Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 maja 2020, o 13:27
Zerwany kontakt z działem utrzymania klienta
W klika dni po wypowiedzeniu umowy zadzwoniła do mnie Pani z działu utrzymania klienta. Przedstawiła mi interesującą mnie ofertę, przekonała mnie do anulowania wypowiedzenie umowy. Niestety Pani miała problem z systemem i nie była w stanie wprowadzić mojej oferty. Miała skontaktować się ze mną w następnych dniach, co nie nastąpiło. W ciągu ostatniego tygodnia wielokrotnie dzwoniłem na numer 2699 - nikt nie odebrał, ani nie oddzwonił. Konsultanci na infolinii widzą moją niezatwierdzoną ofertę w systemie, ale nie mają uprawnień, aby coś z nią zrobić. Co najwyżej przełączają mnie do działu utrzymania, gdzie nikt nie odbiera.
Chciałbym uniknąć ponownego wypowiadania umowy, w jaki sposób skontaktować się z ww. działem ?
Chciałbym uniknąć ponownego wypowiadania umowy, w jaki sposób skontaktować się z ww. działem ?
Ostatnio zmieniony 29 maja 2020, o 14:57 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połaczono wątki - podobny temat.
Powód: Połaczono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
cendros,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję za interwencję - konsultant zadzwonił.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 3 cze 2020, o 10:07
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry wszystkim!
Piszę z prośba o pomoc z przedłużeniem umowy.
Wysłałem miesiąc temu do Państwa za pośrednictwem bok@plus.pl"target="_blank wypowiedzenie umowy na abonament. Dostałem informację zwrotną, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane. Niestety do tej pory nie miałem żadnego kontaktu z działem utrzymania klienta. Rozmawiałem natomiast z Biurem obsługi lecz przedstawione oferty są 2 razy droższe niż to co posiadam obecnie (25 złoty, 8gb, reszta bez limitu) i w mojej ocenie gorsze niż dla nowych klientów. Tym bardziej, że jestem z Państwem od 2001 roku i liczyłem na coś przynajmniej na poziomie obecnie posiadanej przeze mnie umowy.
Jeśli jest taka możliwość to czy może ktoś z DUK się ze mną skontaktować?
Byłbym wdzięczny za taką możliwość!
Pozdrawiam
Piszę z prośba o pomoc z przedłużeniem umowy.
Wysłałem miesiąc temu do Państwa za pośrednictwem bok@plus.pl"target="_blank wypowiedzenie umowy na abonament. Dostałem informację zwrotną, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane. Niestety do tej pory nie miałem żadnego kontaktu z działem utrzymania klienta. Rozmawiałem natomiast z Biurem obsługi lecz przedstawione oferty są 2 razy droższe niż to co posiadam obecnie (25 złoty, 8gb, reszta bez limitu) i w mojej ocenie gorsze niż dla nowych klientów. Tym bardziej, że jestem z Państwem od 2001 roku i liczyłem na coś przynajmniej na poziomie obecnie posiadanej przeze mnie umowy.
Jeśli jest taka możliwość to czy może ktoś z DUK się ze mną skontaktować?
Byłbym wdzięczny za taką możliwość!
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj UncleTom2007,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.UncleTom2007 pisze:czy może ktoś z DUK się ze mną skontaktować?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Jestem obecnie na umowie bezterminowej. Zastanawiam się co ciekawego zaproponujecie. Obecnie płacę niecałe 30zł/mies w tym no limit, 8 gb internetu. płatne mms, W grę wchodzi również dołączenie drugiego numeru, który jest używany w abonamencie żony (też ma umowę bezterminową).
Proszę o kontakt.
Proszę o kontakt.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj damzoo,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.damzoo pisze:Proszę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 mar 2020, o 14:17
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry pisze gdyż mam pytanie mam telefon w Plushu Abo jeszcze 6 miesięcy do końca umowy czy mogę przejść w chwili obecnej na abonament w plusie??
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Bananowiec1985,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę prośbę o kontakt pracownikowi DUK, który przedstawi aktualnie dostępną dla Ciebie ofertę.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę prośbę o kontakt pracownikowi DUK, który przedstawi aktualnie dostępną dla Ciebie ofertę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 mar 2020, o 14:17
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję bardzo Pani konktretna osoba na odpowiednim stanowisku pozdrawiam.
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Bardzo proszę o kontakt Działu Utrzymania Klienta w sprawie przedłużenia umowy.
Jak to Jest że zbieraniem punktów Payback? Klikam w aplikacji i nie ma możliwości przedłużenia bez sprzętu.
Bardzo proszę o kontakt Działu Utrzymania Klienta w sprawie przedłużenia umowy.
Jak to Jest że zbieraniem punktów Payback? Klikam w aplikacji i nie ma możliwości przedłużenia bez sprzętu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Piotr1991,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownikaPiotr1991 pisze:Bardzo proszę o kontakt Działu Utrzymania Klienta w sprawie przedłużenia umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
Piszę z zapytaniem, czy mając niedawno zakupiony sprzęt na raty w planie zero (jako drugi numer na tym samym koncie abonenckim) mogę zrezygnować z kończącego się w lipcu abonamentu? Z uwagi na fakt, iż przedstawiona jakiś czas temu oferta nie jest atrakcyjna, zdecydowałem się przenieść numer do a2m, by płacić 12,70 m/c, zamiast 30-stu u Was. Rozumiem, że utracę 10 zł rabatu na smartdom (na Internet) dopiero, gdy nr zostanie przeniesiony (21.07. br.)? I gdy zrobię to w trybie mnp na koniec umowy, to żadnej kary nie będzie?
Pozdrawiam,
sedzia20.
Piszę z zapytaniem, czy mając niedawno zakupiony sprzęt na raty w planie zero (jako drugi numer na tym samym koncie abonenckim) mogę zrezygnować z kończącego się w lipcu abonamentu? Z uwagi na fakt, iż przedstawiona jakiś czas temu oferta nie jest atrakcyjna, zdecydowałem się przenieść numer do a2m, by płacić 12,70 m/c, zamiast 30-stu u Was. Rozumiem, że utracę 10 zł rabatu na smartdom (na Internet) dopiero, gdy nr zostanie przeniesiony (21.07. br.)? I gdy zrobię to w trybie mnp na koniec umowy, to żadnej kary nie będzie?
Pozdrawiam,
sedzia20.
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Od dziś weszło mi w życie przedłużenie umowy zgodnie z którym przez najbliższe 3 miesiące mam abonament obniżony do 0, a następnie 30 zł miesięcznie. Po zalogowaniu się do Plus Online w pakietach mam coś takiego: "Brak limitu roamingowego - pozostało jeszcze: 1,00 kB ". Wcześniej limit roamingowy miałem 2 GB. Czy to ma związek z obniżeniem abonamentu na 3 miesiące do zera? Faktycznie przez te 3 miesiące "za karę" że mam darmowy abonament będę musiał płacić za internet gdy będę za granicą? Czy po tych 3 miesiącach gdy będę znów płacić 30 zł limit roamingowy wróci z powrotem na 2 GB?
Od dziś weszło mi w życie przedłużenie umowy zgodnie z którym przez najbliższe 3 miesiące mam abonament obniżony do 0, a następnie 30 zł miesięcznie. Po zalogowaniu się do Plus Online w pakietach mam coś takiego: "Brak limitu roamingowego - pozostało jeszcze: 1,00 kB ". Wcześniej limit roamingowy miałem 2 GB. Czy to ma związek z obniżeniem abonamentu na 3 miesiące do zera? Faktycznie przez te 3 miesiące "za karę" że mam darmowy abonament będę musiał płacić za internet gdy będę za granicą? Czy po tych 3 miesiącach gdy będę znów płacić 30 zł limit roamingowy wróci z powrotem na 2 GB?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj sedzia20,
Witaj Kolejoman,
Tak, decyzja co do rezygnacji z numeru należy do Ciebie. Jeśli jednak chciałbyś ponownie porozmawiać z konsultantem DUK na temat ewentualnego przedłużenia umowy, zapraszam do kontaktu. Być może przygotowana na tę chwilę oferta spełniłaby Twoje oczekiwania.sedzia20 pisze:Piszę z zapytaniem, czy mając niedawno zakupiony sprzęt na raty w planie zero (jako drugi numer na tym samym koncie abonenckim) mogę zrezygnować z kończącego się w lipcu abonamentu?
Jeżeli numer, z którego rezygnujesz pełnił rolę umowy uprawniającej, to z chwilą deaktywacji tego numeru, przyznany w ramach Programu smartDOM rabat zostanie utracony.sedzia20 pisze:Rozumiem, że utracę 10 zł rabatu na smartdom (na Internet) dopiero, gdy nr zostanie przeniesiony (21.07. br.)?
Zgadza się.sedzia20 pisze:I gdy zrobię to w trybie mnp na koniec umowy, to żadnej kary nie będzie?
Witaj Kolejoman,
Tak - limitu Roamingowego DATA nie otrzymują Abonenci korzystający z promocji, której aktywnym benefitem jest 100% rabatu na abonament. W kwestii dodatkowych opłat roamingowych informacje znajdziesz na stronie: http://www.plus.pl/uslugi/roaming#Abona ... et="_blank.Kolejoman pisze:Czy to ma związek z obniżeniem abonamentu na 3 miesiące do zera? Faktycznie przez te 3 miesiące "za karę" że mam darmowy abonament będę musiał płacić za internet gdy będę za granicą?
Po zakończeniu okresu bezpłatnego abonamentu, wielkość przyznanego Pakietu Roamingowego DATA będzie zależeć od wysokości abonamentu/pakietu kwotowego uiszczanego przez Abonenta. W przypadku podanej przez Ciebie kwoty abonamentu, ilość GB w UE będzie nawet większa. Tabelę z określonym limitem roamingowym dla oferty Plus Abonament/Plush ABO sprawdzisz tu: http://www.plus.pl/documents/16/1372539 ... et="_blank, https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... et="_blank.Kolejoman pisze:Czy po tych 3 miesiącach gdy będę znów płacić 30 zł limit roamingowy wróci z powrotem na 2 GB?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ