

W tej sytuacji masz do wyboru kilka możliwości:

1. Przepisanie numeru na inną firmę - Cesja. 30,75 zł

2. Przeniesienie numeru z JDG na Osobę Prywatną - zmiana danych. Bezpłatnie. Taryfa i usługi pozostaną bez zmian.

3. Wszystko pozostaje tak jak dotychczas. Czyli nie robisz nic. ;-)
Przepisanie numeru osoby fizycznej na jej jednoosobową działalność i odwrotnie, przekształcenie spółek, przejęcie jednej firmy przez drugą, przepisanie telefonu z jednego oddziału firmy na inny oddział tej samej firmy, przepisanie numeru z działalności obojga małżonków na jednego z nich i odwrotnie nie jest cesją płatną.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Cesja

Post autor: Marta_Plus »

Witaj mpilawka,
mpilawka pisze:Uświadomiłem sobie jednak że, działalność na ktorą byla zawarta umowa, jest już zakończona. Była to firma żony, działa teraz w innej branży.
Czy dalej jest to jednoosobowa działalność?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpilawka
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 14 mar 2021, o 19:24

Re: Cesja

Post autor: mpilawka »

Tak. Jest to działalność jednoosobowa.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Cesja

Post autor: Marta_Plus »

mpilawka,
mpilawka pisze:Tak. Jest to działalność jednoosobowa.
Rozumiem NIP, REGON pozostaje ten sam? Zatem żona może ten numer przepisać na swoją nową działalność. W tej sytuacji wystarczy zaktualizować dane. Osoba upoważniona może to zrobić przesyłając wniosek z nowymi danymi na adres e-mail bok@plus.pl"target="_blank.
Zgodnie też z tym co pisał Ron, raty pozostają.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpilawka
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 14 mar 2021, o 19:24

Re: Cesja

Post autor: mpilawka »

Dziekuję za informacje. Zastanawiam się jeszcze, czy jest możliwość przepisania tego numeru na moją firmę. Oraz czy jest możliwość, przeniesienia na mnie także rat za sprzęt.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Cesja

Post autor: Marta_Plus »

mpilawka,
mpilawka pisze:Zastanawiam się jeszcze, czy jest możliwość przepisania tego numeru na moją firmę. Oraz czy jest możliwość, przeniesienia na mnie także rat za sprzęt.
Tak, w obu przypadkach jest taka możliwość. Można dokonać wówczas cesji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpilawka
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 14 mar 2021, o 19:24

Re: Cesja

Post autor: mpilawka »

Super. Dziękuję bardzo za podpowiedzi.
keram
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 lip 2021, o 20:06

Re: Cesja

Post autor: keram »

Witam,
Proszę o pomoc, niestety w salonie Plusa trafiłem na niekompetentną konsultantkę i mam pilny problem.
Wczoraj byłem zrobić cesję dwóch numerów z innych osób (syna i mamy) na moje główne konto oraz przedłużyć na tych dwóch numerach abonament. Na głównym swoim konie mam już dwa swoje numery i internet. Zaznaczyłem ,że syn wyjeżdża na weekend na kolonię i zależy mi na tym żeby jak najszybciej temat został załatwiony.
Pani powiedziała, że nie ma problemu, trzeba zrobić szybko cesję i następnie przedłużyć abonament. Po powrocie do domu okazało się, że nie działa w obu telefonach internet i zniknęły pakiety telefonowania, sms, mms bez limitu. Pakiety internetu mają natomiast mniej GB niż przed cesją. Przyszły smsy na telefony że zlecenie wyłączenia usługi biorcy i dawcy internetu przyjęto do realizacji.
Na infolinii uzyskałem informację, że jest to spowodowane tym, że numery były w taryfie Duet i przez to wszystko się zdeaktywowało.
Jeden numer dostał sms, że cesja została ustanowiona, natomiast na drugim nie ma takiej informacji.
Na dzień dzisiejszy, internet działa na obydwu telefonach, można dzwonić ale dostałem informację na infolinii i w salonie, że będą pobierane opłaty za rozmowy, sms i internet, co jest dla mnie niedopuszczalne i niedorzeczne.
Konsultantka w salonie nic mi o tym nie powiedziała przed podpisaniem umowy cesji (wtedy na pewno nie robiłbym tego przed wyjazdem syna), natomiast bardzo chętnie chciała mnie skasować za rzekomą aktywację ponownie telefonu 69 zł choć powinno być to 1 zł. Po zwróceniu Jej uwagi, stwierdziła, że się pomyliła.
Nikt na dzień dzisiejszy nikt nie może mi pomóc, a muszę temat wyjaśnić do piątku. W salonie inne konsultantki napisały reklamację i tyle a ja dalej nie wiem co mam robić, chciałem przedłużyć dwa numery ale na dzień dzisiejszy nie wiem czy ma sens współpracować z Waszą Firmą jeżeli jest taki wielki problem ze zwykłą cesją dwóch numerów.
Na infolinii rozmawiałem z bardzo konkretnym konsultantem Rafałem (który zainteresował się tematem i obiecał pomóc) niestety nie mogę się z nim skontaktować.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

Witaj keram,
keram pisze:W salonie inne konsultantki napisały reklamację
czy posiadasz numer zgłoszenia? Jeśli nie, to podeślij proszę numer telefonu, którego dotyczy ta sytuacja na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie podając swój nick i dopisek: FORUM. Postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
keram
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 lip 2021, o 20:06

Re: Cesja

Post autor: keram »

Witam,

dzięki za zainteresowania tematem, nr 20007027/210714/765
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

Witaj keram,

dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aleksgrx
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 lip 2021, o 20:35

Cesja

Post autor: aleksgrx »

Witam.

Kiedy można dokonać najpóźniej cesji (przepisania numeru telefonu na inną osobę) przy umowie kończącej się 30.07.2021 r. ?
Ostatnio zmieniony 28 lip 2021, o 12:33 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Cesja

Post autor: Ron »

aleksgrx pisze:Witam.

Kiedy można dokonać najpóźniej cesji (przepisania numeru telefonu na inną osobę) przy umowie kończącej się 30.07.2021 r. ?
Nie ma znaczenia. Cesja zostanie przeprowadzona w ciągu 7 dni.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

Witaj aleksgrx,

zgodnie z tym co napisał Ron, cesji można dokonać w dowolnym momencie trwania umowy. Więcej informacji tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Capoeirista92
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 30 wrz 2021, o 09:39

Koniec umowy indywidualnej a przejście na ofertę firmową.

Post autor: Capoeirista92 »

Z dniem 5 października 2021 r. końćzy się umowa na mój numer telefonu w Plus Abonament. W październiku mam zamiar otworzyć działalność gospodarczą i chciałbym skorzystać z oferty firmowej, niemniej mimo chęci i starań otwarcie działalności nie nastąpi przed zakończeniem umowy.

Ogólnie numer jest na ojca, więc wiem, że muszę zrobić cesję na siebie, by móc podpisać ofertę firmową. Niemniej jak to będzie najlepiej rozwiązać, żeby nie zostać bez możliwości wykonywania połączeń? Dotychczasowa umowa będzie trwała dalej na dotychczasowych warunkach i muszę ją wtedy w następnym miesiącu wypowiedzieć, by zawrzeć umowę na firmę od następnego okresu rozliczeniowego?
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2021, o 12:09 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
ODPOWIEDZ