ja czekam na koniec umowy i uciekam z plusa jak najdalej do konkurencji, 60 zł miesięcznie i 12GB to jakaś porażka :/maniek71 pisze:Tak miałem 2 lata temu.Roberto333 pisze:Czy żeby dostać korzystne warunki przedłużenia umowy trzeba najpierw wypowiedziec umowę czy DUK sprawdzi historie klienta od wielu lat i coś sensownego zaproponuje?
Do Mnie dzwoni DUK I proponuję mi przedłużenie umowy na 24 miesiące na tych samych warunkach. Mówi że nowi przychodzą mają 4 miesiące gratis.
To proponuję mi telefon. Ok i tak muszę wymienic. Dostaje ofertę sklepowa mowie ze się nie opłaca dostaje 400zl zniżki na flagowca . W podobnym czasie promocja w sklepie zewnetrzynm 500zl na ten telefon. W sieci o 16lat i 3 nr. Tez poszukam czegoś innego nawet ze względu na pakiety danych i brak konieczności umowy terminowej jak nie ma się żadnych korzyści. A rozmawiałem od 2 miesięcy z DUK z 3 różnymi specjalistami.
Szkoda lecz trzeba szukać dalej.
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 sie 2021, o 23:17
Re: Przedłużenie umowy
Re: Przedłużenie umowy
To ja mam 20 i jestem w plush. Z tym że podpisanie umowy na 24 miesiące gdzie inne sieci dają bez ograniczeń i robisz co chcesz. Pozatym nowi dostają wiecej i coś za free więc jak się ma staż i siedzi się w sieci to chyba powinniśmy jakoś innaczej rozmawiać.Karmelovvy pisze:maniek71 pisze: ja czekam na koniec umowy i uciekam z plusa jak najdalej do konkurencji, 60 zł miesięcznie i 12GB to jakaś porażka :/
Może specjaliści z forum odniosą się do sytuacji z przedłużaniem lub jakas pomóc?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
maniek71,
Mogę zaproponować kontakt konsultanta DUK. Jeśli będziesz zainteresowany taką rozmową, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.maniek71 pisze:Może specjaliści z forum odniosą się do sytuacji z przedłużaniem lub jakas pomóc?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Marta_Plus pisze:maniek71,
Mogę zaproponować kontakt konsultanta DUK. Jeśli będziesz zainteresowany taką rozmową, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.maniek71 pisze:Może specjaliści z forum odniosą się do sytuacji z przedłużaniem lub jakas pomóc?
Proszę powiedz mi czy taka rozmowa będzie inna niż te wcześniejsze.
Są zapisane jakieś notatki na moim koncie ktoś dzwoni ale bez większych konkretów. Potrzeba kogoś bardzo konkretnego co zadzwoni z dobra oferta.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
maniek71,
Z pozycji forum nie mamy wglądu na konto Klienta. Warto jednak porozmawiać raz jeszcze z konsultantem DUK i sprawdzić, czy tym razem przedstawiona oferta sprosta Twoim oczekiwaniom.maniek71 pisze: Proszę powiedz mi czy taka rozmowa będzie inna niż te wcześniejsze.
Są zapisane jakieś notatki na moim koncie ktoś dzwoni ale bez większych konkretów. Potrzeba kogoś bardzo konkretnego co zadzwoni z dobra oferta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 3 sie 2021, o 23:17
Re: Przedłużenie umowy
nie łudźmy się, plus nie dorówna konkurencji, banda zdzierców i oszustów :)Marta_Plus pisze:maniek71,
Z pozycji forum nie mamy wglądu na konto Klienta. Warto jednak porozmawiać raz jeszcze z konsultantem DUK i sprawdzić, czy tym razem przedstawiona oferta sprosta Twoim oczekiwaniom.maniek71 pisze: Proszę powiedz mi czy taka rozmowa będzie inna niż te wcześniejsze.
Są zapisane jakieś notatki na moim koncie ktoś dzwoni ale bez większych konkretów. Potrzeba kogoś bardzo konkretnego co zadzwoni z dobra oferta.
Re: Przedłużenie umowy
Meila wysłałem.
Nikt nie zadzwonił do mnie. Może nie mają oferty dla mnie lepszej więc po co dzwonic.
Ok dzis lub jutro złożę o przeniesienie nr gdzie indziej.
Szkoda czasu i nerwow
Nikt nie zadzwonił do mnie. Może nie mają oferty dla mnie lepszej więc po co dzwonic.
Ok dzis lub jutro złożę o przeniesienie nr gdzie indziej.
Szkoda czasu i nerwow
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 3 sie 2021, o 23:17
Re: Przedłużenie umowy
ja niestety na przeniesienie muszę poczekać jeszcze 5 miesięcymaniek71 pisze:Meila wysłałem.
Nikt nie zadzwonił do mnie. Może nie mają oferty dla mnie lepszej więc po co dzwonic.
Ok dzis lub jutro złożę o przeniesienie nr gdzie indziej.
Szkoda czasu i nerwow
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
maniek71,
Ponowiłam prośbę o kontakt. Przepraszam za czas oczekiwania.maniek71 pisze:Meila wysłałem.
Nikt nie zadzwonił do mnie. Może nie mają oferty dla mnie lepszej więc po co dzwonic.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 lip 2018, o 18:41
Re: Przedłużenie umowy
Dzień Dobry,
Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy, wysłałem maila na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy, wysłałem maila na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj dawid.skora,
wiadomość dotarła. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
wiadomość dotarła. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Kontakt odbył się dziś.Marta_Plus pisze:maniek71,
Ponowiłam prośbę o kontakt. Przepraszam za czas oczekiwania.maniek71 pisze:Meila wysłałem.
Nikt nie zadzwonił do mnie. Może nie mają oferty dla mnie lepszej więc po co dzwonic.
Dziękuję za wysłanie informacji.
Nie dogadaliśmy się nie trafiały argumenty ze nowi mja więcej niż przedłużający a telefon w cenie po promocji mam za tyle samo w sklepie i też na raty 0%.
Jak zaproponowałem żeby Pan podszedł spytał się czy koza jednak można to niestety nie chciało się Panu tylko mowil ze się czasu zmieniły i już nic się nie da zrobić więc nie ma sensu iść.
Dziękuję i pozdrawiam
Jutro składam papiery w innej sieci i przenoszę nr.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
maniek71,
niezmiernie mi przykro, że przedstawione warunki nie były dla Ciebie zadowalające. Również pozdrawiam.
niezmiernie mi przykro, że przedstawione warunki nie były dla Ciebie zadowalające. Również pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień Dobry,
Co prawda wysłałem już rezygnacje z uslug ale mam pytanie odnośnie oferty ale moze opisze sytuacje.
Chciałem przedłużyć umowę i konsultant ja dla mnie przygotował ale w związku z tym, że miałem 4 dni na podpisanie zdecydowałem się sprawdzić ofertę konkurencji i była atrakcyjniejsza ale po wejściu na stronę plusa przy opcji przedłużenia + zaznaczenie smartdomu (jest to druga usługa) pojawiła sie cena 65, umowa z konsultantem 85 za ten sam pakiet.
Teraz pytanie czy mi się nie należy ulga za ten smartdom (tak mówił konsultant) ? I jeśli tak to co by sie wydarzyło gdybym taka umowę podpisał bo proces przedłużania na stronie przechodził dość daleko.
Chciałbym tez poinformować o działaniach konsultanta z którym nic bym już nie podpisał, wydzwaniał do mnie nawet w niedziele z innego numeru z zastrzeżonego coś po prostu niebywałego i totalnie odrzucajego.
Co prawda wysłałem już rezygnacje z uslug ale mam pytanie odnośnie oferty ale moze opisze sytuacje.
Chciałem przedłużyć umowę i konsultant ja dla mnie przygotował ale w związku z tym, że miałem 4 dni na podpisanie zdecydowałem się sprawdzić ofertę konkurencji i była atrakcyjniejsza ale po wejściu na stronę plusa przy opcji przedłużenia + zaznaczenie smartdomu (jest to druga usługa) pojawiła sie cena 65, umowa z konsultantem 85 za ten sam pakiet.
Teraz pytanie czy mi się nie należy ulga za ten smartdom (tak mówił konsultant) ? I jeśli tak to co by sie wydarzyło gdybym taka umowę podpisał bo proces przedłużania na stronie przechodził dość daleko.
Chciałbym tez poinformować o działaniach konsultanta z którym nic bym już nie podpisał, wydzwaniał do mnie nawet w niedziele z innego numeru z zastrzeżonego coś po prostu niebywałego i totalnie odrzucajego.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj mihau,
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji. Jeśli jednak chciałbyś porozmawiać z konsultantem DUK, na temat przedłużenia umowy oraz rabatu z Programu smartDOM, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blankmihau pisze:Teraz pytanie czy mi się nie należy ulga za ten smartdom (tak mówił konsultant) ?
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ