Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Fo0
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 sty 2018, o 14:36

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Fo0 »

Witam,
Kończy mi się aktualna umowa na abonament telefonicznych i chciałbym poznać aktualne oferty przedłużenia umowy.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Fo0,

podeślij proszę numer, którego sprawa dotyczy (+ ewentualny numer kontaktowy) na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaimoon
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 11 wrz 2017, o 09:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: amaimoon »

Ewa_Plus pisze:Witaj amaimoon,
- można spróbować. Podeślij mi swój numer telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank w temacie wiadomości podając swój nick i dopisek "FORUM". Przekażę do DUK i zobaczymy :-)


Witaj mata23,
- zleciłam już kontakt pracownika DUK. Nasz konsultant niebawem powinien oddzwonić.


niestety kontaktu dalej brak :(
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

amaimoon,
- przepraszam za długi czas oczekiwania.
Wysłałam interwencję w sprawie jak najszybszego kontaktu z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 292
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mpmdembi »

Mam pytanie dotyczące rozmowy z Konsultantem. Jak Polkomtel traktuje (nagrywaną) rozmowę z klientem podczas przedłużania umowy? Rozmawiałem z Działem Utrzymania Klienta i obiecano mi wyższą niż wynikająca z minimum ustawowego ilość danych w roamingu regulowanym. Gdy rozpoczął się pierwszy cykl z nową umową okazało się, że danych jest miej niż obiecane podczas rozmowy, ale nadal więcej niż wynika z płaconego realnie abonamentu. Zadzwoniłem do DOK i poinformowano mnie, że z racji na to, że jest to umowa utrzymaniowa, to choć mam taryfę Plus 70, a płacę jak za Plus 50, to powinienem mieć danych w roamingu tak jakbym płacił 60zł, bo jeśli dobrze pamiętam, to bonifikata za e-fakturę obniża ilość danych, a kolejne 10zł rabatu "utrzymaniowego" już nie. Przyjąłem to do wiadomości i zaakceptowałem. Przyszedł kolejny cykl i system obniżył ilość danych do odpowiadającej realnej kwocie płaconego abonamentu (50zł) = 5.29GB.
I tym sposobem podczas rozmowy "utrzymaniowej" z Państwa Konsultantem DUK, a zainicjowanej na prośbę na tym forum, zostałem wprowadzony w błąd, a następnie podczas kolejnej rozmowy wyjaśniającej znów zostałem wprowadzony w błąd.
Złożyłem reklamację powołując się na rozmowy (nagrywane) z konsultantem i oczywiście reklamacja została odrzucona. Uzasadnienie znam tylko telefonicznie, bo odpowiedź (pomimo ustalenia, że ma przyjść mailem) została wysłana pocztą.
Proszę o informację, czy rozmowy z Konsultantami mają jakiekolwiek znacznie i zakładając, że piszę prawdę i faktycznie było jak napisałem, to w takiej sytuacji Polkomtel poczuwa się do ewentualnego błędu albo konsultanta, albo systemu? Czy oficjalnie można opublikować, że rozmowy z DUK Polkomtela nie mają jakiejkolwiek mocy i są celowym (bo trudno mi posądzać Konsultanta o niewiedzę) wprowadzaniem klienta w błąd?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

mpmdembi,
- Dep. Reklamacji może odsłuchać rozmowy i na tej podstawie podjąć decyzje.
Wyślij proszę nowego maila z reklamacją na adres bok@plus.pl. Powołaj się w nim na te rozmowy z konsultantami, o których wspominasz. Jak podasz mi tutaj numer zgłoszenia, przyśpieszę weryfikację.
Pamiętaj, aby w wiadomości podać dane niezbędne dane: imię i nazwisko, adres, Plus Kod 5 (albo nr PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 292
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mpmdembi »

Ewa_Plus pisze:mpmdembi,
- Dep. Reklamacji może odsłuchać rozmowy i na tej podstawie podjąć decyzje.
Wyślij proszę nowego maila z reklamacją na adres bok@plus.pl. Powołaj się w nim na te rozmowy z konsultantami, o których wspominasz. Jak podasz mi tutaj numer zgłoszenia, przyśpieszę weryfikację.
Pamiętaj, aby w wiadomości podać dane niezbędne dane: imię i nazwisko, adres, Plus Kod 5 (albo nr PESEL).
Bardzo dziękuję :-) Złożyłem ponownie reklamację i opisałem wszystko najdokładniej jak potrafiłem :-)
Numer zgłoszenia: #1265403
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

mpmdembi,
- dziękuję. Już wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marmen
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 sie 2017, o 16:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marmen »

Witam,
Chciałbym prosić o pomoc. Opiszę swoją sytuację z przedłużeniem umowy w plusie i problemami z tym związane.
W listopadzie przedłużałem umowę na abonament. Obniżyłem kwotę abonamentu, co było moim błędem ponieważ został cofnięty rabat 50% na telewizję w Cyfrowym Polsacie ponieważ warunki nie zostały spełnione. Jak tylko się zorientowałem to zadzwoniłem do Plusa aby z powrotem dźwignąć kwotę abonamentu, aby spełniał poprzednie warunki umowy SmartFirma. Tak też się stało, tzn. abonament został dźwignięty, ale nie wrócił rabat na abonament w Cyfrowym Polsacie tylko został naliczone rabat 10 zł na abonament w Plusie (co jest bez sensu, bo nie po to dźwigałem kwotę abonamentu aby dostać na niego rabat w kwocie 10 zł, tylko miał zostać przywrócony mój poprzedni rabat na abonament w Cyfrowym Polsacie w wysokości 50%, tj. 45 zł. Teraz muszę płacić 95 zł zamiast 50 zł za telewizję. Jeśli tak będzie to będę musiał zrezygnować z tej telewizji bo umowa kończy mi się za pół roku. Składałem reklamację, ale pierwsza została odrzucona, ponieważ warunki jeszcze nie obowiązywały (okres rozliczeniowy w Plusie był trochę później). Więc musiałem zapłacić tą wyższą kwotę. Kiedy zaczął już obowiązywać nowy okres rozliczeniowy w plusie to złożyłem ponownie reklamację i nie dostałem odpowiedzi a już kończy się termin płatności (choć warunki były już spełnione). Proszę o przywrócenie rabatów z przed tego zamieszania.
-----------------
Edit: Wysłałem teraz mail na bok@plus.pl"target="_blank, nr zgłoszenia: 1271083
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2 lut 2020, o 18:52 przez marmen, łącznie zmieniany 1 raz.
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 292
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mpmdembi »

Ewa_Plus pisze:mpmdembi,
- dziękuję. Już wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
No i jest postęp! Teraz już w ogóle nie mam pakietu danych w roamingu regulowanym. Oczywiście nie byłem bliżej niż na 100km od granicy państwa :-) Zadzwoniłem do DOK i też nie są w stanie tego wytłumaczyć, bo faktycznie nie było użycia w roamingu, a pakietu brak (nawet tego "ustawowego", który jeszcze 2 dni temu miałem). Może ma to coś wspólnego z moją reklamacją, ale zdecydowanie nie o ten kierunek zmian mi chodziło :-) Pakietu nie widać w DOK, w aplikacji, na stronie, a SMS o treści L podaje, że brak jest pakietów danych. Co mam zrobić? Nie chcę zamieszać kolejną reklamacją, ale szczerze nie podoba mi się ten fakt.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj marmen,
- poprosiłam już o przyśpieszenie Twojego zgłoszenia.

mpmdembi,
- możliwe, że Dep. Reklamacji coś tam już działa w kwestii zamiany pakietu na większy.
Najlepiej będzie poczekać na ich odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 292
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mpmdembi »

Ewa_Plus pisze: - możliwe, że Dep. Reklamacji coś tam już działa w kwestii zamiany pakietu na większy.
Najlepiej będzie poczekać na ich odpowiedź.
Faktycznie tak było :-) Reklamacja została uznana, gdyż jak się okazało konsultant tłumaczący mi telefonicznie zasady przyznawania pakietów miał rację, a osoba, która rozpatrywała poprzednią reklamację nie :-)
Niestety, choć pakiet miał być widoczny od dziś, to nadal nie jest i w dodatku mam całkowicie wykasowany pakiet danych w roamingu regulowanym. Wysłałem dziś do DOK maila z prośbą o przekazanie go do osoby, która rozpatrywała reklamację i miała w systemie aktywować wczoraj odpowiedni pakiet, a ten miał być widoczny od dziś.
W mailu zawarłem prośbę o sprawdzenie dlaczego tak się nie stało (brak widoczności pakietu) i oczywiście korektę tego faktu w systemie. Jako, że nie można dopowiedzieć mailem na reklamację, zrobiłem nowe zgłoszenie [#1275399].
Mam nadzieję, że trafi ono do Pana konsultanta, który dopowiadał na moją reklamację, bo był bardzo rzeczowy i kompetentny i jestem pewien, że bez problemu rozwiąże ten problem :-)
fan5tomas
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 3 lut 2016, o 13:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: fan5tomas »

Dzień dobry. Dostałem info telefoniczne iż jest przygotowana oferta przedłużenia umowy. Mógłbym prosić kontakt konsultanta z DUK?
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: andrejj »

Witam
Jeśli nie jestem właścicielem numeru telefonu a tylko go użytkuje.. to w przypadku złożenia wypowiedzenia wystarczy, że właściciel napisze mi upoważnienie do zarządzania tyn numerem telefonu by móc złożyć wypowiedzenie ??
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

mpmdembi,
zrobiłem nowe zgłoszenie [#1275399].
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji.

Witaj fan5tomas,
fan5tomas pisze:Mógłbym prosić kontakt konsultanta z DUK?
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Witaj andrejj,
andrejj pisze:nie jestem właścicielem numeru telefonu a tylko go użytkuje.. to w przypadku złożenia wypowiedzenia wystarczy, że właściciel napisze mi upoważnienie do zarządzania tyn numerem telefonu by móc złożyć wypowiedzenie ??
nie. Wypowiedzenie może złożyć właściciel telefonu lub osoba posiadająca upoważnienie notarialne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ