Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 51
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję za pomoc.
W końcu udało mi się przedłużyć umowę ze sprzętem (laptopem) jaki mnie interesował.
Jeszcze porozglądam się za jakimś konkretnym telefonem to wrócę pomęczyć o przedłużenie umowy dla następnego numeru :)
W końcu udało mi się przedłużyć umowę ze sprzętem (laptopem) jaki mnie interesował.
Jeszcze porozglądam się za jakimś konkretnym telefonem to wrócę pomęczyć o przedłużenie umowy dla następnego numeru :)
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Poproszę o kontakt DUK
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Poproszę o kontakt DUK
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
TPiotr,
Witaj mikolaj78,
już przekazałam prośbę o kontakt z Tobą. Pozdrawiam.
Nie ma sprawy, daj znać, jak będziesz życzył sobie kontaktu naszego konsultanta.TPiotr pisze:Jeszcze porozglądam się za jakimś konkretnym telefonem to wrócę pomęczyć o przedłużenie umowy dla następnego numeru :)
Witaj mikolaj78,
już przekazałam prośbę o kontakt z Tobą. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry. Chciałbym zapytać o sytuację zmiany warunków umowy dokonanej przez telefon. Konsultant zaproponował mi zmianę warunków dwóch abonamentów tel i mobilnego LTE. Zaproponowano mi dołączanie bez dodatkowych kosztów pakietu mistrzowskiego ipla (liga mistrzów) do abo lte 45. Propozycja była dość kusząca więc potwierdziłem ją kilka razy podczas rozmowy z konsultantem i wyraziłem zgodę na zmianę warunków. W listownym potwierdzeniu zmiany warunków nie było słowa o zawarciu tego pakietu w abo lte 45, dlatego też zadzowniłem na infolinię zapytać czy w systemie widać czy ten pakiet zostanie uruchomiony wraz z nowym okresem rozliczeniowym tj. 20.09.2018. Konsultant odpowiedział mi że nie widzi w nowej zmienionej umowie takiego pakietu i na pewno nie zostanie on uruchomiony i zasugerował złożenie reklamacji. Reklamacja taka została złożona jednakże do dzisiaj nie mam na nią odpowiedzi, a ucieka mi 10 dniowy termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od zmiany warunków umowy (art. 56 ust, 6 ustawy prawo telekomunikacyjne). Chciałbym poprosić o info czy wiadomo coś w tej sprawie i czy można przyspieszyć tę reklamację. W przeciwnym wypadku będę zmuszony złożyć oświadczenia. konsultantka bodajże 10 razy potwierdzała mi ten pakiet że będzie zawarty bez dodatkowych kosztów przez cały okres umowy. Sytuacja niezbyt komfortowa, ponieważ wygląda to na działanie ukierunkowane na świadome wprowadzenie klienta w błąd. W rekalmacji wniosłem także o odsłuchanie rozmowy. Ponadto poprosiłem o przedłużenie okresu do złożenia oświadczenia. Niestety ze strony PLUSA jest cisza. Prosze o pomoc w tej sprawie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj marjel111,
Podaj mi proszę numer zgłoszonej reklamacji, a postaram się przyśpieszyć rozwiązanie sprawy.marjel111 pisze:Chciałbym poprosić o info czy wiadomo coś w tej sprawie i czy można przyspieszyć tę reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Re: Reklamacja [#256545]Marta_Plus pisze:Witaj marjel111,
Podaj mi proszę numer zgłoszonej reklamacji, a postaram się przyśpieszyć rozwiązanie sprawy.marjel111 pisze:Chciałbym poprosić o info czy wiadomo coś w tej sprawie i czy można przyspieszyć tę reklamację.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 38
- Rejestracja: 26 sie 2014, o 20:08
Re: Przedłużenie umowy
Dzień Dobry,
Miałem na dzisiaj na 16 umówiony kontakt :) czekam przy telefonie
Koncowka 399
Pozdrawiam
Miałem na dzisiaj na 16 umówiony kontakt :) czekam przy telefonie
Koncowka 399
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
marjel111,
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.
Witaj ZdzichuRolnik,
już przypomniałam konsultantowi o realizacji kontaktu. Pozdrawiam.
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.
Witaj ZdzichuRolnik,
już przypomniałam konsultantowi o realizacji kontaktu. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 38
- Rejestracja: 26 sie 2014, o 20:08
Re: Przedłużenie umowy
Super propozycja od konsultanta :) a ja głupi chcialem odejść :p
W poniedziałek tylko dopniemy szczegóły, ale wszystko zostalo wybrane.
Dziekuje !
W poniedziałek tylko dopniemy szczegóły, ale wszystko zostalo wybrane.
Dziekuje !
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
ZdzichuRolnik,
super - cieszę się, że zostajesz z nami i jesteś zadowolony z przedstawionych warunków nowej oferty.
super - cieszę się, że zostajesz z nami i jesteś zadowolony z przedstawionych warunków nowej oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Cześć,
Moje drogie Marta_Plus, Basia_Plus,
przyszedł ten dzień, kiedy znów trzeba zastanowić się nad przedłużeniem umowy :) 2 lata temu odbyło się to niezwykle profesjonalnie po waszych zgłoszeniach do biura.
Czy teraz również mogę liczyć na Waszą nieocenioną pomoc? :)
Z pozdrowieniami,
stały klient Łukasz
Moje drogie Marta_Plus, Basia_Plus,
przyszedł ten dzień, kiedy znów trzeba zastanowić się nad przedłużeniem umowy :) 2 lata temu odbyło się to niezwykle profesjonalnie po waszych zgłoszeniach do biura.
Czy teraz również mogę liczyć na Waszą nieocenioną pomoc? :)
Z pozdrowieniami,
stały klient Łukasz
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 lip 2018, o 18:41
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Proszę o kontakt z DUK.
Proszę o kontakt z DUK.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Lukx,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Witaj dawid.skora,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Witaj dawid.skora,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.dawid.skora pisze:Proszę o kontakt z DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 lip 2018, o 18:41
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Basia_Plus,
Moje zgłoszenie ma numer #267344
Pozdrawiam
Moje zgłoszenie ma numer #267344
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
dawid.skora,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Już zleciłam kontakt naszego konsultanta.
- dziękuję za numer zgłoszenia. Już zleciłam kontakt naszego konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ