Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy.
To że zapłacisz abo miesiąc do przodu nic nie da gdyż abonament jest rozliczany zgodnie z okresem rozliczeniowym. 8-6 miesięcy przed końcem umowy to oferty standardowe lecz możesz coś ugrać przed DUK lub pisemko o rozwiązanie umowy w tedy Plus daje lepsze oferty.
Co do nie spłaconych rat w momencie przedłużenia umowy to spłacasz je dalej wg harmonogramu oraz nowy abonament i ew nowe raty.
Co do nie spłaconych rat w momencie przedłużenia umowy to spłacasz je dalej wg harmonogramu oraz nowy abonament i ew nowe raty.
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt z DUK, umowa jest bezterminowa i chciałbym porozmawiać na jej temat. Planuje odejść ze swoim numerem do konkurencji. Przesłałem na maila nr telefonu do kontaktu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj dropssek,
Przedłużenie umowy będzie możliwe najwcześniej 8 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.
mati55,
zgodnie z tym co napisał largo, wpłata abonamentu za jeden okres do przodu nie spowoduje, że oferta dotycząca przedłużenia umowy będzie wczesniej dostępna.dropssek pisze:czy jeśli zapłacę jedną fakturę do przodu jest możliwe wcześniejsze dostanie oferty ?
Przedłużenie umowy będzie możliwe najwcześniej 8 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.
Raty spłacasz zgodnie z harmonogramem.dropssek pisze:Druga sprawa, gdy przedłużam umowę wcześniej a zostaje mi 8 rat do spłacenia za obecny telefon to normalnie te raty spłacam dalej, muszę je uregulować przy podpisaniu kolejnej umowy czy jak to wygląda ?
Tak.dropssek pisze:I czy te 8 miesięcy przed końcem umowy tyczy się wszystkich klientów czy jest jakiś szczególny wymóg ?
mati55,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.mati55 pisze:Proszę o kontakt z DUK
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Przedłużyłem umowę na kolejne 15 miesięcy. Weszła w życie od nowego okresu rozliczeniowego czyli od 9 grudnia. Następnego dnia sprawdzam na Plus online jak to wygląda. Znajduję tam takie coś "Limit premium 35 PLN " i że zostało jeszcze 28,65. Nic takiego nie zamawiałem, nie korzystam z usług Premium. Gdzie podziało się ponad 6 zł z tego limitu którego nie używałem i to w ciągu doby ?? To jakiś limit miesięczny ? Po raz kolejny Plus dodaje bez zgody klienta dodatkowe opcje licząc chyba że część klientów ich nie wyłączy i będzie płacić dodatkowo. Tak jest z czasoumilaczem, ochroną internetu, Iplą czy teraz z limitem premium. Może ktoś to wytłumaczyć ? Chcę zaznaczyć że wszystkie usługi premium mam zablokowane poprzez Biuro Obsługi. Pojawił się "Limit premium 35 PLN" natomiast nie ma dodatkowego pakietu internetu 12GB na czas umowy. To co powinno być to nie ma a jest to czego być nie powinno. Dziwne to praktyki Plusa.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Krakus51,
Przepraszam za niedogodności. Sytuacja jest nam znana i aktualnie trwa proces naprawczy.
To pakiet, który blokuje możliwość korzystania z usług o podwyższonej opłacie (tzw. Premium Rate) po osiągniętym progu 35 zł. W związku z nowelizacją Prawa Telekomunikacyjnego w tym zakresie, limit jest domyślnie ustawiony dla Klientów, którzy nie korzystają z tej usługi. Nie ma możliwości zdjęcia limitu kwotowego, ale jest możliwość jego zmiany (dostępne limity: 0 zł, 35 zł, 50 zł, 75 zł, 100 zł, 200 zł, 500 zł). W nazwie "Limit premium 35 PLN" - jest kwota brutto, widać natomiast kwotę netto.Krakus51 pisze:Znajduję tam takie coś "Limit premium 35 PLN " i że zostało jeszcze 28,65. Nic takiego nie zamawiałem, nie korzystam z usług Premium
Tak.Krakus51 pisze:To jakiś limit miesięczny ?
Krakus51 pisze:natomiast nie ma dodatkowego pakietu internetu 12GB na czas umowy.
Przepraszam za niedogodności. Sytuacja jest nam znana i aktualnie trwa proces naprawczy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję za satysfakcjonującą odpowiedź. szkoda że tego nie mówią przy przedłużaniu umowy, tym bardziej że spotykam się z czymś takim pierwszy raz. Tylko niepotrzebny stres i nerwy, a konsultantka pod 2601 do której wczoraj dzwoniłem w ogóle nie miała pojęcia o tym co wyjaśniła Marta PlusMarta_Plus pisze:Krakus51,Krakus51 pisze:natomiast nie ma dodatkowego pakietu internetu 12GB na czas umowy.
Przepraszam za niedogodności. Sytuacja jest nam znana i aktualnie trwa proces naprawczy.
Re: Przedłużenie umowy
Ponawiam prośbę o kontakt.
Dziękuję.
Dziękuję.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
mati55,
już zleciłam kontakt konsultanta DUK.
już zleciłam kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę raz jeszcze o kontakt, ostatniego połączenia nie mogłem odebrać a kontakt pod 2699 jest dla mnie niedostępny. Mimo, że podczas ostatniego przedłużania umowy konsultant zapewnił mnie, że w każdej chwili mogę się kontaktować pod 2699.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
mati55,
przekazałam do konsultanta DUK Twoją prośbę.
przekazałam do konsultanta DUK Twoją prośbę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję, przedłużenie załatwione.
Proszę jeszcze o kontakt DUK w sprawie innego numeru. Przesłałem go mailowo.
Proszę jeszcze o kontakt DUK w sprawie innego numeru. Przesłałem go mailowo.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
mati55,
Dziękuję - wiadomość dotarła, sprawdź proszę pocztę.mati55 pisze:Przesłałem go mailowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 42
- Rejestracja: 9 lip 2013, o 18:44
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Re: Przedłużenie umowy
Ale jaja w tych APS Plusa...
Byłem złożyć dzisiaj wypowiedzenie umowy ze skutkiem na koniec okresu podstawowego i tylko się człowiek wkurza. Odwiedziłem dwa punkty, zmarnowałem ponad godzinę na bezsensownym biciu piany obsługujących i wprowadzaniu w błąd klientów
W pierwszym punkcie "pani" stwierdziła, że wypowiedzenie można złożyć jedynie miesiąc przed końcem aktualnie trwającej umowy (co z tego, że miała przed nosem napisane przeze mnie wypowiedzenie, w którym dokładnie było napisane co i jak oraz zawarta odpowiednia "formułka"), po wytłumaczeniu jej o co chodzi KAZAŁA dać sobie 20 minut czasu na załatwienie całej procedury w systemie....i po upływie ok 30 minut dała mi do podpisu papiery, że zrywam umowę przed czasem, kara itd...Rozmowa i argumentacja ze strony tej pani - masakra...
W drugim punkcie Pan kompletnie zielony, również nie bardzo wiedział o co chodzi, ale przynajmniej nie starał się wykazać swoją ogromną wiedzą, zadzwonił do przełożonych i niby wypowiedzenie przyjął...z jego rejestracją jednak miał spore problemy mimo, że pracuje tam już kilka lat...
Prosiłbym o kontakt Z DUK, żeby sprawdzić to całe zamotanie. Wysłałem wiadomość na podany e-mail.
Byłem złożyć dzisiaj wypowiedzenie umowy ze skutkiem na koniec okresu podstawowego i tylko się człowiek wkurza. Odwiedziłem dwa punkty, zmarnowałem ponad godzinę na bezsensownym biciu piany obsługujących i wprowadzaniu w błąd klientów
W pierwszym punkcie "pani" stwierdziła, że wypowiedzenie można złożyć jedynie miesiąc przed końcem aktualnie trwającej umowy (co z tego, że miała przed nosem napisane przeze mnie wypowiedzenie, w którym dokładnie było napisane co i jak oraz zawarta odpowiednia "formułka"), po wytłumaczeniu jej o co chodzi KAZAŁA dać sobie 20 minut czasu na załatwienie całej procedury w systemie....i po upływie ok 30 minut dała mi do podpisu papiery, że zrywam umowę przed czasem, kara itd...Rozmowa i argumentacja ze strony tej pani - masakra...
W drugim punkcie Pan kompletnie zielony, również nie bardzo wiedział o co chodzi, ale przynajmniej nie starał się wykazać swoją ogromną wiedzą, zadzwonił do przełożonych i niby wypowiedzenie przyjął...z jego rejestracją jednak miał spore problemy mimo, że pracuje tam już kilka lat...
Prosiłbym o kontakt Z DUK, żeby sprawdzić to całe zamotanie. Wysłałem wiadomość na podany e-mail.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
gienek,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.gienek pisze:Prosiłbym o kontakt Z DUK
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Abonament - 6 miesięcy gratis a drugi produkt w smartDOM
Witam,
Chciałem przedłużyć umowę na telefon (podstawowa usługowa w smartDOM), z informacji ze strony zobaczyłem że dostanę 6 miesięcy abonamentu za 0 zł. Jednak zastanawiam się co będzie z druga usługa którą mam teraz za pół ceny (Telewizja).
Czy to że abonament będzie wynosił 0 zł tracę możliwość zmniejszenia kwoty abonamentu za drugi produkt w systemie smartDOM?
Pozdrawiam
Tomasz
Chciałem przedłużyć umowę na telefon (podstawowa usługowa w smartDOM), z informacji ze strony zobaczyłem że dostanę 6 miesięcy abonamentu za 0 zł. Jednak zastanawiam się co będzie z druga usługa którą mam teraz za pół ceny (Telewizja).
Czy to że abonament będzie wynosił 0 zł tracę możliwość zmniejszenia kwoty abonamentu za drugi produkt w systemie smartDOM?
Pozdrawiam
Tomasz
Ostatnio zmieniony 18 gru 2018, o 17:12 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do właściwego działu.
Powód: przeniesiono do właściwego działu.