Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
piekny78,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dlaczego nie można przedłużyć umowy bezpośrednio przez stronę Plusa, jak kiedyś?
Wybrać opcję, porównać i zamówić?
Trzeba zostawić dane kontaktowe i liczyć, że ktoś się odezwie (po trzech razach - dałem sobie spokój), albo jechać specjalnie do punktu Plusa?
Wybrać opcję, porównać i zamówić?
Trzeba zostawić dane kontaktowe i liczyć, że ktoś się odezwie (po trzech razach - dałem sobie spokój), albo jechać specjalnie do punktu Plusa?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Zostawiałem trzy razy.
To chyba nie do mnie należy, aby się dobijać, aż łaskawcy zadzwonią z propozycją przedłużenia umowy?
To chyba nie do mnie należy, aby się dobijać, aż łaskawcy zadzwonią z propozycją przedłużenia umowy?
Re: Przedłużenie umowy
Jeśli rzeczywiście chcesz przedłużyć... to do Ciebie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
ogrod87,
Basia poleciła kontakt z obsługą sklepu internetowego, aby tam zweryfikować przyczynę braku widoczności Twojej oferty na stronie www. Pracownicy mając wgląd w system i konto numeru, sprawdzą skąd taka sytuacja.
Basia poleciła kontakt z obsługą sklepu internetowego, aby tam zweryfikować przyczynę braku widoczności Twojej oferty na stronie www. Pracownicy mając wgląd w system i konto numeru, sprawdzą skąd taka sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Czy ktoś przedłużał umowę o abonament bez telefonu i otrzymał warunki zbliżone do ofert pre-paid?
Re: Przedłużenie umowy
Chciałbym przedłużyć umowę na 2 usługi - abonament telefoniczny + abonament na internet. Dlaczego wyświetlana oferta na stronie Plus dla nowej umowy (internet) za 50zł - 120GB a przy przedłużeniu za 50zł - 60GB? Poproszę o ofertę na przedłużenie abo - telefon+internet.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
MarPlus,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry, mam do przedłużenia dwa nr - abonament tel i internet.
wspaniała oferta, z która dzwonią z infolinii jest gorsza od tej co mialem do tej pory.
można prosić o kontakt z DUK ?
pozdrawiam
wspaniała oferta, z która dzwonią z infolinii jest gorsza od tej co mialem do tej pory.
można prosić o kontakt z DUK ?
pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj wojtasp89,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.wojtasp89 pisze:można prosić o kontakt z DUK ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
wczoraj zawarłem nową umowę przedłużenia online, po sprawdzeniu statusu zamówienia widzę wyłącznie "KPPERROR". Chciałbym dowiedzieć się co to w zasadzie oznacza. Numer mojego zamówienia to: 2020111510528162
wczoraj zawarłem nową umowę przedłużenia online, po sprawdzeniu statusu zamówienia widzę wyłącznie "KPPERROR". Chciałbym dowiedzieć się co to w zasadzie oznacza. Numer mojego zamówienia to: 2020111510528162
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj daniels,
daniels pisze:po sprawdzeniu statusu zamówienia widzę wyłącznie "KPPERROR"
Poprosiłam o weryfikację sprawy.daniels pisze:Numer mojego zamówienia to: 2020111510528162
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Proszę wyjaśnić mi taka rzecz.wczoraj stacjonarnie przedłużyłem umowę. Oferta opiewa na usługę Plus 60. Mam włączoną zieloną e-fakturę i opłata będzie wynosić 50zł(po rabacie za e-fakturę). w umowie zawarty jest zapis,że promocja na 50zł obowiązuje na 12m-cy.Cały kontrakt jest na 24 m-ce. Tu jest pytanie czy po promocyjnym okresie wskoczy mi opłata 60zl czy nadal będę płacił 50zł abonamentu? Z góry dziękuje za odpowiedź.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj czochracz,
nie wiem w jakiej promocji została zawarta ta umowa.
nie wiem w jakiej promocji została zawarta ta umowa.
Jak dokładnie brzmi ten zapis?czochracz pisze:w umowie zawarty jest zapis,że promocja na 50zł obowiązuje na 12m-cy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ