Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
cendros
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 maja 2020, o 13:27

Zerwany kontakt z działem utrzymania klienta

Post autor: cendros »

W klika dni po wypowiedzeniu umowy zadzwoniła do mnie Pani z działu utrzymania klienta. Przedstawiła mi interesującą mnie ofertę, przekonała mnie do anulowania wypowiedzenie umowy. Niestety Pani miała problem z systemem i nie była w stanie wprowadzić mojej oferty. Miała skontaktować się ze mną w następnych dniach, co nie nastąpiło. W ciągu ostatniego tygodnia wielokrotnie dzwoniłem na numer 2699 - nikt nie odebrał, ani nie oddzwonił. Konsultanci na infolinii widzą moją niezatwierdzoną ofertę w systemie, ale nie mają uprawnień, aby coś z nią zrobić. Co najwyżej przełączają mnie do działu utrzymania, gdzie nikt nie odbiera.

Chciałbym uniknąć ponownego wypowiadania umowy, w jaki sposób skontaktować się z ww. działem ?
Ostatnio zmieniony 29 maja 2020, o 14:57 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połaczono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

cendros,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cendros
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 29 maja 2020, o 13:27

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: cendros »

Dziękuję za interwencję - konsultant zadzwonił.
UncleTom2007
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 3 cze 2020, o 10:07

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: UncleTom2007 »

Dzień dobry wszystkim!

Piszę z prośba o pomoc z przedłużeniem umowy.
Wysłałem miesiąc temu do Państwa za pośrednictwem bok@plus.pl"target="_blank wypowiedzenie umowy na abonament. Dostałem informację zwrotną, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane. Niestety do tej pory nie miałem żadnego kontaktu z działem utrzymania klienta. Rozmawiałem natomiast z Biurem obsługi lecz przedstawione oferty są 2 razy droższe niż to co posiadam obecnie (25 złoty, 8gb, reszta bez limitu) i w mojej ocenie gorsze niż dla nowych klientów. Tym bardziej, że jestem z Państwem od 2001 roku i liczyłem na coś przynajmniej na poziomie obecnie posiadanej przeze mnie umowy.
Jeśli jest taka możliwość to czy może ktoś z DUK się ze mną skontaktować?
Byłbym wdzięczny za taką możliwość!
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj UncleTom2007,
UncleTom2007 pisze:czy może ktoś z DUK się ze mną skontaktować?
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
damzoo
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 16 wrz 2013, o 21:57

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: damzoo »

Witam. Jestem obecnie na umowie bezterminowej. Zastanawiam się co ciekawego zaproponujecie. Obecnie płacę niecałe 30zł/mies w tym no limit, 8 gb internetu. płatne mms, W grę wchodzi również dołączenie drugiego numeru, który jest używany w abonamencie żony (też ma umowę bezterminową).
Proszę o kontakt.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj damzoo,
damzoo pisze:Proszę o kontakt.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bananowiec1985
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 15 mar 2020, o 14:17

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Bananowiec1985 »

Dzień dobry pisze gdyż mam pytanie mam telefon w Plushu Abo jeszcze 6 miesięcy do końca umowy czy mogę przejść w chwili obecnej na abonament w plusie??
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Bananowiec1985,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę prośbę o kontakt pracownikowi DUK, który przedstawi aktualnie dostępną dla Ciebie ofertę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bananowiec1985
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 15 mar 2020, o 14:17

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Bananowiec1985 »

Dziękuję bardzo Pani konktretna osoba na odpowiednim stanowisku pozdrawiam.
Piotr1991
Prawie PlusManiak
Posty: 40
Rejestracja: 28 sty 2016, o 15:08
Lokalizacja: Wadowice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Piotr1991 »

Witam.
Bardzo proszę o kontakt Działu Utrzymania Klienta w sprawie przedłużenia umowy.
Jak to Jest że zbieraniem punktów Payback? Klikam w aplikacji i nie ma możliwości przedłużenia bez sprzętu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Piotr1991,
Piotr1991 pisze:Bardzo proszę o kontakt Działu Utrzymania Klienta w sprawie przedłużenia umowy.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sedzia20 »

Dzień dobry,

Piszę z zapytaniem, czy mając niedawno zakupiony sprzęt na raty w planie zero (jako drugi numer na tym samym koncie abonenckim) mogę zrezygnować z kończącego się w lipcu abonamentu? Z uwagi na fakt, iż przedstawiona jakiś czas temu oferta nie jest atrakcyjna, zdecydowałem się przenieść numer do a2m, by płacić 12,70 m/c, zamiast 30-stu u Was. Rozumiem, że utracę 10 zł rabatu na smartdom (na Internet) dopiero, gdy nr zostanie przeniesiony (21.07. br.)? I gdy zrobię to w trybie mnp na koniec umowy, to żadnej kary nie będzie?

Pozdrawiam,
sedzia20.
Kolejoman
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 17 mar 2013, o 04:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Kolejoman »

Witam

Od dziś weszło mi w życie przedłużenie umowy zgodnie z którym przez najbliższe 3 miesiące mam abonament obniżony do 0, a następnie 30 zł miesięcznie. Po zalogowaniu się do Plus Online w pakietach mam coś takiego: "Brak limitu roamingowego - pozostało jeszcze: 1,00 kB ". Wcześniej limit roamingowy miałem 2 GB. Czy to ma związek z obniżeniem abonamentu na 3 miesiące do zera? Faktycznie przez te 3 miesiące "za karę" że mam darmowy abonament będę musiał płacić za internet gdy będę za granicą? Czy po tych 3 miesiącach gdy będę znów płacić 30 zł limit roamingowy wróci z powrotem na 2 GB?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj sedzia20,
sedzia20 pisze:Piszę z zapytaniem, czy mając niedawno zakupiony sprzęt na raty w planie zero (jako drugi numer na tym samym koncie abonenckim) mogę zrezygnować z kończącego się w lipcu abonamentu?
Tak, decyzja co do rezygnacji z numeru należy do Ciebie. Jeśli jednak chciałbyś ponownie porozmawiać z konsultantem DUK na temat ewentualnego przedłużenia umowy, zapraszam do kontaktu. Być może przygotowana na tę chwilę oferta spełniłaby Twoje oczekiwania.
sedzia20 pisze:Rozumiem, że utracę 10 zł rabatu na smartdom (na Internet) dopiero, gdy nr zostanie przeniesiony (21.07. br.)?
Jeżeli numer, z którego rezygnujesz pełnił rolę umowy uprawniającej, to z chwilą deaktywacji tego numeru, przyznany w ramach Programu smartDOM rabat zostanie utracony.
sedzia20 pisze:I gdy zrobię to w trybie mnp na koniec umowy, to żadnej kary nie będzie?
Zgadza się.

Witaj Kolejoman,
Kolejoman pisze:Czy to ma związek z obniżeniem abonamentu na 3 miesiące do zera? Faktycznie przez te 3 miesiące "za karę" że mam darmowy abonament będę musiał płacić za internet gdy będę za granicą?
Tak - limitu Roamingowego DATA nie otrzymują Abonenci korzystający z promocji, której aktywnym benefitem jest 100% rabatu na abonament. W kwestii dodatkowych opłat roamingowych informacje znajdziesz na stronie: http://www.plus.pl/uslugi/roaming#Abona ... et="_blank.
Kolejoman pisze:Czy po tych 3 miesiącach gdy będę znów płacić 30 zł limit roamingowy wróci z powrotem na 2 GB?
Po zakończeniu okresu bezpłatnego abonamentu, wielkość przyznanego Pakietu Roamingowego DATA będzie zależeć od wysokości abonamentu/pakietu kwotowego uiszczanego przez Abonenta. W przypadku podanej przez Ciebie kwoty abonamentu, ilość GB w UE będzie nawet większa. Tabelę z określonym limitem roamingowym dla oferty Plus Abonament/Plush ABO sprawdzisz tu: http://www.plus.pl/documents/16/1372539 ... et="_blank, https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... et="_blank.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ