Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

largo,

przepraszam za zaistniałą sytuację. Czy chcesz aby konsultant DUK jeszcze raz się z Tobą skontaktował?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: largo »

Basia_Plus pisze:largo,

przepraszam za zaistniałą sytuację. Czy chcesz aby konsultant DUK jeszcze raz się z Tobą skontaktował?

NIE. Jakis cza temu dostalem to co chcialem by kontynuowac umowe z plusem... tylko mnie zdziwila AKTUALIZACJA oferty z DUK a Pan nawet nie wiedzial co mam i co mi moze zaoferowac - smieszna sytuacja :-)
maciej0933
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 28 lip 2016, o 09:00

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maciej0933 »

Witam jaki jest zazwyczaj czas oczekiwania po podpisaniu umowy przy kurierze (Plush Abo), do uruchomienia usługi? Skoro podpisałem ją dziś jak będzie wyglądał mu okres rozliczeniowy? Pozdrawiam
artbe
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 13 sie 2018, o 17:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: artbe »

Dzień dobry,

od jakiegoś czasu staram się o kontakt poprzez pozostawienie numeru w formularzu kontaktowym. Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałem telefonu. Dziś sam postanowiłem zadzwonić, jednak Pani z BOK przedstawiła mi takie same warunki (na obecne czasy mało korzystne) przedłużenia jakie posiadam od dwóch lat na swoje 3 numery. Dziwna polityka firmy, bo pewnie jeżeli napiszę wypowiedzenie to połączeniom nie będzie końca. Czy jest ktoś kto zająłby się rzetelnie moją sprawą?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj maciej0933,

czas aktywacji karty SIM to zwykle 4 dni robocze od dnia dostarczenia podpisanych dokumentów. Termin ten jest również uzależniony od oświadczenia woli. Jeżeli nie wyraziłeś zgody na natychmiastowe świadczenie usług, to aktywacja nastąpi po 14 dniach.
maciej0933 pisze:Skoro podpisałem ją dziś jak będzie wyglądał mu okres rozliczeniowy?
Informacje te uzyskasz, kontaktując się po aktywacji karty SIM z Działem Obsługi Klienta.

Witaj artbe,

mogę zlecić kontakt pracownika DUK w Twojej sprawie. W tym celu podeślij mailem na adres: sepcjalista_plus@plus.pl swój numer telefonu, w temacie wiadomości podaj proszę nick użytkownika oraz dopisek: FORUM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcio73
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 sie 2018, o 18:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marcio73 »

Witam mogę prosić o kontakt z DUK w sprawie oferty
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj marcio73,
marcio73 pisze: mogę prosić o kontakt z DUK w sprawie oferty
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wiks10
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sie 2018, o 11:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: wiks10 »

Ogólnie, to przedłużenie umowy wygląda trochę komicznie. Od dobrych 2 tygodni próbuję się połączyć z konsultantem, który przedstawi mi sensowną propozycję przedłużenia umowy, i ciągle automat prosi mnie o podanie godziny pasującej na rozmowę z informacją, że konsultant oddzwoni. Ok, rozumiem, sporo telefonów, sporo spraw - ale żeby zostawić dobre 10 próśb i żadnego odzewu? Dorzucając fakt, ze połączenie jest płatne robiąc to z poziomu telefonu (zostawiąc nr przez formualrz - darmowe, ale skutek taki sam), profesjonalizmem to nie świadczy.

Przy okazji przenoszenia numeru żony do Plusha udało mi się porozmawiać z konsultantem Plusha na temat potencjalnej oferty. Niestety nie zrobiła ona na mnie wrażenia, co prawda była lepsza niż ta za pośrednictwem serwisu Internetowego, ale nadal konkurencja oferują znacznie atrakcyjnieszy pakiet. Dziwne, bo oprócz telefonu mam też jeszcze telewizję i internet. Odchodząc z Plusa, odejdę także z Cyfrowego Polsatu...

Bazując na przykładzie Plusha - jeśli jesteś nowym klientem masz priorytet, rozmowa i oferta tego samego dnia. Jeśli przedłużasz umowę - martw się sam...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

wiks10,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emarti
PlusManiak
Posty: 119
Rejestracja: 16 maja 2014, o 11:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: emarti »

Umowa kończy mi się dopiero w maju 2019 roku ale już we wrześniu "niby" będę mógł przedłużyć umowę. Trochę jestem w kropce bo od listopada 2018 roku będę miał zaledwie 5 GB internetu więc zastanawiam się nad przedłużeniem. Pytanie na co mogę liczyć? Wiem, to pytanie może nie być dobre ale zastanawiam się co Plus oferuje klientom którzy chcą przedłużać umowy na 9 miesięcy wcześniej? Obecnie to Ja+Abonament za 50 zł bez limitu + 17 zł rata za telefon, internet 10 GB ale od listopada spada do 5 GB. Trochę jestem uwiązany bo mógłbym dotrwać do końca umowy ale jak żyć z 5 GB przez niemal pół roku? Może wysłane za wczasu wypowiedzenie coś zmieni? Wiem że w ofercie operatorów TV wypowiedzenia coś dają ale jak jest z "komórkowcami"?
orion
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 13 sie 2018, o 18:57

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: orion »

Witam
W grudniu kończy mi się umowa i oczywiście już atakują z nowymi ofertami. Wcześniejsza umowa była na 24 miesiące i mam pytanie, czy można przejść na krótszą umowę lub czas nieokreślony?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

emarti,

oferta będzie dostępna najwcześniej 8 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.
emarti pisze:Pytanie na co mogę liczyć?

Trudno mi powiedzieć jak będzie wyglądała oferta. Najlepiej będzie, jeśli przed końcem obecnej umowy podeślesz do nas numer, którego sprawa dotyczy. Wówczas zlecimy kontakt konsultanta DUK, który przedstawi przygotowaną ofertę.

Witaj orion,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SACZI
PlusManiak
Posty: 101
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: SACZI »

emarti pisze:Umowa kończy mi się dopiero w maju 2019 roku ale już we wrześniu "niby" będę mógł przedłużyć umowę. Trochę jestem w kropce bo od listopada 2018 roku będę miał zaledwie 5 GB internetu więc zastanawiam się nad przedłużeniem. Pytanie na co mogę liczyć? Wiem, to pytanie może nie być dobre ale zastanawiam się co Plus oferuje klientom którzy chcą przedłużać umowy na 9 miesięcy wcześniej? Obecnie to Ja+Abonament za 50 zł bez limitu + 17 zł rata za telefon, internet 10 GB ale od listopada spada do 5 GB. Trochę jestem uwiązany bo mógłbym dotrwać do końca umowy ale jak żyć z 5 GB przez niemal pół roku? Może wysłane za wczasu wypowiedzenie coś zmieni? Wiem że w ofercie operatorów TV wypowiedzenia coś dają ale jak jest z "komórkowcami"?
Nie wiem co daje duk, ale za 45pln proponują 12gb internetu + usługi głosowe nielimitowane. Oczywiście w gratisie kara umowna za to że chcesz się z nimi związać umowa na 2 lata.
Tak średnio to wygląda porównując się choćby do plusha.
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: largo »

Umowe mozesz przedluzyc na 6 a 7 miesiecy przed koncem choc nie ma co liczyc na cos super jedynie czym mniej zostalo to daja lepsze warunki.

Przez www czy BOK to oferty masz na stronie bo wciaskaja to co ogolnie jest dostepne jedynie zostaje meczenie DUK.
SACZI
PlusManiak
Posty: 101
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: SACZI »

Largo, a nie masz informacji co oferuję duk?
ODPOWIEDZ