Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 mar 2019, o 13:09
Re: Przedłużenie umowy
Konsultant DUK faktycznie zadzwonił, jednak tak szybko się rozłączył że nie zdążyłem nawet wziąć telefonu do ręki. I na tym koniec. Podobna sytuacja jak u poprzedników
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
bialyciech,
zleciłam ponowny kontakt konsultanta DUK.
zleciłam ponowny kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Marta_Plus
Bardzo proszę o kontakt i pomoc z DUK. Wysłałem wszystkie informacje na mail bardzo proszę o pomoc bo pomimo iż wynegocjowałem warunki. Umowa zostaje odrzucona
Jest to naprawdę przedziwna sytuacja i nigdy nie miałem problemów z płatnościami rachunki były płacone zawsze na czas.
Marta_Plus
Bardzo proszę o kontakt i pomoc z DUK. Wysłałem wszystkie informacje na mail bardzo proszę o pomoc bo pomimo iż wynegocjowałem warunki. Umowa zostaje odrzucona
Jest to naprawdę przedziwna sytuacja i nigdy nie miałem problemów z płatnościami rachunki były płacone zawsze na czas.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj hans1054,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Niestety ale nikt sie ze mną nie skontaktował mogę prosić o jeszcze jedną prośbę aby ktoś się z DUK ze mną skontaktował ewentualnie jak nie ma tego konsultanta w pracy to proszę żeby skontaktował się ze mną ktoś inny.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
hans1054,
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Dziękuje za pomoc skontaktował się ze mną konsultant i jestem z nim umówiony na godz 15.30 na przedłużenie umowy ponieważ są jakieś blokady na moim koncie i te blokady trzeba zdjąć . Nie wiem o co chodzi bo sam konsultant był zdziwiony
Mam nadzieje że uda mi się wszystko dziś załatwić a jak nie to dalej będę pisał na forum prośbę o pomoc
Dziękuje za pomoc skontaktował się ze mną konsultant i jestem z nim umówiony na godz 15.30 na przedłużenie umowy ponieważ są jakieś blokady na moim koncie i te blokady trzeba zdjąć . Nie wiem o co chodzi bo sam konsultant był zdziwiony
Mam nadzieje że uda mi się wszystko dziś załatwić a jak nie to dalej będę pisał na forum prośbę o pomoc
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Bardzo proszę o ponowny kontakt z DUK. samodzielnie z DUK nie mogę się połączyć
Nie wiem co się dzieje z numerem 2699 ale mając abonament od kilku lat po raz pierwszy mam problem z dodzwonieniem się pod numer 2699 i problem z przedłużeniem umowy. Jeszcze takich problemów nigdy nie miałem. Najwyżej przejdę do innej sieci jak nie podpisze aneksu
EDYCJA:
Właśnie zakończyłem rozmowę z konsultantem i problem jest techniczny na moim koncie ( nie pobierają się żadne oferty) . Jutro problem powinien zostać rozwiązany i powinna nastąpić finalizacja umowy
mam nadzieje że się uda
Bardzo proszę o ponowny kontakt z DUK. samodzielnie z DUK nie mogę się połączyć
Nie wiem co się dzieje z numerem 2699 ale mając abonament od kilku lat po raz pierwszy mam problem z dodzwonieniem się pod numer 2699 i problem z przedłużeniem umowy. Jeszcze takich problemów nigdy nie miałem. Najwyżej przejdę do innej sieci jak nie podpisze aneksu
EDYCJA:
Właśnie zakończyłem rozmowę z konsultantem i problem jest techniczny na moim koncie ( nie pobierają się żadne oferty) . Jutro problem powinien zostać rozwiązany i powinna nastąpić finalizacja umowy
mam nadzieje że się uda
Ostatnio zmieniony 28 mar 2019, o 17:16 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem.
Powód: post pod postem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj hans1054,
Również mam taką nadzieję.hans1054 pisze: Jutro problem powinien zostać rozwiązany i powinna nastąpić finalizacja umowy
mam nadzieje że się uda
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 mar 2019, o 13:09
Re: Przedłużenie umowy
Marta_Plus pisze:bialyciech,
zleciłam ponowny kontakt konsultanta DUK.
Ponowna prośba o telefon jeśli jest możliwość ponieważ do tej pory nie ma kontaktu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
bialyciech,
prośba przekazana.
prośba przekazana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 kwie 2019, o 17:33
Zaginiony kurier i aktywowana nowa oferta
Witam
27.03 po rozmowie telefonicznej z niezbyt rozgarniętą konsultantką, zgodziłem się na przedłużenie umowy na internet, oraz abonament wraz z nowym telefonem. Kurier miał do mnie dotrzeć dziś do godz. 12.30 (inne godziny były rzekomo nie możliwe, gdyż tylko w tym czasie kurier będzie w mojej okolicy). Kurier nie dotarł do tej pory, a o godz. 11 dostałem sms z numeru 2699 o treści "Dziękujemy za skorzystanie z oferty. Już od najbliższego okresu rozliczeniowego będziesz mógł korzystać z TARYFY PLUS..Plus". Sms o podobnej treści przyszedł także na nr telefonu przypisany do internetu. Czy to znaczy, że umowa została przedłużona mimo tego, że jej nie podpisałem? Najgorsze jest to, że nie mam żadnego kontaktu do tego kuriera, nie dostałem żadnego numeru do niego, maila z numerem paczki ani nic podobnego. Co radzicie? grzecznie czekać na kuriera czy zacząć wydzwaniać gdzie się da i pytać kogo się da o co tu do diabła chodzi?
27.03 po rozmowie telefonicznej z niezbyt rozgarniętą konsultantką, zgodziłem się na przedłużenie umowy na internet, oraz abonament wraz z nowym telefonem. Kurier miał do mnie dotrzeć dziś do godz. 12.30 (inne godziny były rzekomo nie możliwe, gdyż tylko w tym czasie kurier będzie w mojej okolicy). Kurier nie dotarł do tej pory, a o godz. 11 dostałem sms z numeru 2699 o treści "Dziękujemy za skorzystanie z oferty. Już od najbliższego okresu rozliczeniowego będziesz mógł korzystać z TARYFY PLUS..Plus". Sms o podobnej treści przyszedł także na nr telefonu przypisany do internetu. Czy to znaczy, że umowa została przedłużona mimo tego, że jej nie podpisałem? Najgorsze jest to, że nie mam żadnego kontaktu do tego kuriera, nie dostałem żadnego numeru do niego, maila z numerem paczki ani nic podobnego. Co radzicie? grzecznie czekać na kuriera czy zacząć wydzwaniać gdzie się da i pytać kogo się da o co tu do diabła chodzi?
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2019, o 17:52 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Morgothael,
czy dysponujesz numerem listu przewozowego?
czy dysponujesz numerem listu przewozowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 kwie 2019, o 17:33
Re: Przedłużenie umowy
No właśnie problem w tym, że nie. Z tego co wyczytałem powinienem dostać kontakt do kuriera oraz nr listu przewozowego na maila, po rozmowie z konsultantką. Ale żaden mail na pewno nie przyszedł. I uprzedzając następne pytanie: nie, nie usunąłem go przez przypadek:)
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
a nie wpadł do zakładki "SPAM" ?Morgothael pisze:No właśnie problem w tym, że nie. Z tego co wyczytałem powinienem dostać kontakt do kuriera oraz nr listu przewozowego na maila, po rozmowie z konsultantką. Ale żaden mail na pewno nie przyszedł. I uprzedzając następne pytanie: nie, nie usunąłem go przez przypadek:)