Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
dawid.skora
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 25 lip 2018, o 18:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dawid.skora »

Tak, sprawa dotyczy podawanego wcześniej numeru.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

dawid.skora,

dziękuję za potwierdzenie. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dublin1705
PlusManiak
Posty: 111
Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dublin1705 »

Umowa przedłużona. Dziękuję Specjalistom Plusa z forum za kontakt.
matti100
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 27 sty 2015, o 08:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: matti100 »

dublin1705 pisze:Umowa przedłużona. Dziękuję Specjalistom Plusa z forum za kontakt.
Można wiedzieć jakie warunki udało ci się wynegocjować?
dublin1705
PlusManiak
Posty: 111
Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dublin1705 »

Prześledz kilka wątków do tyłu.
remik1211
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 14 lut 2019, o 14:00

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: remik1211 »

Mam takie pytanie jak to jest przy przedluzaniu umowy, chodzi mi o raty za telefon. Powiedzmy że zostało mi trzy miesiące starej umowy i trzy raty za telefon. Jak przedłuż umowę i wezmę nowy telefon na raty, to będę płacić abonament plus stara rata za telefon plus nowa rata za telefon?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

remik1211,
- tak, raty za każdy sprzęt należy spłacać zgodnie z harmonogramem. Jest też możliwość wcześniejszego spłacenia rat. Pisaliśmy o tym np. w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Przedłużenie czy migracja?

Post autor: grego »

Witam
W kwietniu czas na decyzję.
Przedłużyć za 50 miesięcznie czy migrować bezpośrednio lub pośrednio do Plusha, gdzie za co najmniej taki sam zakres usług zapłacę 25 PLN?
Czy jest coś, co przemawiało by za tym, by płacić 2x za to samo?
Ostatnio zmieniony 18 lut 2019, o 16:04 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj grego,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Poproszę wówczas naszego pracownika o kontakt i przedstawienie wszystkich aktualnie dostępnych ofert.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: grego »

Dziękuję za szybką reakcję. Wysłano, czekam...

Może ktoś z obecnych miał podobny dylemat?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

grego,
grego pisze:Wysłano, czekam...
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szyzag123
PlusManiak
Posty: 140
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 20:22

Program wymiany aparatów

Post autor: szyzag123 »

Witam :)

Chciałbym się zapytać na czym polega program wymiany aparatów w Plusie Abonament dla stałych abonentów?

Pozdrawiam serdecznie :)
Ostatnio zmieniony 19 lut 2019, o 18:31 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj szyzag123,
szyzag123 pisze:Chciałbym się zapytać na czym polega program wymiany aparatów w Plusie Abonament dla stałych abonentów?
Program Wymiany Aparatów (PWA) oznacza możliwość zawarcia umowy na czas oznaczony w określonej promocji oraz umożliwia nabycie w ramach danej umowy nowego telefonu, modemu bądź rutera. Oferty PWA dostępne są dla umów, które przeszły na czas nieoznaczony lub dobiegają końca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
RobertF
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 lis 2017, o 21:46

Cesja i SMARTDom

Post autor: RobertF »

Witam! Mam pytanie odnośnie całego smart domu i cesji. No więc tak tata czyli główny administrator dopisał mnie i moją partnerkę do smart domu, ja miałem ostatnie dni umowy tacie zostało jeszcze 5 miesięcy i zostały dodane a moja partnerka została dopisana ale z plus na kartę, i została mama która przez jakiś czas jeszcze nie mogła dojść do smart domu, umowę ma do 12.12.2019 i teraz spisaliśmy cesję żeby była do tego smart dom dopisana i pytanie czy będzie mogła wziąć wcześniej nowy telefon niż 6 miesięcy przed końcem umowy ? Pani w salonie mówiła coś, że jak cesja przejdzie to będzie dzwoniła po 2 tyg z ofertą czy coś, w plus online mama już jest dopisana ;)
Ostatnio zmieniony 20 lut 2019, o 10:58 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie.
i_ona
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 9 mar 2015, o 21:36

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: i_ona »

Witam,

bardzo proszę o informację w jaki sposób mogę złożyć reklamację na przedłużenie umowy.

W trakcie rozmowy konsultant DUK zapewniał mnie, że nowa oferta DUET będzie różniła się od obecnej taryfy tylko ilością internetu, wszystkie pozostałe usługi zostaną bez zmian. Jednak gdy otrzymałam od kuriera umowy okazało się, że w regulaminie promocji w pozycji Pakiet minut UE jest "brak", a do tej pory miałam 120 min/sms.

Czy mogę reklamację złożyć drogą elektroniczną, czy tylko pisemnie?

Pozdrawiam
Iwona
ODPOWIEDZ