Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 mar 2021, o 14:10
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Mam 2 abonamenty w plusie:
- Plus 70/80 (umowa do 16.03) (50% mniej za drugi numer)
- Plus 60 (umowa juz się skonczyla)
Interesuje mnie oferta na 2 numery bez telefonow i jak najnizszy abonament.
Mam 2 abonamenty w plusie:
- Plus 70/80 (umowa do 16.03) (50% mniej za drugi numer)
- Plus 60 (umowa juz się skonczyla)
Interesuje mnie oferta na 2 numery bez telefonow i jak najnizszy abonament.
Re: Przedłużenie umowy
tym wlasnie sposobem na tą chwile przeniosłem dwa numery , zlozylem w plusie dyspozycje przeniesienia 3tyg temu do premium mobile, akurat w tym czasie niby pojawila sie oferta 2xwiecej GB , dzwonilem do DUK , zostawialem proponowaną godzinę i NIKT przez te 3tyg nie oddzwonil , probowalem tak jeszcze kilka razy , taki sam efekt , mam jeszcze 8 numerów w plusie.Michal1988 pisze:TYLKO 30zl i AZ 30GB internetu? Tak! Ta oferta moze byc Twoja, zadzwon pod bezpl nr 2699 a nasz konsultant przedstawi Ci szczegoly oferty. Twoj Plus
Ok tylko jak tam się dodzwonić bo automat wywala połączenie
Przedluzenie umowy, rozmowa z konsultantem
Dzien dobry. Kilka dni temu zadzwonila do mnie Pani konsultantka z dzialu obslugi klienta z oferta przedluzenia umowy. Przedstawila oferte, ktora wydala mi sie interesujaca. Podczas rozmowy upewnialem sie kilkukrotnie ze moj program Smart Dom zostanie bez zmian z obecnymi znizkami. Pani potwierdzala ze tak bedzie.
Po godzinie rozmowy, czytaniu zgod i ich akceptacji, ponownie zapytalem o program Smart Dom i okazalo sie ze bedzie ale w gorszej wersji niz mam obecnie.
Pani konsultantka miala skontaktowac sie ze mna pozniej tego dnia po sprawdzeniu sytuacji z managerem. Kontakt nie nastapil do tej pory.
Uwazam to za niedopuszczalne, zeby wprowadzac klienta w blad w celu wyludzenia akceptacji warunkow, ktore nie sa korzystne. Jestem bardzo zawiedziony obsluga klienta.
Po godzinie rozmowy, czytaniu zgod i ich akceptacji, ponownie zapytalem o program Smart Dom i okazalo sie ze bedzie ale w gorszej wersji niz mam obecnie.
Pani konsultantka miala skontaktowac sie ze mna pozniej tego dnia po sprawdzeniu sytuacji z managerem. Kontakt nie nastapil do tej pory.
Uwazam to za niedopuszczalne, zeby wprowadzac klienta w blad w celu wyludzenia akceptacji warunkow, ktore nie sa korzystne. Jestem bardzo zawiedziony obsluga klienta.
Ostatnio zmieniony 8 mar 2021, o 14:07 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie do działu z poruszaną tematyką.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie do działu z poruszaną tematyką.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Girfli, nowy57,
w kwestii przedłużenia umów, możecie przesłać wiadomość pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodać należy słowo: FORUM oraz zawrzeć też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK, który przedstawi szczegóły przygotowanej oferty.
Witaj szulca,
najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności. Jeśli jesteś dalej zainteresowany zmianą warunków umowy, podeślij swój numer na naszą skrzynkę specjalista_plus@plus.pl, tak jak zaleciłam powyżej. Konsultant oddzwoni i zaproponuje aktualnie obowiązujące promocje.
w kwestii przedłużenia umów, możecie przesłać wiadomość pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodać należy słowo: FORUM oraz zawrzeć też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK, który przedstawi szczegóły przygotowanej oferty.
Witaj szulca,
najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności. Jeśli jesteś dalej zainteresowany zmianą warunków umowy, podeślij swój numer na naszą skrzynkę specjalista_plus@plus.pl, tak jak zaleciłam powyżej. Konsultant oddzwoni i zaproponuje aktualnie obowiązujące promocje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 lip 2020, o 10:17
Re: Przedłużenie umowy
Pssst, o tej ofercie nie wszyscy wiedza... Zadzwon pod bezpl nr 2699 a dowiesz sie jak placic za abonament TYLKO 5 zl/mies.! Z pozdrowieniami, Plus
Dzisiaj jeszcze lepiej.
Dzisiaj jeszcze lepiej.
nowy57 pisze:tym wlasnie sposobem na tą chwile przeniosłem dwa numery , zlozylem w plusie dyspozycje przeniesienia 3tyg temu do premium mobile, akurat w tym czasie niby pojawila sie oferta 2xwiecej GB , dzwonilem do DUK , zostawialem proponowaną godzinę i NIKT przez te 3tyg nie oddzwonil , probowalem tak jeszcze kilka razy , taki sam efekt , mam jeszcze 8 numerów w plusie.Michal1988 pisze:TYLKO 30zl i AZ 30GB interntu? Tak! Ta oferta moze byc Twoja, zadzwon pod bezpl nr 2699 a nasz konsultant przedstawi Ci szczegoly oferty. Twoj Plus
Ok tylko jak tam się dodzwonić bo automat wywala połączenie
Re: Przedłużenie umowy
Czy można prosić o kontakt w sprawie przedłużenia umowy?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Raver,
jeżeli jesteś zainteresowany rozmową na temat przedłużenia umowy, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK.
jeżeli jesteś zainteresowany rozmową na temat przedłużenia umowy, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Odnośnie przedłużenia to obecnie posiadam umowę na czas nieokreślony w cenie 49,99 zł w taryfie JA+59,99, pakiet transferu danych 5 GB,szczególnie zależy mi na zwiększeniu pakietów GB i zmniejszeniu ceny za abonament tak by nie wpłynęło to na promocje smartdom3 dla tv w cyfrowym polsacie.Marta_Plus pisze:Raver,
jeżeli jesteś zainteresowany rozmową na temat przedłużenia umowy, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK.
Wiadomość wysłana na: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
Pozdrawiam.
EDYCJA:
Mam jeszcze pytanie formalne czy potrzeba będzie złożyć pisemne wypowiedzenie umowy? Jeśli tak to czy można to zrobić drogą elektroniczną poprzez konto na plusonline lub e-mail?
Ostatnio zmieniony 18 mar 2021, o 17:18 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połaczono posty- post pod postem.
Powód: Połaczono posty- post pod postem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Raver,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.Raver pisze:Wiadomość wysłana na: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
Tak, jeśli zdecydujesz się na rozwiązanie umowy.Raver pisze:Mam jeszcze pytanie formalne czy potrzeba będzie złożyć pisemne wypowiedzenie umowy?
Wniosek można przesłać pod adres: bok@plus.pl"target="_blank. E - mail powinien zostać wysłany z adresu, na który kierowane są faktury lub z adresu podanego przy zawieraniu umowy.Raver pisze:Jeśli tak to czy można to zrobić drogą elektroniczną poprzez konto na plusonline lub e-mail?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Czy korzystając z tej nowej promocji podwojenie gigabajtów w ramach przedłużenia umowy na abonament telefoniczny w kwocie 50 zł. i 24 GB transferu danych posiadając jako drugą usługę telewizję satelitarną w cyfrowym polsacie zrabatowaną o 50% w programie smartdom 3 przedłużając umowę na abonament dalej utrzymam rabat 50% na tv satelitarną?. Pytam dlatego że konsultant z DUK przedstawiając mi tą promocję przedłużeniowa w ramach aneksu poinformował mnie że smartdom 3 zmieni się na smartdom 4,5 poinformował mnie również, że w ramach smartdom 4,5 utrzymam rabaty ze smartdom 3. Czy to jest możliwe? Proszę o informacje w tym temacie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Raver,
z pozycji forum nie mamy podglądu do konta numeru, aby wyjaśnić kwestię naliczenia rabatu na Twoim numerze.
Prześlij proszę zgłoszenie, wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) na bok@plus.pl"target="_blank.
Jeżeli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mamy podglądu do konta numeru, aby wyjaśnić kwestię naliczenia rabatu na Twoim numerze.
Prześlij proszę zgłoszenie, wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) na bok@plus.pl"target="_blank.
Jeżeli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przedłużenie umowy z Huawei P30 Pro 8/256.
Witam,
Jestem zainteresowany przedłużeniem umowy z Huawei P30 Pro 8/256, wiem że w systemach nie ma już tego modelu natomiast niektóre punkty sprzedaży go posiadają/mogą sprowadzić. Żaden inny model mnie nie interesuje. Mogę też przedłużyć umowę przez DUK, oczywiście istotna jest też cena.
Jestem zainteresowany przedłużeniem umowy z Huawei P30 Pro 8/256, wiem że w systemach nie ma już tego modelu natomiast niektóre punkty sprzedaży go posiadają/mogą sprowadzić. Żaden inny model mnie nie interesuje. Mogę też przedłużyć umowę przez DUK, oczywiście istotna jest też cena.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2021, o 14:04 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Martez,
Martez pisze:Jestem zainteresowany przedłużeniem umowy z Huawei P30 Pro 8/256
niestety ten model apartu jest niedostępny w tym kanale sprzedaży.Martez pisze: Mogę też przedłużyć umowę przez DUK
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Zawierałem umowę przedłużenia na 2 numery które miały być aktywne od nowego okresu rozliczeniowego niestety sprawdzając pakiety umowa została przedłużona tylko na jeden numer. Dzwoniąc oświadczono mi że nie potwierdziłem smsem jednego z numerów . Ręki obciąć sobie nie dam ale uważam że potwierdziłem . W umowie miałem mieć zniżkę przez pół roku ( utrzymanie klienta ) na dwa numery . Teraz oferują mi zniżkę tylko na 2 miesiące . Pani konsultant przekierowuje moje telefony do działu utrzymania klienta lecz tam połączenia się kończą z informacją że oddzwonią . Czy można jakoś to przyśpieszyć ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
aqua,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ