Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 mar 2018, o 22:22
Re: Przedłużenie umowy
z tego co patrzyłam to do końca umowy zostało 6 miesięcy i nie ma dla mnie jeszcze oferty przedłużenia, a niestety mój telefon został uszkodzony i zależało by mi na przedłużeniu umowy z nowym telefonem
Re: Przedłużenie umowy
ewelinastachon,
- jak sprawdzałaś datę końca umowy?
Zweryfikuj to jeszcze przez mobilną aplikację Plus online .
- jak sprawdzałaś datę końca umowy?
Zweryfikuj to jeszcze przez mobilną aplikację Plus online .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 mar 2018, o 22:22
Re: Przedłużenie umowy
czy data wygaśnięcia promocji to data zakończenia umowy ??
Re: Przedłużenie umowy
ewelinastachon,
- tak, to właśnie ta pozycja.
- tak, to właśnie ta pozycja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Niedlugo konczy mi sie umowa w plusie. Obecny abonament jaki place to 82 zl. Mam tez Cyfrowy Polsat w smart dom jako drugi produkt. Z tego co wiem to zeby nie stracic rabatu na Cyfrowy Polsat to nie moge obnizyc abonamentu za telefon ale dostepne teraz abonamenty w plusie to 30,40,50 . Jesli zdecyduje sie zostac w plusie to ktory abonament powinienem wybrac zeby nie stracic rabatu w cyfrowym polsacie ?
Re: Przedłużenie umowy
Witaj lukas30z,
- jeśli wybierzesz najwyższy abonament z tych obecnie dostępnych, to rabat powinien się zachować
- jeśli wybierzesz najwyższy abonament z tych obecnie dostępnych, to rabat powinien się zachować
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ewa_Plus pisze:Witaj lukas30z,
- jeśli wybierzesz najwyższy abonament z tych obecnie dostępnych, to rabat powinien się zachować
A czy mogłbym prosic o kontakt z kimś z DUK w sprawie przedłużenia umowy.
Re: Przedłużenie umowy
lukas30z,
- chodzi o ten sam numer, który nam już kiedyś podsyłałeś?
- chodzi o ten sam numer, który nam już kiedyś podsyłałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ewa_Plus pisze:lukas30z,
- chodzi o ten sam numer, który nam już kiedyś podsyłałeś?
tak
Re: Przedłużenie umowy
lukas30z,
- to już przekazałam. Niebawem nasz konsultant do Ciebie zadzwoni
- to już przekazałam. Niebawem nasz konsultant do Ciebie zadzwoni
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
"rabat powinien się zachować" - Pani Ewo, reprezentuje Pani operatora. I powinna Pani konkretnie napisać czy rabat będzie czy nie. A tak to tylko kolejne niedopowiedzenie.Ewa_Plus pisze:Witaj lukas30z,
- jeśli wybierzesz najwyższy abonament z tych obecnie dostępnych, to rabat powinien się zachować
Co by było gdyby w APS czy w DUK mówili, że może będzie Pan miał rabat, a może nie?
Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
Ile wcześniej można przedłużyć umowę 3,6 czy 9 miesięcy?
Czy podczas gdy umowę będzie można przedłużyć jest możliwość targowania ceny telefonu jak i warunków umowy z działem podtrzymania klienta?
Pozdrawiam !
Ile wcześniej można przedłużyć umowę 3,6 czy 9 miesięcy?
Czy podczas gdy umowę będzie można przedłużyć jest możliwość targowania ceny telefonu jak i warunków umowy z działem podtrzymania klienta?
Pozdrawiam !
Ostatnio zmieniony 27 mar 2018, o 09:27 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Re: Przedłużenie umowy
Nie chcę rozwiązywać umowy. Chcę na obecnej dotrwać do końca i wykonać jakiś ruch, ponieważ tak jak pisałem oferta przedłużeniowa jest gorsza niż to co posiadam obecnie. Czy dobrze rozumiem, że do zachowania rabatów SD trzeba utrzymać numer w Plusie, przy czym - bez względu na to czy jest to umowa terminowa czy bezterminowa? I z tego co już się dowiedziałem, nie wlicza się w to submarka Plusz.Basia_Plus pisze: Witaj RoboD,
Rozwiązanie umowy na telefon spowoduje utratę rabatów z tytułu Programu smartDOM.
Numer, którego dotyczy umowa, zgodnie z zaleceniem do kontaktu z DUK podałem na maila.
Pozdrawiam Robert
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Wiq,
RoboD,
Wiq pisze:Ile wcześniej można przedłużyć umowę 3,6 czy 9 miesięcy?
Jeśli chciałbyś porozmawiać z konsultantem DUK w sprawie szczegółów oferty podeślij proszę numer telefonu poprzez ten formularz. Poproszę wówczas naszego pracownika o kontakt z Tobą.Basia_Plus pisze:oferta może być dostępna 8 miesięcy przed końcem kontraktu.
RoboD,
tak, umowa może przejść na czas nieoznaczony, a rabat zostanie zachowany.RoboD pisze:Czy dobrze rozumiem, że do zachowania rabatów SD trzeba utrzymać numer w Plusie, przy czym - bez względu na to czy jest to umowa terminowa czy bezterminowa?
Umowy zawarte w promocji Plush ABO nie uprawniają do skorzystania z Programu smartDOM.RoboD pisze:I z tego co już się dowiedziałem, nie wlicza się w to submarka Plusz.
Wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.RoboD pisze:Numer, którego dotyczy umowa, zgodnie z zaleceniem do kontaktu z DUK podałem na maila.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Od kilkunastu (bodajże 2003 r.) jestem abonentem sieci Plus.
Niebawem kończy mi się umowa.
Myśląc o przedłużeniu proszę o przedstawieni mi najkorzystniejszej oferty, abym pozostał w sieci.
Pozdrawiam
T. Kapral
Od kilkunastu (bodajże 2003 r.) jestem abonentem sieci Plus.
Niebawem kończy mi się umowa.
Myśląc o przedłużeniu proszę o przedstawieni mi najkorzystniejszej oferty, abym pozostał w sieci.
Pozdrawiam
T. Kapral