W ramach cesji przejmujesz umowę żony. O zmianie warunków nie może być mowy (chyba, że nie wiem o jakichś nowościach w Plusie). Trochę Cię chyba w APS wkręcili albo nie chcieli/nie umieli zrobić cesji.matmol pisze:Dziękuję za szybką odpowiedź. Mój numer i syna są na mnie, żony numer jest zarejestrowany na żonę. Tu jest kolejny problem: byliśmy wczoraj w punkcie Plusa celem zrobienia cesji numeru żony na mnie. Poinformowano nas jednak, że po cesji zmieniłaby się oferta na tym koncie - wygasłyby wszelkie darmowe minuty i każda rozmowa byłaby liczona według regularnej taryfy 0,29 zł / min. Zrezygnowaliśmy więc z cesji, bo takie rozwiązanie jest dla nas nieopłacalne - nawet gdyby miało trwać kilka dni...Basia_Plus pisze:Witaj matmol,czy te numery są zarejestrowane na Ciebie?matmol pisze:jestem Państwa klientem od wielu lat, również moja żona. Obecnie mamy abonamenty już w umowie na czas nieokreślony, syn ma telefon na kartę w Play.
Stąd tym bardziej potrzebuję pomocy w kwestii jak to wszystko zorganizować...
Pozdrawiam
Mateusz
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- torre24
- Szalony PlusManiak
- Posty: 245
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55
Re: Przedłużenie umowy
Re: Przedłużenie umowy
Poinformowano mnie, że gdyby umowa była na czas określony, to przejąłbym faktycznie ofertę, z której korzystała żona. W związku z tym, że umowa jest już na czas nieokreślony, stąd po cesji otrzymałbym standardowe jakiejś podstawowej taryfy, a nie te, z których korzysta obecnie żona.torre24 pisze:W ramach cesji przejmujesz umowę żony. O zmianie warunków nie może być mowy (chyba, że nie wiem o jakichś nowościach w Plusie). Trochę Cię chyba w APS wkręcili albo nie chcieli/nie umieli zrobić cesji.
Jeśli nie jest prawdą to, co powiedzieli mi w salonie, to byłbym mocno zdumiony.
Pozdrawiam
Mateusz
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
matmol,
jeśli umowy są po kontrakcie, to faktycznie obowiązywać będzie taryfa, o której piszesz. Prześlij mi numery telefonów, dla których chciałbyś skorzystać z przedłużenia umowy, na adres specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika). Poproszę konsultanta DUK o skontaktowanie się z Tobą i wybranie najkorzystniejszej opcji dla tych numerów. Pozdrawiam.
Krakus51,
prześlij mi proszę pod ten sam adres: specjalista_plus@plus.pl numer telefonu, którego dotyczy rezygnacja. Zlecę ponowny kontakt konsultanta DUK w celu rozmowy na temat ewentualnych warunków naszej dalszej współpracy.
jeśli umowy są po kontrakcie, to faktycznie obowiązywać będzie taryfa, o której piszesz. Prześlij mi numery telefonów, dla których chciałbyś skorzystać z przedłużenia umowy, na adres specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika). Poproszę konsultanta DUK o skontaktowanie się z Tobą i wybranie najkorzystniejszej opcji dla tych numerów. Pozdrawiam.
Krakus51,
prześlij mi proszę pod ten sam adres: specjalista_plus@plus.pl numer telefonu, którego dotyczy rezygnacja. Zlecę ponowny kontakt konsultanta DUK w celu rozmowy na temat ewentualnych warunków naszej dalszej współpracy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję, właśnie wysłałem dane kontaktowe na podany e-mail. Proszę o kontakt jutro, najchętniej do południa.Marta_Plus pisze:matmol,
jeśli umowy są po kontrakcie, to faktycznie obowiązywać będzie taryfa, o której piszesz. Prześlij mi numery telefonów, dla których chciałbyś skorzystać z przedłużenia umowy, na adres specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika). Poproszę konsultanta DUK o skontaktowanie się z Tobą i wybranie najkorzystniejszej opcji dla tych numerów. Pozdrawiam.
Pozdrawiam
Mateusz
Re: Przedłużenie umowy
Zgodnie z sugestią wysłałem na ten adres swój numer telefonu. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale dużych nadziei nie mam.Marta_Plus pisze:
Krakus51,
prześlij mi proszę pod ten sam adres: specjalista_plus@plus.pl numer telefonu, którego dotyczy rezygnacja. Zlecę ponowny kontakt konsultanta DUK w celu rozmowy na temat ewentualnych warunków naszej dalszej współpracy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
matmol,
Krakus51,
wiadomość dotarła - dziękuje . Poprosiłam już konsultanta DUK o kontakt.matmol pisze:właśnie wysłałem dane kontaktowe na podany e-mail.
Krakus51,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.Krakus51 pisze:Zgodnie z sugestią wysłałem na ten adres swój numer telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję, konsultant z DUK dzwonił. Sprawa załatwiona na 15 miesięcy, myślałem że będzie lepiej i więcej uzyskam, no ale trudno.Basia_Plus pisze:
Krakus51,przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.Krakus51 pisze:Zgodnie z sugestią wysłałem na ten adres swój numer telefonu.
-
- PlusManiak
- Posty: 73
- Rejestracja: 10 cze 2014, o 15:16
Re: Przedłużenie umowy
Witam kończy mi się niedługo umowa czy mógł bym prosić o kontakt z DUK?
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj arturo1132 ,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 73
- Rejestracja: 10 cze 2014, o 15:16
Re: Przedłużenie umowy
Basia_Plus
Wiadomość została wysłana :D
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Wiadomość została wysłana :D
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
arturo1132,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przedłużenie umowy
Witam, czy jeśli przedłużę umowę 7 miesięcy przed końcem obowiązującej umowy to muszę płacić do końca tej umowy obecny abonament, czy wejdzie w życie już ten nowy? Co z ratami za obecny telefon?
Ostatnio zmieniony 27 lis 2018, o 08:35 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty- ten sam temat.
Powód: Połączono posty- ten sam temat.
Re: Przedłużenie umowy
Z nowym okresem rozliczeniowym wejdą w życie warunki nowego abonamentu, natomiast opłaty - jeśli nowy abonament jest niższy - mogą pozostać na poprzednim poziomie. A co do rat - a co ma być? Spłacasz do końca według harmonogramu. To kwestia zupełnie niezależna od abonamentu na usługi.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Magda1323 ,
zgodnie z tym co napisał zif, nowe warunki promocyjne wchodzą w życie od najbliższego cyklu bilingowego. Jeśli wybierzesz abonament niższy niż obecny to przez brakującą liczbę cykli bilingowych z bieżącej umowy, wyrównywana jest opłata abonamentowa do wysokości abonamentu z obecnej umowy.
zgodnie z tym co napisał zif, nowe warunki promocyjne wchodzą w życie od najbliższego cyklu bilingowego. Jeśli wybierzesz abonament niższy niż obecny to przez brakującą liczbę cykli bilingowych z bieżącej umowy, wyrównywana jest opłata abonamentowa do wysokości abonamentu z obecnej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Mam abonament 25 zł no limit, 8 GB, umowa bezterminowa. W momencie aneksowania umowy proponowano mi do tego abonamentu zakup telefonu (z zobowiązaniem na 26 miesięcy). Czy w tej chwili jest to także możliwe z zastrzeżeniem, że abonament nie może ulec zmianie?