Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
HappySC,
zamówienia złożone w sklepie internetowym realizowane są w kolejności zgłoszeń. Dzień przed dostawą powinieneś otrzymać powiadomienie (SMS-em oraz mailem) o dostawie wraz z nr listu przewozowego.
zamówienia złożone w sklepie internetowym realizowane są w kolejności zgłoszeń. Dzień przed dostawą powinieneś otrzymać powiadomienie (SMS-em oraz mailem) o dostawie wraz z nr listu przewozowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przedłużenie umowy
Witam
Posiadam dwie osobne umowy w Plusie na abonament. Czy istnieje możliwość aby przy przedłużeniu umowy połączyć te dwa numery w jedną umowę ?
Pozdrawiam
Posiadam dwie osobne umowy w Plusie na abonament. Czy istnieje możliwość aby przy przedłużeniu umowy połączyć te dwa numery w jedną umowę ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 lut 2019, o 11:07 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Ar3k87,
dla każdego numeru jest oddzielna umowa. Jeśli sobie życzysz, to mogę zlecić kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty. W tym celu prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Pozdrawiam.
dla każdego numeru jest oddzielna umowa. Jeśli sobie życzysz, to mogę zlecić kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty. W tym celu prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,jestem tu nowy na forum i po rozmowie z konsultantem jako,że kończy mi się 2 letnia umowa. Chcę wiedzieć ile kosztuje najtańszy abonament? Warunki to,przedłużenie o kolejne 24 mies.,e-faktura.nie limitowane rozmowy do wszystkich,SMS-y i MMS-y też,oraz 10 GB internetu.Proszę o odpowiedz. Oczywiście,bez okresów darmowych.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj senior74,
jeśli sobie życzysz, mogę przekazać do DUK prośbę o kontakt z Tobą, aby konsultant tego działu zaproponował Ci wszystkie dostępne na tę chwilę oferty. W tym celu prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
jeśli sobie życzysz, mogę przekazać do DUK prośbę o kontakt z Tobą, aby konsultant tego działu zaproponował Ci wszystkie dostępne na tę chwilę oferty. W tym celu prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Mam w Plusie 3 numery (abonament na osobę fizyczną, abonament na firmę oraz mix), internet LTE bez limitu oraz TV Cyfrowego Polsatu. Około tydzień temu dzwonił do mnie konsultant Plusa przedstawiając ofertę, jednak (przy okazji składania reklamacji) konsultant Cyfrowego Polsatu stwierdził, że oferta konsultanta Plusa nie spełnia warunków promocji. Konsultant Plusa więcej się ze mną nie skontaktował mimo że miał to uczynić. Proszę o kontakt DUK.
Mam w Plusie 3 numery (abonament na osobę fizyczną, abonament na firmę oraz mix), internet LTE bez limitu oraz TV Cyfrowego Polsatu. Około tydzień temu dzwonił do mnie konsultant Plusa przedstawiając ofertę, jednak (przy okazji składania reklamacji) konsultant Cyfrowego Polsatu stwierdził, że oferta konsultanta Plusa nie spełnia warunków promocji. Konsultant Plusa więcej się ze mną nie skontaktował mimo że miał to uczynić. Proszę o kontakt DUK.
Poważny problem z pomyłką w taryfie i umowie
To co opiszę wyda się niewiarygodne, ale jednak....
Wychodzi na to, że przedłużając umowę przez internet (strona Plusa), została wybrana błędna taryfa i promocja, a co gorszę, na to wszystko została podpisana umową dostarczona przez kuriera. Abonentem jest mama. W jej świadomości przedłużyła umowę na 26 miesięcy w ofercie dla stałych klientów z nielimitowanymi rozmowami i sms oraz internetem 60 gb w cenie 50 zł/ mies. Jednak po pierwszym rachunku okazało się, że za wszystkie połączenia i sms naliczane są opłaty. Sprawdziłem dzisiaj umowę i wychodzi na to, że mama przeszła z abonamentu telefonicznego na umowę o sam Internet "Plus Internet tylko SIM - dla stałych klientów, Plus Internet 60", gdzie w treści nie ma słowa o nielimitowanych połączeniach i sms. Na stronie Plusa nie da się odtworzyć historii zamówienia, chociaż to pewnie i tak bez znaczenia po podpisaniu umowy. Termin 14 dni na rezygnację minął.
Czy jest jakiekolwiek rozwiązanie tej sytuacji nie związane z płaceniem kar umownych ? Mama od 15 lat jest abonentem Plusa. W tej chwili będzie opłacać abonament, który jest dla niej bezużyteczny ( brak darmowych połączeń i sms). Nie ma też osoby, która mogłaby korzystać z tego i płacić za nią.
Może to kuriozalne, ale prawdziwe... będę wdzięczny za każdą pomoc
Wychodzi na to, że przedłużając umowę przez internet (strona Plusa), została wybrana błędna taryfa i promocja, a co gorszę, na to wszystko została podpisana umową dostarczona przez kuriera. Abonentem jest mama. W jej świadomości przedłużyła umowę na 26 miesięcy w ofercie dla stałych klientów z nielimitowanymi rozmowami i sms oraz internetem 60 gb w cenie 50 zł/ mies. Jednak po pierwszym rachunku okazało się, że za wszystkie połączenia i sms naliczane są opłaty. Sprawdziłem dzisiaj umowę i wychodzi na to, że mama przeszła z abonamentu telefonicznego na umowę o sam Internet "Plus Internet tylko SIM - dla stałych klientów, Plus Internet 60", gdzie w treści nie ma słowa o nielimitowanych połączeniach i sms. Na stronie Plusa nie da się odtworzyć historii zamówienia, chociaż to pewnie i tak bez znaczenia po podpisaniu umowy. Termin 14 dni na rezygnację minął.
Czy jest jakiekolwiek rozwiązanie tej sytuacji nie związane z płaceniem kar umownych ? Mama od 15 lat jest abonentem Plusa. W tej chwili będzie opłacać abonament, który jest dla niej bezużyteczny ( brak darmowych połączeń i sms). Nie ma też osoby, która mogłaby korzystać z tego i płacić za nią.
Może to kuriozalne, ale prawdziwe... będę wdzięczny za każdą pomoc
Ostatnio zmieniony 28 lut 2019, o 12:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj krzychnix,
przekazałam prośbę o kontakt.
index_man,
w powyższej sytuacji mama może spróbować skierować prośbę do Departamentu Reklamacji o zmianę oferty i planu cenowego. Dokonać tego można za pośrednictwem tego formularza. Należy opisać sytuację i przesłać wraz z danymi (numer telefonu, imię i nazwisko oraz numer PESEL). Po przesłaniu zgłoszenia podaj proszę nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
przekazałam prośbę o kontakt.
index_man,
w powyższej sytuacji mama może spróbować skierować prośbę do Departamentu Reklamacji o zmianę oferty i planu cenowego. Dokonać tego można za pośrednictwem tego formularza. Należy opisać sytuację i przesłać wraz z danymi (numer telefonu, imię i nazwisko oraz numer PESEL). Po przesłaniu zgłoszenia podaj proszę nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
[#654837]Joanna_Plus pisze: index_man,
Po przesłaniu zgłoszenia podaj proszę nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Re: Przedłużenie umowy
@Marta_Plus, @Basia_plus - można prosić o przekierowanie zgłoszenia 654884 do p.M.Szmidt? Dziękuje!:)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
index_man, koliber2,
dziękuję za numery zgłoszeń - prośby przekazane.
dziękuję za numery zgłoszeń - prośby przekazane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Napiszę ponownie:
Owy DUK po jakim czasie wyraża chęć wybrania na klawiaturze (zapewne komputera) tych 9 cyferek?
Owy DUK po jakim czasie wyraża chęć wybrania na klawiaturze (zapewne komputera) tych 9 cyferek?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
grego,
przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam czy ktos z forumowiczow moze podac jaka cene udalo mu sie wynegocjowac za Huawei: P20, P20 Pro lub Mate 20.
Re: Przedłużenie umowy
Witam serdecznie na forum.
Do końca umowy zostało mi 5 miesięcy i zmuszony sytuacja (zniszczony telefon) chciałem przedłużyć umowę już teraz. Niestety oferta która otrzymałem jest gorsza od aktualnej. Czy plus na prawdę tak traktuje swoich klientów? Czy może trzeba rozejrzeć się u innych operatorów?
Pozdrawiam.
Do końca umowy zostało mi 5 miesięcy i zmuszony sytuacja (zniszczony telefon) chciałem przedłużyć umowę już teraz. Niestety oferta która otrzymałem jest gorsza od aktualnej. Czy plus na prawdę tak traktuje swoich klientów? Czy może trzeba rozejrzeć się u innych operatorów?
Pozdrawiam.