Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 lis 2019, o 19:04
Re: Przedłużenie umowy
[s]Na tym numerze telefonu do 26 lutego 2020 była podpisana umowa abonamentowa " taryfa ja+ 59.99", ale że za poźno wysłałem wypowiedzenie bo ok. 23 lutego to okres regulaminowego wypowiedzenia umowy skończył się 26.03.2020. Teraz muszę w przeciągu 30 dni udać się do punktu w salonie i zarejestrować ponownie numer, tylko nie wiem czy muszę iść z osobą na którą był ten numer przez te wszystkie lata (właścicielem numeru był Brat) czy mogę już sam pość i podając numer karty sim zarejestrować numer na swoje dane ?
Wczoraj byłem w Żabce po tym jak straciłem zasięg, ale nie mogłem tam zarejestrować numeru bo wyskakiwał błąd z nieprawidłowym numerem sim. [/s]
Zgodnie z wytycznymi na piśmie o rezygnację z umowy abonamentowej" numer jest już na kartę teraz muszę tylko przepisać numer na siebie.
Wczoraj byłem w Żabce po tym jak straciłem zasięg, ale nie mogłem tam zarejestrować numeru bo wyskakiwał błąd z nieprawidłowym numerem sim. [/s]
Zgodnie z wytycznymi na piśmie o rezygnację z umowy abonamentowej" numer jest już na kartę teraz muszę tylko przepisać numer na siebie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
arek_pl1,
oprócz dokumentu tożsamości wymagany jest prawidłowy numer karty SIM, aby zarejestrować numer. Inne sposoby rejestracji zgodnie z tym co pisała Marta_Plus znajdziesz tutaj https://www.plus.pl/rejestracja"target="_blank.arek_pl1 pisze:Wczoraj byłem w Żabce po tym jak straciłem zasięg, ale nie mogłem tam zarejestrować numeru bo wyskakiwał błąd z nieprawidłowym numerem sim. [/s]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Kończy mi się umowa, i chciałbym poznać warunki
Kontakt 60XXXXXXX.
Kończy mi się umowa, i chciałbym poznać warunki
Kontakt 60XXXXXXX.
Ostatnio zmieniony 31 mar 2020, o 16:32 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukrycie numeru telefonu.
Powód: ukrycie numeru telefonu.
-
- PlusManiak
- Posty: 95
- Rejestracja: 7 cze 2012, o 23:36
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Przedłużenie umowy
Bardzo prosze o przyspieszenie zgloszenia do tyczacy numeru i odpowiedzi na nie [#1381125]
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Raficzek,
jeśli chciałbyś poznać warunki przedłużenia umowy, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
DARIUSZ-WLAZEL,
jeśli chciałbyś poznać warunki przedłużenia umowy, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
DARIUSZ-WLAZEL,
Już przekazałam daną sprawę do przyśpieszenia.DARIUSZ-WLAZEL pisze:Bardzo prosze o przyspieszenie zgloszenia do tyczacy numeru i odpowiedzi na nie [#1381125]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Kończy mi się umowa, chciałbym poznać nowe warunki. Proszę o kontakt z DUK.
Kończy mi się umowa, chciałbym poznać nowe warunki. Proszę o kontakt z DUK.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj zimny77,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.zimny77 pisze:Proszę o kontakt z DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Dzwonili do mnie z działu, żeby przedłużyć umowę, i dostałem jeszcze gorsze warunki niż wcześniej, zeby przedłużyć umowę bez telefonu, trzeba podpisac umowe na 26 miesięcy, jednak przejdę do innej sieci
Pozdrawiam
Dzwonili do mnie z działu, żeby przedłużyć umowę, i dostałem jeszcze gorsze warunki niż wcześniej, zeby przedłużyć umowę bez telefonu, trzeba podpisac umowe na 26 miesięcy, jednak przejdę do innej sieci
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Raficzek,
jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK ponownie skontaktował się z Tobą w sprawie przedłużenia umowy, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK ponownie skontaktował się z Tobą w sprawie przedłużenia umowy, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
@Basia_PLUS mozna prosic o przekazanie dalej zgloszenia #1398818? Dziekuje!:)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
koliber2,
poprosiłam o przyśpieszenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
poprosiłam o przyśpieszenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przedłużenie umowy po 14 miesiącach z dobraniem urządzenia
Witam.Przedluzylem umowę po 14 miesiacach,przechodzac na wyższy abonamnet i dobrałem dodatkowe urządzenie .
Moje pytanie brzmi,czy skoro to jest niby przedłużenie umowy(chociaż nie to standardowe 8 miesięcy przed końcem umowy)to wcześniejszy telefon przechodzi na moją wlasnosc?Bo wychodzi na to że teraz za niego splacam same raty a abonament przeszedł na nowe urządzenie...
Moje pytanie brzmi,czy skoro to jest niby przedłużenie umowy(chociaż nie to standardowe 8 miesięcy przed końcem umowy)to wcześniejszy telefon przechodzi na moją wlasnosc?Bo wychodzi na to że teraz za niego splacam same raty a abonament przeszedł na nowe urządzenie...
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2020, o 09:58 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj mendog00,
po przedłużeniu umowy spłacasz same raty za poprzedni telefon zgodnie z harmonogramem oraz abonament i raty za nowy sprzęt.mendog00 pisze:to wcześniejszy telefon przechodzi na moją wlasnosc?Bo wychodzi na to że teraz za niego splacam same raty a abonament przeszedł na nowe urządzenie...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Jakie teraz są oferty? Plus proponuje coś ciekawego? Za 4 miesiące koniec umowy i zaczynam się rozglądać za alternatywą dla Plusa - nie chcę już stałego zobowiązania z terminową umową. Można wziąć jakiś sensowny abonament bez telefonu z umową na czas nieokreślony?
Re: Przedłużenie umowy
slobodan,
- podeślij nam swój numer telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl w temacie wiadomości zamieszczając swój nick oraz dopisek "FORUM". Zlecimy kontakt konsultanta DUK, który przedstawi ofertę.
- podeślij nam swój numer telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl w temacie wiadomości zamieszczając swój nick oraz dopisek "FORUM". Zlecimy kontakt konsultanta DUK, który przedstawi ofertę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ