Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mikolaj78
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 paź 2013, o 20:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mikolaj78 »

Basia_Plus pisze:mikolaj78,

już przekazałam do konsultanta prośbę o kontakt z Tobą.
Dziękuję, ale niestety cisza...

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
hyniks
PlusManiak
Posty: 72
Rejestracja: 11 mar 2012, o 14:27
Lokalizacja: P-śl

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: hyniks »

Witajcie,
Ja raz jeszcze ponawiam prośbę o kontakt DUK - ciężko się z nimi zgrać czasowo natomiast zostałem odłączony od możliwości dodzwonienia się do nich, chodź wcześniej mogłem normalnie się połączyć z 601102699 .
bquote
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:34

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bquote »

Witam,
wysłałem zgłoszenie na wskazany w postach e-mail. Proszę o kontakt w godzinach wieczornych - po 17 chociażby.
Z góry dziękuję
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witajcie hyniks, mikolaj78,
- ponowiłam prośbę o kontakt.

Witaj bquote,
- nie mamy w skrzynce maila od Ciebie. Masz może nr tego zgłoszenia (w formacie #12345)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bquote
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:34

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bquote »

Ewa_Plus pisze: Witaj bquote,
- nie mamy w skrzynce maila od Ciebie. Masz może nr tego zgłoszenia (w formacie #12345)?
Tak - #207518. Wysyłałem na specjalista_plus@plus.pl
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

bquote,
- dziękuję, mam już wiadomość od Ciebie.
Kontakt DUK już zlecony. Nasz konsultant powinien zadzwonić dzisiaj po 17:00.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zif »

To ja też się przyłączę do chóru - od pięciu dni czekam na kontakt :)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

zif,
- przepraszam za to opóźnienie. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
fan5tomas
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 3 lut 2016, o 13:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: fan5tomas »

Widzę, że traktowanie stałych klientów gorzej niż ludzi ulicy stało się standardem. Kontakt z DUK poniżej krytyki. Oferta przedstawiona przez Panią niczym nie różni się od oferty dla nowych klientów. Nie opłaca się być stałym klientem. Trzeba uciekać gdzie indziej...
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zif »

Dziękuję, oferta bardzo dobra, umowa przedłużona :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

fan5tomas,

przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.

zif,
zif pisze:Dziękuję, oferta bardzo dobra, umowa przedłużona :)
to dobra wiadomość. Cieszymy się, że zostajesz z nami. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Umowa do 4 lutego 2019. Wypowiedziana. Wczoraj telefon, dziś drugi i umowa przedłużona - 25 zł, no limit rozmowy, sms i mms, 8 GB internetu, umowa bezterminowa po 4.02.2019. Nowe warunki od następnego okresu rozliczeniowego. Zszedłem z abonamentu Ja+ 69.99.
Świetny, konkretny konsultant, któremu naprawdę się chciało. Szkoda, że nie zdarzają się tacy pracownicy DUK przy każdym przedłużeniu. Czekam na list z potwierdzeniem nowych warunków.
fl3ex
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 7 lis 2015, o 11:57

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: fl3ex »

torre24 pisze:Umowa do 4 lutego 2019. Wypowiedziana. Wczoraj telefon, dziś drugi i umowa przedłużona - 25 zł, no limit rozmowy, sms i mms, 8 GB internetu, umowa bezterminowa po 4.02.2019. Nowe warunki od następnego okresu rozliczeniowego. Zszedłem z abonamentu Ja+ 69.99.
Świetny, konkretny konsultant, któremu naprawdę się chciało. Szkoda, że nie zdarzają się tacy pracownicy DUK przy każdym przedłużeniu. Czekam na list z potwierdzeniem nowych warunków.
Jak mi takie warunki zaproponują to też z nimi przedłużę umowę.
marcio73
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 sie 2018, o 18:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marcio73 »

Basia_Plus pisze:mikolaj78,

już przekazałam do konsultanta prośbę o kontakt z Tobą.
Witam czy moge prosic o kontakt do DUK w sprawie przedluzenia umowy
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: largo »

mam pytanie do specjalistów i nie tylko :

Wczoraj dzwoni Pan z DUK (numer mam zapisany) z "aktualizacją oferty" myślę spoko coś nowego a on dopiero sprawdza jaką mam ofertę i cisza zaniemówił za chwile że ofertę mam na czas nieokreślony to nie ma co jej zmieniać... Tu mi się nasuwa pytanie więc po co dzwoni i do tego nie przygotowany do rozmowy. :lol:
ODPOWIEDZ