Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 70
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23
Re: Przedłużenie umowy
A jeśli zostanie wysłane pocztą ??Lub ew. czy możliwy jest kontakt z DUK celem przedłużenia umowy ??
Re: Przedłużenie umowy
andrejj,
- wypowiedzenie umowy może zostać wysłane pocztą, ale musi być podpisane przez właściciela numeru.
Jeśli chcesz, mogę zlecić kontakt pracownika DUK. Wyślij proszę w tym celu swój numer telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie maila zamieszczając swój nick oraz dopisek "FORUM".
- wypowiedzenie umowy może zostać wysłane pocztą, ale musi być podpisane przez właściciela numeru.
Jeśli chcesz, mogę zlecić kontakt pracownika DUK. Wyślij proszę w tym celu swój numer telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie maila zamieszczając swój nick oraz dopisek "FORUM".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
wysłane
Re: Przedłużenie umowy
andrejj,
- dzięki, już poprosiłam DUK o kontakt.
- dzięki, już poprosiłam DUK o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
No i w mojej sprawie jest postęp - przywrócono mi pakiet danych w roamingu na koncie, ale... taki jak sprzed uznanej reklamacji... Na prawdę szkoda słów... Wysłałem kolejnego maila z prośbą o wprowadzenie poprawnej wielkości pakietu. Nowy numer zgłoszenia #1280424. Bardzo proszę o solidne podejście do problemu, bo skoro już reklamacja została uznana, to dobrze by było, gdyby Polkomtel wywiązał się z tego co w niej zawarł Szkoda, że tyle maili, kontaktów i próśb wymaga jedna sprawa w której winę za błąd od początku do końca ponosi operator, a klient musi walczyć na wszystkie możliwe sposoby, aby łaskawie uznano jego prawo
Re: Przedłużenie umowy
Niestety kontaktu do dzisiaj brak...Ewa_Plus pisze:Witaj Didas82,
- podeślij mi swój numer telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl - zlecę kontakt pracownika DUK. Być może będzie miał dla Ciebie kilka innych propozycji
Aha, w temacie maila podaj swój nick oraz zamieść dopisek "FORUM".
Re: Przedłużenie umowy
witam. mam jeszcze troche wazna umowe ale nie jestem zadowolony z małego pakietu internetowego (4GB) a płace 40zł.
Po telefonie na BOK dostałem propozycje 26 m-cy:
50zł - 12GB
60zł - 24GB
czy jest możliwosc uzyskania korzystniejszej ceny przez DUK?
edit: w Plusie na umowe od kwietnia 2016
Po telefonie na BOK dostałem propozycje 26 m-cy:
50zł - 12GB
60zł - 24GB
czy jest możliwosc uzyskania korzystniejszej ceny przez DUK?
edit: w Plusie na umowe od kwietnia 2016
Re: Przedłużenie umowy
mpmdembi, Didas82,
- wysłałam interwencje w Waszych sprawach.
Witaj robu,
- ile czasu zostało Ci do końca obecnej umowy?
- wysłałam interwencje w Waszych sprawach.
Witaj robu,
- ile czasu zostało Ci do końca obecnej umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
sporo... około 20 miesiecy bo w połowie poprzedniego roku pilnie przedłużałem umowe i dodali jakies miesiace które miałem jeszcze do tamtejszej umowy.Ewa_Plus pisze: Witaj robu,
- ile czasu zostało Ci do końca obecnej umowy?
Niby nie ma to znaczenia jak chce zobowiazac sie dłużej niz obecna umowa ale cena mało korzystna a potrzebuje wiecej internetu niz 4...
Re: Przedłużenie umowy
To jest niewiarygodne! Właśnie otrzymałem bardzo niezrozumiałą (momentami bełkot!) odpowiedź od "doradcy klienta biznesowego", że łaskawie umożliwia mi odstąpienie od umowy, bo... tu znów cytat ustawy o MINIMALNYM pakiecie roamingowym. Czy to jest jakaś kpina! Mam odpowiedź na reklamację, gdzie zostaje moje roszczenie uznane. Wcześniej dzwoni do mnie Konsultant, który ją rozpatruje i potwierdza, że mam rację i mam mieć przyznany (poza wyrównaniem) większy pakiet roamingowy. Kolejnego dnia, gdy nadal mam wyzerowany pakiet, najpewniej przez błąd w systemie piszę zgłoszenie (także tu na forum). Proszę w nim o usunięcie błędu, a tu ktoś pisze takie bzdury i... jakby ponownie, tym razem negatywnie, rozpatruje moją reklamację. Ja prosiłem tylko o poprawienie błędu w systemie, a nie o ponowne rozpatrywanie UZNANEJ reklamacji!Ewa_Plus pisze:mpmdembi,
- wysłałam interwencje w Waszych sprawach.
Ja nie chcę i nie zamierzam odstępować od umowy. Domagam się jedynie, aby Polkomtel respektował tę umowę i co więcej wykonał postanowienie z reklamacji, którą sam tak a nie inaczej rozpatrzył. Czy to jest coś dziwnego i nienormalnego z mojej strony?
Bardzo proszę o "pociągnięcie za właściwe sznurki", bo na ten moment "kpina z klienta" określając to co ma miejsce, to jest mało powiedziane. Numer nowego zgłoszenia, gdzie napisałem jeszcze raz w czym jest problem na ten moment to #1281748.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc, bo zaczynam się czuć jakbym grał w jakimś filmie Barei.
Re: Przedłużenie umowy
mpmdembi,
- no to próbujemy dalej.
Przekazałam sprawę w odpowiednie ręce.
- no to próbujemy dalej.
Przekazałam sprawę w odpowiednie ręce.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ewa ta oferta dla mnie ok czy jest jakaś inna opcja?
Re: Przedłużenie umowy
robu,
- przedłużyć umowy się jeszcze nie da, zatem DUK nic tu nie pomoże.
Pozostają:
- pakiety Internet Extra,
- zwiększenie abonamentu w ramach promocji, w której podpisana była umowa,
- dobranie nowego numeru z myślą tylko o Internecie - może być to pre-paid, albo umowa na czas nieokreślony u Plushaka.
Ile mniej więcej Internetu potrzebujesz na miesiąc? Postaram się znaleźć najkorzystniejszą opcję.
- przedłużyć umowy się jeszcze nie da, zatem DUK nic tu nie pomoże.
Pozostają:
- pakiety Internet Extra,
- zwiększenie abonamentu w ramach promocji, w której podpisana była umowa,
- dobranie nowego numeru z myślą tylko o Internecie - może być to pre-paid, albo umowa na czas nieokreślony u Plushaka.
Ile mniej więcej Internetu potrzebujesz na miesiąc? Postaram się znaleźć najkorzystniejszą opcję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Mojej mamie zakończył się okres umowy i przeszła na czas nieokreślony.
Chciała skorzystać z przedłużenia umowy lecz oferta zaproponowana jest mówiąc krótko bardzo słaba.
Zaproponowano jej umowę na 26 mc w wysokości 50 zł z nielimitowanymi sms/mms/rozmowami na komórkowe stacjonarne
oraz 12 GB internetu na mc.
Wszystko było by ok gdyby wartość internetu wzrosła z 12 do 24GB na mc.
Po prośbie o kontakt z DUK została poinformowana o braku takiego działu ;).
Czy można coś zrobić aby DUK skontaktował się z nią na jej nr komórkowy.
Pozdrawiam
Mojej mamie zakończył się okres umowy i przeszła na czas nieokreślony.
Chciała skorzystać z przedłużenia umowy lecz oferta zaproponowana jest mówiąc krótko bardzo słaba.
Zaproponowano jej umowę na 26 mc w wysokości 50 zł z nielimitowanymi sms/mms/rozmowami na komórkowe stacjonarne
oraz 12 GB internetu na mc.
Wszystko było by ok gdyby wartość internetu wzrosła z 12 do 24GB na mc.
Po prośbie o kontakt z DUK została poinformowana o braku takiego działu ;).
Czy można coś zrobić aby DUK skontaktował się z nią na jej nr komórkowy.
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
niedługo kończy się umowa na 3 numerach telefonu - oferta na firmę. Czy jest możliwość uzyskania podobnych warunków umowy niż aktualne? Obecne warunki abonamentu to oferta za 29,99 zł minus 10zł za e-fakturę czyli 19,99 zł plus VAT, w tym 10GB internetu i wszystkie pozostałe opcje bez limitu.
niedługo kończy się umowa na 3 numerach telefonu - oferta na firmę. Czy jest możliwość uzyskania podobnych warunków umowy niż aktualne? Obecne warunki abonamentu to oferta za 29,99 zł minus 10zł za e-fakturę czyli 19,99 zł plus VAT, w tym 10GB internetu i wszystkie pozostałe opcje bez limitu.