Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Salomon7,
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję bardzo
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry, czy mogę prosić o kontakt Działu Utrzymania Klienta albo odpowiedź czy jest dostępny abonament z internetem minimum 20 gb miesięcznie dla przedłużających?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj jarek607,
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 kwie 2019, o 21:13
Re: Przedłużenie umowy
A ja się zastanawiam czy przedłużać. Interesuje mnie tylko Iphone XR 64GB czarny ale cena to przesada. Rożnica w sklepie a w Plusie to ponad 1000zł. Lepiej chyba przejść na kartę i wziąć sam tel(w sklepie) bo rata miesięczna rata tańsza prawie o 35zł od rat w plusie za urządzenie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
drraner432,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 9 paź 2014, o 22:54
Przedluzenie umowy/ aneks z DUK nieaktywny
Witam
Zaproponowano mi aneks/umowe bezkontraktową z 30 dniowym okresem wypowiedzenia. Byłem w trakcie rezygnacji z usługi na okresie wypowiedzenia kiedy z działu utrzymania klienta zadzwoniono do mnie i zaproponowano mi przedłużenie umowy na korzystnych warunkach. Na aneksie/umowie, który dostarczył mi kurierem wasz dział (i tv samsung 50cali), wszystko się zgadza jednak po włożeniu karty sim do telefonu nr jest nieaktywny, prawdopodobnie nie wprowadzono aneksu w życie a samo wypowiedzenie umowy zostało zrealizowane (a nie miało być wspomianym aneksem).
Nr którego sprawa dotyczy to 601XXXXXX. Z DUK kontaktowała się ze mną P. Iwona ********. Aktualnie nr jest nieaktywny a wszelkie interwencje w trzech punktach plusa i wieloma telefonami na infolinie bez sukcesu (nie ma wogole mojego konta z danymi pod tym nr telefonu!!!). Mail do bok również bez odpowiedzi. Proszę pilnie o kontakt, mam aneks, którego nie wprowadziliście do systemu. Co z tym mam zrobic dalej.
Pilnie czekam na kontakt pod nr 50XXXXXXX lub 88XXXXXXX
Pozdrawiam
Robert
Zaproponowano mi aneks/umowe bezkontraktową z 30 dniowym okresem wypowiedzenia. Byłem w trakcie rezygnacji z usługi na okresie wypowiedzenia kiedy z działu utrzymania klienta zadzwoniono do mnie i zaproponowano mi przedłużenie umowy na korzystnych warunkach. Na aneksie/umowie, który dostarczył mi kurierem wasz dział (i tv samsung 50cali), wszystko się zgadza jednak po włożeniu karty sim do telefonu nr jest nieaktywny, prawdopodobnie nie wprowadzono aneksu w życie a samo wypowiedzenie umowy zostało zrealizowane (a nie miało być wspomianym aneksem).
Nr którego sprawa dotyczy to 601XXXXXX. Z DUK kontaktowała się ze mną P. Iwona ********. Aktualnie nr jest nieaktywny a wszelkie interwencje w trzech punktach plusa i wieloma telefonami na infolinie bez sukcesu (nie ma wogole mojego konta z danymi pod tym nr telefonu!!!). Mail do bok również bez odpowiedzi. Proszę pilnie o kontakt, mam aneks, którego nie wprowadziliście do systemu. Co z tym mam zrobic dalej.
Pilnie czekam na kontakt pod nr 50XXXXXXX lub 88XXXXXXX
Pozdrawiam
Robert
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2019, o 11:34 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do właściwego działu i ukryłam numery telefonów.
Powód: przeniosłam do właściwego działu i ukryłam numery telefonów.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj robertocdx,
przepraszam za zaistniałą sytuację. Już przekazałam prośbę o kontakt konsultanta DUK w celu wyjaśnienia Twojej sprawy.
przepraszam za zaistniałą sytuację. Już przekazałam prośbę o kontakt konsultanta DUK w celu wyjaśnienia Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, czy można złożyć wypowiedzenie umowy przez internet, czy trzeba wysyłać lub udać się do punktu plusa.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
witam, mam taryfę "Ja+Duet". Umowe podpisałam w grudniu 2017. I moje pytanie - ponieważ kończy mi się ta umowa za 7m-cy, na drugi mój nr tel. otrzymałam sms z własnie informacją o nowej ofercie. Mając na uwadze ów sms chciałam sprawdzić ofertę, wpisałam mój nr tel i otrzymałam informację że "Umowę możesz przedłużyć nie wcześniej niż 8 miesięcy przed jej końcem i przy uregulowanych płatnościach. Upewnij się, kiedy kończy się Twoja umowa i czy nie masz zaległych płatności na Plus Online. Wróć do przedłużania umowy, kiedy tylko te warunki będą spełnione.. natomiast po wpisaniu drugiego nr mam informację że mogę się skontaktowac z konsultantem. Do konca mojej umowy pozostało 7 m-cy, czyli mniej niż w otrzymanej informacji zwrotnej. Więc jak mam to rozumieć, na jeden nr tel jest oferta, a na drugi nie? Mam jedną f-rę na oba numery
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Poproszę o kontakt z DUK odnośnie przedłużenia oferty na posiadane przezemnie 3 numery. Umowa kończy się na początku lipca.
Poproszę o kontakt z DUK odnośnie przedłużenia oferty na posiadane przezemnie 3 numery. Umowa kończy się na początku lipca.
Re: Przedłużenie umowy
tak, już wiem. Zawierając umowe w grudniu 2017, w rozmowie telefonicznej z konsultantem, zawarłam ją na 24 m-ce (przynajmniej tak wynikało z rozmowy). Po czym (po kilku dniach) dołączyłam drugi nr. tel, jednocześnie zawierając nową - drugą umowę. A ta pierwsza miała być anulowana, mimo iż dokumenty zostały wysłane (tak powiedział mi konsultant podczas rozmowy telefonicznej). Dlatego też byłam cały czas przekonana że mam tylko jedną umowę, która to kończy się własnie w grudniu. A okazuje się, że mam dwie umowy (na dwa nr. tel) i jedna obejmuje 33 m-ce, a druga 24 m-ce. Zostałam wprowadzona w błąd przy zawieraniu w/w, co jest podłe. I pewnie żyła bym nadal w "słodkiej niewiedzy", gdyby nie to, że będąc przekonaną o kończącej się umowie, palnowałam zmienić taryfę. Jako wasz długoletni abonent, zostałam po prostu wykorzystana po chamsku. Wstydź się plusiemała pisze:witam, mam taryfę "Ja+Duet". Umowe podpisałam w grudniu 2017. I moje pytanie - ponieważ kończy mi się ta umowa za 7m-cy, na drugi mój nr tel. otrzymałam sms z własnie informacją o nowej ofercie. Mając na uwadze ów sms chciałam sprawdzić ofertę, wpisałam mój nr tel i otrzymałam informację że "Umowę możesz przedłużyć nie wcześniej niż 8 miesięcy przed jej końcem i przy uregulowanych płatnościach. Upewnij się, kiedy kończy się Twoja umowa i czy nie masz zaległych płatności na Plus Online. Wróć do przedłużania umowy, kiedy tylko te warunki będą spełnione.. natomiast po wpisaniu drugiego nr mam informację że mogę się skontaktowac z konsultantem. Do konca mojej umowy pozostało 7 m-cy, czyli mniej niż w otrzymanej informacji zwrotnej. Więc jak mam to rozumieć, na jeden nr tel jest oferta, a na drugi nie? Mam jedną f-rę na oba numery
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Niedawno ktoś z Plusa się ze mną kontatkował w sprawie propozycji przedłużenia umowy na posiadane 2 numery, umowę mam do listopada 2019.
Propozycja była nie do zaakceptowania, drożej i gorzej.
W związku z tym napisałem wiadomość z aplikacji mobilnej z zapytaniem co zrobić i w jakich terminach, żeby przenieść się do Plush.
Dostałem odpowiedź - w skrócie - że przekażą kontakt do mnie, żeby ktoś mi coś zaproponował.
Zapytałem ponownie, że zapytałem o co innego, jednak mam pytanie do Was, czy ten nadawca - Departament Reklamacji Plus <reklamacje21f1d8@polkomtel.com.pl> - ma moc i kompetencje, żeby coś z nimi załatwić?
Pozdrawiam
Niedawno ktoś z Plusa się ze mną kontatkował w sprawie propozycji przedłużenia umowy na posiadane 2 numery, umowę mam do listopada 2019.
Propozycja była nie do zaakceptowania, drożej i gorzej.
W związku z tym napisałem wiadomość z aplikacji mobilnej z zapytaniem co zrobić i w jakich terminach, żeby przenieść się do Plush.
Dostałem odpowiedź - w skrócie - że przekażą kontakt do mnie, żeby ktoś mi coś zaproponował.
Zapytałem ponownie, że zapytałem o co innego, jednak mam pytanie do Was, czy ten nadawca - Departament Reklamacji Plus <reklamacje21f1d8@polkomtel.com.pl> - ma moc i kompetencje, żeby coś z nimi załatwić?
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj radzion19,
Wniosek powinien zawierać informację o wypowiedzeniu umowy (z dopisanym PK5 lub PESEL). Honorowany jest także scan wniosku z odręcznym podpisem dołączony w formie załącznika.
Witaj mała,
jeśli chcesz aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą w sprawie przedstawienia oferty, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Witaj Slide,
Witaj tical,
konsultant z Działu Reklamacji może zlecić do odpowiedniej komórki kontakt z Tobą w sprawie przedstawienia przygotowanych ofert.
Jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK ponownie skontaktował się z Tobą w sprawie przedłużenia umowy, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
tak, wypowiedzenie powinno być wysłane z adresu adresu e-mail, na który kierowane są faktury (adres do Zielonej faktury) lub z adresu podanego przy zawieraniu umowy na bok@plus.pl.radzion19 pisze:czy można złożyć wypowiedzenie umowy przez internet,
Wniosek powinien zawierać informację o wypowiedzeniu umowy (z dopisanym PK5 lub PESEL). Honorowany jest także scan wniosku z odręcznym podpisem dołączony w formie załącznika.
Witaj mała,
jeśli chcesz aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą w sprawie przedstawienia oferty, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Witaj Slide,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.Slide pisze:Poproszę o kontakt z DUK
Witaj tical,
konsultant z Działu Reklamacji może zlecić do odpowiedniej komórki kontakt z Tobą w sprawie przedstawienia przygotowanych ofert.
Jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK ponownie skontaktował się z Tobą w sprawie przedłużenia umowy, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
A na jaki adres wysłać e-mail wysłać.Pozdrawiam