Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
bomel1991
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 maja 2018, o 11:05

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bomel1991 »

Jakie jest obecnie minimalne zobowiązanie na abonament przy przedłużeniu (obecnie 69,99), żeby utrzymać Smart Dom (abonament telefoniczny to pierwsza umowa). Zależy mi na jak najniższej kwocie. Ponadto, czy pozostałe miesiące (obecnie 6) zostają anulowane?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

bomel1991,
bomel1991 pisze:Jakie jest obecnie minimalne zobowiązanie na abonament przy przedłużeniu (obecnie 69,99), żeby utrzymać Smart Dom (abonament telefoniczny to pierwsza umowa). Zależy mi na jak najniższej kwocie.
Istnieje możliwość obniżenia abonamentu, bez utraty zniżek. Pisaliśmy o tej kwestii np. w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... ie#p231710.
bomel1991 pisze:Ponadto, czy pozostałe miesiące (obecnie 6) zostają anulowane?
Nie, zostaną one doliczone do nowego kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bomel1991
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 18 maja 2018, o 11:05

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bomel1991 »

No tak, nie mogłem znaleźć tej informacji. Dziękuję raz jeszcze.
marian79
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 13 maja 2018, o 13:47

Blokada przedłużenia umowy.

Post autor: marian79 »

Witam, chciałem przedłużyć umowę abonamentu przez infolinię ale wystąpił problem z firmą kurierską TNT i zamówienie zostało anulowane, w tym momencie nie chcę się bawić w kurierów i w salonie mam zablokowaną możliwość przedłużenia umowy z telefonem tylko przez telefon mogę albo internet a za kuriera TNT to ja dziękuję bo więcej pajacują jak dostarczają a przez dział utrzymania klienta nic nie można zrobić w salonie ze względu na blokadę która już się utrzymuje kilka tygodni. Co zrobić by odblokować standardowe oferty które można negocjować z działem utrzymania.
Inaczej będę chyba zmuszony kończyć współpracę.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2018, o 12:40 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj marian79,

kiedy przesyłka miała być dostarczona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marian79
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 13 maja 2018, o 13:47

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marian79 »

Basia_Plus pisze:Witaj marian79,

kiedy przesyłka miała być dostarczona?
na środę 9,05,2018. i był problem z dostawcą, nie przyjeżdżają a odhaczają, że byli i w domu nikogo nie zastali po prostu śmiech.
okres rozliczeniowy 25.05 się skończył, w internecie ofertę mam ,na infolinii też a w salonie brak zablokowane wszystko.
Jedynie pan z plusa przez jakiś formularz uzyskał ciężko jakąś ofertę ale to taką byle jaką a w żadnym systemie nie widzi ofert po prostu brak.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

marian79,

po takim czasie oferta powinna być już odblokowana. Gdyby nadal był problem z dostępem do oferty, pracownik danego punktu powinien to zgłosić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marian79
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 13 maja 2018, o 13:47

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marian79 »

Basia_Plus pisze:marian79,

po takim czasie oferta powinna być już odblokowana. Gdyby nadal był problem z dostępem do oferty, pracownik danego punktu powinien to zgłosić.
Do jakiego działu konkretnie?
W zeszłym tygodniu pracownik plusa dzwonił na jakąś infolinię i powiedzieli, że nawet do lipca może być blokada, coś dziwnego się dzieje bo ja nie rozumiem tego.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

marian79,

kiedy kończy się umowa na Twoim numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marian79
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 13 maja 2018, o 13:47

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marian79 »

Basia_Plus pisze:marian79,

kiedy kończy się umowa na Twoim numerze?
Za 3 miesiące
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

marian79,

prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: spacjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marian79
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 13 maja 2018, o 13:47

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marian79 »

Marta_Plus pisze:marian79,

prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: spacjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Przesłane.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

marian79,

dziękuję za wiadomość - sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gabens29
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 mar 2018, o 14:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: gabens29 »

Witam,

Prosiłabym o kontakt DUK w sprawie przedłużenia umowy, ponieważ w BOK nie mogą zaproponować mi oczekiwanej nowej umowy na warunkach :

25zł ( no limit rozmowy komórki, krajowe, sms,
mms + 8Gb , umowa na czas NIEOKREŚLONY

Z poważaniem,
Axxxxxx Sxxxxx
Ostatnio zmieniony 30 maja 2018, o 16:09 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam Imię i Nazwisko
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj gabens29,

podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz uzyskać ofertę na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ