Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Salomon7,

ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Salomon7
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 9 kwie 2019, o 14:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Salomon7 »

Dziękuję bardzo
Pozdrawiam
jarek607
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 15 maja 2017, o 13:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jarek607 »

Dzień dobry, czy mogę prosić o kontakt Działu Utrzymania Klienta albo odpowiedź czy jest dostępny abonament z internetem minimum 20 gb miesięcznie dla przedłużających?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj jarek607,

prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
drraner432
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 25 kwie 2019, o 21:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: drraner432 »

A ja się zastanawiam czy przedłużać. Interesuje mnie tylko Iphone XR 64GB czarny ale cena to przesada. Rożnica w sklepie a w Plusie to ponad 1000zł. Lepiej chyba przejść na kartę i wziąć sam tel(w sklepie) bo rata miesięczna rata tańsza prawie o 35zł od rat w plusie za urządzenie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

drraner432,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
robertocdx
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 9 paź 2014, o 22:54

Przedluzenie umowy/ aneks z DUK nieaktywny

Post autor: robertocdx »

Witam

Zaproponowano mi aneks/umowe bezkontraktową z 30 dniowym okresem wypowiedzenia. Byłem w trakcie rezygnacji z usługi na okresie wypowiedzenia kiedy z działu utrzymania klienta zadzwoniono do mnie i zaproponowano mi przedłużenie umowy na korzystnych warunkach. Na aneksie/umowie, który dostarczył mi kurierem wasz dział (i tv samsung 50cali), wszystko się zgadza jednak po włożeniu karty sim do telefonu nr jest nieaktywny, prawdopodobnie nie wprowadzono aneksu w życie a samo wypowiedzenie umowy zostało zrealizowane (a nie miało być wspomianym aneksem).

Nr którego sprawa dotyczy to 601XXXXXX. Z DUK kontaktowała się ze mną P. Iwona ********. Aktualnie nr jest nieaktywny a wszelkie interwencje w trzech punktach plusa i wieloma telefonami na infolinie bez sukcesu (nie ma wogole mojego konta z danymi pod tym nr telefonu!!!). Mail do bok również bez odpowiedzi. Proszę pilnie o kontakt, mam aneks, którego nie wprowadziliście do systemu. Co z tym mam zrobic dalej.

Pilnie czekam na kontakt pod nr 50XXXXXXX lub 88XXXXXXX

Pozdrawiam
Robert
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2019, o 11:34 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do właściwego działu i ukryłam numery telefonów.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj robertocdx,

przepraszam za zaistniałą sytuację. Już przekazałam prośbę o kontakt konsultanta DUK w celu wyjaśnienia Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
radzion19
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 26 lip 2014, o 12:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: radzion19 »

Witam, czy można złożyć wypowiedzenie umowy przez internet, czy trzeba wysyłać lub udać się do punktu plusa.
Pozdrawiam
mała
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 mar 2014, o 22:20

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mała »

witam, mam taryfę "Ja+Duet". Umowe podpisałam w grudniu 2017. I moje pytanie - ponieważ kończy mi się ta umowa za 7m-cy, na drugi mój nr tel. otrzymałam sms z własnie informacją o nowej ofercie. Mając na uwadze ów sms chciałam sprawdzić ofertę, wpisałam mój nr tel i otrzymałam informację że "Umowę możesz przedłużyć nie wcześniej niż 8 miesięcy przed jej końcem i przy uregulowanych płatnościach. Upewnij się, kiedy kończy się Twoja umowa i czy nie masz zaległych płatności na Plus Online. Wróć do przedłużania umowy, kiedy tylko te warunki będą spełnione.. natomiast po wpisaniu drugiego nr mam informację że mogę się skontaktowac z konsultantem. Do konca mojej umowy pozostało 7 m-cy, czyli mniej niż w otrzymanej informacji zwrotnej. Więc jak mam to rozumieć, na jeden nr tel jest oferta, a na drugi nie? Mam jedną f-rę na oba numery
Slide
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 5 maja 2019, o 11:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Slide »

Witam,

Poproszę o kontakt z DUK odnośnie przedłużenia oferty na posiadane przezemnie 3 numery. Umowa kończy się na początku lipca.
mała
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 mar 2014, o 22:20

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mała »

mała pisze:witam, mam taryfę "Ja+Duet". Umowe podpisałam w grudniu 2017. I moje pytanie - ponieważ kończy mi się ta umowa za 7m-cy, na drugi mój nr tel. otrzymałam sms z własnie informacją o nowej ofercie. Mając na uwadze ów sms chciałam sprawdzić ofertę, wpisałam mój nr tel i otrzymałam informację że "Umowę możesz przedłużyć nie wcześniej niż 8 miesięcy przed jej końcem i przy uregulowanych płatnościach. Upewnij się, kiedy kończy się Twoja umowa i czy nie masz zaległych płatności na Plus Online. Wróć do przedłużania umowy, kiedy tylko te warunki będą spełnione.. natomiast po wpisaniu drugiego nr mam informację że mogę się skontaktowac z konsultantem. Do konca mojej umowy pozostało 7 m-cy, czyli mniej niż w otrzymanej informacji zwrotnej. Więc jak mam to rozumieć, na jeden nr tel jest oferta, a na drugi nie? Mam jedną f-rę na oba numery
tak, już wiem. Zawierając umowe w grudniu 2017, w rozmowie telefonicznej z konsultantem, zawarłam ją na 24 m-ce (przynajmniej tak wynikało z rozmowy). Po czym (po kilku dniach) dołączyłam drugi nr. tel, jednocześnie zawierając nową - drugą umowę. A ta pierwsza miała być anulowana, mimo iż dokumenty zostały wysłane (tak powiedział mi konsultant podczas rozmowy telefonicznej). Dlatego też byłam cały czas przekonana że mam tylko jedną umowę, która to kończy się własnie w grudniu. A okazuje się, że mam dwie umowy (na dwa nr. tel) i jedna obejmuje 33 m-ce, a druga 24 m-ce. Zostałam wprowadzona w błąd przy zawieraniu w/w, co jest podłe. I pewnie żyła bym nadal w "słodkiej niewiedzy", gdyby nie to, że będąc przekonaną o kończącej się umowie, palnowałam zmienić taryfę. Jako wasz długoletni abonent, zostałam po prostu wykorzystana po chamsku. Wstydź się plusie
tical
PlusManiak
Posty: 99
Rejestracja: 23 kwie 2017, o 22:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tical »

Witam

Niedawno ktoś z Plusa się ze mną kontatkował w sprawie propozycji przedłużenia umowy na posiadane 2 numery, umowę mam do listopada 2019.
Propozycja była nie do zaakceptowania, drożej i gorzej.
W związku z tym napisałem wiadomość z aplikacji mobilnej z zapytaniem co zrobić i w jakich terminach, żeby przenieść się do Plush.
Dostałem odpowiedź - w skrócie - że przekażą kontakt do mnie, żeby ktoś mi coś zaproponował.
Zapytałem ponownie, że zapytałem o co innego, jednak mam pytanie do Was, czy ten nadawca - Departament Reklamacji Plus <reklamacje21f1d8@polkomtel.com.pl> - ma moc i kompetencje, żeby coś z nimi załatwić?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj radzion19,
radzion19 pisze:czy można złożyć wypowiedzenie umowy przez internet,
tak, wypowiedzenie powinno być wysłane z adresu adresu e-mail, na który kierowane są faktury (adres do Zielonej faktury) lub z adresu podanego przy zawieraniu umowy na bok@plus.pl.
Wniosek powinien zawierać informację o wypowiedzeniu umowy (z dopisanym PK5 lub PESEL). Honorowany jest także scan wniosku z odręcznym podpisem dołączony w formie załącznika.

Witaj mała,

jeśli chcesz aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą w sprawie przedstawienia oferty, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Witaj Slide,
Slide pisze:Poproszę o kontakt z DUK
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Witaj tical,

konsultant z Działu Reklamacji może zlecić do odpowiedniej komórki kontakt z Tobą w sprawie przedstawienia przygotowanych ofert.
Jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK ponownie skontaktował się z Tobą w sprawie przedłużenia umowy, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
radzion19
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 26 lip 2014, o 12:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: radzion19 »

A na jaki adres wysłać e-mail wysłać.Pozdrawiam
ODPOWIEDZ