Cesja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 paź 2015, o 10:32
Re: Cesja
Czy do wniosku muszę także dołączyć zmianę z taryfy biznesowej na taryfę indywidualną?
Re: Cesja
laurka90,
- nie mamy specjalnych druków.
W przypadku przepisania numeru z jednoosobowej działalności gospodarczej na Ciebie, jako osobę indywidualną nie jest wymagana zmiana taryfy. Dokładniejsze informacje znajdziesz tutaj.
- nie mamy specjalnych druków.
W przypadku przepisania numeru z jednoosobowej działalności gospodarczej na Ciebie, jako osobę indywidualną nie jest wymagana zmiana taryfy. Dokładniejsze informacje znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja
Tak reklamacja była składana wszędzie gdzie było to możliwe. Zacząłem od reklamacji w salonie PLUS która złożył pracownik salonu który przeprowadzał zmieni danych. Kolejne reklamacje przez infolinię, na adres bok@... oraz przez formularze na koncie w PLUS'ie do wszystkich działów. Na ten moment otrzymałem tylko jedna odpowiedź informująca mnie o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. Dane wysłałem przez formularzEwa_Plus pisze:FHPSJ ,
- przepraszam za powstałe niedogodności.
Czy składałeś może w tej sprawie reklamację?
Mógłbyś podesłać mi swój numer przez ten formularz wraz ze swoimi danymi (imię i nazwisko, adres zamieszkania)?
Re: Cesja
Dzisiaj otrzymałam maila, że została wykonana aktualizacja danych na moim koncie, czyli przepisanie nr firmowego na mnie. Niestety oferta przedłużenia umowy dalej widnieje jako abonament dla firm. Kiedy nastąpi zmiana tej oferty na indywidualną?
Re: Cesja
laurka90,
- wyczyść proszę pliki cookies, zamknij i otwórz przeglądarkę.
Jeśli dalej oferta się nie zmieni, to podeślij mi swój numer przez ten formularz.
- wyczyść proszę pliki cookies, zamknij i otwórz przeglądarkę.
Jeśli dalej oferta się nie zmieni, to podeślij mi swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
Dzień dobry,
w dniu 14.01 żona scedowała na mnie trzy numery będące we wspólnej taryfie "Rodzina 110". Już następnego dnia dwa z nich pojawiły się na moim koncie, trzeci niestety do dnia dzisiejszego nie - pomimo upływu już 7 dni. Trochę to dziwne, że numery będące w jednym planie przechodzą osobno.
Na infolinii rozkładają ręce mówiąc że nie zajmują się cesjami i należy skontaktować się z punktem w którym cesję podpisywaliśmy.
W punkcie natomiast otrzymaliśmy informację, że numer który nie został przeniesiony trafił do "ręcznej weryfikacji" i trzeba czekać!!!
Chciałbym się w takim razie dowiedzieć jak mogę skontaktować się z działem odpowiedzialnym za "ręczną weryfikacje" cesji?
Nadmienię, że na tym numerze od tygodnia nie można korzystać z jakichkolwiek aplikacji, gdyż pakiet danych został zablokowany.
w dniu 14.01 żona scedowała na mnie trzy numery będące we wspólnej taryfie "Rodzina 110". Już następnego dnia dwa z nich pojawiły się na moim koncie, trzeci niestety do dnia dzisiejszego nie - pomimo upływu już 7 dni. Trochę to dziwne, że numery będące w jednym planie przechodzą osobno.
Na infolinii rozkładają ręce mówiąc że nie zajmują się cesjami i należy skontaktować się z punktem w którym cesję podpisywaliśmy.
W punkcie natomiast otrzymaliśmy informację, że numer który nie został przeniesiony trafił do "ręcznej weryfikacji" i trzeba czekać!!!
Chciałbym się w takim razie dowiedzieć jak mogę skontaktować się z działem odpowiedzialnym za "ręczną weryfikacje" cesji?
Nadmienię, że na tym numerze od tygodnia nie można korzystać z jakichkolwiek aplikacji, gdyż pakiet danych został zablokowany.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
Witaj 19W10,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w korespondencji zwrotnej.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w korespondencji zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja
Dziękuję za odpowiedź.
Numer zgłoszenia to: [#1988855]
Numer zgłoszenia to: [#1988855]
Basia_Plus pisze:Witaj 19W10,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w korespondencji zwrotnej.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Przedłużenie umowy a zamknieta firma
Witam. Mam pytanie odnośnie przedłużenia umowy w sieci Plus. Niedawno przedłużyłem umowę dla firm, wraz z telefonem, poprzez sklep internetowy. Wszystko poszło bez problemu, ze sprzetu korzystam, jest ok. Uświadomiłem sobie jednak że, działalność na ktorą byla zawarta umowa, jest już zakończona. Była to firma żony, działa teraz w innej branży. Umowę przedłużyliśmy z "rozpędu" nie myśląc o tym. Moje pytanie w takim razie, co z tym zrobić, żeby miało to ręce i nogi. Przepisać te umowe na obecną firmę, zrobić cesje na prywatną osobę, czy może zostawić to jak jest i płacic. Czy to samo mozna zrobić z ratami za sprzęt, bo teraz to chyba osobna sprawa. Proszę o odpowiedź i witam wszystkich, gdyż jest to mój pierwszy post.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2021, o 15:11 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniesienie do wątku o poruszanej tematyce.