Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: andrejj »

A jeśli zostanie wysłane pocztą ??Lub ew. czy możliwy jest kontakt z DUK celem przedłużenia umowy ??
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

andrejj,
- wypowiedzenie umowy może zostać wysłane pocztą, ale musi być podpisane przez właściciela numeru.
Jeśli chcesz, mogę zlecić kontakt pracownika DUK. Wyślij proszę w tym celu swój numer telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie maila zamieszczając swój nick oraz dopisek "FORUM".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: andrejj »

wysłane
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

andrejj,
- dzięki, już poprosiłam DUK o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 292
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mpmdembi »

No i w mojej sprawie jest postęp - przywrócono mi pakiet danych w roamingu na koncie, ale... taki jak sprzed uznanej reklamacji... Na prawdę szkoda słów... Wysłałem kolejnego maila z prośbą o wprowadzenie poprawnej wielkości pakietu. Nowy numer zgłoszenia #1280424. Bardzo proszę o solidne podejście do problemu, bo skoro już reklamacja została uznana, to dobrze by było, gdyby Polkomtel wywiązał się z tego co w niej zawarł :-) Szkoda, że tyle maili, kontaktów i próśb wymaga jedna sprawa w której winę za błąd od początku do końca ponosi operator, a klient musi walczyć na wszystkie możliwe sposoby, aby łaskawie uznano jego prawo :-(
Didas82
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 sty 2020, o 14:12

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Didas82 »

Ewa_Plus pisze:Witaj Didas82,
- podeślij mi swój numer telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl - zlecę kontakt pracownika DUK. Być może będzie miał dla Ciebie kilka innych propozycji :-)
Aha, w temacie maila podaj swój nick oraz zamieść dopisek "FORUM".
Niestety kontaktu do dzisiaj brak... :-(
robu
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 lut 2020, o 10:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: robu »

witam. mam jeszcze troche wazna umowe ale nie jestem zadowolony z małego pakietu internetowego (4GB) a płace 40zł.
Po telefonie na BOK dostałem propozycje 26 m-cy:
50zł - 12GB
60zł - 24GB

czy jest możliwosc uzyskania korzystniejszej ceny przez DUK?

edit: w Plusie na umowe od kwietnia 2016
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

mpmdembi, Didas82,
- wysłałam interwencje w Waszych sprawach.

Witaj robu,
- ile czasu zostało Ci do końca obecnej umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
robu
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 lut 2020, o 10:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: robu »

Ewa_Plus pisze: Witaj robu,
- ile czasu zostało Ci do końca obecnej umowy?
sporo... około 20 miesiecy bo w połowie poprzedniego roku pilnie przedłużałem umowe i dodali jakies miesiace które miałem jeszcze do tamtejszej umowy.
Niby nie ma to znaczenia jak chce zobowiazac sie dłużej niz obecna umowa ale cena mało korzystna a potrzebuje wiecej internetu niz 4...
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 292
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mpmdembi »

Ewa_Plus pisze:mpmdembi,
- wysłałam interwencje w Waszych sprawach.
To jest niewiarygodne! Właśnie otrzymałem bardzo niezrozumiałą (momentami bełkot!) odpowiedź od "doradcy klienta biznesowego", że łaskawie umożliwia mi odstąpienie od umowy, bo... tu znów cytat ustawy o MINIMALNYM pakiecie roamingowym. Czy to jest jakaś kpina! Mam odpowiedź na reklamację, gdzie zostaje moje roszczenie uznane. Wcześniej dzwoni do mnie Konsultant, który ją rozpatruje i potwierdza, że mam rację i mam mieć przyznany (poza wyrównaniem) większy pakiet roamingowy. Kolejnego dnia, gdy nadal mam wyzerowany pakiet, najpewniej przez błąd w systemie piszę zgłoszenie (także tu na forum). Proszę w nim o usunięcie błędu, a tu ktoś pisze takie bzdury i... jakby ponownie, tym razem negatywnie, rozpatruje moją reklamację. Ja prosiłem tylko o poprawienie błędu w systemie, a nie o ponowne rozpatrywanie UZNANEJ reklamacji!
Ja nie chcę i nie zamierzam odstępować od umowy. Domagam się jedynie, aby Polkomtel respektował tę umowę i co więcej wykonał postanowienie z reklamacji, którą sam tak a nie inaczej rozpatrzył. Czy to jest coś dziwnego i nienormalnego z mojej strony?
Bardzo proszę o "pociągnięcie za właściwe sznurki", bo na ten moment "kpina z klienta" określając to co ma miejsce, to jest mało powiedziane. Numer nowego zgłoszenia, gdzie napisałem jeszcze raz w czym jest problem na ten moment to #1281748.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc, bo zaczynam się czuć jakbym grał w jakimś filmie Barei.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

mpmdembi,
- no to próbujemy dalej.
Przekazałam sprawę w odpowiednie ręce.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
robu
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 lut 2020, o 10:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: robu »

Ewa ta oferta dla mnie ok czy jest jakaś inna opcja?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

robu,
- przedłużyć umowy się jeszcze nie da, zatem DUK nic tu nie pomoże.
Pozostają:
- pakiety Internet Extra,
- zwiększenie abonamentu w ramach promocji, w której podpisana była umowa,
- dobranie nowego numeru z myślą tylko o Internecie - może być to pre-paid, albo umowa na czas nieokreślony u Plushaka.
Ile mniej więcej Internetu potrzebujesz na miesiąc? Postaram się znaleźć najkorzystniejszą opcję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mizi11
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 9 lut 2018, o 18:15
Lokalizacja: MIelec

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mizi11 »

Witam
Mojej mamie zakończył się okres umowy i przeszła na czas nieokreślony.
Chciała skorzystać z przedłużenia umowy lecz oferta zaproponowana jest mówiąc krótko bardzo słaba.
Zaproponowano jej umowę na 26 mc w wysokości 50 zł z nielimitowanymi sms/mms/rozmowami na komórkowe stacjonarne
oraz 12 GB internetu na mc.
Wszystko było by ok gdyby wartość internetu wzrosła z 12 do 24GB na mc.
Po prośbie o kontakt z DUK została poinformowana o braku takiego działu ;).

Czy można coś zrobić aby DUK skontaktował się z nią na jej nr komórkowy.
Pozdrawiam
mkack
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 8 cze 2016, o 09:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mkack »

Witam,

niedługo kończy się umowa na 3 numerach telefonu - oferta na firmę. Czy jest możliwość uzyskania podobnych warunków umowy niż aktualne? Obecne warunki abonamentu to oferta za 29,99 zł minus 10zł za e-fakturę czyli 19,99 zł plus VAT, w tym 10GB internetu i wszystkie pozostałe opcje bez limitu.
ODPOWIEDZ