Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia.Connor pisze:A proszę bardzo - #1770233.
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Connor,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
A oto otrzymana odpowiedź:
Nie wiem, może źle podaje informacje.Uprzejmie informuję, że jest możliwość sprawdzenia oferty przy przedłużeniu umowy.
Należy wejść w link https://www.plus.pl/abonament/przedluz- ... et="_blank następnie wpisać numer telefonu w okienku "numer telefonu" i będzie miał Pan możliwość sprawdzenia ofert.
I wiecie co? Ta odpowiedź mi nie pomogła. Nadal jestem kierowany do kontaktu z konsultantem. Nie mogę sam sprawdzić ofert.w mailu pisze:Chciałbym się dowiedzieć, dlaczego na stronie Plus.pl nie mogę znaleźć informacji o dostępnych ofertach dotyczących przedłużenia umowy?
Posiadam abonament od 2014 roku bez późniejszych przedłużeń/aneksów.
Podczas próby sprawdzenia ofert jestem proszony o zalogowanie się.
Jednak kolejnym krokiem jest kontakt z konsultantem, który przedstawi oferty.
Re: Przedłużenie umowy
To chyba jakiś nowy standard, bo ja mam identycznie.Connor pisze:(...) I wiecie co? Ta odpowiedź mi nie pomogła. Nadal jestem kierowany do kontaktu z konsultantem. Nie mogę sam sprawdzić ofert.
W kilka dni po próbie sprawdzenia oferty dzwonią z Plusa (607 727 409) i próbują przedstawiać jedyną słuszną i niepowtarzalną ofertę ; naiwni, chyba szukają jeleni, a ja nawet nie miałem ochoty słuchać wywodów tego pana tym bardziej, że zadzwonił w porze mojego obiadu.
P.S.
Dla draki podjąłem ponowną próbę sprawdzenia oferty i ciekaw jestem czy znowu zadzwonią.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Przedłużenie umowy
Dzisiaj, nieoczekiwanie, zadzwonił do mnie konsultant.
Pytał się o powód rezygnacji z internetu mobilnego.
Więc konsultant jako ofertę przedstawił mi możliwość internetu za 5 zeta.
W połowie zdania podziękowałem panu za rozmowę mówiąc, że jestem sfrustrowany zaistniałą sytuacją.
I właśnie takich sytuacji chcę unikać. Wciskania towaru, którego nie potrzebuję zamiast przedstawienia ciekawej oferty.
A tak przy okazji, skoro wspomniałem o rezygnacji z internetu.
Otóż. W 2014 postanowiłem przejść do Plus ze względu na program SmartDOM, który, w jego pierwszej odsłonie, oferował drugi produkt za 50%, trzeci ze zniżką 50zł.
Więc. Już miałem CP, dodałem abonament jako produkt drugi i na koniec, jako trzeci, był internet. Po drodze była zmiana abonamentu internetowego na inny.
Jako, że internetu nie potrzebuję, zrezygnowałem z niego.
Moje zaskoczenie było gdy usłyszałem w punkcie Plusa informację, że, ze względu na zakończenie umowy na internet, moje opłaty za abonament wzrosną o 10 zł. A to ze względu na to, że abonament jest trzecią umową programu. W tamtym momencie byłem zaskoczony tymi słowami ale również niepewny ze względu na 6 lat i może się myliłem.
Jednak dzisiaj sprawdziłem moje posty na tym forum. Swego czasu pisałem w temacie SmatrDOMu i zostawiłem tam interesujące mnie informacje.
I było tak, jak myślałem. Abonament był drugą umową a internet trzecią.
W takim razie znowu robią mnie w wała. Ciekawe kiedy postanowili zamienić mi kolejność umów.
Dodatkowo, z rachunków nadal wynika moja kolejność. Inaczej kwoty byłyby inne.
Pytał się o powód rezygnacji z internetu mobilnego.
Więc konsultant jako ofertę przedstawił mi możliwość internetu za 5 zeta.
W połowie zdania podziękowałem panu za rozmowę mówiąc, że jestem sfrustrowany zaistniałą sytuacją.
I właśnie takich sytuacji chcę unikać. Wciskania towaru, którego nie potrzebuję zamiast przedstawienia ciekawej oferty.
A tak przy okazji, skoro wspomniałem o rezygnacji z internetu.
Otóż. W 2014 postanowiłem przejść do Plus ze względu na program SmartDOM, który, w jego pierwszej odsłonie, oferował drugi produkt za 50%, trzeci ze zniżką 50zł.
Więc. Już miałem CP, dodałem abonament jako produkt drugi i na koniec, jako trzeci, był internet. Po drodze była zmiana abonamentu internetowego na inny.
Jako, że internetu nie potrzebuję, zrezygnowałem z niego.
Moje zaskoczenie było gdy usłyszałem w punkcie Plusa informację, że, ze względu na zakończenie umowy na internet, moje opłaty za abonament wzrosną o 10 zł. A to ze względu na to, że abonament jest trzecią umową programu. W tamtym momencie byłem zaskoczony tymi słowami ale również niepewny ze względu na 6 lat i może się myliłem.
Jednak dzisiaj sprawdziłem moje posty na tym forum. Swego czasu pisałem w temacie SmatrDOMu i zostawiłem tam interesujące mnie informacje.
I było tak, jak myślałem. Abonament był drugą umową a internet trzecią.
W takim razie znowu robią mnie w wała. Ciekawe kiedy postanowili zamienić mi kolejność umów.
Dodatkowo, z rachunków nadal wynika moja kolejność. Inaczej kwoty byłyby inne.
Re: Przedłużenie umowy
Connor,
- podeślij opis tej sytuacji na bok@plus.pl"target="_blank wraz z numerami telefonów i podaj nam tutaj numer zgłoszenia. Poprosimy i zweryfikowanie.
Ps. Pamiętaj, żeby w mailu podać dane identyfikacyjne (lub Plus Kod). Wtedy szybciej pójdzie.
- podeślij opis tej sytuacji na bok@plus.pl"target="_blank wraz z numerami telefonów i podaj nam tutaj numer zgłoszenia. Poprosimy i zweryfikowanie.
Ps. Pamiętaj, żeby w mailu podać dane identyfikacyjne (lub Plus Kod). Wtedy szybciej pójdzie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
A proszę bardzo -#1772725Ewa_Plus pisze:podaj nam tutaj numer zgłoszenia.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 34
- Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04
Re: Przedłużenie umowy
Szok, dzwonił Pan i nie może przedstawić lepszej oferty niż dostałem prawie dwa lata temu. Chcąc mieć po 24GB na numer muszę płacić prawie 100zl za abonament.
Inaczej 75zl zadwa numery po 12 GB internetu na każdy. Chyba już oferty na a kartę mają lepsze warunki... Kiedyś bylo drugi nr za połówkę a trzeci za złotówkę. Teraz drugi nr max obniżki 25zl a trzeci 10? Im więcej tym gorzej.
Proszę by inni się pochwalili jaki mogli dostać najlepszy abonament. Widać jakby do każdego podchodzili indywidualnie. Kto się da to oskrobiemy?
Inaczej 75zl zadwa numery po 12 GB internetu na każdy. Chyba już oferty na a kartę mają lepsze warunki... Kiedyś bylo drugi nr za połówkę a trzeci za złotówkę. Teraz drugi nr max obniżki 25zl a trzeci 10? Im więcej tym gorzej.
Proszę by inni się pochwalili jaki mogli dostać najlepszy abonament. Widać jakby do każdego podchodzili indywidualnie. Kto się da to oskrobiemy?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Connor,
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.Connor pisze:A proszę bardzo -#1772725
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 7 paź 2020, o 14:42
Re: Przedłużenie umowy
Witam serdecznie,
Pod koniec miesiąca kończy mi się dwuletnia umowa.
Otrzymalem propozycję skontaktowania się poprzez zostawienie numeru. Rozmawiałem z konsultantami dwukrotnie, jednakże za każdym razem przedstawiali mi taka samą ofertę, a na prośbę o kontakt z DUK jeden z nich stwierdził, że najpierw muszę złożyć wypowiedzenie umowy. Mogę prosić o wsparcie w skontaktowaniu z działem utrzymania klienta?
Pod koniec miesiąca kończy mi się dwuletnia umowa.
Otrzymalem propozycję skontaktowania się poprzez zostawienie numeru. Rozmawiałem z konsultantami dwukrotnie, jednakże za każdym razem przedstawiali mi taka samą ofertę, a na prośbę o kontakt z DUK jeden z nich stwierdził, że najpierw muszę złożyć wypowiedzenie umowy. Mogę prosić o wsparcie w skontaktowaniu z działem utrzymania klienta?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj IGotMyselfAGun,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.IGotMyselfAGun pisze:Mogę prosić o wsparcie w skontaktowaniu z działem utrzymania klienta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 6 paź 2020, o 07:28
Re: Przedłużenie umowy
Przedstawię swoją sytuację. Zadzwonił do mnie konsultant, przedstawił ofertę na abonament telefoniczny. Była podobna do tej którą miałem, tylko trochę więcej internetu. W ramach SmartDOMU mam drugą umowę na internet o 50 procent taniej i 10 zł. taniej do tego dodatkowo na abonament telefoniczny. Konsultant przedstawił ofertę, wszystko pozostałe miało zostać po staremu, czyli SmartDOM i dodatkowy rabat na abonament. Tak mnie zapewniał. Zgodziłem się i kliknąłem w linka. Jakie było moje zdziwienie jak po jakimś czasie przyszedł zawyżony rachunek już bez zniżek w ramach SmartDOMU. UWAŻAJCIE konsultanci co innego mówią a co innego jest w umowie. Zaraz powiecie, że trzeba było czytać aneks. Zgadza się, ale będąc tyle lat w plusie, nie spodziewałem się takiego oszustwa. Na szczęście mam nagranie z rozmowy i dane konsultanta i na pewno to wykorzystam. Nie rozumiem tylko takiego podejścia. Mam jeszcze kilka umów w plusie i na pewno wszystko przeniosę do innego operatora, a jest to 4 abonamenty, 3 internety i tv. Więc nie zarobią na mnie nic. Tak się traci klientów. Brawo. Pozdrawiam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Andrzej330,
z pozycji forum nie mamy podglądu do konta numeru, aby wyjaśnić kwestię naliczenia rabatu na Twoim numerze. Proponuję złożenie reklamacji w tej sprawie. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
z pozycji forum nie mamy podglądu do konta numeru, aby wyjaśnić kwestię naliczenia rabatu na Twoim numerze. Proponuję złożenie reklamacji w tej sprawie. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 6 paź 2020, o 07:28
Re: Przedłużenie umowy
Nie dostałem numeru zgłoszenia. Tylko smsa, że reklamacja została przyjęta. Składałem przez swoje konto na plus online.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Andrzej330,
podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam ponownie.
Otrzymałem odpowiedź od Plus Reklamacje.
Poza stwierdzeniem, że rabat 10 zł zostaje utrzymany (czytaj nie dałem się naciągnąć) to dostałem taką informację:
Bo dla mnie to wygląda na masło maślane:
Oferty na stronie internetowej uzależnione są od ich dostępności na stronie internetowej.
Kończy mi się cierpliwość.
Idę sprawdzić oferty u konkurencji.
Otrzymałem odpowiedź od Plus Reklamacje.
Poza stwierdzeniem, że rabat 10 zł zostaje utrzymany (czytaj nie dałem się naciągnąć) to dostałem taką informację:
Teraz proszę o przełożenie to na język polski.Odnosząc się do kwestii dostępności oferty na przedłużenie umowy poprzez stronę internetową wyjaśniam, że dostępność poszczególnych ofert może być uzależniona od kanału sprzedaży.
Bo dla mnie to wygląda na masło maślane:
Oferty na stronie internetowej uzależnione są od ich dostępności na stronie internetowej.
Kończy mi się cierpliwość.
Idę sprawdzić oferty u konkurencji.