Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
bialyciech
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 mar 2019, o 13:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bialyciech »

Konsultant DUK faktycznie zadzwonił, jednak tak szybko się rozłączył że nie zdążyłem nawet wziąć telefonu do ręki. I na tym koniec. Podobna sytuacja jak u poprzedników
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

bialyciech,

zleciłam ponowny kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hans1054
Prawie PlusManiak
Posty: 31
Rejestracja: 9 kwie 2009, o 08:24

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: hans1054 »

Witam

Marta_Plus

Bardzo proszę o kontakt i pomoc z DUK. Wysłałem wszystkie informacje na mail bardzo proszę o pomoc bo pomimo iż wynegocjowałem warunki. Umowa zostaje odrzucona :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Jest to naprawdę przedziwna sytuacja i nigdy nie miałem problemów z płatnościami rachunki były płacone zawsze na czas.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj hans1054,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hans1054
Prawie PlusManiak
Posty: 31
Rejestracja: 9 kwie 2009, o 08:24

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: hans1054 »

Niestety ale nikt sie ze mną nie skontaktował mogę prosić o jeszcze jedną prośbę aby ktoś się z DUK ze mną skontaktował ewentualnie jak nie ma tego konsultanta w pracy to proszę żeby skontaktował się ze mną ktoś inny.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

hans1054,

ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hans1054
Prawie PlusManiak
Posty: 31
Rejestracja: 9 kwie 2009, o 08:24

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: hans1054 »

Witam

Dziękuje za pomoc skontaktował się ze mną konsultant i jestem z nim umówiony na godz 15.30 na przedłużenie umowy ponieważ są jakieś blokady na moim koncie i te blokady trzeba zdjąć :-/ :-/ :-/ :-/ . Nie wiem o co chodzi bo sam konsultant był zdziwiony :-? :-? :-?

Mam nadzieje że uda mi się wszystko dziś załatwić a jak nie to dalej będę pisał na forum prośbę o pomoc ;-) ;-) ;-)
hans1054
Prawie PlusManiak
Posty: 31
Rejestracja: 9 kwie 2009, o 08:24

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: hans1054 »

Witam

Bardzo proszę o ponowny kontakt z DUK. samodzielnie z DUK nie mogę się połączyć 


Nie wiem co się dzieje z numerem 2699 ale mając abonament od kilku lat po raz pierwszy mam problem z dodzwonieniem się pod numer 2699 i problem z przedłużeniem umowy. Jeszcze takich problemów nigdy nie miałem. Najwyżej przejdę do innej sieci jak nie podpisze aneksu :-( :-( :-( :-(
EDYCJA:
Właśnie zakończyłem rozmowę z konsultantem i problem jest techniczny na moim koncie ( nie pobierają się żadne oferty) . Jutro problem powinien zostać rozwiązany i powinna nastąpić finalizacja umowy :-)

mam nadzieje że się uda :-)
Ostatnio zmieniony 28 mar 2019, o 17:16 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj hans1054,
hans1054 pisze: Jutro problem powinien zostać rozwiązany i powinna nastąpić finalizacja umowy :-)

mam nadzieje że się uda :-)
Również mam taką nadzieję. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bialyciech
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 mar 2019, o 13:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bialyciech »

Marta_Plus pisze:bialyciech,

zleciłam ponowny kontakt konsultanta DUK.

Ponowna prośba o telefon jeśli jest możliwość ponieważ do tej pory nie ma kontaktu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

bialyciech,

prośba przekazana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Morgothael
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 17:33

Zaginiony kurier i aktywowana nowa oferta

Post autor: Morgothael »

Witam
27.03 po rozmowie telefonicznej z niezbyt rozgarniętą konsultantką, zgodziłem się na przedłużenie umowy na internet, oraz abonament wraz z nowym telefonem. Kurier miał do mnie dotrzeć dziś do godz. 12.30 (inne godziny były rzekomo nie możliwe, gdyż tylko w tym czasie kurier będzie w mojej okolicy). Kurier nie dotarł do tej pory, a o godz. 11 dostałem sms z numeru 2699 o treści "Dziękujemy za skorzystanie z oferty. Już od najbliższego okresu rozliczeniowego będziesz mógł korzystać z TARYFY PLUS..Plus". Sms o podobnej treści przyszedł także na nr telefonu przypisany do internetu. Czy to znaczy, że umowa została przedłużona mimo tego, że jej nie podpisałem? Najgorsze jest to, że nie mam żadnego kontaktu do tego kuriera, nie dostałem żadnego numeru do niego, maila z numerem paczki ani nic podobnego. Co radzicie? grzecznie czekać na kuriera czy zacząć wydzwaniać gdzie się da i pytać kogo się da o co tu do diabła chodzi?
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2019, o 17:52 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Morgothael,

czy dysponujesz numerem listu przewozowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Morgothael
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 17:33

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Morgothael »

No właśnie problem w tym, że nie. Z tego co wyczytałem powinienem dostać kontakt do kuriera oraz nr listu przewozowego na maila, po rozmowie z konsultantką. Ale żaden mail na pewno nie przyszedł. I uprzedzając następne pytanie: nie, nie usunąłem go przez przypadek:)
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: largo »

Morgothael pisze:No właśnie problem w tym, że nie. Z tego co wyczytałem powinienem dostać kontakt do kuriera oraz nr listu przewozowego na maila, po rozmowie z konsultantką. Ale żaden mail na pewno nie przyszedł. I uprzedzając następne pytanie: nie, nie usunąłem go przez przypadek:)
a nie wpadł do zakładki "SPAM" ?
ODPOWIEDZ