Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

konrad12601,

oferta będzie dostępna najwcześniej 8 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TPiotr
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TPiotr »

Proszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia kolejnej umowy :)
Maila już wysłałem nr. zgłoszenia: #290613
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

TPiotr,
TPiotr pisze:Proszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia kolejnej umowy :)
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mizi11
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 9 lut 2018, o 18:15
Lokalizacja: MIelec

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mizi11 »

Witam serdecznie, posiadam w Plusie dwa nr na abonament, które wraz z sierpniem przeszły na ofertę bezterminową po zakończeniu kontraktu. Interesowały by mnie nowe umowy (lepsze warunki kontraktu) z fakturą na oba numery. Nie interesują mnie telefony więc w grę wchodzą same karty sim. Dział plus już kontaktował się ze mną kilkukrotnie lecz warunki były dużo gorsze niż posiadane przez mnie lub oferowane przez konkurencję (Interesują mnie podobne warunki jak w waszej podsieci PLUSH, czyli no limit rozmowy kom/stacjonarne no limit sms/mms i 8-12GB internetu na mc na każdy numer). Jeżeli nie dojdziemy do porozumienia będę zmuszony po tak długim okresie zrezygnować z waszej sieci i migrować do konkurencji, a szkoda by było zrywać tak wieloletnią współpracę.

Pozdrawiam
Marcin
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mizi11,

podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mizi11
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 9 lut 2018, o 18:15
Lokalizacja: MIelec

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mizi11 »

Mail wysłany czekam na kontakt. :-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

mizi11,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam już do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matti100
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 27 sty 2015, o 08:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: matti100 »

Obecnie posiadam Tv w Cyfrowym Polsacie i jest ona produktem uprawniajacym w programie Smartdom. Posiadam dwa abonamenty w Plusie z tym ze jeden jest rabatowany 50% z racji programu Smartdom.Koniec tej umowy przypada na 09.2019 z kolei drugi numer nie wchodzacy w sklad Smartdomu moge przedluzyc juz teraz. Pierwsze pytanie jest takie czy jezeli teraz przedluze umowe na ten numer to dostane jakas znizke. Drugie pytanie mam takie czy jezeli teraz przedluze ta umowe na kwote min. 50 zl to czy po przedluzeniu drugiego numeru w 09.2019 roku otrzymam znizke 50% i czy ta druga umowa bedzie mogla byc przedluzona na dowolna kwote czy rowniez w wysokosci 50 zl.
mizi11
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 9 lut 2018, o 18:15
Lokalizacja: MIelec

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mizi11 »

Proszę o informację jak złożyć rezygnację/ewentualnie przeniesienie nr na kartę. Warunki proponowane przez dział utrzymania klienta są śmieszne i po dzisiejszej rozmowie mocno się zastanawiam jednak na przeniesieniem numerów.

Pozdrawiam Marcin
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

matti100,

już odpisaliśmy Ci w tym wątku:
viewtopic.php?f=98&t=16460&p=243721#p243721.

mizi11,

wypowiedzenie umowy można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres Polkomtel Sp, z o.o. ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, z dopiskiem "Rezygnacja z usług". Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym zlecono rezygnację.
Pismo oczywiście powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.


Informacje na ten temat przejścia do oferty na kartę znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TPiotr
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TPiotr »

Proszę o ponowny kontakt z DUK, gdyż jeszcze nikt nie zadzwonił z ofertą. Może to wina tego, że wybrałem telefon w kolorze (różowym), którego może nie być.

W jakich kolorach w Plusie występuje telefon Huawei P20 64GB+głośnik CM51 ?
Zależy mi na kolorze różowym lub fioletowym (fioletowo-zielonym).
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

TPiotr,
TPiotr pisze:Proszę o ponowny kontakt z DUK
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o ponowny kontakt.
TPiotr pisze:W jakich kolorach w Plusie występuje telefon Huawei P20 64GB
Telefon jest dostępny w kolorze czarnym i niebieskim.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TPiotr
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TPiotr »

Dziś na stronie Plus'a pojawił się telefon Huawei P20 64GB+głośnik CM51 w kolorze różowym.
Czy ten kolor jest już dostępny czy to błąd na stronie?

Prosiłbym o sprawdzenie mojego zgłoszenia nr. #293543, gdyż jeszcze nikt nie zadzwonił z DUK.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

TPiotr,
TPiotr pisze:Dziś na stronie Plus'a pojawił się telefon Huawei P20 64GB+głośnik CM51 w kolorze różowym.
sklep internetowy i sprzedaż telefoniczna posiadają inne stany magazynowe. Tym samym telefon, który aktualnie jest na www może być niedostępny w przypadku zamówień telefonicznych.
TPiotr pisze:gdyż jeszcze nikt nie zadzwonił z DUK.
Ponowiłam do konsultanta DUK, prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: andrejj »

Witam
Został mi 1 miesiąc do końca umowy, proszę o kontakt z DUK
ODPOWIEDZ