Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: largo »

ehhh PLUS dziś dzwonił z ofertą przedłużenia lecz po raz kolejny Pani z BOK nie była gotowa na rozmowę, nawet nie wiedziała z jakiej oferty korzystam i sama strzeliła sobie w kolano że nie ma mi nic lepszego do zaproponowania - inicjatywa sieci pozytywna lecz z czym do ludu... :lol: :lol: :lol:
nosferatu39
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 7 paź 2011, o 17:28

aneks do umowy

Post autor: nosferatu39 »

Witam
W lutym tego roku wypowiedziałem swoją umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Na wypowiedzenie to zareagował konsultant z działu utrzymania klienta ( czy też rezygnacji ) i zaproponował mi nowe warunki umowy,które zaakceptowałem,potwierdziłem i które miały wejść w życie wraz z początkiem nowego okresu rozliczeniowego ( w moim przypadku 01 marca) .
Niestety tak się nie stało,nadal obowiązują mnie warunki starej umowy.Od konsultantów na infolinii nie można się niczego dowiedzieć,przekierowują mnie jedynie do pracowników działu utrzymania klienta - jednak z kolei z tymi osobami porozmawiać nie sposób,oczywiście nikt nie oddzwania i nie reaguje na prośby o kontakt.
Nikt nie potrafi powiedzieć mi,czy w związku z tym że aneks nie wszedł w życie ,moje wypowiedzenie "biegnie " nadal ,
czy też nie,jednym słowem totalny bałagan i spychologia.
Może ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem i jak dowiedzieć się czegoś konkretnego od pracowników plusa którzy niestety są dobrzy jedynie we "wciskaniu " nowych aktywacji :(
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 19 mar 2019, o 12:00 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj nosferatu39,
nosferatu39 pisze:W lutym tego roku wypowiedziałem swoją umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
Podeślij proszę numer telefonu, którego dotyczy wypowiedzenie pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o pilny kontakt w celu wyjaśnienia sprawy. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
djrobo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 25 sty 2017, o 12:22

Re: aneks do umowy

Post autor: djrobo »

nosferatu39 pisze:Witam
W lutym tego roku wypowiedziałem swoją umowę
Jak złożyłeś wypowiedzenie? Mailem, w salonie? Treść sam pisałeś czy jest gdzieś gotowy druk?

Tez chcę złożyć wypowiedzenie i nie wiem jak będzie najprościej.
DUK się nie odzywa, pod 601102699 mówią że mój opiekun jest zajęty, także chyba łaski bez...
invictus
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 1 wrz 2016, o 11:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: invictus »

Dzień dobry,

Obecnie posiadam 2 nr telefonów w ofercie dla firm.

1. 59 zł netto - kończy się w kwietniu
Tutaj mam wszystko no limit (połączenia, smsy, mms) i 15GB pakiet internetowy

2. 39 zł netto - kończy się w sierpniu
Tutaj równeż wszystko no limit i pakiet 18GB

Właśnie dzownił do mnie konsultant (nie wiem z jakiego działu) z propozycjami:

1. Abonament 60 zł netto za dwa numery
Wszystko no limit + 24GB pakiet internetowy na dwa numery (po 12GB)

2. Abonament 75 zł netto za dwa numery
Wszystko no limit + 30GB pakiet internetowy na dwa numery (po 15GB)

Czy obecnie można "wyrwać" coś lepszego/więcej?

PS. Czy przy opcji z telefonem jest opcja zbicia telefonu za samą słychawkę - w porównaniu do cen rynkowych wychodzi to bardzo słabo.
bialyciech
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 mar 2019, o 13:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bialyciech »

Witam Proszę o kontakt Z Duk gdyż nie mogę się dodzwonić pod 2699 w związku z rezygnacją na drugim numerze 607 xxx 964 . proszę o kontakt na mój numer 668 xxx 740
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

djrobo,
djrobo pisze:Jak złożyłeś wypowiedzenie? Mailem, w salonie? Treść sam pisałeś czy jest gdzieś gotowy druk?
nie ma wzoru wypowiedzenia umowy. Wniosek rezygnacyjny można złożyć w Punkcie Sprzedaży lub wysłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.

Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.

invictus,

jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK ponownie się z Tobą skontaktował podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Witaj bialyciech,
bialyciech pisze:Proszę o kontakt Z Duk
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Podaj także numer kontaktowy, jeżeli będzie inny niż ten, którego sprawa dotyczy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
invictus
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 1 wrz 2016, o 11:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: invictus »

Basia_Plus pisze: invictus,

jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK ponownie się z Tobą skontaktował podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Wysłałem maila.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

invictus,
invictus pisze:Wysłałem maila.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bialyciech
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 mar 2019, o 13:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bialyciech »

Witaj bialyciech,
bialyciech pisze:Proszę o kontakt Z Duk
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Podaj także numer kontaktowy, jeżeli będzie inny niż ten, którego sprawa dotyczy.


Wysłane
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

bialyciech,
bialyciech pisze:Wysłane
Dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sewol
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 10 sie 2013, o 15:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sewol »

Marta_Plus pisze:sewol,

przepraszam za czas oczekiwania. Przekazałam prośbę do konsultanta DUK o pilny kontakt z Tobą.
Dzień dobry, czas oczekiwania na kontakt jest "błyskawiczny"(od 12.03), w czwartek zadzwonił DUK tak krótko (8 sek.), że nie zdążyłem odebrać. Innej próby brak. Telefonując do nich brak możliwości dodzwonienia się. Rewelacyjne podejście do klienta.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

sewol,

przekazałam prośbę o kontakt konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
djrobo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 25 sty 2017, o 12:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: djrobo »

sewol pisze: Dzień dobry, czas oczekiwania na kontakt jest "błyskawiczny"(od 12.03), w czwartek zadzwonił DUK tak krótko (8 sek.), że nie zdążyłem odebrać. Innej próby brak. Telefonując do nich brak możliwości dodzwonienia się. Rewelacyjne podejście do klienta.
dokładnie tak jak mówisz! do mnie zadzwonili wczoraj... dzwonek był taki krótki że nie zdążyłem nawet telefonu złapać... oczywiście oddzwonic nie można bo automat... szkoda nerwów, trzeba iść do konkurencji , od razu dają nowy telefon, kartę za darmo do czasu zakończenia starej umowy, i papiery wszystkie załatwią. jest teraz fajna promocja przedpremierowa na P30 !

a potem się DUK Plusa obudzi i zacznie dzwonić...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

djrobo,

ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ