Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj mizi11,

proszę aby mama przesłała numer telefonu, którego dotyczy sprawa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank W temacie wiadomości prośba o podanie nicka oraz dopisek "FORUM".

Witaj mkack,

prośba jak powyżej. Poproszę wówczas konsultanta o kontakt i przedstawienie wszystkich aktualnie dostępnych ofert.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: andrejj »

Ewa_Plus pisze:andrejj,
- wypowiedzenie umowy może zostać wysłane pocztą, ale musi być podpisane przez właściciela numeru.
Jeśli chcesz, mogę zlecić kontakt pracownika DUK. Wyślij proszę w tym celu swój numer telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank w temacie maila zamieszczając swój nick oraz dopisek "FORUM".
Ile czasu zajmuje wprowadzenie takiego wypowiedzenia do systemu gdy zostanie wysłane pocztą ?
Mogę prosić adres na jaki ma zostać wysłane ??
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

andrejj,
- wypowiedzenie można wysłać listem poleconym wysłany na adres:
Dział Obsługi Klienta
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
andrejj pisze:Ile czasu zajmuje wprowadzenie takiego wypowiedzenia do systemu gdy zostanie wysłane pocztą ?
- jest to wprowadzane w kolejności zgłoszeń, najszybciej jak to możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 292
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mpmdembi »

Ewa_Plus pisze:mpmdembi,
- no to próbujemy dalej.
Przekazałam sprawę w odpowiednie ręce.
Jeszcze raz dzięki! Tym razem sprawa trafiła we właściwe ręce, bo powiększony pakiet pojawił się na koncie. Mam nadzieję, że nie zniknie z kolejnym cyklem rozliczeniowym, no i Polkomtel wywiąże się z wszystkich pozostałych zobowiązań reklamacyjnych :)
Niestety smutnym jest fakt, że klient mający rację, gdy składa normalną drogą reklamację dostaje odpowiedź negatywną, a w dodatku nikt nie czyta tekstu reklamacji (i nie ma tu znaczenia, czy reklamacja złożona telefonicznie czy mailowo). W dodatku mało który konsultant "klienta biznesowego" nie czyta tego co ma w systemie czy tekstu poprzedniej reklamacji (nawet cytowanej w mailu) przed rozwiązaniem problemu :-(
Niemniej chyba w końcu się udało, za co jeszcze raz bardzo dziękuję :-)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

mpmdembi,
- cieszę się, że finalnie zakończyło się wszystko pomyślnie.
Mam nadzieję, że w przyszłości mniej już takich sytuacji będzie, ale w razie czego będziemy pomagać :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ogrod87
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 8 sty 2013, o 17:38

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ogrod87 »

Witam,
mam pytanie co do przedłużenia umowy.
Umowę podpisywałem 14.09.2018 na dwa lata, plus 36 rat za telefon.

Czy mogę przedłużyć umowę pół roku wcześniej (chociaż strona plusa pokazuje mi 8 miesięcy) przed zakończeniem abonamentu?
Rozumiem, że przez jakiś czas płaciłbym dwie raty za telefon (jeśłi chciałbym przedłużyć umowę z nowym telefonem)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj ogrod87,
- tak, będzie taka możliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ogrod87
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 8 sty 2013, o 17:38

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ogrod87 »

A kiedy mogę?
Bo jak próbuje się zalogować na stronie Plusa, to jest informacja o 6 miesiącach.
A potem dostaję info, że o 8 miesiącach i nie mogę mieć zaległości na koncie.
Rachunki mam opłacone, ale dalej nie mam info.
Czyi jednak standardowe 6 msc i spróbować w drugiej części marca?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

ogrod87,
ogrod87 pisze:Umowę podpisywałem 14.09.2018 na dwa lata
To była nowa aktywacja czy przedłużenie umowy? Jaka data zakończenia kontraktu widnieje w mobilnej aplikacji Plus online (zakładka Twój profil)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrzej_g88
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 lut 2020, o 21:10

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: andrzej_g88 »

Jestem zainteresowany przedłużeniem umowy ale niestety oferta jaka została mi przedstawiona jest mniej korzystna niż ta którą mam obecnie. Konsultant dzwonił 2 tygodnie temu, miał się skonsultować z kierownikiem i do 2 dni oddzwonić. Do tej pory cisza. Po 8 latach i opłacaniu 2 numerów oczekiwałbym czegoś na tym samym lub trochę lepszym poziomie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

andrzej_g88,
- podeślij mi swój numer na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie wiadomości zamieszczając swój nick oraz dopisek "FORUM". Zlecę kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: andrejj »

Pani Ewo czy jest możliwość by Pani sprawdziła czy wypowiedzenie zostało już zarejestrowane w systemie, oraz do kiedy dokładnie mam umowę ??
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

andrejj,
- niestety nie mam dostępu do kont Klientów. Możesz jednak wysłać maila w tej sprawie na adres bok@plus.pl i wtedy konsultant to sprawdzi. Ważne, żeby w wiadomości, poza numerem telefonu, podać też swoje dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, PESEL).
Ja mogę przyśpieszyć weryfikację, jeśli podeślesz tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ogrod87
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 8 sty 2013, o 17:38

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ogrod87 »

Joanna_Plus pisze:ogrod87,
ogrod87 pisze:Umowę podpisywałem 14.09.2018 na dwa lata
To była nowa aktywacja czy przedłużenie umowy? Jaka data zakończenia kontraktu widnieje w mobilnej aplikacji Plus online (zakładka Twój profil)?
Data wygaśnięcia promocji: 14.04.2022.

Coś mi to źle wygląda, skoro przedłużyłem umowę na dwa lata we wrześniu 2018.
Innych dat w tej zakładce nie widzę
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

ogrod87,
ogrod87 pisze:Data wygaśnięcia promocji: 14.04.2022.

Coś mi to źle wygląda, skoro przedłużyłem umowę na dwa lata we wrześniu 2018.
Aby zweryfikować tę sytuację, potrzebny jest wgląd w konto numeru. Możesz to uczynić kontaktując się telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK. Wybierając tę drugą formę kontaktu, należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ