Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

matmol pisze:
Basia_Plus pisze:Witaj matmol,
matmol pisze:jestem Państwa klientem od wielu lat, również moja żona. Obecnie mamy abonamenty już w umowie na czas nieokreślony, syn ma telefon na kartę w Play.
czy te numery są zarejestrowane na Ciebie?
Dziękuję za szybką odpowiedź. Mój numer i syna są na mnie, żony numer jest zarejestrowany na żonę. Tu jest kolejny problem: byliśmy wczoraj w punkcie Plusa celem zrobienia cesji numeru żony na mnie. Poinformowano nas jednak, że po cesji zmieniłaby się oferta na tym koncie - wygasłyby wszelkie darmowe minuty i każda rozmowa byłaby liczona według regularnej taryfy 0,29 zł / min. Zrezygnowaliśmy więc z cesji, bo takie rozwiązanie jest dla nas nieopłacalne - nawet gdyby miało trwać kilka dni...
Stąd tym bardziej potrzebuję pomocy w kwestii jak to wszystko zorganizować...

Pozdrawiam
Mateusz
W ramach cesji przejmujesz umowę żony. O zmianie warunków nie może być mowy (chyba, że nie wiem o jakichś nowościach w Plusie). Trochę Cię chyba w APS wkręcili albo nie chcieli/nie umieli zrobić cesji.
matmol
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 10 cze 2018, o 18:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: matmol »

torre24 pisze:W ramach cesji przejmujesz umowę żony. O zmianie warunków nie może być mowy (chyba, że nie wiem o jakichś nowościach w Plusie). Trochę Cię chyba w APS wkręcili albo nie chcieli/nie umieli zrobić cesji.
Poinformowano mnie, że gdyby umowa była na czas określony, to przejąłbym faktycznie ofertę, z której korzystała żona. W związku z tym, że umowa jest już na czas nieokreślony, stąd po cesji otrzymałbym standardowe jakiejś podstawowej taryfy, a nie te, z których korzysta obecnie żona.
Jeśli nie jest prawdą to, co powiedzieli mi w salonie, to byłbym mocno zdumiony.

Pozdrawiam
Mateusz
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

matmol,

jeśli umowy są po kontrakcie, to faktycznie obowiązywać będzie taryfa, o której piszesz. Prześlij mi numery telefonów, dla których chciałbyś skorzystać z przedłużenia umowy, na adres specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika). Poproszę konsultanta DUK o skontaktowanie się z Tobą i wybranie najkorzystniejszej opcji dla tych numerów. Pozdrawiam.

Krakus51,

prześlij mi proszę pod ten sam adres: specjalista_plus@plus.pl numer telefonu, którego dotyczy rezygnacja. Zlecę ponowny kontakt konsultanta DUK w celu rozmowy na temat ewentualnych warunków naszej dalszej współpracy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matmol
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 10 cze 2018, o 18:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: matmol »

Marta_Plus pisze:matmol,
jeśli umowy są po kontrakcie, to faktycznie obowiązywać będzie taryfa, o której piszesz. Prześlij mi numery telefonów, dla których chciałbyś skorzystać z przedłużenia umowy, na adres specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika). Poproszę konsultanta DUK o skontaktowanie się z Tobą i wybranie najkorzystniejszej opcji dla tych numerów. Pozdrawiam.
Dziękuję, właśnie wysłałem dane kontaktowe na podany e-mail. Proszę o kontakt jutro, najchętniej do południa.

Pozdrawiam
Mateusz
Krakus51
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 22 lut 2014, o 11:36

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krakus51 »

Marta_Plus pisze:
Krakus51,

prześlij mi proszę pod ten sam adres: specjalista_plus@plus.pl numer telefonu, którego dotyczy rezygnacja. Zlecę ponowny kontakt konsultanta DUK w celu rozmowy na temat ewentualnych warunków naszej dalszej współpracy.
Zgodnie z sugestią wysłałem na ten adres swój numer telefonu. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale dużych nadziei nie mam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

matmol,
matmol pisze:właśnie wysłałem dane kontaktowe na podany e-mail.
wiadomość dotarła - dziękuje . Poprosiłam już konsultanta DUK o kontakt.

Krakus51,
Krakus51 pisze:Zgodnie z sugestią wysłałem na ten adres swój numer telefonu.
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krakus51
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 22 lut 2014, o 11:36

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krakus51 »

Basia_Plus pisze:
Krakus51,
Krakus51 pisze:Zgodnie z sugestią wysłałem na ten adres swój numer telefonu.
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Dziękuję, konsultant z DUK dzwonił. Sprawa załatwiona na 15 miesięcy, myślałem że będzie lepiej i więcej uzyskam, no ale trudno.
arturo1132
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 10 cze 2014, o 15:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: arturo1132 »

Witam kończy mi się niedługo umowa czy mógł bym prosić o kontakt z DUK?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj arturo1132 ,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
arturo1132
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 10 cze 2014, o 15:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: arturo1132 »

Basia_Plus

Wiadomość została wysłana :D

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

arturo1132,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Magda1323
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 26 lis 2018, o 19:39

Przedłużenie umowy

Post autor: Magda1323 »

Witam, czy jeśli przedłużę umowę 7 miesięcy przed końcem obowiązującej umowy to muszę płacić do końca tej umowy obecny abonament, czy wejdzie w życie już ten nowy? Co z ratami za obecny telefon?
Ostatnio zmieniony 27 lis 2018, o 08:35 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty- ten sam temat.
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zif »

Z nowym okresem rozliczeniowym wejdą w życie warunki nowego abonamentu, natomiast opłaty - jeśli nowy abonament jest niższy - mogą pozostać na poprzednim poziomie. A co do rat - a co ma być? Spłacasz do końca według harmonogramu. To kwestia zupełnie niezależna od abonamentu na usługi.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Magda1323 ,

zgodnie z tym co napisał zif, nowe warunki promocyjne wchodzą w życie od najbliższego cyklu bilingowego. Jeśli wybierzesz abonament niższy niż obecny to przez brakującą liczbę cykli bilingowych z bieżącej umowy, wyrównywana jest opłata abonamentowa do wysokości abonamentu z obecnej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Mam abonament 25 zł no limit, 8 GB, umowa bezterminowa. W momencie aneksowania umowy proponowano mi do tego abonamentu zakup telefonu (z zobowiązaniem na 26 miesięcy). Czy w tej chwili jest to także możliwe z zastrzeżeniem, że abonament nie może ulec zmianie?
ODPOWIEDZ