Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj mizi11,
proszę aby mama przesłała numer telefonu, którego dotyczy sprawa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank W temacie wiadomości prośba o podanie nicka oraz dopisek "FORUM".
Witaj mkack,
prośba jak powyżej. Poproszę wówczas konsultanta o kontakt i przedstawienie wszystkich aktualnie dostępnych ofert.
proszę aby mama przesłała numer telefonu, którego dotyczy sprawa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank W temacie wiadomości prośba o podanie nicka oraz dopisek "FORUM".
Witaj mkack,
prośba jak powyżej. Poproszę wówczas konsultanta o kontakt i przedstawienie wszystkich aktualnie dostępnych ofert.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ile czasu zajmuje wprowadzenie takiego wypowiedzenia do systemu gdy zostanie wysłane pocztą ?Ewa_Plus pisze:andrejj,
- wypowiedzenie umowy może zostać wysłane pocztą, ale musi być podpisane przez właściciela numeru.
Jeśli chcesz, mogę zlecić kontakt pracownika DUK. Wyślij proszę w tym celu swój numer telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank w temacie maila zamieszczając swój nick oraz dopisek "FORUM".
Mogę prosić adres na jaki ma zostać wysłane ??
Re: Przedłużenie umowy
andrejj,
- wypowiedzenie można wysłać listem poleconym wysłany na adres:
Dział Obsługi Klienta
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
- wypowiedzenie można wysłać listem poleconym wysłany na adres:
Dział Obsługi Klienta
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
- jest to wprowadzane w kolejności zgłoszeń, najszybciej jak to możliwe.andrejj pisze:Ile czasu zajmuje wprowadzenie takiego wypowiedzenia do systemu gdy zostanie wysłane pocztą ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Jeszcze raz dzięki! Tym razem sprawa trafiła we właściwe ręce, bo powiększony pakiet pojawił się na koncie. Mam nadzieję, że nie zniknie z kolejnym cyklem rozliczeniowym, no i Polkomtel wywiąże się z wszystkich pozostałych zobowiązań reklamacyjnych :)Ewa_Plus pisze:mpmdembi,
- no to próbujemy dalej.
Przekazałam sprawę w odpowiednie ręce.
Niestety smutnym jest fakt, że klient mający rację, gdy składa normalną drogą reklamację dostaje odpowiedź negatywną, a w dodatku nikt nie czyta tekstu reklamacji (i nie ma tu znaczenia, czy reklamacja złożona telefonicznie czy mailowo). W dodatku mało który konsultant "klienta biznesowego" nie czyta tego co ma w systemie czy tekstu poprzedniej reklamacji (nawet cytowanej w mailu) przed rozwiązaniem problemu
Niemniej chyba w końcu się udało, za co jeszcze raz bardzo dziękuję
Re: Przedłużenie umowy
mpmdembi,
- cieszę się, że finalnie zakończyło się wszystko pomyślnie.
Mam nadzieję, że w przyszłości mniej już takich sytuacji będzie, ale w razie czego będziemy pomagać
- cieszę się, że finalnie zakończyło się wszystko pomyślnie.
Mam nadzieję, że w przyszłości mniej już takich sytuacji będzie, ale w razie czego będziemy pomagać
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
mam pytanie co do przedłużenia umowy.
Umowę podpisywałem 14.09.2018 na dwa lata, plus 36 rat za telefon.
Czy mogę przedłużyć umowę pół roku wcześniej (chociaż strona plusa pokazuje mi 8 miesięcy) przed zakończeniem abonamentu?
Rozumiem, że przez jakiś czas płaciłbym dwie raty za telefon (jeśłi chciałbym przedłużyć umowę z nowym telefonem)
mam pytanie co do przedłużenia umowy.
Umowę podpisywałem 14.09.2018 na dwa lata, plus 36 rat za telefon.
Czy mogę przedłużyć umowę pół roku wcześniej (chociaż strona plusa pokazuje mi 8 miesięcy) przed zakończeniem abonamentu?
Rozumiem, że przez jakiś czas płaciłbym dwie raty za telefon (jeśłi chciałbym przedłużyć umowę z nowym telefonem)
Re: Przedłużenie umowy
Witaj ogrod87,
- tak, będzie taka możliwość.
- tak, będzie taka możliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
A kiedy mogę?
Bo jak próbuje się zalogować na stronie Plusa, to jest informacja o 6 miesiącach.
A potem dostaję info, że o 8 miesiącach i nie mogę mieć zaległości na koncie.
Rachunki mam opłacone, ale dalej nie mam info.
Czyi jednak standardowe 6 msc i spróbować w drugiej części marca?
Bo jak próbuje się zalogować na stronie Plusa, to jest informacja o 6 miesiącach.
A potem dostaję info, że o 8 miesiącach i nie mogę mieć zaległości na koncie.
Rachunki mam opłacone, ale dalej nie mam info.
Czyi jednak standardowe 6 msc i spróbować w drugiej części marca?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
ogrod87,
To była nowa aktywacja czy przedłużenie umowy? Jaka data zakończenia kontraktu widnieje w mobilnej aplikacji Plus online (zakładka Twój profil)?ogrod87 pisze:Umowę podpisywałem 14.09.2018 na dwa lata
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 lut 2020, o 21:10
Re: Przedłużenie umowy
Jestem zainteresowany przedłużeniem umowy ale niestety oferta jaka została mi przedstawiona jest mniej korzystna niż ta którą mam obecnie. Konsultant dzwonił 2 tygodnie temu, miał się skonsultować z kierownikiem i do 2 dni oddzwonić. Do tej pory cisza. Po 8 latach i opłacaniu 2 numerów oczekiwałbym czegoś na tym samym lub trochę lepszym poziomie.
Re: Przedłużenie umowy
andrzej_g88,
- podeślij mi swój numer na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie wiadomości zamieszczając swój nick oraz dopisek "FORUM". Zlecę kontakt.
- podeślij mi swój numer na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank w temacie wiadomości zamieszczając swój nick oraz dopisek "FORUM". Zlecę kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Pani Ewo czy jest możliwość by Pani sprawdziła czy wypowiedzenie zostało już zarejestrowane w systemie, oraz do kiedy dokładnie mam umowę ??
Re: Przedłużenie umowy
andrejj,
- niestety nie mam dostępu do kont Klientów. Możesz jednak wysłać maila w tej sprawie na adres bok@plus.pl i wtedy konsultant to sprawdzi. Ważne, żeby w wiadomości, poza numerem telefonu, podać też swoje dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, PESEL).
Ja mogę przyśpieszyć weryfikację, jeśli podeślesz tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345).
- niestety nie mam dostępu do kont Klientów. Możesz jednak wysłać maila w tej sprawie na adres bok@plus.pl i wtedy konsultant to sprawdzi. Ważne, żeby w wiadomości, poza numerem telefonu, podać też swoje dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, PESEL).
Ja mogę przyśpieszyć weryfikację, jeśli podeślesz tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Data wygaśnięcia promocji: 14.04.2022.Joanna_Plus pisze:ogrod87,To była nowa aktywacja czy przedłużenie umowy? Jaka data zakończenia kontraktu widnieje w mobilnej aplikacji Plus online (zakładka Twój profil)?ogrod87 pisze:Umowę podpisywałem 14.09.2018 na dwa lata
Coś mi to źle wygląda, skoro przedłużyłem umowę na dwa lata we wrześniu 2018.
Innych dat w tej zakładce nie widzę
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
ogrod87,
Aby zweryfikować tę sytuację, potrzebny jest wgląd w konto numeru. Możesz to uczynić kontaktując się telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK. Wybierając tę drugą formę kontaktu, należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).ogrod87 pisze:Data wygaśnięcia promocji: 14.04.2022.
Coś mi to źle wygląda, skoro przedłużyłem umowę na dwa lata we wrześniu 2018.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ