Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Karmelovvy
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 sie 2021, o 23:17

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Karmelovvy »

maniek71 pisze:
Roberto333 pisze:Czy żeby dostać korzystne warunki przedłużenia umowy trzeba najpierw wypowiedziec umowę czy DUK sprawdzi historie klienta od wielu lat i coś sensownego zaproponuje?
Tak miałem 2 lata temu.

Do Mnie dzwoni DUK I proponuję mi przedłużenie umowy na 24 miesiące na tych samych warunkach. Mówi że nowi przychodzą mają 4 miesiące gratis.
To proponuję mi telefon. Ok i tak muszę wymienic. Dostaje ofertę sklepowa mowie ze się nie opłaca dostaje 400zl zniżki na flagowca . W podobnym czasie promocja w sklepie zewnetrzynm 500zl na ten telefon. W sieci o 16lat i 3 nr. Tez poszukam czegoś innego nawet ze względu na pakiety danych i brak konieczności umowy terminowej jak nie ma się żadnych korzyści. A rozmawiałem od 2 miesięcy z DUK z 3 różnymi specjalistami.
Szkoda lecz trzeba szukać dalej.
ja czekam na koniec umowy i uciekam z plusa jak najdalej do konkurencji, 60 zł miesięcznie i 12GB to jakaś porażka :/
maniek71
Prawie PlusManiak
Posty: 32
Rejestracja: 5 sty 2016, o 08:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maniek71 »

Karmelovvy pisze:
maniek71 pisze: ja czekam na koniec umowy i uciekam z plusa jak najdalej do konkurencji, 60 zł miesięcznie i 12GB to jakaś porażka :/
To ja mam 20 i jestem w plush. Z tym że podpisanie umowy na 24 miesiące gdzie inne sieci dają bez ograniczeń i robisz co chcesz. Pozatym nowi dostają wiecej i coś za free więc jak się ma staż i siedzi się w sieci to chyba powinniśmy jakoś innaczej rozmawiać.

Może specjaliści z forum odniosą się do sytuacji z przedłużaniem lub jakas pomóc?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

maniek71,
maniek71 pisze:Może specjaliści z forum odniosą się do sytuacji z przedłużaniem lub jakas pomóc?
Mogę zaproponować kontakt konsultanta DUK. Jeśli będziesz zainteresowany taką rozmową, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maniek71
Prawie PlusManiak
Posty: 32
Rejestracja: 5 sty 2016, o 08:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maniek71 »

Marta_Plus pisze:maniek71,
maniek71 pisze:Może specjaliści z forum odniosą się do sytuacji z przedłużaniem lub jakas pomóc?
Mogę zaproponować kontakt konsultanta DUK. Jeśli będziesz zainteresowany taką rozmową, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Proszę powiedz mi czy taka rozmowa będzie inna niż te wcześniejsze.
Są zapisane jakieś notatki na moim koncie ktoś dzwoni ale bez większych konkretów. Potrzeba kogoś bardzo konkretnego co zadzwoni z dobra oferta.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

maniek71,
maniek71 pisze: Proszę powiedz mi czy taka rozmowa będzie inna niż te wcześniejsze.
Są zapisane jakieś notatki na moim koncie ktoś dzwoni ale bez większych konkretów. Potrzeba kogoś bardzo konkretnego co zadzwoni z dobra oferta.
Z pozycji forum nie mamy wglądu na konto Klienta. Warto jednak porozmawiać raz jeszcze z konsultantem DUK i sprawdzić, czy tym razem przedstawiona oferta sprosta Twoim oczekiwaniom.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karmelovvy
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 3 sie 2021, o 23:17

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Karmelovvy »

Marta_Plus pisze:maniek71,
maniek71 pisze: Proszę powiedz mi czy taka rozmowa będzie inna niż te wcześniejsze.
Są zapisane jakieś notatki na moim koncie ktoś dzwoni ale bez większych konkretów. Potrzeba kogoś bardzo konkretnego co zadzwoni z dobra oferta.
Z pozycji forum nie mamy wglądu na konto Klienta. Warto jednak porozmawiać raz jeszcze z konsultantem DUK i sprawdzić, czy tym razem przedstawiona oferta sprosta Twoim oczekiwaniom.
nie łudźmy się, plus nie dorówna konkurencji, banda zdzierców i oszustów :)
maniek71
Prawie PlusManiak
Posty: 32
Rejestracja: 5 sty 2016, o 08:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maniek71 »

Meila wysłałem.
Nikt nie zadzwonił do mnie. Może nie mają oferty dla mnie lepszej więc po co dzwonic.
Ok dzis lub jutro złożę o przeniesienie nr gdzie indziej.
Szkoda czasu i nerwow
Karmelovvy
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 3 sie 2021, o 23:17

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Karmelovvy »

maniek71 pisze:Meila wysłałem.
Nikt nie zadzwonił do mnie. Może nie mają oferty dla mnie lepszej więc po co dzwonic.
Ok dzis lub jutro złożę o przeniesienie nr gdzie indziej.
Szkoda czasu i nerwow
ja niestety na przeniesienie muszę poczekać jeszcze 5 miesięcy
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

maniek71,
maniek71 pisze:Meila wysłałem.
Nikt nie zadzwonił do mnie. Może nie mają oferty dla mnie lepszej więc po co dzwonic.
Ponowiłam prośbę o kontakt. Przepraszam za czas oczekiwania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dawid.skora
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 25 lip 2018, o 18:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dawid.skora »

Dzień Dobry,

Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy, wysłałem maila na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj dawid.skora,

wiadomość dotarła. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maniek71
Prawie PlusManiak
Posty: 32
Rejestracja: 5 sty 2016, o 08:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maniek71 »

Marta_Plus pisze:maniek71,
maniek71 pisze:Meila wysłałem.
Nikt nie zadzwonił do mnie. Może nie mają oferty dla mnie lepszej więc po co dzwonic.
Ponowiłam prośbę o kontakt. Przepraszam za czas oczekiwania.
Kontakt odbył się dziś.
Dziękuję za wysłanie informacji.
Nie dogadaliśmy się nie trafiały argumenty ze nowi mja więcej niż przedłużający a telefon w cenie po promocji mam za tyle samo w sklepie i też na raty 0%.
Jak zaproponowałem żeby Pan podszedł spytał się czy koza jednak można to niestety nie chciało się Panu tylko mowil ze się czasu zmieniły i już nic się nie da zrobić więc nie ma sensu iść.
Dziękuję i pozdrawiam
Jutro składam papiery w innej sieci i przenoszę nr.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

maniek71,

:-( niezmiernie mi przykro, że przedstawione warunki nie były dla Ciebie zadowalające. Również pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mihau
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 8 kwie 2022, o 08:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mihau »

Dzień Dobry,

Co prawda wysłałem już rezygnacje z uslug ale mam pytanie odnośnie oferty ale moze opisze sytuacje.

Chciałem przedłużyć umowę i konsultant ja dla mnie przygotował ale w związku z tym, że miałem 4 dni na podpisanie zdecydowałem się sprawdzić ofertę konkurencji i była atrakcyjniejsza ale po wejściu na stronę plusa przy opcji przedłużenia + zaznaczenie smartdomu (jest to druga usługa) pojawiła sie cena 65, umowa z konsultantem 85 za ten sam pakiet.

Teraz pytanie czy mi się nie należy ulga za ten smartdom (tak mówił konsultant) ? I jeśli tak to co by sie wydarzyło gdybym taka umowę podpisał bo proces przedłużania na stronie przechodził dość daleko.

Chciałbym tez poinformować o działaniach konsultanta z którym nic bym już nie podpisał, wydzwaniał do mnie nawet w niedziele z innego numeru z zastrzeżonego coś po prostu niebywałego i totalnie odrzucajego.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mihau,
mihau pisze:Teraz pytanie czy mi się nie należy ulga za ten smartdom (tak mówił konsultant) ?
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji. Jeśli jednak chciałbyś porozmawiać z konsultantem DUK, na temat przedłużenia umowy oraz rabatu z Programu smartDOM, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ