Witajcie,
Ja raz jeszcze ponawiam prośbę o kontakt DUK - ciężko się z nimi zgrać czasowo natomiast zostałem odłączony od możliwości dodzwonienia się do nich, chodź wcześniej mogłem normalnie się połączyć z 601102699 .
Widzę, że traktowanie stałych klientów gorzej niż ludzi ulicy stało się standardem. Kontakt z DUK poniżej krytyki. Oferta przedstawiona przez Panią niczym nie różni się od oferty dla nowych klientów. Nie opłaca się być stałym klientem. Trzeba uciekać gdzie indziej...
Umowa do 4 lutego 2019. Wypowiedziana. Wczoraj telefon, dziś drugi i umowa przedłużona - 25 zł, no limit rozmowy, sms i mms, 8 GB internetu, umowa bezterminowa po 4.02.2019. Nowe warunki od następnego okresu rozliczeniowego. Zszedłem z abonamentu Ja+ 69.99.
Świetny, konkretny konsultant, któremu naprawdę się chciało. Szkoda, że nie zdarzają się tacy pracownicy DUK przy każdym przedłużeniu. Czekam na list z potwierdzeniem nowych warunków.
torre24 pisze:Umowa do 4 lutego 2019. Wypowiedziana. Wczoraj telefon, dziś drugi i umowa przedłużona - 25 zł, no limit rozmowy, sms i mms, 8 GB internetu, umowa bezterminowa po 4.02.2019. Nowe warunki od następnego okresu rozliczeniowego. Zszedłem z abonamentu Ja+ 69.99.
Świetny, konkretny konsultant, któremu naprawdę się chciało. Szkoda, że nie zdarzają się tacy pracownicy DUK przy każdym przedłużeniu. Czekam na list z potwierdzeniem nowych warunków.
Jak mi takie warunki zaproponują to też z nimi przedłużę umowę.
Wczoraj dzwoni Pan z DUK (numer mam zapisany) z "aktualizacją oferty" myślę spoko coś nowego a on dopiero sprawdza jaką mam ofertę i cisza zaniemówił za chwile że ofertę mam na czas nieokreślony to nie ma co jej zmieniać... Tu mi się nasuwa pytanie więc po co dzwoni i do tego nie przygotowany do rozmowy.