Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

sosna,

przepraszam za napotkane niedogodności. Ponownie przekazałam sprawę do konsultanta DUK.

Witaj areczek1510,

czy sprawa dotyczy numeru, który nam już podsyłałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rezik
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 16 gru 2016, o 16:54

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: rezik »

sosna,
Niestety wygląda to tak, że nam jako klientom bardziej zależy na przedłużeniu umowy. Coś z tym Plusem nie tak. Powinno być dokładnie odwrotnie. A DUK powinien zmienić nazwę na Biuro Zniechęcania Klienta. Ja już pożegnałem się z jednym abonamentem i prawdopodobne, że również drugi przeniosę do konkurencji.
areczek1510
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 13 gru 2015, o 23:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: areczek1510 »

Tak Basiu. Chodzi o nr ... 359
matthies
PlusManiak
Posty: 55
Rejestracja: 1 gru 2015, o 18:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: matthies »

Ewa_Plus pisze:matthies,
- umowa sama nie wygasa, także jeśli nie będziesz chciał jej kontynuować, to wymagane jest wypowiedzenie.
Jeśli chcesz poznać propozycje, to podeślij mi przez ten formularz numer telefonu, o którym mowa wraz z numerem kontaktowym.
hej
wysłałem i cisza :X
Kokosz5
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 24 lis 2017, o 08:29

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Kokosz5 »

Witam,moja umowa abonamentowa kończy się 06.12.2017. Jestem posiadaczką dwóch numerów w plusie od kilkunastu lat. Ten na który kończy się umowa jest powiązany z telewizją jeszcze przez kolejny rok Dotychczasowe oferty od plusa dla mnie były gorsze od tych dla nowych klientów. Po krótkim rozpoznaniu ofert konkurencji okazało się że u jednej z sieci po przeniesieniu numeru mogę dostać telefon który mnie interesuje w lepszym pakiecie abonamentowym za cenę niższą o taką sumę ze nawet po dodaniu ulgi jaka stracę na telewizje i tak jest korzystniej. Mój kolejny kontakt z obsługą klienta (podkreślam MÓJ,konsultanci plus pomimo kilku zapewnień kontaktu kogoś z DUK nie pofatygowali się aby tych obietnic dotrzymać)i oferta już nawet mnie nie zirytowała tylko porostu rozśmieszyła. Znalazłam to forum i proszę o kontakt z konsultantem. Nie jest moją intencją zmiana sieci, ale jeśli pozostanie w plusie będzie wiązać się z gorszą oferta i większymi kosztami to chyba oczywistym jest że nie ma to sensu.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

areczek1510, matthies,
- interwencje do DUK wysłane, niedługo konsultant powinien się z Wami kontaktować.

Witaj Kokosz5,
- podeślij mi proszę numer telefonu, o który chodzi przez ten: formularz. Zlecę kontakt. Może uda się jednak znaleźć ofertę spełniającą Twoje oczekiwania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
areczek1510
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 13 gru 2015, o 23:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: areczek1510 »

O której mogę spodziewać się telefonu?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

areczek1510,

kontakt powinien nastąpić w możliwie najkrótszym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Imler
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 lis 2015, o 11:57

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Imler »

Mam kilka pytań odnośnie przedłużenia umowy.

Aktualnie mamy sieć rodzinną za 99zł (3 numery). Jest to umowa główną na której działa cały smartdom (-50% TV w CP, -49zł internet w Plusie). Czas oznaczony umowy kończy się w najbliższych dniach.
Posiadamy też konto w PlusBanku założone dwa lata temu w momencie przedłużania umowy w Plusie. Z tego tytułu otrzymywane były zniżki na abonament w Plusie.

1. Widziałem, że istnieją oferty przedłużeniowe w abonamentach indywidualnych pozwalające obniżyć miesięczny abonament, a jednocześnie pozwala to na utrzymanie zniżek smartdom. Chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje coś takiego dla ofert sieci rodzinnej?

2. Jak wygląda kwestia zniżek z PlusBanku w przypadku nie przedłużenia umowy i przejścia na czas nieokreślony? Czy bonus za operacje kartą będzie nadal przyznawany?

3. Jak wygląda kwestia zniżek w przypadku przedłużenia umowy w Plusie. Czy jesteśmy wykluczeni z nowej promocji w PlusBanku z racji korzystania już z wcześniejszej i posiadania konta w PlusBanku? Jeśli nie jakie zniżki i w jakiej ilości są wtedy przyznawane?

Z góry dziękuję za informacje.
pitero06
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 15 sty 2015, o 11:07

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: pitero06 »

Witam ,
niedługo dobiegną końca umowy na trzy numery. Dzwonią do mnie konsultanci już od sierpnia ale cały czas to nie jest to .
Chciałbym prosić o kontakt z DUK .
Z góry dzięki .
PP
Awatar użytkownika
krupniok200
PlusManiak
Posty: 118
Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
Lokalizacja: Katowice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: krupniok200 »

Witam, chciałbym przedłużyć umowę na dwóch numerach telefonów działające w promocji SmartDom. Chciałbym prosić o kontakt z DUK.

Z góry dziękuje.
cineo
PlusManiak
Posty: 94
Rejestracja: 21 lis 2013, o 22:19

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: cineo »

Cześć Basia - a czy ja mógłbym prosić o ofertę przedłużeniową z DUK? :-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Imler,

prześlij proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.
Imler pisze:2. Jak wygląda kwestia zniżek z PlusBanku w przypadku nie przedłużenia umowy i przejścia na czas nieokreślony? Czy bonus za operacje kartą będzie nadal przyznawany?
Tak.
Imler pisze:3. Jak wygląda kwestia zniżek w przypadku przedłużenia umowy w Plusie. Czy jesteśmy wykluczeni z nowej promocji w PlusBanku z racji korzystania już z wcześniejszej i posiadania konta w PlusBanku? Jeśli nie jakie zniżki i w jakiej ilości są wtedy przyznawane?
Jeśli umowa została podpisana przed 10.10.20117, to obowiązuje regulamin Bonus Plus1, zatem po przedłużeniu umowy będą obowiązywały następujące zniżki:
- bonus za transakcje,
- bonus za przelew wynagrodzenia,
- bonus za przedłużenie umowy (pod warunkiem wybrania właściwego abonamentu, braku rabatu SmartDom/Dwupak).

Witaj pitero06,
pitero06 pisze:Chciałbym prosić o kontakt z DUK .
prześlij proszę numery, których dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.

Witaj krupniok200, cineo,

podeślijcie proszę numery telefonów poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sylwek73
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 6 lut 2013, o 21:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sylwek73 »

Proszę przekazać do DUK o pilny tel.do mnie ,jeszcze dzisiaj.Od godz.14 nie mogę się dodzwonić na numer 2699, w sprawie przedłużonej umowy.Są nieścisłości w umowie.PILNE. Numer podałem przez formularz.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

sylwek73,
- poprosiłam już DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą. Wkrótce nasz konsultant powinien oddzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ