Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 sty 2018, o 14:36
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Kończy mi się aktualna umowa na abonament telefonicznych i chciałbym poznać aktualne oferty przedłużenia umowy.
Pozdrawiam
Kończy mi się aktualna umowa na abonament telefonicznych i chciałbym poznać aktualne oferty przedłużenia umowy.
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Fo0,
podeślij proszę numer, którego sprawa dotyczy (+ ewentualny numer kontaktowy) na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer, którego sprawa dotyczy (+ ewentualny numer kontaktowy) na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ewa_Plus pisze:Witaj amaimoon,
- można spróbować. Podeślij mi swój numer telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank w temacie wiadomości podając swój nick i dopisek "FORUM". Przekażę do DUK i zobaczymy
Witaj mata23,
- zleciłam już kontakt pracownika DUK. Nasz konsultant niebawem powinien oddzwonić.
niestety kontaktu dalej brak :(
Re: Przedłużenie umowy
amaimoon,
- przepraszam za długi czas oczekiwania.
Wysłałam interwencję w sprawie jak najszybszego kontaktu z Tobą.
- przepraszam za długi czas oczekiwania.
Wysłałam interwencję w sprawie jak najszybszego kontaktu z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Mam pytanie dotyczące rozmowy z Konsultantem. Jak Polkomtel traktuje (nagrywaną) rozmowę z klientem podczas przedłużania umowy? Rozmawiałem z Działem Utrzymania Klienta i obiecano mi wyższą niż wynikająca z minimum ustawowego ilość danych w roamingu regulowanym. Gdy rozpoczął się pierwszy cykl z nową umową okazało się, że danych jest miej niż obiecane podczas rozmowy, ale nadal więcej niż wynika z płaconego realnie abonamentu. Zadzwoniłem do DOK i poinformowano mnie, że z racji na to, że jest to umowa utrzymaniowa, to choć mam taryfę Plus 70, a płacę jak za Plus 50, to powinienem mieć danych w roamingu tak jakbym płacił 60zł, bo jeśli dobrze pamiętam, to bonifikata za e-fakturę obniża ilość danych, a kolejne 10zł rabatu "utrzymaniowego" już nie. Przyjąłem to do wiadomości i zaakceptowałem. Przyszedł kolejny cykl i system obniżył ilość danych do odpowiadającej realnej kwocie płaconego abonamentu (50zł) = 5.29GB.
I tym sposobem podczas rozmowy "utrzymaniowej" z Państwa Konsultantem DUK, a zainicjowanej na prośbę na tym forum, zostałem wprowadzony w błąd, a następnie podczas kolejnej rozmowy wyjaśniającej znów zostałem wprowadzony w błąd.
Złożyłem reklamację powołując się na rozmowy (nagrywane) z konsultantem i oczywiście reklamacja została odrzucona. Uzasadnienie znam tylko telefonicznie, bo odpowiedź (pomimo ustalenia, że ma przyjść mailem) została wysłana pocztą.
Proszę o informację, czy rozmowy z Konsultantami mają jakiekolwiek znacznie i zakładając, że piszę prawdę i faktycznie było jak napisałem, to w takiej sytuacji Polkomtel poczuwa się do ewentualnego błędu albo konsultanta, albo systemu? Czy oficjalnie można opublikować, że rozmowy z DUK Polkomtela nie mają jakiejkolwiek mocy i są celowym (bo trudno mi posądzać Konsultanta o niewiedzę) wprowadzaniem klienta w błąd?
I tym sposobem podczas rozmowy "utrzymaniowej" z Państwa Konsultantem DUK, a zainicjowanej na prośbę na tym forum, zostałem wprowadzony w błąd, a następnie podczas kolejnej rozmowy wyjaśniającej znów zostałem wprowadzony w błąd.
Złożyłem reklamację powołując się na rozmowy (nagrywane) z konsultantem i oczywiście reklamacja została odrzucona. Uzasadnienie znam tylko telefonicznie, bo odpowiedź (pomimo ustalenia, że ma przyjść mailem) została wysłana pocztą.
Proszę o informację, czy rozmowy z Konsultantami mają jakiekolwiek znacznie i zakładając, że piszę prawdę i faktycznie było jak napisałem, to w takiej sytuacji Polkomtel poczuwa się do ewentualnego błędu albo konsultanta, albo systemu? Czy oficjalnie można opublikować, że rozmowy z DUK Polkomtela nie mają jakiejkolwiek mocy i są celowym (bo trudno mi posądzać Konsultanta o niewiedzę) wprowadzaniem klienta w błąd?
Re: Przedłużenie umowy
mpmdembi,
- Dep. Reklamacji może odsłuchać rozmowy i na tej podstawie podjąć decyzje.
Wyślij proszę nowego maila z reklamacją na adres bok@plus.pl. Powołaj się w nim na te rozmowy z konsultantami, o których wspominasz. Jak podasz mi tutaj numer zgłoszenia, przyśpieszę weryfikację.
Pamiętaj, aby w wiadomości podać dane niezbędne dane: imię i nazwisko, adres, Plus Kod 5 (albo nr PESEL).
- Dep. Reklamacji może odsłuchać rozmowy i na tej podstawie podjąć decyzje.
Wyślij proszę nowego maila z reklamacją na adres bok@plus.pl. Powołaj się w nim na te rozmowy z konsultantami, o których wspominasz. Jak podasz mi tutaj numer zgłoszenia, przyśpieszę weryfikację.
Pamiętaj, aby w wiadomości podać dane niezbędne dane: imię i nazwisko, adres, Plus Kod 5 (albo nr PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Bardzo dziękuję Złożyłem ponownie reklamację i opisałem wszystko najdokładniej jak potrafiłemEwa_Plus pisze:mpmdembi,
- Dep. Reklamacji może odsłuchać rozmowy i na tej podstawie podjąć decyzje.
Wyślij proszę nowego maila z reklamacją na adres bok@plus.pl. Powołaj się w nim na te rozmowy z konsultantami, o których wspominasz. Jak podasz mi tutaj numer zgłoszenia, przyśpieszę weryfikację.
Pamiętaj, aby w wiadomości podać dane niezbędne dane: imię i nazwisko, adres, Plus Kod 5 (albo nr PESEL).
Numer zgłoszenia: #1265403
Re: Przedłużenie umowy
mpmdembi,
- dziękuję. Już wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
- dziękuję. Już wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Chciałbym prosić o pomoc. Opiszę swoją sytuację z przedłużeniem umowy w plusie i problemami z tym związane.
W listopadzie przedłużałem umowę na abonament. Obniżyłem kwotę abonamentu, co było moim błędem ponieważ został cofnięty rabat 50% na telewizję w Cyfrowym Polsacie ponieważ warunki nie zostały spełnione. Jak tylko się zorientowałem to zadzwoniłem do Plusa aby z powrotem dźwignąć kwotę abonamentu, aby spełniał poprzednie warunki umowy SmartFirma. Tak też się stało, tzn. abonament został dźwignięty, ale nie wrócił rabat na abonament w Cyfrowym Polsacie tylko został naliczone rabat 10 zł na abonament w Plusie (co jest bez sensu, bo nie po to dźwigałem kwotę abonamentu aby dostać na niego rabat w kwocie 10 zł, tylko miał zostać przywrócony mój poprzedni rabat na abonament w Cyfrowym Polsacie w wysokości 50%, tj. 45 zł. Teraz muszę płacić 95 zł zamiast 50 zł za telewizję. Jeśli tak będzie to będę musiał zrezygnować z tej telewizji bo umowa kończy mi się za pół roku. Składałem reklamację, ale pierwsza została odrzucona, ponieważ warunki jeszcze nie obowiązywały (okres rozliczeniowy w Plusie był trochę później). Więc musiałem zapłacić tą wyższą kwotę. Kiedy zaczął już obowiązywać nowy okres rozliczeniowy w plusie to złożyłem ponownie reklamację i nie dostałem odpowiedzi a już kończy się termin płatności (choć warunki były już spełnione). Proszę o przywrócenie rabatów z przed tego zamieszania.
-----------------
Edit: Wysłałem teraz mail na bok@plus.pl"target="_blank, nr zgłoszenia: 1271083
Pozdrawiam
Chciałbym prosić o pomoc. Opiszę swoją sytuację z przedłużeniem umowy w plusie i problemami z tym związane.
W listopadzie przedłużałem umowę na abonament. Obniżyłem kwotę abonamentu, co było moim błędem ponieważ został cofnięty rabat 50% na telewizję w Cyfrowym Polsacie ponieważ warunki nie zostały spełnione. Jak tylko się zorientowałem to zadzwoniłem do Plusa aby z powrotem dźwignąć kwotę abonamentu, aby spełniał poprzednie warunki umowy SmartFirma. Tak też się stało, tzn. abonament został dźwignięty, ale nie wrócił rabat na abonament w Cyfrowym Polsacie tylko został naliczone rabat 10 zł na abonament w Plusie (co jest bez sensu, bo nie po to dźwigałem kwotę abonamentu aby dostać na niego rabat w kwocie 10 zł, tylko miał zostać przywrócony mój poprzedni rabat na abonament w Cyfrowym Polsacie w wysokości 50%, tj. 45 zł. Teraz muszę płacić 95 zł zamiast 50 zł za telewizję. Jeśli tak będzie to będę musiał zrezygnować z tej telewizji bo umowa kończy mi się za pół roku. Składałem reklamację, ale pierwsza została odrzucona, ponieważ warunki jeszcze nie obowiązywały (okres rozliczeniowy w Plusie był trochę później). Więc musiałem zapłacić tą wyższą kwotę. Kiedy zaczął już obowiązywać nowy okres rozliczeniowy w plusie to złożyłem ponownie reklamację i nie dostałem odpowiedzi a już kończy się termin płatności (choć warunki były już spełnione). Proszę o przywrócenie rabatów z przed tego zamieszania.
-----------------
Edit: Wysłałem teraz mail na bok@plus.pl"target="_blank, nr zgłoszenia: 1271083
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2 lut 2020, o 18:52 przez marmen, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Przedłużenie umowy
No i jest postęp! Teraz już w ogóle nie mam pakietu danych w roamingu regulowanym. Oczywiście nie byłem bliżej niż na 100km od granicy państwa Zadzwoniłem do DOK i też nie są w stanie tego wytłumaczyć, bo faktycznie nie było użycia w roamingu, a pakietu brak (nawet tego "ustawowego", który jeszcze 2 dni temu miałem). Może ma to coś wspólnego z moją reklamacją, ale zdecydowanie nie o ten kierunek zmian mi chodziło Pakietu nie widać w DOK, w aplikacji, na stronie, a SMS o treści L podaje, że brak jest pakietów danych. Co mam zrobić? Nie chcę zamieszać kolejną reklamacją, ale szczerze nie podoba mi się ten fakt.Ewa_Plus pisze:mpmdembi,
- dziękuję. Już wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Re: Przedłużenie umowy
Witaj marmen,
- poprosiłam już o przyśpieszenie Twojego zgłoszenia.
mpmdembi,
- możliwe, że Dep. Reklamacji coś tam już działa w kwestii zamiany pakietu na większy.
Najlepiej będzie poczekać na ich odpowiedź.
- poprosiłam już o przyśpieszenie Twojego zgłoszenia.
mpmdembi,
- możliwe, że Dep. Reklamacji coś tam już działa w kwestii zamiany pakietu na większy.
Najlepiej będzie poczekać na ich odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Faktycznie tak było Reklamacja została uznana, gdyż jak się okazało konsultant tłumaczący mi telefonicznie zasady przyznawania pakietów miał rację, a osoba, która rozpatrywała poprzednią reklamację nieEwa_Plus pisze: - możliwe, że Dep. Reklamacji coś tam już działa w kwestii zamiany pakietu na większy.
Najlepiej będzie poczekać na ich odpowiedź.
Niestety, choć pakiet miał być widoczny od dziś, to nadal nie jest i w dodatku mam całkowicie wykasowany pakiet danych w roamingu regulowanym. Wysłałem dziś do DOK maila z prośbą o przekazanie go do osoby, która rozpatrywała reklamację i miała w systemie aktywować wczoraj odpowiedni pakiet, a ten miał być widoczny od dziś.
W mailu zawarłem prośbę o sprawdzenie dlaczego tak się nie stało (brak widoczności pakietu) i oczywiście korektę tego faktu w systemie. Jako, że nie można dopowiedzieć mailem na reklamację, zrobiłem nowe zgłoszenie [#1275399].
Mam nadzieję, że trafi ono do Pana konsultanta, który dopowiadał na moją reklamację, bo był bardzo rzeczowy i kompetentny i jestem pewien, że bez problemu rozwiąże ten problem
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry. Dostałem info telefoniczne iż jest przygotowana oferta przedłużenia umowy. Mógłbym prosić kontakt konsultanta z DUK?
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Jeśli nie jestem właścicielem numeru telefonu a tylko go użytkuje.. to w przypadku złożenia wypowiedzenia wystarczy, że właściciel napisze mi upoważnienie do zarządzania tyn numerem telefonu by móc złożyć wypowiedzenie ??
Jeśli nie jestem właścicielem numeru telefonu a tylko go użytkuje.. to w przypadku złożenia wypowiedzenia wystarczy, że właściciel napisze mi upoważnienie do zarządzania tyn numerem telefonu by móc złożyć wypowiedzenie ??
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
mpmdembi,
Witaj fan5tomas,
Witaj andrejj,
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji.zrobiłem nowe zgłoszenie [#1275399].
Witaj fan5tomas,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.fan5tomas pisze:Mógłbym prosić kontakt konsultanta z DUK?
Witaj andrejj,
nie. Wypowiedzenie może złożyć właściciel telefonu lub osoba posiadająca upoważnienie notarialne.andrejj pisze:nie jestem właścicielem numeru telefonu a tylko go użytkuje.. to w przypadku złożenia wypowiedzenia wystarczy, że właściciel napisze mi upoważnienie do zarządzania tyn numerem telefonu by móc złożyć wypowiedzenie ??
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ