Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

prz3mazz,

przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności. Konsultant DUK niezwłocznie się z Tobą skontaktuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MaciejLKR
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 27 sie 2014, o 14:12

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: MaciejLKR »

Witam.
Czy jest możliwość o telefon kogoś z DUK w sprawie przedłużenia umowy i przedstawienia warunków.
Ostatnio zmieniony 15 sty 2021, o 12:57 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: przeniesienie postu do odpowiedniego działu.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj MaciejLKR,

poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą w tej sprawie. Prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MaciejLKR
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 27 sie 2014, o 14:12

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MaciejLKR »

Poszło, dziękuję.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

MaciejLKR,
MaciejLKR pisze:Poszło
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jestemsamolotem
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 sty 2021, o 06:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jestemsamolotem »

Ostatnio wprowadziliście ofertę "Na raty bez kosztów abonamentu". Czy ja dobrze rozumiem, że to jest oferta tylko dla nowych klientów? Przy próbie przedłużenia umowy na plus.pl mogłem wybrać tylko abonamenty za 30/50/75 zł.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

jestemsamolotem,
jestemsamolotem pisze:Ostatnio wprowadziliście ofertę "Na raty bez kosztów abonamentu". Czy ja dobrze rozumiem, że to jest oferta tylko dla nowych klientów?
Tak, to promocja skierowana do nowych Klientów. Jeśli chciałbym poznać ofertę dotyczącą przedłużenia umowy, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK, z którym będziesz mógł porozmawiać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pszprega
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 8 mar 2013, o 13:38

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: pszprega »

Witam. Czy przy przedłużeniu umowy jest również weryfikacja płatniczą? I czy może zdarzyć się tak że nie będę mógł przedłużyć umowy nawet na samą kartę sim że względu na zaległości w Waszej sieci od ok.5lat? Pozatym jeśli będę mógł przedłużyć umowę to czy będę mógł zrobić to z urządzeniem czy tylko jak już sama kartą sim? Wiem ogólnie że decyduje o tym działa aktywacji ale może na forum dowiem się trochę więcej niż tylko to. Głównie interesuje mnie to czy jest weryfikacja płatniczą również przy przedłużeniu umowy czy tylko nową umowa. Jeszcze jedna sprawa czy to jest prawda że jeśli płaci się regularnie rachunki do po 6 miesiącach można wziąść kolejną umowę bez weryfikacji platniczej(oczywiście nawet jeśli ma się jakieś stare zadłużenia w Waszej sieci)? Z góry dzięki za odpowiedź i pomoc. :)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj pszprega,
pszprega pisze:Czy przy przedłużeniu umowy jest również weryfikacja płatniczą?
Nie.
pszprega pisze:Jeszcze jedna sprawa czy to jest prawda że jeśli płaci się regularnie rachunki do po 6 miesiącach można wziąść kolejną umowę bez weryfikacji platniczej(oczywiście nawet jeśli ma się jakieś stare zadłużenia w Waszej sieci)?
Jeżeli jesteś już Abonentem sieci Plus powyżej czterech miesięcy i regularnie opłacasz rachunki, możesz aktywować kolejny numer przedstawiając tylko dowód osobisty.
pszprega pisze:Pozatym jeśli będę mógł przedłużyć umowę to czy będę mógł zrobić to z urządzeniem czy tylko jak już sama kartą sim?
Oba warianty powinny być dostępne. Jeśli byłbyś zainteresowany poznaniem oferty i przedłużeniem umowy, mogę zlecić kontakt w tej sprawie konsultanta DUK. Podeślij wówczas numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
speedy123
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 14 sty 2018, o 21:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: speedy123 »

Witam, Za około miesiąc kończą się mi umowy na dwa telefony. Czy jest możliwość aby ktoś z DUK skontaktował się w celu przedstawienia oferty? Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj speedy123,

wyślij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz podaj swoją nazwę użytkownika. Przekaże wówczas prośbę o kontakt naszego pracownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Justyna7911
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 lut 2021, o 21:39

Koniec umowy

Post autor: Justyna7911 »

W styczniu skończyła się 2 letnia umowa w sieci Plus i nikt nie kontaktuje się ze mną w celu przedłużenia umowy . Od 20 lat jestem w sieci Plus i to bardzo dziwna sytuacja , zawsze mnustwo telefon teraz cisza . Jeśli nic nie zrobię to umowa pozostanie na takich samych warunkach , bo przyznam , że są atrakcyjne 2 abonamenty i internet ( wszystko na firmę ) . Rozważałam przeniesienie jeszcze jednego numeru.
Ostatnio zmieniony 3 lut 2021, o 10:54 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do odpowiedniego działu.
KK83
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 lut 2021, o 01:33

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: KK83 »

Witam, czy mógłbym prosić o kontakt z Działu Utrzymania Klienta ? Moja umowa skończyła się i chciałbym poznać Państwa ofertę. Pozdrawiam Krzysztof
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Justyna7911, KK83,

poproszę konsultanta DUK o kontakt z Wami w sprawie przedstawienia oferty na przedłużenie umowy. Prześlijcie tylko proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości należy dodać słowo: FORUM oraz zawrzeć też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
weronika00
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 11 lut 2021, o 16:22

Długi czas oczekiwania na przedłużenie umowy

Post autor: weronika00 »

W poniedziałek przedłużyłam jedną umowę przez stronę internetową. We wtorek drugą - telefonicznie, gdzie miałam do podpisania aneks online. Miałam oczekiwać na kuriera z umową i sprzętem do pierwszej umowy, oraz samym sprzętem do drugiej.
Pierwsza umowa od poniedziałku wisi jako "w realizacji", o drugiej w ogóle ani widu, ani słuchu. Za parę dni wyjeżdżam, potem mam planowany zabieg w szpitalu. Byłam pewna, że od poniedziałku do piątku, dawno już doczekam kuriera i umowy. Byłam wcześniej klientką Play. Przedłużenie umowy odbywało się w jeden dzień, a półtora dnia później był już kurier. Zaczynam się zastanawiać nad rezygnacją z tych przedłużeń, skoro w Plusie trzeba czekać tygodniami. Czy to standard, czy jakaś wyjątkowa sytuacja?
Ostatnio zmieniony 12 lut 2021, o 11:07 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
ODPOWIEDZ