A jaka masz obecnie taryfe ile placisz i ile gb ?bomel1991 pisze:Chodzi mi o oferty przedłużeniowe. Czy można mniej niż 30zł? Lub w cenie 30zł mieć więcej abonamentu niż 2GB?
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
bomel1991,
bomel1991 pisze:Chodzi mi o oferty przedłużeniowe.
Basia_Plus pisze:Jeśli chcesz aby skontaktował się z Tobą nasz konsultant podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Obecnie 40 zł. 4 giga. Proponowano mi 30 zł i 2 GB, ale to trochę za mało.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Czyli dostałeś propozycje standardową dla nowych w tej taryfie zapewne smsy płatne miałeś.bomel1991 pisze:Obecnie 40 zł. 4 giga. Proponowano mi 30 zł i 2 GB, ale to trochę za mało.
Możesz kontaktować się z DUK ewentualnie napisz wypowiedzenie z zachowaniem numeru na kartę w tedy na pewno DUK znajdzie dla ciebie ofertę.
Możesz walczyć o 29,90zł abo z 8GB i no limit - takie były taryfy. a jak nie to na kartę mają lepszą ofertę niż Tobie proponowali.
Re: Przedłużenie umowy
W tej propozycji za 30 zł był no limit i 2GB. 6 miesięcy za 2 dyszki. To propozycja z DUK. Tylko wtedy zniżki z programu SmartDom na telewizję spadłyby z 25zł na 10zł, aczkolwiek i tak chcę przedłużyć na Rodzinny za 5zł, więc to nie byłby problem, tylko mało Internetu.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 12 kwie 2014, o 13:05
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Bardzo proszę o kontakt z DUK, mam 5 miesięcy do końca umowy.
Bardzo proszę o kontakt z DUK, mam 5 miesięcy do końca umowy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj lukas.czarek,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Przedłużenie umowy
Posiadam dwa abonamenty w Plusie. Jedną umowę podpisywałem niedawno, a jedna mi się kończy w sierpniu. Chcę ją przedłużyć i czy teraz też obowiązuje mnie ten rabat 50% taniej na drugi abonament? Przez sklep online nie mam takiej możliwości.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
daniel_reds,
Sprawdzałeś ofertę na tej stronie: https://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe?daniel_reds pisze:Przez sklep online nie mam takiej możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Przedłużenie umowy
Tak. Jak zaznaczam "przedłuż umowę" to nie mam takiej opcji. Tylko jak zaznaczę "nowy numer", to pokazuje się opcja 50% taniej na drugi numer.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
daniel_reds,
Jeśli na posiadanej umowie w ofercie Plus Abonament miesięczne zobowiązanie jest niższe niż 49 zł, wówczas rabat 50% na kolejny abonament nie będzie przysługiwał. Zgodnie z par. 2, pkt. 1 regulaminu smartDOM.daniel_reds pisze: Jedną umowę podpisywałem niedawno, a jedna mi się kończy w sierpniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 119
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: Przedłużenie umowy
Witam, bardzo proszę o zostawienie kontaktu w sprawie przedłużenia umowy aż 4 numerów na raz. Z góry dziękuje!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj krupniok200,
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 44
- Rejestracja: 19 kwie 2019, o 23:27
Re: Przedłużenie umowy
Witam po przedłużeniu umowy nie został mi aktywowany pakiet internetowy dodatkowy 12gb czy możecie to naprawić?
Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Meagol2019,
skontaktuj się w tej sprawie z naszym BOK, np. za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
skontaktuj się w tej sprawie z naszym BOK, np. za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ