Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Przedłużenie umowy
Witajcie sedzia20, areczek1510,
- podeślijcie dane do kontaktu na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank – zlecę kontakt.
W temacie wiadomości podajcie nick oraz zamieście dopisek „forum”.
adalbert10001,
- wysłałam interwencję.
andrejj,
- w Twojej ofercie usługa jest darmowa przez pierwsze 30 dni.
- podeślijcie dane do kontaktu na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank – zlecę kontakt.
W temacie wiadomości podajcie nick oraz zamieście dopisek „forum”.
adalbert10001,
- wysłałam interwencję.
andrejj,
- w Twojej ofercie usługa jest darmowa przez pierwsze 30 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18
Re: Przedłużenie umowy
No niestety, pierwszy raz od ponad 6 lat, gdy nie będzie przedłużenia umowy (szkoda).
Okazało się, że konsultant DUK, który do mnie zadzwonił w dniu dzisiejszym nic nie wiedział o ofercie dla mnie, która wcześniej podobno była zaakceptowana.
(Moje życzenia co do przedłużenia przekazałem konsultantowi na początku marca, a także w zgłoszeniu mailowym w dniu 11.03.2020 r.).
Zaproponowane dziś warunki były kopią tych, które usłyszałem na początku marca i niestety nie spełniają one moich (myślę, że niewygórowanych) wymagań.
Mam pytanie techniczne do specjalisty z forum: czy złożenie wniosku o przeniesienie numeru do innej sieci anuluje wcześniej złożo0ny wniosek o wypowiedzenie umowy w PLUS (kiedyś taką informację wyczytałem na forum i chciałbym to potwierdzić).
Okazało się, że konsultant DUK, który do mnie zadzwonił w dniu dzisiejszym nic nie wiedział o ofercie dla mnie, która wcześniej podobno była zaakceptowana.
(Moje życzenia co do przedłużenia przekazałem konsultantowi na początku marca, a także w zgłoszeniu mailowym w dniu 11.03.2020 r.).
Zaproponowane dziś warunki były kopią tych, które usłyszałem na początku marca i niestety nie spełniają one moich (myślę, że niewygórowanych) wymagań.
Mam pytanie techniczne do specjalisty z forum: czy złożenie wniosku o przeniesienie numeru do innej sieci anuluje wcześniej złożo0ny wniosek o wypowiedzenie umowy w PLUS (kiedyś taką informację wyczytałem na forum i chciałbym to potwierdzić).
Re: Przedłużenie umowy
adalbert10001
- zgadza się.czy złożenie wniosku o przeniesienie numeru do innej sieci anuluje wcześniej złożo0ny wniosek o wypowiedzenie umowy w PLUS
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
[quote="Ewa_Plus"]Witajcie sedzia20, areczek1510,
- podeślijcie dane do kontaktu na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank – zlecę kontakt.
W temacie wiadomości podajcie nick oraz zamieście dopisek „forum”.
Ewa_Plus Zrobione, uprzejma prośba o skuteczną interwencję. Z góry dziękuję.
- podeślijcie dane do kontaktu na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank – zlecę kontakt.
W temacie wiadomości podajcie nick oraz zamieście dopisek „forum”.
Ewa_Plus Zrobione, uprzejma prośba o skuteczną interwencję. Z góry dziękuję.
Re: Przedłużenie umowy
sedzia20,
- kontakt zlecony.
- kontakt zlecony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 13 gru 2015, o 23:49
Re: Przedłużenie umowy
Ewa_Plus pisze:Witajcie sedzia20, areczek1510,
- podeślijcie dane do kontaktu na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank – zlecę kontakt.
W temacie wiadomości podajcie nick oraz zamieście dopisek „forum”.
adalbert10001,
- wysłałam interwencję.
andrejj,
- w Twojej ofercie usługa jest darmowa przez pierwsze 30 dni.
Poszło zgłoszenie na maila
Re: Przedłużenie umowy
areczek1510,
- dziękuję. Już zleciłam kontakt.
- dziękuję. Już zleciłam kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, w niedzielę moja mama ustaliła z konsultantem przez telefon ofertę przedłużenia umowy i telefon który ma być przy tym przedłużeniu, niestety mama z kraju wyjechała, ja posiadam pełnomocnictwo z salonu plusa podpisane przez mamę ale mimo to kurier twierdzi że liczy się jedynie pełnomocnictwo notarialne mimo że konsultant zapewniał że to z salonu powinno wystarczyć, co powinienem zrobić w obecnej sytuacji?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj KtosieG,
Zgadza się, jeżeli umowa jest zawierana na odległość, to konieczne jest tutaj upoważnienie notarialne.KtosieG pisze:kurier twierdzi że liczy się jedynie pełnomocnictwo notarialne
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
To co powinienem zrobić w obecnej sytuacji? Kurier wspomniał o czymś ze musi być wydana jakaś dyspozycja ze strony plusa że wyrażają pozwolenie na wydanie towaru z takim pełnomocnictwem.Joanna_Plus pisze: Zgadza się, jeżeli umowa jest zawierana na odległość, to konieczne jest tutaj upoważnienie notarialne.
EDIT: dzwonił konsultant ten sam co wcześniej, przekazałem mu informacje które uzyskałem od kuriera ale nie powiedział czy kurier przyjedzie czy mam kierować się do salonu plusa...
Re: Przedłużenie umowy
KtosieG,
- jeśli nie posiadasz upoważnienia notarialnego, to nic nie zrobisz. Kurier zwróci przesyłkę do Polkomtel.
- jeśli nie posiadasz upoważnienia notarialnego, to nic nie zrobisz. Kurier zwróci przesyłkę do Polkomtel.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ewo, dziękuję.Ewa_Plus pisze:sedzia20,
- kontakt zlecony.
Jak już pisałem Tobie na poczcie, obsługa z Waszej strony pozostawia wiele do życzenia.
Dodatkowo Wasz partner TNT NIE DOSTARCZYŁ dziś przesyłki, choć łaskawie Twój kolega ze sklepu internetowego zadzwonił i potwierdził fakt dostawy do godziny 18 w dniu dzisiejszym.
Gdybym nie zadzwonił na infolinię TNT, to bym nie wiedział, że dostawa została wstrzymana - zdaniem operatora infolinii TNT Polkomtel wie i tej sytuacji, nie zrobiono nic żeby klienta - mnie o tym powiadomić.
Doskonale rozumiem obecną sytuację, nie mam o to pretensji.
Ale braku profesjonalizmu w komunikacji z klientem zrozumieć nie mogę - po co wciskacie kit, skoro wiecie, że urządzenie nie przyjdzie?
Jak teraz będzie wyglądał proces dostawy, gdy urządzenie jest powiązane z usługą, do której aneks wchodzi w życie jutro, tj. 21.03.? Kiedy tablet dotrze do mojej niepełnosprawnej mamie, u której spędziłem cały dzień, by objaśnić zawiłości umowy na zamówione przez nią urządzenie? I w końcu kto udzieli mi informacji kiedy nastąpi dostawa, aby zapobiec sytuacji braku odbioru przesyłki (odsłania do Polkomtel), bo mama jest nauczona nie wpuszczać obcych bez obecności kogoś z rodziny?
Bardzo proszę o zajęcie się tematem i niezwłoczną informację zwrotną.
Pozdrawiam, sedzia20.
Re: Przedłużenie umowy
Z ciekawości sprawdzałem ofertę przedłużenia dla mojego numeru na stronie https://www.plus.pl/abonament/przedluz- ... et="_blank (tak jak przypuszczałem nic nie zmieniło się na lepsze od ostatniego sprawdzenia).
Po dwóch, może trzech dniach połączenie z nr 697617097, po odebraniu cisza w słuchawce pomimo, że licznik bije. Jeśli tak ma wyglądać kontakt w sprawie przedłużenia to za co Ci ludzie biorą pieniądze? Jeśli ktoś odrywa mnie od codziennych zajęć i nie ma ochoty wyjawić celu połączenia to po co w ogóle dzwoni? I jak tu poważnie traktować operatora? Dziecinada.
Wiem, że numer należy do Plusa, ponieważ oddzwoniłem i wysłuchałem całego komunikatu.
Po dwóch, może trzech dniach połączenie z nr 697617097, po odebraniu cisza w słuchawce pomimo, że licznik bije. Jeśli tak ma wyglądać kontakt w sprawie przedłużenia to za co Ci ludzie biorą pieniądze? Jeśli ktoś odrywa mnie od codziennych zajęć i nie ma ochoty wyjawić celu połączenia to po co w ogóle dzwoni? I jak tu poważnie traktować operatora? Dziecinada.
Wiem, że numer należy do Plusa, ponieważ oddzwoniłem i wysłuchałem całego komunikatu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry, zgodnie z informacjami z tego forum (post "Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę") wysłałem SMS z numeru żony, w celu migracji jej numeru z abonamentu na kartę (PRZENIES na numer 80107; termin zakończenia umowy 12 kwietnia 2020).
Otrzymałem taki SMS zwrotny:
"Twój numer nie jest uprawniony do skorzystania z tej formy rejestracji. Rejestracja dostępna dla numerów uprawnionych do przejścia z Abonamentu na ofertę na kartę. Szczegóły w regulaminie na w w w.plus.pl"
Czy mogę otrzymać informację, dlaczego ten sposób rejestracji numeru na kartę jest niedozwolony dla klientów plusa kończących umowę abonamentową?
Otrzymałem taki SMS zwrotny:
"Twój numer nie jest uprawniony do skorzystania z tej formy rejestracji. Rejestracja dostępna dla numerów uprawnionych do przejścia z Abonamentu na ofertę na kartę. Szczegóły w regulaminie na w w w.plus.pl"
Czy mogę otrzymać informację, dlaczego ten sposób rejestracji numeru na kartę jest niedozwolony dla klientów plusa kończących umowę abonamentową?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
sedzia20,
przepraszam za zaistniałą sytuację. My z poziomu forum nie mamy możliwości weryfikacji daty doręczenia przesyłki. Przekazałam interwencję w tej sprawie do odpowiedniego działu.
sl@w_es,
jeśli chciałbyś aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą w sprawie oferty, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Witaj adalbert10001,
Proces rejestracji za pośrednictwem komend SMS, dotyczy tylko klientów indywidualnych.
przepraszam za zaistniałą sytuację. My z poziomu forum nie mamy możliwości weryfikacji daty doręczenia przesyłki. Przekazałam interwencję w tej sprawie do odpowiedniego działu.
sl@w_es,
jeśli chciałbyś aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą w sprawie oferty, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Witaj adalbert10001,
umowa jest zawarta na firmę czy też osobę fizyczną?adalbert10001 pisze:wysłałem SMS z numeru żony, w celu migracji jej numeru z abonamentu na kartę (PRZENIES na numer 80107;
Proces rejestracji za pośrednictwem komend SMS, dotyczy tylko klientów indywidualnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ