Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
ehhh PLUS dziś dzwonił z ofertą przedłużenia lecz po raz kolejny Pani z BOK nie była gotowa na rozmowę, nawet nie wiedziała z jakiej oferty korzystam i sama strzeliła sobie w kolano że nie ma mi nic lepszego do zaproponowania - inicjatywa sieci pozytywna lecz z czym do ludu...
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 43
- Rejestracja: 7 paź 2011, o 17:28
aneks do umowy
Witam
W lutym tego roku wypowiedziałem swoją umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Na wypowiedzenie to zareagował konsultant z działu utrzymania klienta ( czy też rezygnacji ) i zaproponował mi nowe warunki umowy,które zaakceptowałem,potwierdziłem i które miały wejść w życie wraz z początkiem nowego okresu rozliczeniowego ( w moim przypadku 01 marca) .
Niestety tak się nie stało,nadal obowiązują mnie warunki starej umowy.Od konsultantów na infolinii nie można się niczego dowiedzieć,przekierowują mnie jedynie do pracowników działu utrzymania klienta - jednak z kolei z tymi osobami porozmawiać nie sposób,oczywiście nikt nie oddzwania i nie reaguje na prośby o kontakt.
Nikt nie potrafi powiedzieć mi,czy w związku z tym że aneks nie wszedł w życie ,moje wypowiedzenie "biegnie " nadal ,
czy też nie,jednym słowem totalny bałagan i spychologia.
Może ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem i jak dowiedzieć się czegoś konkretnego od pracowników plusa którzy niestety są dobrzy jedynie we "wciskaniu " nowych aktywacji :(
pozdrawiam
W lutym tego roku wypowiedziałem swoją umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Na wypowiedzenie to zareagował konsultant z działu utrzymania klienta ( czy też rezygnacji ) i zaproponował mi nowe warunki umowy,które zaakceptowałem,potwierdziłem i które miały wejść w życie wraz z początkiem nowego okresu rozliczeniowego ( w moim przypadku 01 marca) .
Niestety tak się nie stało,nadal obowiązują mnie warunki starej umowy.Od konsultantów na infolinii nie można się niczego dowiedzieć,przekierowują mnie jedynie do pracowników działu utrzymania klienta - jednak z kolei z tymi osobami porozmawiać nie sposób,oczywiście nikt nie oddzwania i nie reaguje na prośby o kontakt.
Nikt nie potrafi powiedzieć mi,czy w związku z tym że aneks nie wszedł w życie ,moje wypowiedzenie "biegnie " nadal ,
czy też nie,jednym słowem totalny bałagan i spychologia.
Może ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem i jak dowiedzieć się czegoś konkretnego od pracowników plusa którzy niestety są dobrzy jedynie we "wciskaniu " nowych aktywacji :(
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 19 mar 2019, o 12:00 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj nosferatu39,
Podeślij proszę numer telefonu, którego dotyczy wypowiedzenie pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o pilny kontakt w celu wyjaśnienia sprawy. Pozdrawiam.nosferatu39 pisze:W lutym tego roku wypowiedziałem swoją umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: aneks do umowy
Jak złożyłeś wypowiedzenie? Mailem, w salonie? Treść sam pisałeś czy jest gdzieś gotowy druk?nosferatu39 pisze:Witam
W lutym tego roku wypowiedziałem swoją umowę
Tez chcę złożyć wypowiedzenie i nie wiem jak będzie najprościej.
DUK się nie odzywa, pod 601102699 mówią że mój opiekun jest zajęty, także chyba łaski bez...
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
Obecnie posiadam 2 nr telefonów w ofercie dla firm.
1. 59 zł netto - kończy się w kwietniu
Tutaj mam wszystko no limit (połączenia, smsy, mms) i 15GB pakiet internetowy
2. 39 zł netto - kończy się w sierpniu
Tutaj równeż wszystko no limit i pakiet 18GB
Właśnie dzownił do mnie konsultant (nie wiem z jakiego działu) z propozycjami:
1. Abonament 60 zł netto za dwa numery
Wszystko no limit + 24GB pakiet internetowy na dwa numery (po 12GB)
2. Abonament 75 zł netto za dwa numery
Wszystko no limit + 30GB pakiet internetowy na dwa numery (po 15GB)
Czy obecnie można "wyrwać" coś lepszego/więcej?
PS. Czy przy opcji z telefonem jest opcja zbicia telefonu za samą słychawkę - w porównaniu do cen rynkowych wychodzi to bardzo słabo.
Obecnie posiadam 2 nr telefonów w ofercie dla firm.
1. 59 zł netto - kończy się w kwietniu
Tutaj mam wszystko no limit (połączenia, smsy, mms) i 15GB pakiet internetowy
2. 39 zł netto - kończy się w sierpniu
Tutaj równeż wszystko no limit i pakiet 18GB
Właśnie dzownił do mnie konsultant (nie wiem z jakiego działu) z propozycjami:
1. Abonament 60 zł netto za dwa numery
Wszystko no limit + 24GB pakiet internetowy na dwa numery (po 12GB)
2. Abonament 75 zł netto za dwa numery
Wszystko no limit + 30GB pakiet internetowy na dwa numery (po 15GB)
Czy obecnie można "wyrwać" coś lepszego/więcej?
PS. Czy przy opcji z telefonem jest opcja zbicia telefonu za samą słychawkę - w porównaniu do cen rynkowych wychodzi to bardzo słabo.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 mar 2019, o 13:09
Re: Przedłużenie umowy
Witam Proszę o kontakt Z Duk gdyż nie mogę się dodzwonić pod 2699 w związku z rezygnacją na drugim numerze 607 xxx 964 . proszę o kontakt na mój numer 668 xxx 740
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
djrobo,
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
invictus,
jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK ponownie się z Tobą skontaktował podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Witaj bialyciech,
nie ma wzoru wypowiedzenia umowy. Wniosek rezygnacyjny można złożyć w Punkcie Sprzedaży lub wysłać listem poleconym na adres:djrobo pisze:Jak złożyłeś wypowiedzenie? Mailem, w salonie? Treść sam pisałeś czy jest gdzieś gotowy druk?
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
invictus,
jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK ponownie się z Tobą skontaktował podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Witaj bialyciech,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Podaj także numer kontaktowy, jeżeli będzie inny niż ten, którego sprawa dotyczy.bialyciech pisze:Proszę o kontakt Z Duk
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wysłałem maila.Basia_Plus pisze: invictus,
jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK ponownie się z Tobą skontaktował podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
invictus,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.invictus pisze:Wysłałem maila.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 mar 2019, o 13:09
Re: Przedłużenie umowy
Witaj bialyciech,
Wysłane
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Podaj także numer kontaktowy, jeżeli będzie inny niż ten, którego sprawa dotyczy.bialyciech pisze:Proszę o kontakt Z Duk
Wysłane
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
bialyciech,
Dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź proszę pocztę.bialyciech pisze:Wysłane
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry, czas oczekiwania na kontakt jest "błyskawiczny"(od 12.03), w czwartek zadzwonił DUK tak krótko (8 sek.), że nie zdążyłem odebrać. Innej próby brak. Telefonując do nich brak możliwości dodzwonienia się. Rewelacyjne podejście do klienta.Marta_Plus pisze:sewol,
przepraszam za czas oczekiwania. Przekazałam prośbę do konsultanta DUK o pilny kontakt z Tobą.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
sewol,
przekazałam prośbę o kontakt konsultanta.
przekazałam prośbę o kontakt konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
dokładnie tak jak mówisz! do mnie zadzwonili wczoraj... dzwonek był taki krótki że nie zdążyłem nawet telefonu złapać... oczywiście oddzwonic nie można bo automat... szkoda nerwów, trzeba iść do konkurencji , od razu dają nowy telefon, kartę za darmo do czasu zakończenia starej umowy, i papiery wszystkie załatwią. jest teraz fajna promocja przedpremierowa na P30 !sewol pisze: Dzień dobry, czas oczekiwania na kontakt jest "błyskawiczny"(od 12.03), w czwartek zadzwonił DUK tak krótko (8 sek.), że nie zdążyłem odebrać. Innej próby brak. Telefonując do nich brak możliwości dodzwonienia się. Rewelacyjne podejście do klienta.
a potem się DUK Plusa obudzi i zacznie dzwonić...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
djrobo,
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ