Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

piekny78,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ogrod87
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 8 sty 2013, o 17:38

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ogrod87 »

Dlaczego nie można przedłużyć umowy bezpośrednio przez stronę Plusa, jak kiedyś?
Wybrać opcję, porównać i zamówić?

Trzeba zostawić dane kontaktowe i liczyć, że ktoś się odezwie (po trzech razach - dałem sobie spokój), albo jechać specjalnie do punktu Plusa?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

ogrod87,

proszę o kontakt w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ogrod87
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 8 sty 2013, o 17:38

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ogrod87 »

Zostawiałem trzy razy.
To chyba nie do mnie należy, aby się dobijać, aż łaskawcy zadzwonią z propozycją przedłużenia umowy?
22jurek
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 20 sie 2014, o 15:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 22jurek »

Jeśli rzeczywiście chcesz przedłużyć... to do Ciebie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

ogrod87,

Basia poleciła kontakt z obsługą sklepu internetowego, aby tam zweryfikować przyczynę braku widoczności Twojej oferty na stronie www. Pracownicy mając wgląd w system i konto numeru, sprawdzą skąd taka sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emarti
PlusManiak
Posty: 119
Rejestracja: 16 maja 2014, o 11:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: emarti »

Czy ktoś przedłużał umowę o abonament bez telefonu i otrzymał warunki zbliżone do ofert pre-paid?
MarPlus
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 lis 2020, o 13:46

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MarPlus »

Chciałbym przedłużyć umowę na 2 usługi - abonament telefoniczny + abonament na internet. Dlaczego wyświetlana oferta na stronie Plus dla nowej umowy (internet) za 50zł - 120GB a przy przedłużeniu za 50zł - 60GB? Poproszę o ofertę na przedłużenie abo - telefon+internet.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

MarPlus,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wojtasp89
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 lis 2019, o 18:24

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: wojtasp89 »

Dzień dobry, mam do przedłużenia dwa nr - abonament tel i internet.
wspaniała oferta, z która dzwonią z infolinii jest gorsza od tej co mialem do tej pory.
można prosić o kontakt z DUK ?
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj wojtasp89,
wojtasp89 pisze:można prosić o kontakt z DUK ?
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniels
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 lis 2020, o 15:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: daniels »

Dzień dobry,
wczoraj zawarłem nową umowę przedłużenia online, po sprawdzeniu statusu zamówienia widzę wyłącznie "KPPERROR". Chciałbym dowiedzieć się co to w zasadzie oznacza. Numer mojego zamówienia to: 2020111510528162
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj daniels,
daniels pisze:po sprawdzeniu statusu zamówienia widzę wyłącznie "KPPERROR"
daniels pisze:Numer mojego zamówienia to: 2020111510528162
Poprosiłam o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czochracz
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 sty 2011, o 19:48
Lokalizacja: Mielec

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: czochracz »

Witam. Proszę wyjaśnić mi taka rzecz.wczoraj stacjonarnie przedłużyłem umowę. Oferta opiewa na usługę Plus 60. Mam włączoną zieloną e-fakturę i opłata będzie wynosić 50zł(po rabacie za e-fakturę). w umowie zawarty jest zapis,że promocja na 50zł obowiązuje na 12m-cy.Cały kontrakt jest na 24 m-ce. Tu jest pytanie czy po promocyjnym okresie wskoczy mi opłata 60zl czy nadal będę płacił 50zł abonamentu? Z góry dziękuje za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj czochracz,

nie wiem w jakiej promocji została zawarta ta umowa.
czochracz pisze:w umowie zawarty jest zapis,że promocja na 50zł obowiązuje na 12m-cy.
Jak dokładnie brzmi ten zapis?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ