Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
aqua
PlusManiak
Posty: 102
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 mar 2011, o 13:17

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: aqua »

Poszło dziękuję.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

aqua,
aqua pisze:Poszło dziękuję.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt w sprawie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
barylax
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 31 mar 2014, o 22:38

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: barylax »

Mam pytanie, kto pracuje w dziale utrzymania klienta?? Dzieci z przedszkola??
Skończyła nam się umowa 2 numery, w między czasie zrobiłem małe rozeznanie w temacie, dzwoni konsultant z super oferta dla stałych klientów na przedłużenie gorsza jak zaproponowaliście dla nowego klienta, połączy z DUK tam nikt nie odebrał, potem raz ktoś dzwonił z nie odebrałem, odzownilem był to duk ale niby wszyscy zajęcia teraz, ze 2 razy dziennie dzowni ten sam numer 1 sygnał i sie rozłącza rozumiem taki standard w zatrzymywaniu klienta?? Dziękuję za taki piękny gest i ofertę z pewnością inni z nowego klienta sie ucieszą żonę po 20 latach można zmienić to i sieć tez sie da
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

barylax,

najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności. Prześlij proszę numery telefonów, których dotyczy przedłużenie umowy wraz z numerem kontaktowym pod adres: specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika). Wówczas zlecę pilny kontakt konsultanta DUK, abyś mógł porozmawiać w sprawie szczegółów przygotowanej oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Damian2016
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Damian2016 »

Witam, czy mógłbym otrzymać propozycję oferty przedłużenia umowy abonamentowej telefonu, ofertę prosiłbym o przesłanie na mój email.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Damian2016,
Damian2016 pisze:ofertę prosiłbym o przesłanie na mój email.
Niestety z pozycji forum nie mamy możliwości przesłania do Ciebie oferty na adres e-mail.
Ale możesz na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank przesłać numer telefonu, na którym kończy się umowa (+ewentualny numer kontaktowy). Wówczas będziemy mogli zlecić kontakt naszego konsultanta, który oddzwoni i przedstawi szczegóły aktualnie dostępnej oferty.
Edycja: w temacie wiadomości dodaj proszę słowo: FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek129
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 11 lut 2016, o 10:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maciek129 »

Witam,
czy mogę prosić o kontakt DUK, chodzi o przedłużenie umowy dla moich dwóch numerów
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj maciek129,

prześlij proszę numery telefonów, których dotyczy przedłużenie umowy wraz z numerem kontaktowym na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika. Poproszę wówczas konsultanta o kontakt i przedstawienie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek129
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 11 lut 2016, o 10:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maciek129 »

Joanna_Plus pisze:Witaj maciek129,

prześlij proszę numery telefonów, których dotyczy przedłużenie umowy wraz z numerem kontaktowym na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika. Poproszę wówczas konsultanta o kontakt i przedstawienie oferty.

Dziękuję, wiadomość wysłana.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

maciek129,
maciek129 pisze:adomość wysłana.
Wiadomość dotarła. Dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jwis82
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 maja 2021, o 22:32

Koniec umowy z PLus

Post autor: jwis82 »

W styczniu 2021 skończyła mi się umowa na abonament 2 telefonów z internetem , oraz internet z urządzeniu mobilnym . Miałem dzisiaj telefon z punktu Plus , że jeśli nie podpiszę umowy w punkcie w moim mieście to wszystkie zniżnki i profity będą anulowane. Jak rozwiązać ten problem ? Z infolinii nikt do mnie dzwonił , tylko z puntu stacjonarnago w moim mieście , a wiem , że oni mają mniej statysfakcjonujące oferty .
Ostatnio zmieniony 24 maja 2021, o 09:58 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Koniec umowy z PLus

Post autor: wlo »

Umowa stała się umową na czas nieoznaczony i jeśli miałeś jakieś ulgi albo dodatkowe pakiety itp. na czas kontraktu terminowego, już zostały "anulowane" - jeśli mówisz o styczniu. Nic więcej nie mogą anulować.
Człowiek, który dzwonił nie jest konsultantem, jest pracującym u operatora oszustem po prostu ;-)
Damian2016
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Damian2016 »

Jak nazwać tą sytuację? Udałem się do salonu Plusa w celu przedłużenia umowy telefonu. Pan poinformował mnie, że mam 8GB internetu w obecnej umowie, zwątpiłem bo wydawało mi się, że napewno o 2GB więcej, nawet Panu pokazałem, że w aplikacji mam 10GB, Pan mi zasugerował, że napewno mam 8GB, zapytałem się czy może mi wzrosnąć ilość przy przedłużeniu umowy o te 2GB niestety nie... dostałem darmowe mmsy ale to nie było nic związanego z pakietem internetowym. Po odnalezieniu w domu umowy oczywiście widnieje, że miałem i jeszcze mam przed przedłużeniem umowy 10GB internetu a nie 8GB jak mnie Pan z salonu poinformował...
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ron »

@Damian2016, zrób screena z aplikacji z GB.
Damian2016
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Damian2016 »

Tak to wygląda z poziomu aplikacji
Załączniki
Screenshot_20210522-190428_Plus online.jpg
ODPOWIEDZ