Cesja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Cesja
Potwierdzam to, co napisał asandrzej - w tym przypadku nic nie stoi na przeszkodzie. Cesji możesz dokonać w dowolnym momencie.
Re: Cesja
Niestety cesji nie udało się zrobić.. Po wklepaniu w system numeru karty SIM Pani z Punktu Plusa powiedziała, że mój numer jest obecnie w trakcie zmiany promocji i cesję można zrobić dopiero w dniu nowego okresu rozliczeniowego, kiedy nowa taryfa wejdzie w życie (u mnie nastąpi to 09.04). W sumie cesja nie była jakąś mega pilną sprawą i notabene mogę załatwić ją po 09.04, ale piszę to informacyjnie, gdyby ktoś był kiedyś w podobnej sytuacji ;)
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Cesja
W systemie faktycznie mogło nie być takiej możliwości, ale pracownik punktu powinien umowę cesji spisać ręcznie na formularzu i przesłać ją do centrali.
Jeżeli to nie problem to prześlij mi przez ten formularz adres punktu, w którym byłeś. Przekażę im tę informację.
Jeżeli to nie problem to prześlij mi przez ten formularz adres punktu, w którym byłeś. Przekażę im tę informację.
Zmiana właściciela numeru.
Witam co jest potrzebne żeby zmienić właściciela numeru telefonu?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zmiana właściciela numeru.
Witaj JanStan,
czy przepisanie numeru będzie na inną osobę fizyczną?
czy przepisanie numeru będzie na inną osobę fizyczną?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
CESJA - czyli jak PLUS pozbywa się ponad 15 letniego klienta
Z przykrego doświadczenia napiszę co oznacza cesja dla sieci PLUS. Normalnie oznacza to przeniesienie praw np do istniejącej umowy na inna osobę/firmę czyli tak naprawdę zmiana danych na koncie i w zasadzie tyle. Jednak w sieci PLUS wygląda to inaczej. Po kolei. Z dniem 30 września miała zostać dokonana cesja z firmy na w rozumieniu sieci PLUS osobę fizyczną (ale o tym dalej), która miała wejść w życie od pierwszego października i cesja miała kosztować według słów pracownicy autoryzowanego punktu PLUS'a 20zł. Niestety z powodu awarii systemu sieci PLUS cesje udało się przeprowadzić dopiero 2 października. Tego dnia przestał mi działać w telefonie internet i transmisja danych jednak postanowiłem zaczekać z wyjaśnieniem problemu do dnia podpisania cesji. 6 października 2015 roku zostałem telefonicznie powiadomiony że dokumenty są przygotowane i czekają na podpis. Udałem się do salonu i przed podpisaniem dokumentów zapytałem dlaczego nie działa internet i nie mogę wysłać MMS'ów oraz dlaczego zresetowały się wszystkie hasła. W odpowiedzi powiedziano mi że takie rzeczy zdarzają się w czasie cesji ale wszystko wyjaśni pracownik PLUS na infolinii z którą połączy mnie pracownik salonu po podpisaniu cesji. Podpisałem cesję i jak wcześniej mnie poinformowano zostałem połączony z infolinią. Oczywiście zwróciłem się z pytaniem dlaczego usunięto hasła i dlaczego nie działa internet i transmisja danych. W sprawie haseł powiedziano mi ze jest to standardowa procedura i że należy ponownie ustawić hasła. Odpowiedź w sprawie internetu i transmisji danych była jednak bardziej szokująca. Jak się okazało o czym nie zostałem poinformowany przed podpisaniem cesji PLUS zmienił mi taryfę z firmowej na według słów pracownika infolinii PLUS cytuję: podobną ale dla osób fizycznych ponieważ osoba fizyczna nie może korzystać z taryf firmowych. Niestety trudno doszukać się jakiegokolwiek podobieństwa taryfy. Poprzednie taryfy to 85 bez limitu oraz 55 oraz internet 10Gb X2 czyli 20Gb
Przykładowo dla taryfy 85 bez limitu miałem:
1. Nielimitowane rozmowy do każdej sieci i na stacjonarne
2. Nielimitowane SMS'y i MMS'y
3. 3Gb internetu
4. Bezpłatne odbieranie połączeń w krajach UE i kilku dodatkowych krajach
5. 150 minut na rozmowy do pięciu wybranych krajów z pośród krajów UE oraz kilku dodatkowych krajów w tym np USA gdzie mam partnerów biznesowych
6. E-Faktura wysyłana na adres e-mail
Kosztowało mnie to miesięcznie około 100zł
Po cesji mam:
1. limit 800 minut na rozmowy zamienne na SMS i tyle
2. E-fakturę muszę pobierać z internetu po zalogowaniu na swoje konto
Kosztuje mnie to 199,90 czyli 100% więcej niż przed cesją
W jaki sposób można twierdzić że oferty są porównywalne. Za 100% wyższą cenę abonamentu zabrano mi wszystkie usługi. Oczywiście to samo stało się z drugim numerem i podobnie z niezależnym internetem. Cena internetu wzrosła tez około 100% ale zamiast 20Gb mam tylko 10Gb.
Podsumowując za zmianę danych na koncie z mojej firmy na w zasadzie moją firmę tyle że jednoosobową zostałem po ponad 15 latach regularnego płacenia abonamentu ukarany przez PLUS i to podwójnie. Raz za cesje która miała mnie kosztować 20 zł a zapłaciłem prawie 100zł a dwa cena abonamentu wzrosła o 100% i zabrano mi wszystkie pakiety jakie miałem. Dlatego też zrezygnowałem z pierwszej usługi jaką mogłem obecnie wypowiedzieć czyli z internetu. Wczoraj miałem w tej sprawie telefon z PLUS'a gdzie miły i sympatyczny przedstawiciel próbował mnie namówić do wycofania rezygnacji z internetu. Niestety to się nie udało i wszystko wskazuje na to że z biegiem czasu kiedy to będzie już możliwe zostaną rozwiązane wszystkie umowy z firmą PLUS i POLSAT. Darzyłem firmę PLUS zaufaniem przez ponad 15 lat. W tym momencie razem z żona mamy w PLUS'ie 4 telefony + internet + TV POLSAT a wkrótce pewnie tylko negatywne wrażenie po zakończonej współpracy.
Co do firmy to też przedstawiciele PLUS upierają się że nie posiadając nr REGON człowiek automatycznie nie jest przedsiębiorcą. Jednak Polska to taki kraj w którym nie wszystko jest aż tak oczywiste. Poprzednio 2 przeniesione numery i internet były w spółce jawnej zajmującej się handlem. Telefony zostały przeniesione do jedno osobowej działalności nie wymagającej rejestracji czyli nie posiadającej nr REGON. Chodzi o wynajem lokali. W jednej firmie byłem współwłaścicielem a w drugiej właścicielem. W stosunku do Urzędu Skarbowego jestem przedsiębiorcą, który wystawia Faktury VAT, jest płatnikiem VAT i rozlicza się jak każda inna firma. Na szczęście PLUS na fakturze wstawia nr NIP więc przynajmniej będę mógł fakturę wpuścić w koszty.
Wracając do jak to określono porównywalnego abonamentu dodam tylko że do tej pory za 2 telefony + internet + ewentualnie płatne SMS płaciłem miesięcznie około 220zł. A teraz dostałem fakturę na ponad 455zł i zabrano mi wszystkie usługi które miałem, Jakoś trudno porównać ofertę z przed cesji i ta po cesji ale udało się to pracownikom PLUS. Nie bardzo rozumiem taka politykę firmy PLUS. Wcześniej czy później zemści się to właśnie na firmie PLUS. Z jednej strony PLUS w niezliczonych reklamach zachęca do przechodzenia do sieci PLUS a z drugiej strony robi wszystko aby pozbyć się stałego, pewnego długoletniego klienta regularnie opłacającego rachunki. Niestety jeżeli nie uda się rozwiązać problemu a wszystko na to wskazuje to nie pomogą zapewnienia konsultanta że to musi być pomyłka i kiedy przyjdzie czas zakończenia umów nie zostaną one przedłużone tak jak to miało miejsce obecnie w przypadku internetu. W takiej sytuacji pozostałe dwa numery które są w jeszcze innej naszej firmie tez opuszczą strefę PLUS skoro PLUS'owi tak na tym zależy. W biznesie jedna z podstawowych zasad która ja się kierowałem i kieruję jest zasada mówiąca że jeden niezadowolony klient wyrządzi więcej szkody niż 100 zadowolonych przyniesie korzyści. Sprawę kierowałem do chyba wszystkich działów PLUS'a ale na ten moment dostałem tylko jedną negatywną odpowiedź oraz info o możliwości skierowania przez mnie jako klienta sprawy na drogę sądową lub do rzecznika praw klientów co pewnie uczynię ale to tym bardziej odsunie mnie od dalszej współpracy z ta siecią
Przykładowo dla taryfy 85 bez limitu miałem:
1. Nielimitowane rozmowy do każdej sieci i na stacjonarne
2. Nielimitowane SMS'y i MMS'y
3. 3Gb internetu
4. Bezpłatne odbieranie połączeń w krajach UE i kilku dodatkowych krajach
5. 150 minut na rozmowy do pięciu wybranych krajów z pośród krajów UE oraz kilku dodatkowych krajów w tym np USA gdzie mam partnerów biznesowych
6. E-Faktura wysyłana na adres e-mail
Kosztowało mnie to miesięcznie około 100zł
Po cesji mam:
1. limit 800 minut na rozmowy zamienne na SMS i tyle
2. E-fakturę muszę pobierać z internetu po zalogowaniu na swoje konto
Kosztuje mnie to 199,90 czyli 100% więcej niż przed cesją
W jaki sposób można twierdzić że oferty są porównywalne. Za 100% wyższą cenę abonamentu zabrano mi wszystkie usługi. Oczywiście to samo stało się z drugim numerem i podobnie z niezależnym internetem. Cena internetu wzrosła tez około 100% ale zamiast 20Gb mam tylko 10Gb.
Podsumowując za zmianę danych na koncie z mojej firmy na w zasadzie moją firmę tyle że jednoosobową zostałem po ponad 15 latach regularnego płacenia abonamentu ukarany przez PLUS i to podwójnie. Raz za cesje która miała mnie kosztować 20 zł a zapłaciłem prawie 100zł a dwa cena abonamentu wzrosła o 100% i zabrano mi wszystkie pakiety jakie miałem. Dlatego też zrezygnowałem z pierwszej usługi jaką mogłem obecnie wypowiedzieć czyli z internetu. Wczoraj miałem w tej sprawie telefon z PLUS'a gdzie miły i sympatyczny przedstawiciel próbował mnie namówić do wycofania rezygnacji z internetu. Niestety to się nie udało i wszystko wskazuje na to że z biegiem czasu kiedy to będzie już możliwe zostaną rozwiązane wszystkie umowy z firmą PLUS i POLSAT. Darzyłem firmę PLUS zaufaniem przez ponad 15 lat. W tym momencie razem z żona mamy w PLUS'ie 4 telefony + internet + TV POLSAT a wkrótce pewnie tylko negatywne wrażenie po zakończonej współpracy.
Co do firmy to też przedstawiciele PLUS upierają się że nie posiadając nr REGON człowiek automatycznie nie jest przedsiębiorcą. Jednak Polska to taki kraj w którym nie wszystko jest aż tak oczywiste. Poprzednio 2 przeniesione numery i internet były w spółce jawnej zajmującej się handlem. Telefony zostały przeniesione do jedno osobowej działalności nie wymagającej rejestracji czyli nie posiadającej nr REGON. Chodzi o wynajem lokali. W jednej firmie byłem współwłaścicielem a w drugiej właścicielem. W stosunku do Urzędu Skarbowego jestem przedsiębiorcą, który wystawia Faktury VAT, jest płatnikiem VAT i rozlicza się jak każda inna firma. Na szczęście PLUS na fakturze wstawia nr NIP więc przynajmniej będę mógł fakturę wpuścić w koszty.
Wracając do jak to określono porównywalnego abonamentu dodam tylko że do tej pory za 2 telefony + internet + ewentualnie płatne SMS płaciłem miesięcznie około 220zł. A teraz dostałem fakturę na ponad 455zł i zabrano mi wszystkie usługi które miałem, Jakoś trudno porównać ofertę z przed cesji i ta po cesji ale udało się to pracownikom PLUS. Nie bardzo rozumiem taka politykę firmy PLUS. Wcześniej czy później zemści się to właśnie na firmie PLUS. Z jednej strony PLUS w niezliczonych reklamach zachęca do przechodzenia do sieci PLUS a z drugiej strony robi wszystko aby pozbyć się stałego, pewnego długoletniego klienta regularnie opłacającego rachunki. Niestety jeżeli nie uda się rozwiązać problemu a wszystko na to wskazuje to nie pomogą zapewnienia konsultanta że to musi być pomyłka i kiedy przyjdzie czas zakończenia umów nie zostaną one przedłużone tak jak to miało miejsce obecnie w przypadku internetu. W takiej sytuacji pozostałe dwa numery które są w jeszcze innej naszej firmie tez opuszczą strefę PLUS skoro PLUS'owi tak na tym zależy. W biznesie jedna z podstawowych zasad która ja się kierowałem i kieruję jest zasada mówiąca że jeden niezadowolony klient wyrządzi więcej szkody niż 100 zadowolonych przyniesie korzyści. Sprawę kierowałem do chyba wszystkich działów PLUS'a ale na ten moment dostałem tylko jedną negatywną odpowiedź oraz info o możliwości skierowania przez mnie jako klienta sprawy na drogę sądową lub do rzecznika praw klientów co pewnie uczynię ale to tym bardziej odsunie mnie od dalszej współpracy z ta siecią
Ostatnio zmieniony 15 paź 2015, o 10:47 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Cesja numeru a przedłużenie umowy
Witam.
Zakończyłam działalność gospodarczą i chciałabym przepisać numer telefonu z firmy A na firmę B (ten sam adres wykonywania działalności, zmienił się właściciel, nr nip i regon), aktualnie jest dla tego nr już oferta przedłużenia umowy. Moje pytanie jest następujące Czy po wykonaniu cesji oferta przedłużenia umowy pozostanie bez zmian na nowego właściciela czy ulegnie ona zmianie?
Drugie pytanie: Jak wyglada procedura gdybym chciala ten nr przepisać z jednoosobowej działalności gospodarczej jednoosobowej siebie jako osobę fizyczna? Czy oferta przedluzenia ulegnie zmianie? Dodam , że warunki umowy oraz kwota abonamentu pozostałyby bez zmian. Proszę o odpowiedź
EDIT:
Informacje te są sprzeczne z tym, co znalazłam na stronie plusa. Tutaj jest napisane, że przepisując na siebie jeśli bylam wlascicielem firmy nie musze isc do salonu. Moze ktoś mi to wyjasnic?
"NA OSOBĘ FIZYCZNĄ
Przepisanie numeru z własnej działalności gospodarczej na siebie jako osobę indywidualną nie jest cesją i można tego dokonać:
- w punkcie Plusa
- wniosek pisemny wysłany faxem na nr. 22 4261602 lub pocztą na adres:Dział Obsługi Klienta (ZWPOK), Polkomtel Sp. z o.o., ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa
- mailem na adres bok@plus.pl.
Zmiana jest bezpłatna."
Zakończyłam działalność gospodarczą i chciałabym przepisać numer telefonu z firmy A na firmę B (ten sam adres wykonywania działalności, zmienił się właściciel, nr nip i regon), aktualnie jest dla tego nr już oferta przedłużenia umowy. Moje pytanie jest następujące Czy po wykonaniu cesji oferta przedłużenia umowy pozostanie bez zmian na nowego właściciela czy ulegnie ona zmianie?
Drugie pytanie: Jak wyglada procedura gdybym chciala ten nr przepisać z jednoosobowej działalności gospodarczej jednoosobowej siebie jako osobę fizyczna? Czy oferta przedluzenia ulegnie zmianie? Dodam , że warunki umowy oraz kwota abonamentu pozostałyby bez zmian. Proszę o odpowiedź
EDIT:
Informacje te są sprzeczne z tym, co znalazłam na stronie plusa. Tutaj jest napisane, że przepisując na siebie jeśli bylam wlascicielem firmy nie musze isc do salonu. Moze ktoś mi to wyjasnic?
"NA OSOBĘ FIZYCZNĄ
Przepisanie numeru z własnej działalności gospodarczej na siebie jako osobę indywidualną nie jest cesją i można tego dokonać:
- w punkcie Plusa
- wniosek pisemny wysłany faxem na nr. 22 4261602 lub pocztą na adres:Dział Obsługi Klienta (ZWPOK), Polkomtel Sp. z o.o., ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa
- mailem na adres bok@plus.pl.
Zmiana jest bezpłatna."
Ostatnio zmieniony 15 paź 2015, o 15:00 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat. // Połączenie postów.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat. // Połączenie postów.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
FHPSJ ,
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... p_faqid=25
Witaj laurka90,
cesja realizowana jest w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy.FHPSJ pisze:Z dniem 30 września miała zostać dokonana cesja z firmy na w rozumieniu sieci PLUS osobę fizyczną (ale o tym dalej), która miała wejść w życie od pierwszego października
Koszt cesji to 25 zł (30,75 zł z VAT). Kwotę tę doliczymy do najbliższej faktury VAT po dokonaniu cesji:FHPSJ pisze: i cesja miała kosztować według słów pracownicy autoryzowanego punktu PLUS'a 20zł.
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... p_faqid=25
Czy cesja była realizowana ze spółki jawnej na osobę fizyczną czy też na jednoosobową działalność gospodarczą?FHPSJ pisze: Jak się okazało o czym nie zostałem poinformowany przed podpisaniem cesji PLUS zmienił mi taryfę z firmowej na według słów pracownika infolinii PLUS cytuję: podobną ale dla osób fizycznych ponieważ osoba fizyczna nie może korzystać z taryf firmowych. Niestety trudno doszukać się
Witaj laurka90,
jeżeli numer pozostanie zarejestrowany na firmę to oferta nie ulegnie zmianie.laurka90 pisze:Czy po wykonaniu cesji oferta przedłużenia umowy pozostanie bez zmian na nowego właściciela czy ulegnie ona zmianie?
Potwierdzam, jeżeli numer jest zarejestrowany na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą to będzie to przepisanie numeru a nie cesja.laurka90 pisze:Przepisanie numeru z własnej działalności gospodarczej na siebie jako osobę indywidualną nie jest cesją
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
laurka90,
jeżeli przepiszesz telefon na osobę fizyczną to będzie dostępna tylko oferta z taryfami skierowanymi do Klientów indywidualnych i nie będziesz mogła skorzystać z taryf biznesowych. Natomiast, jeżeli zrobisz cesję numeru z firmy na drugą firmę to będzie dostępna oferta z taryfami biznesowymi.laurka90 pisze:W takim razie co ulegnie zmianie w ofercie po przepisaniu numeru na mnie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
laurka90,
przepisanie numeru z jednoosobowej działalności gospodarczej na osobę fizyczną jest traktowane jako kontynuacja usług. Natomiast po cesji numer będzie traktowy jak nowy ponieważ zmienia się właściciel numeru.laurka90 pisze:Jeszcze jedno pytanie czy w obu przypadkach będzie to traktowane jako kontynuacja/przedłużenie umowy czy zawarcie jej od nowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja
Dodam tylko że nie poszedłem do kowala. Nie dzwoniłem tez do wróżki aby zmienić dane na koncie w PLUS'ie. W pierwszej kolejności kontaktowałem się z infolinia która wysłała mnie do salonu. Zgodnie z poleceniem udałem się do autoryzowanego salonu PLUS. W salonie to nie ja a pracownik salonu przeprowadzał zmiany. To nie ja decydowałem w jaki sposób przeprowadzić zmiany a pracownik Państwa autoryzowanego partnera. Ja nie mam dostępu do Państwa systemu wiec takich zmian nie mogę przeprowadzić. Jak pisałem wyżej cesja została wykonana i zaakceptowana 2 października. a ja dokumenty dostałem dopiero 6 października. Wszystko wskazuje na to że personel autoryzowanych placówek niema odpowiedniej wiedzy wiec może byłoby dobrze przeprowadzić szkolenia. Wiem że salony to najczęściej niezależne firmy ale w końcu reprezentują siec PLUS. Bałagan panuje chyba również bezpośrednio w PLUS'ie. Jak wcześniej pisałem dostałem fakturę na ponad 455 złotych która musiałem pobrać ze strony PLUS'a Niestety to nie ostatnie niespodzianka. Wczoraj dostałem kolejna fakturę na ponad 30zł. Powoli zbliżam się do magicznych 500zł i mam tylko nadzieje ze to już koniec niespodzianek. Dziwi mnie tylko fakt że PLUS nie jest zainteresowany wyjaśnieniem sprawy i twierdzi ze taryfa jest najbliższa (podobna) do taryfy jaka miałem tyle ze dla osób indywidualnych (fizycznych). W dniu kiedy przedłużana była umowa taryfa dla osób fizycznych o podobnej kwocie do taryfy dla firm miała tylko "kosmetyczne" różnice. Przy tej cenie rozmowy sms'y i mms'y były nielimitowane zarówno dla firm jak i osób fizycznych. Po cesji umowa jest całkowicie zmieniona. Abonament wzrósł o ponad 100% a wszystkie pakiety zostały zabrane. Tak niekorzystnej oferty nie miałem nawet ponad 15 lat temu kiedy była podpisywana pierwsza umowa. W tym wypadku nawet dziecko z pierwszych klas podstawówki zorientowałoby się że to dwie zupełnie inne oferty. Obecnie wszystko wskazuje na to że PLUS wykorzystał swoja pozycje aby zedrzeć jak najwięcej z klienta. Niestety brak reakcji a raczej negatywna reakcja ze strony PLUS'a spowoduje utratę klienta. Mam tylko nadzieje ze kiedy nadejdzie czas mojej rezygnacji z przedłużenia umowy nie będą Państwo wydzwaniali jak to ma miejsce w przypadku już złożonej rezygnacji z internetu. Dziwi tylko fakt ze PLUS i POLSAT kłada na reklamy miliony aby przyciągnać nowych klientów a z drugiej strony robią wszystko aby pozbyć się długoletnich stałych klientówBasia_Plus pisze:FHPSJ ,cesja realizowana jest w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy.FHPSJ pisze:Z dniem 30 września miała zostać dokonana cesja z firmy na w rozumieniu sieci PLUS osobę fizyczną (ale o tym dalej), która miała wejść w życie od pierwszego października
Może w teorii tak jest ale w rzeczywistym świecie nie. Pierwszy raz w salonie PLUS'a w Nowym Targu byłem na początku września. Personel nie do końca wiedział jak ma zrobić zmianę danych więc bywałem częściej w salonie próbując uzyskać odpowiedź jak zmienić dane. Do salonu wysłano mnie z infolinii PLUS'a. W końcu 28 września pracownica autoryzowanego salonu PLUS'a w Nowym Targu przy ulicy Kolejowej po konsultacjach z kimś "wyżej" (regionalny koordynator czy ktoś w tym rodzaju) powiedziała ze muszę przyjść do salonu 30 września i cesją zostaną zmienione dane na działalność jednoosobową które zaczną obowiązywać od pierwszego października. Jak mnie poinformowano tak uczyniłem. W dniu 30 września rano byłem już w salonie. Niestety po 2 godzinach "walki" pracownicy salonu z systemem zostałem poinformowany o awarii systemu i konieczności powrotu do salonu nieco później. Tak wracałem jeszcze kilka razy tego dnia i wychodziłem z niczym bo system nadal nie działał. Przed zamknięciem salonu pracownica salonu zrobiła mi kopie całej dokumentacji i poleciła około godziny 20 pojechać do innego salonu PLUS mieszczącego się w markecie E'Leclerk. Do dokumentacji dodała liścik opisujący jak Pani w drugi salonie ma przeprowadzić cesję (kopie listu mogę wysłać mailem). Jak kazano tak zrobiłem. Przed 20 byłem w salonie w E'Leclerk. i przekazałem pracownicy salonu w jakiej sprawie przyjechałem + liścik od pracownicy poprzedniego salonu. Na dzień dobry dostałem "opiernicza" że chyba wiem że to ostatni dzień miesiąca i że pracownica musi wykonać raporty wiec nie przychodzi się godzinę przed zamknięciem salonu. Rzeczywiście wiedziałem że to ostatni dzień miesiąca ale zostałem tam skierowany z innego salonu i nie miałem zielonego pojęcia jakie pracownik salonu ma obowiązki na koniec miesiąca. Niestety wizyta zakończyła się jak w pierwszym salonie odpowiedzią że system nadal nie działa i cesje nie przechodzą. W czwartek 1 października wróciłem do salonu na kolejowej. Gdzie powiedziano ze cesja zostanie zrobiona nieco później z powodu dużej ilości pracy i że do mnie zadzwonią. Niestety pracy musieli mieć sporo bo przed zamknięciem salonu po mojej interwencji dostałem odpowiedź że cesje zrobią dopiero 2 października. 2 października przestał działać internet w telefonie i wyłączono transmisje danych co z kolei spowodowało brak możliwości wysłania MMs'ów i dostępu do urządzeń firmy przez internet. Jak się później okazało cesja weszła w życie 2 października czyli w dniu kiedy została przeprowadzona. Dokumenty do podpisania dostałem dopiero 6 października ale cesja aktywowała się od 2 października czyli nie 7 dni a w tym samym dniu kiedy została przeprowadzona. Wygląda na to że można niektóre sprawy załatwiać ekspresowo jak się tylko komuś chce.
Koszt cesji to 25 zł (30,75 zł z VAT). Kwotę tę doliczymy do najbliższej faktury VAT po dokonaniu cesji:FHPSJ pisze: i cesja miała kosztować według słów pracownicy autoryzowanego punktu PLUS'a 20zł.
to tylko potwierdza błędną informacje jaka otrzymałem. Nie dość że nie powiedziano mi ze każdy numer będzie przenoszony indywidualnie i opłata zostanie pobrana 3 razy to w dodatku kwotę jaka mi podano to 20zł brutto. To co jest napisane wyżej czyli kwota 25zł netto i tak jest wyższa od kwoty która mi podano jako brutto. W ten sposób z 20zł zrobiła się prawie stówa. Teraz ta informacja jest zbyteczna bo to już wiem co wynika z opisu sprawy. Niestety po fakcie.
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... p_faqid=25Czy cesja była realizowana ze spółki jawnej na osobę fizyczną czy też na jednoosobową działalność gospodarczą?FHPSJ pisze: Jak się okazało o czym nie zostałem poinformowany przed podpisaniem cesji PLUS zmienił mi taryfę z firmowej na według słów pracownika infolinii PLUS cytuję: podobną ale dla osób fizycznych ponieważ osoba fizyczna nie może korzystać z taryf firmowych. Niestety trudno doszukać się
Niestety jak się później okazało na osobę fizyczną. Jeszcze w dniu 6 października przed podpisaniem cesji pracownica salonu twierdziła ze wszystko przebiegło prawidłowo i zostało zrobione zgodnie z ustaleniami. Prawda wyszła dopiero kiedy rozmawiałem z salonu PLUS'a z infolinią PLUS'a gdzie dzwoniłem z pytaniem o problemy z internetem i MMS'ami które zaczęły się od 2 października czyli w dniu wejścia cesji w życie. Na szczęście przynajmniej NIP jest na fakturze więc będę mógł wpuścić ją w koszty i odliczyć VAT. Po zakończeniu rozmowy z infolinia zapytałem pracownice dlaczego jest zrobione inaczej niż miało być a ona stwierdziła ze inaczej się nie dało co tylko pokazuje że była świadoma problemu jaki stworzyła i starała się to ukryć przed klientem. Lepszy rozwiązaniem była rezygnacja z tego co było możliwe czyli np z internetu niż płacenie za cesję i po zmianie mam o polowe mniej za 2 razy więcej kasy. W dodatku ponieważ takich warunków nie mogę zaakceptować wypowiedziałem umowę.
Witaj laurka90,jeżeli numer pozostanie zarejestrowany na firmę to oferta nie ulegnie zmianie.laurka90 pisze:Czy po wykonaniu cesji oferta przedłużenia umowy pozostanie bez zmian na nowego właściciela czy ulegnie ona zmianie?Potwierdzam, jeżeli numer jest zarejestrowany na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą to będzie to przepisanie numeru a nie cesja.laurka90 pisze:Przepisanie numeru z własnej działalności gospodarczej na siebie jako osobę indywidualną nie jest cesją
Re: Cesja
FHPSJ ,
- przepraszam za powstałe niedogodności.
Czy składałeś może w tej sprawie reklamację?
Mógłbyś podesłać mi swój numer przez ten formularz wraz ze swoimi danymi (imię i nazwisko, adres zamieszkania)?
- przepraszam za powstałe niedogodności.
Czy składałeś może w tej sprawie reklamację?
Mógłbyś podesłać mi swój numer przez ten formularz wraz ze swoimi danymi (imię i nazwisko, adres zamieszkania)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ