Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ron
- V.I.P.
- Posty: 1189
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Re: Przedłużenie umowy
Tak, miałeś 10GB. Przedłużyłeś umowę ? Ile masz mieć GB?
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:02
Re: Przedłużenie umowy
Teraz wiem, że 10GB miałem mam i powinienem mieć nie mniej.Ron pisze:Tak, miałeś 10GB. Przedłużyłeś umowę ? Ile masz mieć GB?
Tak, 8GB bo taka oferta była, 10GB nie było szans otrzymać...
Re: Koniec umowy z PLus
Na infolinię jest bardzo ciężko się dodzwonić , a ja chciałabym podpisać nową umowę na tych samych warunkach lub lepszych , rozwam dodanie jeszcze jednego numeru na abonament i w niedalekiej przyszłości cyfrowy polsat i interenet
Re: Koniec umowy z PLus
Musisz poczekać do poniedziałku, kiedy na forum pojawią się Specjaliści Plusa. W weekendy nie pracują.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
jwis82,
trudno mi powiedzieć jaka była przyczyna takiej sytuacji .
Damian2016,Joanna_Plus pisze:prześlij proszę numery telefonów, których dotyczy przedłużenie umowy wraz z numerem kontaktowym na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika. Poproszę wówczas konsultanta o kontakt i przedstawienie oferty.
trudno mi powiedzieć jaka była przyczyna takiej sytuacji .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:02
Re: Przedłużenie umowy
Ewidentnie ten Pan coś chciał dla siebie ugrać bo napewno nie jest po stronie klienta, nie wydaje mi się żeby przed monitorem nie wiedział co czyta, nic już z tym nie zrobię, bardzo się zraziłem przez taką sytuację
Sprzedaż telefonu otrzymanego po przedłużeniu umowy
Witajcie. Niedawno przedłużyłem umowę oraz dobrałem telefon do abonamentu. Telefon miał być prezentem niespodzianką dla bliskiej osoby, ale okazało się, że kilka dni wcześniej zakupiła nowy telefon. Czy mogę sprzedać ten telefon np w lombardzie? Raty za sprzęt są doliczone do mojego abonamentu więc z automatu będą one spłacane wraz z rachunkiem za abonament. Nie chciałbym mieć nieprzyjemności dlatego wolałem upewnić się jak to wygląda w świetle prawa.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj joopla,
z telefonu możesz korzystać dowolnie i dysponować nim. Należy jednak pamiętać, że każdy sprzęt kupowany na raty w sieci Plus pozostaje własnością operatora, aż do czasu całkowitej spłaty jego ceny.
z telefonu możesz korzystać dowolnie i dysponować nim. Należy jednak pamiętać, że każdy sprzęt kupowany na raty w sieci Plus pozostaje własnością operatora, aż do czasu całkowitej spłaty jego ceny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Cześć
Ma prosbę do specjalisty plusa o spowodowanie kontaktu ze mną DUK.
Na infolinie trudno się dodzownić do konsultanta po wypowiedzeniu umowy dostałem pismo z plusa że jest dla mnie jakaś fajna oferta bo Pani w punkcie obsługi klienta słabo się starał może cofnę wypowiedzenie
Pozdrawiam
Ma prosbę do specjalisty plusa o spowodowanie kontaktu ze mną DUK.
Na infolinie trudno się dodzownić do konsultanta po wypowiedzeniu umowy dostałem pismo z plusa że jest dla mnie jakaś fajna oferta bo Pani w punkcie obsługi klienta słabo się starał może cofnę wypowiedzenie
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj rick,
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK.
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzięki za szybko reakcje
Poszło mailem
Pozdrawiam
Poszło mailem
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
rick,
dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam prośbę o kontakt.
dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
dzięki konsulat zadzwonił tego samego dnia popołudniu i się dogadaliśmy umowa przedłożona warunki do przyjęcia
dzięki konsulat zadzwonił tego samego dnia popołudniu i się dogadaliśmy umowa przedłożona warunki do przyjęcia
Re: Przedłużenie umowy
Witam mam pytanie dotyczące umowy na czas określony jeżeli abonent zdecyduje się wypowiedzieć umowę wcześniej jakie są konsekwencje .
W bazie wiedzy plusa znalazłem taki zapis ,,W przypadkach gdy czas trwania umowy jest oznaczony, w razie wcześniejszego wypowiedzenia przez Abonenta umowy, POLKOMTEL może obciążyć Abonenta kosztami wynikającymi z tego tytułu. Zakres kosztów będzie określony w zawieranej umowie."
W mojej umowie nie znalazłem żadnego zapisu jakie to są koszty tylko że przyznano ulgę 1200 zł i pakiet taryfowy PLUS60(8SM30) .
W bazie wiedzy plusa znalazłem taki zapis ,,W przypadkach gdy czas trwania umowy jest oznaczony, w razie wcześniejszego wypowiedzenia przez Abonenta umowy, POLKOMTEL może obciążyć Abonenta kosztami wynikającymi z tego tytułu. Zakres kosztów będzie określony w zawieranej umowie."
W mojej umowie nie znalazłem żadnego zapisu jakie to są koszty tylko że przyznano ulgę 1200 zł i pakiet taryfowy PLUS60(8SM30) .
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj rick,
super , dziękuję za informację.
Witaj Jack18,
jeśli numer jest objęty warunkami promocji, to zostanie naliczona kara umowna za niedotrzymanie warunków promocji.
super , dziękuję za informację.
Witaj Jack18,
Jack18 pisze:mam pytanie dotyczące umowy na czas określony jeżeli abonent zdecyduje się wypowiedzieć umowę wcześniej jakie są konsekwencje .
jeśli numer jest objęty warunkami promocji, to zostanie naliczona kara umowna za niedotrzymanie warunków promocji.
Z pozycji forum nie mamy wglądu do konta, ale możesz przesłać zapytanie w tej sprawie wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują te informacje. Jeśli podasz numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.Jack18 pisze:W mojej umowie nie znalazłem żadnego zapisu jakie to są koszty
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ