Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 gru 2021, o 14:52
Re: Przedłużenie umowy
To po co to forum? Przecież wszystko szczegółowo opisałem.
Re: Przedłużenie umowy
Przecież podpisywałeś wypowiedzenie, gdzie należy zaznaczyć na koniec okresu promocyjnego.Bertling pisze:Dzień dobry,
W dniu 17.11.2021 r. złożyłem wypowiedzenie umowy, która kończy się 14.01.2022 r. Pani z salonu zdziwiła się, że już mogę, że trochę szybko, ale na maila już 7.10 przyszło mi, że mogę. Dzwoniła do konsultanta i też potwierdził, że już mogę to zrobić. Wydrukowała wypowiedzenie. Dzisiaj przyszło mi pismo, że 21.12 umowa zostanie rozwiązana.
Kara może być w takiej sytuacji, ale niewielka, co najwyżej jeden abonament. Do końca nie wiem jaka jest sytuacja na koncie, dlatego jesteś poproszony o rejestrację zgłoszenia.Bertling pisze: 1.Czy nie chcą czasem wcisnąć mi jakiejś kary? Trochę się obawiam, bo płacę regularnie.
Przed wskazaną datą wyłączenia numeru, wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści PRZENIES na numer 80107 (dotyczy osób indywidualnych).Bertling pisze: 2. Rozumiem, że po 21.12 dezaktywują mi kartę SIM i będę musiał ponownie udać się do Plus w celu jej rejestracji?
Tutaj szczegóły - Link
Re: Przedłużenie umowy
Witam, Za około miesiąc kończą się mi umowy na dwa numery. Natomiast na dwa numery umowy skończyły się już kilka miesięcy temu. Wypowiedzenie zostało wysłane gdyż szanowny Plus nie ma ochoty na przedstawienie konkretnej oferty. Czy jest możliwość aby ktoś z DUK skontaktował się w celu przedstawienia oferty? Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj speedy123,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.speedy123 pisze:Czy jest możliwość aby ktoś z DUK skontaktował się w celu przedstawienia oferty?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Niestety, tydzień minął i nikt się nie kontaktował...Basia_Plus pisze:Witaj esowa,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.esowa pisze:przed momentem wysłałem maila.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
esowa,
już zleciłam pilny kontakt konsultanta w Twojej sprawie.
już zleciłam pilny kontakt konsultanta w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt DUK w sprawie przedłużenia umowy.
Wypełniałem formularz już tydzień temu.
Zero odzewu.
Na dwa numery umowa się zakończyła, dwa kolejne jeszcze trwa.
Pozdrawiam
Wypełniałem formularz już tydzień temu.
Zero odzewu.
Na dwa numery umowa się zakończyła, dwa kolejne jeszcze trwa.
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
mochab81,
Wiadomość od Ciebie niestety nie dotarła na naszą skrzynkę specjalista_plus@plus.pl. Prześlij ją proszę ponownie, pamiętając, aby w temacie wiadomości dodać słowo: FORUM oraz zawrzeć też swoją nazwę użytkownika.mochab81 pisze:Proszę o kontakt DUK w sprawie przedłużenia umowy.
Wypełniałem formularz już tydzień temu.
Zero odzewu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, proszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia umowy.
Wiadomość e-mail wysłana na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank.
Pozdrawiam.
Wiadomość e-mail wysłana na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank.
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj an0nymes,
wiadomość dotarła, dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
wiadomość dotarła, dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wiadomość na maila wysłana, proszę aby ktoś z DUK się ze mną skontaktował w sprawie przedłużenia umowy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
pills,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.pills pisze:Wiadomość na maila wysłana
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt DUK, wysłałem dane na priv.
Próbowałem przeprocesować cesję w salonie stacjonarnym jednak dostaję sprzeczne informacje DUK<->Salon Plusa.
Próbowałem przeprocesować cesję w salonie stacjonarnym jednak dostaję sprzeczne informacje DUK<->Salon Plusa.
Re: Przedłużenie umowy
wysłałem wiadomość na mail ;)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
mati55, dawid1302,
dziękuję Wam za wiadomości - zleciłam kontakt konsultanta DUK.
dziękuję Wam za wiadomości - zleciłam kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ