Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
TPiotr
PlusManiak
Posty: 51
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TPiotr »

Dziękuję za pomoc.

W końcu udało mi się przedłużyć umowę ze sprzętem (laptopem) jaki mnie interesował.
Jeszcze porozglądam się za jakimś konkretnym telefonem to wrócę pomęczyć o przedłużenie umowy dla następnego numeru :)
mikolaj78
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 26 paź 2013, o 20:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mikolaj78 »

Witam.

Poproszę o kontakt DUK

Pozdrawiam

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

TPiotr,
TPiotr pisze:Jeszcze porozglądam się za jakimś konkretnym telefonem to wrócę pomęczyć o przedłużenie umowy dla następnego numeru :)
Nie ma sprawy, daj znać, jak będziesz życzył sobie kontaktu naszego konsultanta. ;-)

Witaj mikolaj78,

już przekazałam prośbę o kontakt z Tobą. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marjel111
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 5 sty 2015, o 14:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marjel111 »

Dzień dobry. Chciałbym zapytać o sytuację zmiany warunków umowy dokonanej przez telefon. Konsultant zaproponował mi zmianę warunków dwóch abonamentów tel i mobilnego LTE. Zaproponowano mi dołączanie bez dodatkowych kosztów pakietu mistrzowskiego ipla (liga mistrzów) do abo lte 45. Propozycja była dość kusząca więc potwierdziłem ją kilka razy podczas rozmowy z konsultantem i wyraziłem zgodę na zmianę warunków. W listownym potwierdzeniu zmiany warunków nie było słowa o zawarciu tego pakietu w abo lte 45, dlatego też zadzowniłem na infolinię zapytać czy w systemie widać czy ten pakiet zostanie uruchomiony wraz z nowym okresem rozliczeniowym tj. 20.09.2018. Konsultant odpowiedział mi że nie widzi w nowej zmienionej umowie takiego pakietu i na pewno nie zostanie on uruchomiony i zasugerował złożenie reklamacji. Reklamacja taka została złożona jednakże do dzisiaj nie mam na nią odpowiedzi, a ucieka mi 10 dniowy termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od zmiany warunków umowy (art. 56 ust, 6 ustawy prawo telekomunikacyjne). Chciałbym poprosić o info czy wiadomo coś w tej sprawie i czy można przyspieszyć tę reklamację. W przeciwnym wypadku będę zmuszony złożyć oświadczenia. konsultantka bodajże 10 razy potwierdzała mi ten pakiet że będzie zawarty bez dodatkowych kosztów przez cały okres umowy. Sytuacja niezbyt komfortowa, ponieważ wygląda to na działanie ukierunkowane na świadome wprowadzenie klienta w błąd. W rekalmacji wniosłem także o odsłuchanie rozmowy. Ponadto poprosiłem o przedłużenie okresu do złożenia oświadczenia. Niestety ze strony PLUSA jest cisza. Prosze o pomoc w tej sprawie.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj marjel111,
marjel111 pisze:Chciałbym poprosić o info czy wiadomo coś w tej sprawie i czy można przyspieszyć tę reklamację.
Podaj mi proszę numer zgłoszonej reklamacji, a postaram się przyśpieszyć rozwiązanie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marjel111
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 5 sty 2015, o 14:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marjel111 »

Marta_Plus pisze:Witaj marjel111,
marjel111 pisze:Chciałbym poprosić o info czy wiadomo coś w tej sprawie i czy można przyspieszyć tę reklamację.
Podaj mi proszę numer zgłoszonej reklamacji, a postaram się przyśpieszyć rozwiązanie sprawy.
Re: Reklamacja [#256545]
ZdzichuRolnik
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 26 sie 2014, o 20:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ZdzichuRolnik »

Dzień Dobry,

Miałem na dzisiaj na 16 umówiony kontakt :) czekam przy telefonie
Koncowka 399

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

marjel111,

dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.


Witaj ZdzichuRolnik,

już przypomniałam konsultantowi o realizacji kontaktu. Pozdrawiam. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ZdzichuRolnik
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 26 sie 2014, o 20:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ZdzichuRolnik »

Super propozycja od konsultanta :) a ja głupi chcialem odejść :p

W poniedziałek tylko dopniemy szczegóły, ale wszystko zostalo wybrane.

Dziekuje !
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

ZdzichuRolnik,

super - cieszę się, że zostajesz z nami i jesteś zadowolony z przedstawionych warunków nowej oferty. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lukx
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 30 wrz 2016, o 19:46

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lukx »

Cześć,

Moje drogie Marta_Plus, Basia_Plus,

przyszedł ten dzień, kiedy znów trzeba zastanowić się nad przedłużeniem umowy :) 2 lata temu odbyło się to niezwykle profesjonalnie po waszych zgłoszeniach do biura.

Czy teraz również mogę liczyć na Waszą nieocenioną pomoc? :)

Z pozdrowieniami,

stały klient Łukasz
dawid.skora
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 25 lip 2018, o 18:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dawid.skora »

Witam,

Proszę o kontakt z DUK.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Lukx,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.

Witaj dawid.skora,
dawid.skora pisze:Proszę o kontakt z DUK.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dawid.skora
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 25 lip 2018, o 18:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dawid.skora »

Witaj Basia_Plus,

Moje zgłoszenie ma numer #267344

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

dawid.skora,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Już zleciłam kontakt naszego konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ