NAPRAWA GWARANCYJNA

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
boossik123
Nowy
Posty: 8
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32

NAPRAWA GWARANCYJNA

Post autor: boossik123 »

Witam, mam pytanie, jak długo może trwać naprawa gwarancyjna prawie nowego telefonu i z kim można rozmawiać na ten temat, ponieważ salon sprzedaży odesłał mnie do wsparcia technicznego a wsparcie do serwisu, dziś natomiast serwis mnie wysłał do wsparcia , a wsparcie do logistyki, po prostu mam już dość wydzwaniania i pytania o to samo!
postanowiłam zadzwonić do BOK a to graniczy z cudem!

co mam robić???

telefon zakupiony 14.11.2012 oddany do naprawy 04.12.2012 przy oddawaniu telefonu dostałam info, że naprawa trwa do 14 dni roboczych.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: NAPRAWA GWARANCYJNA

Post autor: Jrv »

Do BOK nie dzwoń - tam niczego na temat naprawy Twojego telefonu się nie dowiesz.
Za naprawę odpowiada PRODUCENT - nie operator.
Sama regulacja czasu naprawy znajduje się w karcie gwarancyjnej. Zazwyczaj jest to na czas potrzebny do usunięcia usterki. Nie ma podawanych sztywnych ram czasowych. W trakcie przebywania urządzenia w serwisie okres gwarancji wydłuża się o ten właśnie czas.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
boossik123
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32

Re: NAPRAWA GWARANCYJNA

Post autor: boossik123 »

do BOK dzwoniłam bo chciałam złożyć "reklamację" "skargę" na traktowanie klienta, bo odsyłanie mnie z kwitkiem za każdym razem jak dzwonie to chyba coś nie tak i udzielanie sprzecznych odpowiedzi, bo raz się dowiaduję że części są a potem znowu że nie ma i nie było jeszcze, kto coś wie na ten temat? bo jak do tej pory to od nikogo nie mogę dostać jasnej odpowiedzi!
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: NAPRAWA GWARANCYJNA

Post autor: Dominik_Plus »

boossik123, jeżeli dostajesz błędne informacje od pracowników serwisu to tam możesz złożyć skargę. Nasza firma nie prowadzi serwisu gwarancyjnego telefonów.

Za naprawę Twojego telefonu odpowiada serwis - kontaktując się z nimi dostajesz informacje z pierwszej ręki.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
boossik123
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32

Re: NAPRAWA GWARANCYJNA

Post autor: boossik123 »

informacja z pierwszej ręki to odsyłanie do wsparcia technicznego i z powrotem, nawet nie są w stanie podać mi numeru telefonu do kogo zadzwonić żeby uzyskać informację czemu to tak długo trwa.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: NAPRAWA GWARANCYJNA

Post autor: Dominik_Plus »

A masz informację, jaka dokładnie firma naprawia Twój telefon?
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
boossik123
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32

Re: NAPRAWA GWARANCYJNA

Post autor: boossik123 »

właśnie dzwonie do serwisu po raz kolejny, pani mi mówi że ma podane jakieś kody i wnioskuje z tego, że naprawiony został głośnik, pasek ale to ja zasugerowałam bo wiedziałam że ma być wymieniony, śrubki i gąbeczki a czekają na części o kodach LC26 i LC11.

TYLE WIEM.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: NAPRAWA GWARANCYJNA

Post autor: Dominik_Plus »

No to myślę, że to już jest bardzo dokładna informacja na temat statusu naprawy. ;-)

Jeżeli serwis czeka na części od producenta to tego niestety nie da się przeskoczyć.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
rado
Prawie PlusManiak
Posty: 36
Rejestracja: 3 sty 2013, o 18:37

Re: NAPRAWA GWARANCYJNA

Post autor: rado »

Kłopoty z naprawami gwarancyjnymi są wszędzie, zwykle to wina serwisów. Dlatego najlepiej reklamować z tytułu niezgodności z umową i wtedy odpowiedzialny za realizację naprawy w terminie jest sprzedawca. A jeśli telefon jest w miarę świeży, należy zażądać wymiany na nowy egzemplarz.
boossik123
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32

Re: NAPRAWA GWARANCYJNA

Post autor: boossik123 »

To na pewno wina serwisu, ale.....serwis współpracuje z GSM PLUS więc myślę że plus powinien "poganiać" serwis do szybkiej naprawy, a nie klient ma dzwonić od salonu, po wsparcie aż do serwisu, bo to wszystko rzutuje negatywnie w moim przypadku nie na serwis a na PLUS-a,to mi się w tym wszystkim nie podoba-odsyłanie z kwitkiem ;/
rado
Prawie PlusManiak
Posty: 36
Rejestracja: 3 sty 2013, o 18:37

Re: NAPRAWA GWARANCYJNA

Post autor: rado »

Oczywiście, jeśli salon czy punkt sprzedaży Plusa przyjął telefon do serwisu - jako swojego rodzaju pośrednik - to powinien zajmować się sprawą do końca. Na drugi raz reklamuj na podstawie niezgodności z umową, będzie szybciej i raczej bez problemów tego typu, ponieważ brak odpowiedzi do 14 dni = automatyczne uznanie reklamacji.
boossik123
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32

Re: NAPRAWA GWARANCYJNA

Post autor: boossik123 »

ale ja nic nie reklamuje, mam telefon w naprawie gwarancyjnej.
boossik123
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32

Re: NAPRAWA GWARANCYJNA

Post autor: boossik123 »

Moja naprawa gwarancyjna nadal trwa.....irytuje mnie ten czas :(
poltergeist
PlusManiak
Posty: 118
Rejestracja: 16 sty 2013, o 10:53

Re: NAPRAWA GWARANCYJNA

Post autor: poltergeist »

Powiem Ci szczerze, że ja też oddawałem kilka razy telefon do naprawy i zawsze wracał przed końcem miesiąca. Najmniej problemów miałem z nokią, bo oddawałem ją osobiście do firmowego serwisu i bezpośrednio z serwisem się kontaktowałem. Ostatnio oddałem jednak telefon do salonu Plusa, w którym pracuje mój dobry znajomy. Obiecał zająć się sprawą. Po trzech tygodniach poszedłem do niego żeby zapytać co z telefonem, a on klepnął sie w czoło i mówi "Stary, mam tu taki kocioł, że kompletnie o Tobie zapomniałem". Okazało sie, że telefon leżał u niego w salonie od kilku dni. Wierz mi, że pracownicy salonów rzadko mają czas na to, żeby jeszcze poganiać serwis. Tym bardziej kiedy takich klientów jak Ty mają kilkunastu lub kilkudziesięciu. Karta gwarancyjna niestety najczęściej nie określa czasu naprawy gwarancyjnej, musiałbyś dokładnie zapoznać sie z gwarancją producenta i jej warunkami. Niestety pozostaje Ci czekać :(
Jeśli pomogłem - podziękuj. Jeśli wprowadziłem zamieszanie - opie.... :)
boossik123
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 7 sty 2013, o 14:32

Re: NAPRAWA GWARANCYJNA

Post autor: boossik123 »

czekam i czekam, mam serdecznie dość :(
ODPOWIEDZ