Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Marcos,
Marcos pisze:Wiadomość e-mail wysłana na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt w sprawie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mac007
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 3 cze 2016, o 11:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mac007 »

Dzień dobry,
Czy można prosić o kontakt z DUK bo do tej pory nikt się nie odezwał.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mac007,

ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bartek1985
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 8 lip 2016, o 18:36

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bartek1985 »

witam jak mozna odstąpić od aneksu na przedłużenie umowy zawartego przez internet
Awatar użytkownika
imarcin0409
PlusManiak
Posty: 109
Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Lokalizacja: /home

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: imarcin0409 »

Powinieneś mieć taką informację w tymże aneksie.

Znalazłem coś takiego (aneks bez sprzętu, bo nic o tym nie wspomniałeś):
Umowa-bez-sprzetu-Odstapienie-od-Aneksu
Pozdrawiam,
imarcin0409

Obrazek
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj bartek1985,
bartek1985 pisze:jak mozna odstąpić od aneksu na przedłużenie umowy zawartego przez internet
Możesz wysyłać oświadczenie o odstąpieniu (przysługuje Klientowi indywidualnemu oraz Klientowi z Jednoosobową Działalnością Gospodarczą w terminie 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy) pocztą: POLKOMTEL sp. z o.o. - ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, mailem: bok@plus.pl, czy przekazać oświadczenie pracownikowi punktu Plusa. Sprawdź, czy otrzymałeś wraz z umową wzór takiego odstąpienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bartek1985
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 8 lip 2016, o 18:36

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bartek1985 »

wzór już mam wydrukowany wiec jak mozna e-mailem to wyśle dzięki za pomoc
matti100
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 27 sty 2015, o 08:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: matti100 »

Obecnie kończy mi się umowa i podpisana na okres 26 miesięcy. Posiadam zniżki w ramach programu SMARTDOM tzn. 50% zniżki na abonamencie. Mam pytanie czy jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony to czy stracę dotychczasową zniżkę?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

matti100,

zmiana umowy na czas nieoznaczony nie powinna powodować wyłączenia rabatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matti100
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 27 sty 2015, o 08:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: matti100 »

Proszę o kontakt z działu DUK w celu przedłużenia umowy. Wysłałem wiadomość w tej sprawie na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

matti100,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kuras1001
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 lut 2016, o 19:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kuras1001 »

Witam
Chcę przedłużyć umowę ,ale na stronie Plusa nie widzę abonamentu za 50 zł,a taki potrzebuje ponieważ posiadam jeszcze starą wersie Smart Dom .Czy jest możliwość otrzymania abonamentu za 50 zł.
Czy stara umowa po zakończeniu przejdzie na czas nieokreślony czy muszę koniecznie podpisać nową umowe.
Pozdr..
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj kuras1001,
kuras1001 pisze:Chcę przedłużyć umowę ,ale na stronie Plusa nie widzę abonamentu za 50 zł,a taki potrzebuje ponieważ posiadam jeszcze starą wersie Smart Dom .Czy jest możliwość otrzymania abonamentu za 50 zł.
Prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK, który zaproponuje Ci ofertę.
kuras1001 pisze:Czy stara umowa po zakończeniu przejdzie na czas nieokreślony czy muszę koniecznie podpisać nową umowe.
Pozdr..
Umowa przejdzie na czas nieoznaczony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matti100
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 27 sty 2015, o 08:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: matti100 »

Proszę o ponowny kontakt z działem DUK w sprawie przedłużenia umowy. Pisałem w zeszłym tygodniu ale nadal brak kontaktu ze strony konsultanta. Ponownie pisałem wiadomość mailową na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank. Proszę o szybką odpowiedź.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

matti100,
matti100 pisze:Ponownie pisałem wiadomość mailową na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank. Proszę o szybką odpowiedź.
Dziękuję - wiadomość dotarła. Już przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ