Joanna_Plus pisze:Witaj czochracz,
nie wiem w jakiej promocji została zawarta ta umowa.Jak dokładnie brzmi ten zapis?czochracz pisze:w umowie zawarty jest zapis,że promocja na 50zł obowiązuje na 12m-cy.
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 51
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 sty 2011, o 19:48
- Lokalizacja: Mielec
Re: Przedłużenie umowy
[img][img][/img][/img]
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
czochracz,
Niestety ale grafiki nie udało się załączyć .czochracz pisze:[img][img][/img][/img]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
to jest w ofercie Plus IV dla stałych klientow.zapis brzmi "abonament przez pierwsze 12 okresów rozliczeniowych po opuscie dla abonentow z aktywną e fakturą"czochracz pisze:[img][img][/img][/img]Joanna_Plus pisze:Witaj czochracz,
nie wiem w jakiej promocji została zawarta ta umowa.Jak dokładnie brzmi ten zapis?czochracz pisze:w umowie zawarty jest zapis,że promocja na 50zł obowiązuje na 12m-cy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
czochracz,
Prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (numer PESEL, imię i nazwisko) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sytuację.
No nie odnosi się przypadkiem do planu cenowego Plus 80?czochracz pisze:"abonament przez pierwsze 12 okresów rozliczeniowych po opuscie dla abonentow z aktywną e fakturą"
Prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (numer PESEL, imię i nazwisko) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dodatkowy numer
Dzien dobry. Przedlużylem umowe w salonie Plusa na Plus Rodzina 110 na trzy numery. Trzeci numer to mialbyc podlączony z Plusa na kartę . w salonie powiedziano mi ,że niema problemu tylko muszę poczekac do nowego okresu rozliczeniowego. Ten okres rozpoczoł sie 21/11/2020 i niestety niemam dodatkowego trzeciego numeru.Co mam robic,jak dodac trzeci numer?Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam Artur
Ostatnio zmieniony 23 lis 2020, o 11:31 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Artur73,
W jaki sposób to weryfikujesz?ten okres rozpoczoł sie 21/11/2020 i niestety niemam dodatkowego trzeciego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt z DUK
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
mizi11,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.mizi11 pisze:Proszę o kontakt z DUK
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Przesłane
Dziękuję.
Dziękuję.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
mizi11,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt z DUK.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
balorgot,
Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt naszego konsultanta DUK.balorgot pisze:Proszę o kontakt z DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Przesłane. Dziękuję bardzo.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
balorgot,
wiadomość dotarła- dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.balorgot pisze:Przesłane
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień Dobry
Kończy mi się kolejna umowa - ta na 26m-cy. Proszę o kontakt w celu jej przedłużenia/odnowienia. Proszę o informację i ofertę cenową. Proszę o informację czy umowa może przejść na czas nieokreślony na tych samych warunkach
Kończy mi się kolejna umowa - ta na 26m-cy. Proszę o kontakt w celu jej przedłużenia/odnowienia. Proszę o informację i ofertę cenową. Proszę o informację czy umowa może przejść na czas nieokreślony na tych samych warunkach