podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.torre24 pisze:Czy w tej chwili jest to także możliwe z zastrzeżeniem, że abonament nie może ulec zmianie?
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
torre24,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 73
- Rejestracja: 10 cze 2014, o 15:16
Re: Przedłużenie umowy
Witam ponownie czy mógłbym prosić o ponowny kontakt ponieważ nie mogłem odebrać :(
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj arturo1132,
już zleciłam ponowny kontakt z Tobą.
już zleciłam ponowny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Pani Konsultantka zadzwoniła, poprosiłem o dzień do namysłu, mija drugi i kontaktu nie ma. Tragedia ten DUK.Basia_Plus pisze:torre24,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.torre24 pisze:Czy w tej chwili jest to także możliwe z zastrzeżeniem, że abonament nie może ulec zmianie?
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 lis 2018, o 19:47
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Produkt główny tv czas do końca umowy 6 miesięcy (jutro mam zamiar złożyć wypowiedzenie), dodatkowo telefon 25zł (umowa była do 23.11). W punkcie zaproponowano mi przedłużenie 29/6 na tv za 125zł a telefon za 40 (na co na pewno się nie zgodzę). Jeżeli jednak przeniósłbym swoich rodziców (mają telefony na kartę w innej sieci) to abonament za telefony wyniósł by 50zł (umowa na 26 miesięcy). Moje pytanie brzmi czy mogę dostać coś więcej po złożeniu wypowiedzenia (chodzi o telefon)
Produkt główny tv czas do końca umowy 6 miesięcy (jutro mam zamiar złożyć wypowiedzenie), dodatkowo telefon 25zł (umowa była do 23.11). W punkcie zaproponowano mi przedłużenie 29/6 na tv za 125zł a telefon za 40 (na co na pewno się nie zgodzę). Jeżeli jednak przeniósłbym swoich rodziców (mają telefony na kartę w innej sieci) to abonament za telefony wyniósł by 50zł (umowa na 26 miesięcy). Moje pytanie brzmi czy mogę dostać coś więcej po złożeniu wypowiedzenia (chodzi o telefon)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
torre24,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o ponowny kontakt.
Witaj 333mateusz,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o ponowny kontakt.
Witaj 333mateusz,
trudno mi powiedzieć, czy oferta zmieni się po złożeniu wypowiedzenia.333mateusz pisze:czy mogę dostać coś więcej po złożeniu wypowiedzenia (chodzi o telefon)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
poprzez forum Plusa dnia 27.03.2018 r o 22.31, poprzez nick Salomon zapytałem Państwa o przedstawienie nowej oferty.
Następnego dnia podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem DUK została przedstawiona nowa oferta.
Z tego co pamiętam (zapisywałem sobie ważne dla mnie szczegóły oferty) przez pierwsze pół roku obowiązywania umowy miało być 30,00 zł a po upływie tego okresu 36,00 zł.
Niestety już została wystawiona druga FV na kwotę 40,00 zł brutto.
Złożyłem reklamację, jednakże uzyskałem informację, ze została rozpatrzona negatywnie. Podobno została nawet przesłuchana rozmowa. Czy mógłbym otrzymać zapis tej rozmowy, podczas której zostały przedstawione nowe warunki umowy???
Proszę powiedzieć, o co w tym chodzi, że najpierw jest przedstawiana telefonicznie oferta, a później gdy zostaje zawarta umowa nie jest to już respektowane to, co zostało ustalone podczas rozmowy.
Nie ukrywam, że rozważam opcję rozwiązania umowy i przeniesienia numeru do konkurencji.
poprzez forum Plusa dnia 27.03.2018 r o 22.31, poprzez nick Salomon zapytałem Państwa o przedstawienie nowej oferty.
Następnego dnia podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem DUK została przedstawiona nowa oferta.
Z tego co pamiętam (zapisywałem sobie ważne dla mnie szczegóły oferty) przez pierwsze pół roku obowiązywania umowy miało być 30,00 zł a po upływie tego okresu 36,00 zł.
Niestety już została wystawiona druga FV na kwotę 40,00 zł brutto.
Złożyłem reklamację, jednakże uzyskałem informację, ze została rozpatrzona negatywnie. Podobno została nawet przesłuchana rozmowa. Czy mógłbym otrzymać zapis tej rozmowy, podczas której zostały przedstawione nowe warunki umowy???
Proszę powiedzieć, o co w tym chodzi, że najpierw jest przedstawiana telefonicznie oferta, a później gdy zostaje zawarta umowa nie jest to już respektowane to, co zostało ustalone podczas rozmowy.
Nie ukrywam, że rozważam opcję rozwiązania umowy i przeniesienia numeru do konkurencji.
Re: Przedłużenie umowy
Proszę przekazać jeszcze raz. Nie mogłem rano odebrać, dostałem SMS-a żebym zadzwonił pod 2699, a tam automat mówi, żeby zadzwonić do BOK.Basia_Plus pisze:torre24,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o ponowny kontakt.
Witaj 333mateusz,
trudno mi powiedzieć, czy oferta zmieni się po złożeniu wypowiedzenia.333mateusz pisze:czy mogę dostać coś więcej po złożeniu wypowiedzenia (chodzi o telefon)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Tytus7,
opisz proszę sytuację poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane: imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi i rozwiązanie sprawy.
torre24,
już zleciłam ponowny kontakt konsultanta DUK.
opisz proszę sytuację poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane: imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi i rozwiązanie sprawy.
torre24,
już zleciłam ponowny kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
chciałbym przedłużyć umowę na jednym z posiadanych telefonów, potrzebuję nowego aparatu, ale warunki na stronie internetowej czy w salonie nie są zbyt zachęcające. Bardzo proszę o podesłanie formularza kontaktowego.
Pozdrawiam!
chciałbym przedłużyć umowę na jednym z posiadanych telefonów, potrzebuję nowego aparatu, ale warunki na stronie internetowej czy w salonie nie są zbyt zachęcające. Bardzo proszę o podesłanie formularza kontaktowego.
Pozdrawiam!
Re: Przedłużenie umowy
Witaj zmirek1,
- podeślij mi swój numer telefonu wraz z numerem kontaktowym na adres specjalista_plus@plus.pl w temacie podając swój login oraz dopisek "FORUM".
- podeślij mi swój numer telefonu wraz z numerem kontaktowym na adres specjalista_plus@plus.pl w temacie podając swój login oraz dopisek "FORUM".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Właśnie przegapiliście w dniu dzisiejszym możliwość przedłużenia mojej umowy. Kupiłem telefon gdzie indziej bo ile można czekać na kontakt z DUK.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Re: Przedłużenie umowy
Niewiele straciłeś. Oferty przedłużający słabiutkie a telefony droższe niż w sklepie. To już nie te czasy gdy Plus mógł być konkurencyjny względem konkurencji.
Re: Przedłużenie umowy
Zadzwoniła Pani wczoraj. Chciałem S8 - był za 1999 zł. Nie wziąłem, bo już go mam od poniedziałku z Orange za 1450 zł (abo 19,99 zł netto, przedłużenie).
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Przedłużenie umowy.
Witam, postanowiłam napisać tutaj bo czekam na telefony i maile od dłuższego czasu i nic. Chciałabym skorzystać z ofert świątecznych, jednak umowa kończy się mi we wrześniu 2019. Wiem, że można zrobić to 8 miesięcy przed, ale chodzi o okres czy ilość pozostałych "rat" do spłacenia (jestem w abonamencie), w sensie czy jeśli zapłacę jedną fakturę do przodu jest możliwe wcześniejsze dostanie oferty ?
Druga sprawa, gdy przedłużam umowę wcześniej a zostaje mi 8 rat do spłacenia za obecny telefon to normalnie te raty spłacam dalej, muszę je uregulować przy podpisaniu kolejnej umowy czy jak to wygląda ?
I czy te 8 miesięcy przed końcem umowy tyczy się wszystkich klientów czy jest jakiś szczególny wymóg ? Ponieważ w między czasie chce przenieść swój numer na siebie (obecnie jest na rodzica, który w tej chwili posiada 2 numery).
Druga sprawa, gdy przedłużam umowę wcześniej a zostaje mi 8 rat do spłacenia za obecny telefon to normalnie te raty spłacam dalej, muszę je uregulować przy podpisaniu kolejnej umowy czy jak to wygląda ?
I czy te 8 miesięcy przed końcem umowy tyczy się wszystkich klientów czy jest jakiś szczególny wymóg ? Ponieważ w między czasie chce przenieść swój numer na siebie (obecnie jest na rodzica, który w tej chwili posiada 2 numery).
Ostatnio zmieniony 10 gru 2018, o 09:18 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.