Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
MacGxx
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 cze 2020, o 06:44

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MacGxx »

Witam mam taki problem.
Złożyłem zamówienie w sklepie internetowym na przedłużenie umowy ale je później je anulowałem z powodu że chciałem inną ofertę jednakże.
Problem polega na tym że teraz w sklepie internetowym wyświetla mi się komunikat,że jest brak ofert na przedłużenie umowy.
Umowa jest już na czasie nieokreślonym.
Po jakim czasie po anulowaniu zamówienia odnawiają się oferty ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Andrzej62,

jeśli chciałbyś poznać propozycję DUK, prześlij proszę numer telefonu pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Witaj MacGxx,

podaj proszę numer tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MacGxx
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 cze 2020, o 06:44

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MacGxx »

Proszę bardzo :-)
202006199724374
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3136
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

MacGxx,
MacGxx pisze:Proszę bardzo :-)
202006199724374
Dziękuję za numer.
MacGxx pisze:Problem polega na tym że teraz w sklepie internetowym wyświetla mi się komunikat,że jest brak ofert na przedłużenie umowy.
Umowa jest już na czasie nieokreślonym.
Brak dostępnej oferty może mieć związek z aktualnym stażem w sieci. Aby jeszcze to zweryfikować, prześlij proszę zapytanie na adres esklep@plus.pl. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adzik_be
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 lip 2020, o 17:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: adzik_be »

Dzień dobry, proszę o kontakt z DUK. Moja umowa się kończy, jestem zainteresowana przedłużeniem jednak mimo pozostawienia kilkukrotnie prośby o przedstawienie oferty żaden konsultant się ze mną nie skontaktował.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3136
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj adzik_be,

prześlij proszę numer telefonu pod adres: specjalista_plus@plus.pl w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażemy wówczas prośbę do DUK o pilny kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mochab81
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 lut 2018, o 18:29

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mochab81 »

Witam. Proszę o kontakt DUK w sprawie przedłużenia umowy. Obecnie na czas nieokreślony.
Potrzebuję dobrać jeden numer do już posiadanych.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3136
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj mochab81,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas prośbę o kontakt do DUK. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek129
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 11 lut 2016, o 10:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maciek129 »

Witam, kończy mi się umowa na jednym numerze. Mógłbym prosić o kontakt z DUK, bo jakoś te oferty ogólnie dostępne mnie nie przekonują i nie wnoszą nic więcej niż to co mam. Zastanawiam się nad przeniesieniem numeru.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj maciek129,
maciek129 pisze:Mógłbym prosić o kontakt z DUK,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek129
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 11 lut 2016, o 10:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maciek129 »

Basia_Plus pisze:Witaj maciek129,
maciek129 pisze:Mógłbym prosić o kontakt z DUK,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

wysłane
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

maciek129,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
whitegoose648
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 lip 2020, o 17:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: whitegoose648 »

Witam, mam pytanie.
Podpisując umowę na siebie (PLAN DUET 60) wpisałem 2 numery z sieci Virgin, które są zarejestrowane na inne osoby z mojej rodziny (mama,siostra)
Niestety operator oczywiście nie zgodził się na przeniesienie numerów.
Plus dał tymczasowe numery z których i tak nikt nie może korzystać.

Chciałbym do umowy zmienić numery telefonów, na inne osoby (tato,siostra)
Czy mogę to zrobić? Dodam, że te numery podane w umowie nie mogą być już przeniesione. Przedłużyliśmy umowę w virgin.

Jak to teraz odkręcić ?

PS umowa podpisana w lutym/marcu, dopiero teraz przyszła fv z obciążeniem za 3 numery
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj whitegoose648,
whitegoose648 pisze:Chciałbym do umowy zmienić numery telefonów, na inne osoby (tato,siostra)
doprecyzuj proszę czy chodzi o zmianę numeru telefonu czy też o przepisanie tych numerów na inne osoby?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
whitegoose648
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 lip 2020, o 17:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: whitegoose648 »

Chciałbym zrobić zmianę numerów telefonów w umowie.
Wpierw zrobię cesję tych dwóch numerów z tata, siostry na mnie i potem chcę je przypisać do tej umowy, która jest podpisana na mnie.

PS napisałem na maila
specjalista_plus@plus.pl"target="_blank

więcej szczegółów.
ODPOWIEDZ