Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witajcie sedzia20, areczek1510,
- podeślijcie dane do kontaktu na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank – zlecę kontakt.
W temacie wiadomości podajcie nick oraz zamieście dopisek „forum”.

adalbert10001,
- wysłałam interwencję.

andrejj,
- w Twojej ofercie usługa jest darmowa przez pierwsze 30 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adalbert10001
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: adalbert10001 »

No niestety, pierwszy raz od ponad 6 lat, gdy nie będzie przedłużenia umowy (szkoda).

Okazało się, że konsultant DUK, który do mnie zadzwonił w dniu dzisiejszym nic nie wiedział o ofercie dla mnie, która wcześniej podobno była zaakceptowana.
(Moje życzenia co do przedłużenia przekazałem konsultantowi na początku marca, a także w zgłoszeniu mailowym w dniu 11.03.2020 r.).
Zaproponowane dziś warunki były kopią tych, które usłyszałem na początku marca i niestety nie spełniają one moich (myślę, że niewygórowanych) wymagań.

Mam pytanie techniczne do specjalisty z forum: czy złożenie wniosku o przeniesienie numeru do innej sieci anuluje wcześniej złożo0ny wniosek o wypowiedzenie umowy w PLUS (kiedyś taką informację wyczytałem na forum i chciałbym to potwierdzić).
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

adalbert10001
czy złożenie wniosku o przeniesienie numeru do innej sieci anuluje wcześniej złożo0ny wniosek o wypowiedzenie umowy w PLUS
- zgadza się.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sedzia20 »

[quote="Ewa_Plus"]Witajcie sedzia20, areczek1510,
- podeślijcie dane do kontaktu na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank – zlecę kontakt.
W temacie wiadomości podajcie nick oraz zamieście dopisek „forum”.

Ewa_Plus Zrobione, uprzejma prośba o skuteczną interwencję. Z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

sedzia20,
- kontakt zlecony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
areczek1510
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 13 gru 2015, o 23:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: areczek1510 »

Ewa_Plus pisze:Witajcie sedzia20, areczek1510,
- podeślijcie dane do kontaktu na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank – zlecę kontakt.
W temacie wiadomości podajcie nick oraz zamieście dopisek „forum”.

adalbert10001,
- wysłałam interwencję.

andrejj,
- w Twojej ofercie usługa jest darmowa przez pierwsze 30 dni.

Poszło zgłoszenie na maila
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

areczek1510,
- dziękuję. Już zleciłam kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KtosieG
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 30 kwie 2014, o 15:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: KtosieG »

Witam, w niedzielę moja mama ustaliła z konsultantem przez telefon ofertę przedłużenia umowy i telefon który ma być przy tym przedłużeniu, niestety mama z kraju wyjechała, ja posiadam pełnomocnictwo z salonu plusa podpisane przez mamę ale mimo to kurier twierdzi że liczy się jedynie pełnomocnictwo notarialne mimo że konsultant zapewniał że to z salonu powinno wystarczyć, co powinienem zrobić w obecnej sytuacji?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj KtosieG,
KtosieG pisze:kurier twierdzi że liczy się jedynie pełnomocnictwo notarialne
Zgadza się, jeżeli umowa jest zawierana na odległość, to konieczne jest tutaj upoważnienie notarialne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KtosieG
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 30 kwie 2014, o 15:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: KtosieG »

Joanna_Plus pisze: Zgadza się, jeżeli umowa jest zawierana na odległość, to konieczne jest tutaj upoważnienie notarialne.
To co powinienem zrobić w obecnej sytuacji? Kurier wspomniał o czymś ze musi być wydana jakaś dyspozycja ze strony plusa że wyrażają pozwolenie na wydanie towaru z takim pełnomocnictwem.

EDIT: dzwonił konsultant ten sam co wcześniej, przekazałem mu informacje które uzyskałem od kuriera ale nie powiedział czy kurier przyjedzie czy mam kierować się do salonu plusa...
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

KtosieG,
- jeśli nie posiadasz upoważnienia notarialnego, to nic nie zrobisz. Kurier zwróci przesyłkę do Polkomtel.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sedzia20 »

Ewa_Plus pisze:sedzia20,
- kontakt zlecony.
Ewo, dziękuję.

Jak już pisałem Tobie na poczcie, obsługa z Waszej strony pozostawia wiele do życzenia.
Dodatkowo Wasz partner TNT NIE DOSTARCZYŁ dziś przesyłki, choć łaskawie Twój kolega ze sklepu internetowego zadzwonił i potwierdził fakt dostawy do godziny 18 w dniu dzisiejszym.
Gdybym nie zadzwonił na infolinię TNT, to bym nie wiedział, że dostawa została wstrzymana - zdaniem operatora infolinii TNT Polkomtel wie i tej sytuacji, nie zrobiono nic żeby klienta - mnie o tym powiadomić.
Doskonale rozumiem obecną sytuację, nie mam o to pretensji.
Ale braku profesjonalizmu w komunikacji z klientem zrozumieć nie mogę - po co wciskacie kit, skoro wiecie, że urządzenie nie przyjdzie?
Jak teraz będzie wyglądał proces dostawy, gdy urządzenie jest powiązane z usługą, do której aneks wchodzi w życie jutro, tj. 21.03.? Kiedy tablet dotrze do mojej niepełnosprawnej mamie, u której spędziłem cały dzień, by objaśnić zawiłości umowy na zamówione przez nią urządzenie? I w końcu kto udzieli mi informacji kiedy nastąpi dostawa, aby zapobiec sytuacji braku odbioru przesyłki (odsłania do Polkomtel), bo mama jest nauczona nie wpuszczać obcych bez obecności kogoś z rodziny?
Bardzo proszę o zajęcie się tematem i niezwłoczną informację zwrotną.
Pozdrawiam, sedzia20.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sl@w_es »

Z ciekawości sprawdzałem ofertę przedłużenia dla mojego numeru na stronie https://www.plus.pl/abonament/przedluz- ... et="_blank (tak jak przypuszczałem nic nie zmieniło się na lepsze od ostatniego sprawdzenia).
Po dwóch, może trzech dniach połączenie z nr 697617097, po odebraniu cisza w słuchawce pomimo, że licznik bije. Jeśli tak ma wyglądać kontakt w sprawie przedłużenia to za co Ci ludzie biorą pieniądze? Jeśli ktoś odrywa mnie od codziennych zajęć i nie ma ochoty wyjawić celu połączenia to po co w ogóle dzwoni? I jak tu poważnie traktować operatora? Dziecinada.

Wiem, że numer należy do Plusa, ponieważ oddzwoniłem i wysłuchałem całego komunikatu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
adalbert10001
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: adalbert10001 »

Dzień dobry, zgodnie z informacjami z tego forum (post "Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę") wysłałem SMS z numeru żony, w celu migracji jej numeru z abonamentu na kartę (PRZENIES na numer 80107; termin zakończenia umowy 12 kwietnia 2020).
Otrzymałem taki SMS zwrotny:
"Twój numer nie jest uprawniony do skorzystania z tej formy rejestracji. Rejestracja dostępna dla numerów uprawnionych do przejścia z Abonamentu na ofertę na kartę. Szczegóły w regulaminie na w w w.plus.pl"
Czy mogę otrzymać informację, dlaczego ten sposób rejestracji numeru na kartę jest niedozwolony dla klientów plusa kończących umowę abonamentową?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

sedzia20,

przepraszam za zaistniałą sytuację. My z poziomu forum nie mamy możliwości weryfikacji daty doręczenia przesyłki. Przekazałam interwencję w tej sprawie do odpowiedniego działu.

sl@w_es,

jeśli chciałbyś aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą w sprawie oferty, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.


Witaj adalbert10001,
adalbert10001 pisze:wysłałem SMS z numeru żony, w celu migracji jej numeru z abonamentu na kartę (PRZENIES na numer 80107;
umowa jest zawarta na firmę czy też osobę fizyczną?
Proces rejestracji za pośrednictwem komend SMS, dotyczy tylko klientów indywidualnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ