Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mati55
PlusManiak
Posty: 61
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mati55 »

Proszę o kontakt DUK, przedłużenie numeru tego co ostatnio.
marekk79
PlusManiak
Posty: 75
Rejestracja: 9 lip 2013, o 10:19

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marekk79 »

Sprawa pozytywnie rozpatrzona. Dziękuję
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

mati55,

prośba przekazana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: andrejj »

Dziękuje DUK zadzwonił oferta przedłużona ;)
malymephisto
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 7 lut 2015, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: malymephisto »

Witam

Czy moge zwiekszyc kwote abonamentu w trakcie trwania aktualnej umowy z 29.90 na minimalna kwote potrzebna do smart dom.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj malymephisto,
- jeśli w regulaminie Twojej oferty są przewidziane wyższe plany taryfowe, to tak :)

andrejj,
-to dobra wiadomość Cieszymy się, że zostajesz z nami :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sazem
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 lis 2014, o 12:51

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sazem »

Po kontakcie z DUK umowa przedłużona z komplikacjami których nikt nie potrafi rozwiązać.
Po pierwsze telefon dotarł po świętach a miał na 100% być przed świętami.
Telefon przyszedł koloru czarnego a miał być srebrny, co ciekawe nr imei się zgadza i we wszystkich dokumentach widnieje adnotacja że telefon z tym nr imei jest srebrny a na pudełku i w nim telefon ze zgodnym nr imei ale w kolorze czarnym. Sprawa zgłoszona 27 grudnia i do dnia dzisiejszego nikt nie potrafi powiedzieć co dalej. Nie ma ze strony PLUSA chęci naprawienia swojego błędu i wymienienia telefonu na odpowiedni kolor. Nie pozostanie chyba nic innego jak tylko odstąpić od umowy i przejść do innej sieci bo teraz cokolwiek by się z telefonem stało mógłbym mieć problemy żeby go oddać na naprawę bo towar nie jest zgodny z umową
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

sazem,
sazem pisze:Sprawa zgłoszona 27 grudnia i do dnia dzisiejszego nikt nie potrafi powiedzieć co dalej.
w jaki sposób sprawa była zgłaszana, czy posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maraft151
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 29 cze 2014, o 13:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maraft151 »

Otrzymałem listem propozycje przedłużenia ale nie było tam cen smartfonow a na infolinii powiedzieli ze to nie jest ich oferta tylko pytać się w salonie?? Czy żeby dalej mieć zniżkę abonamentu w smart dom to musi być zachowana wysokość kwoty obecna lub więcej? Problem w tym że w sklepie internetowym propozycje są o 10 zł mniejsze niż mój abonament.
Gdzie można dostac lepszą oferte z reguły? W salonie czy w DUK
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

maraft151,
- mogło tak być, że otrzymałeś ofertę z salonu. Jeśli chodzi o utrzymanie rabów za smartDOM, to abonamentu nie wolno obniżyć, chyba że konsultant DUK zaproponuję ofertę specjalną z niższą taryfą i z zachowaniem rabatów. Więc może warto najpierw porozmawiać z DUK. Jeśli podeślesz mi swój numer telefonu przez ten formularz to zlecę kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Ewa_Plus poproszę o zmianę konsultanta (na jakąś Panią, z Panami nie mogę sie dogadać) i ponowny kontakt.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

torre24,
- ok. przekazałam prośbę o kontakt innego konsultanta/konsultantki DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maraft151
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 29 cze 2014, o 13:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maraft151 »

Numer wysłany czekam na kontakt z DUK
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

maraft151,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PabloDelCasa
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 5 sty 2018, o 15:19

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: PabloDelCasa »

Witam, proszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia umowy (4 numery + Internet)
ODPOWIEDZ