Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mariusz9a »

kuras1001 pisze:Abonament to Plus60
Mieszkam e Szczecinie telefon wykrywa sieć 5g ale prędkość jest standardowa około 40mb.
To prędkość wewnątrz budynków, czy na zewnątrz jest to samo? Niestety częstotliwość 2600MHz jest bardzo podatna na tłumienie a jej zasięg jest stosunkowo słaby - w terenie zabudowanym zazwyczaj kilkaset metrów od nadajnika. Z docelowym 5G na częstotliwości 3x00MHz będzie jeszcze gorzej:( Jeśli to Samsung S20fe, to powinno działać menu serwisowe po wybraniu na klawiaturze kodu *#0011# i wybranie menu "stack1". Możesz zrobić zrzut ekranu (jednoczesne naciśnięcie przycisku power i głośność "-") parametrów sieci. Pewnie są dość kiepskie i stąd ta prędkość.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
piter_00
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 15:45

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: piter_00 »

Witam.
Żonie w styczniu kończy się umowa, można prosić o kontakt z Działu utrzymania klienta?

Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj piter_00,
piter_00 pisze:można prosić o kontakt z Działu utrzymania klienta?
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lukx
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 30 wrz 2016, o 19:46

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lukx »

Witajcie,

8/02 kończy się umowa. Numer jest uprawniającym w programie SmartDOM. Znajdzie się jakaś oferta by dalej z Wami zostać? :)

Pozdrawiam poświątecznie :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Lukx,
Lukx pisze:Znajdzie się jakaś oferta by dalej z Wami zostać? :)
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafal_RR
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 30 gru 2020, o 18:18

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: rafal_RR »

Witam,

12/01/2021 kończy mi się umowa. Prosiłbym o kontakt w celu ustalenia nowej umowy.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj rafal_RR,

prześlij proszę numer telefonu, na którym kończy się umowa na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prz3mazz
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 19 sty 2015, o 21:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: prz3mazz »

Dzień dobry! Mam uprzejme pytanie, od 21 grudnia obowiązują nowe przepisy dotyczące np przedłużania umowy ze strony operatora. Operator powinien skontaktować się użytkownikiem celem przedstawienia dogodnej oferty. Umowa wygasła mi w grudniu, do tej pory zero kontaktu celem przedstawienia oferty. Nie wiem czy takie coś zgłasza się od razu do UKE ?
piotrekertoip
PlusManiak
Posty: 79
Rejestracja: 27 lis 2011, o 18:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: piotrekertoip »

Wszyscy Klienci, którzy znajdują się w zasięgu stacji 5G i posiadają odpowiedni sprzęt obsługujący technologię 5G będą mogli korzystać z tej technologi do 12 stycznia 2021 r w ofertach abonamentowych i do 31 marca 2021 r w ofertach Plus na Kartę.[/quote]
Witam serdecznie. A czy nie jest tak , że klienci którzy przedłużyli umowę do końca roku na jakikolwiek abonament telefoniczny, mają możliwość korzystania z technologii 5G przez cały okres trwania umowy?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj prz3mazz,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

piotrekertoip,

obecnie w ramach obowiązującej promocji https://www.plus.pl/documents/16/180633 ... et="_blank
W ramach Promocji wszyscy Abonenci korzystający z ofert głosowych i internetowych otrzymają bezpłatny dostęp do transmisji danych w technologii 5Gw paśmieo częstotliwości 2600 MHz, lub w innym paśmie 5G obsługiwanym przez Polkomtel.(„technologia5G od Plusa”)
Jeśli promocja nie zostanie przedłużona nadal będzie można korzystać z 5G, natomiast zgodnie z powyższym regulaminem:
Transmisja danych w ramach technologii 5G od Plusa będzie rozliczana wg. posiadanych pakietów internetowych lub opłat zawartych w cennikach taryf telekomunikacyjnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prz3mazz
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 19 sty 2015, o 21:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: prz3mazz »

Basia_Plus pisze:Witaj prz3mazz,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank"target="_blank"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Niestety żadnego kontakty z Państwa strony, widać że zależy wam tylko na nowych klientach. Jak to możliwe że klient musi się prosić o kontakt żeby przedłużyć umowę a ustawa ewidentnie precyzuje że takie coś nie powinno mieć miejsca.
Koniec zabawy sprawa leci do UKE i zobaczymy może jakaś kara pieniężna was zmotywuje ze strony regulatora.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mariusz9a »

prz3mazz pisze:Jak to możliwe że klient musi się prosić o kontakt żeby przedłużyć umowę a ustawa ewidentnie precyzuje że takie coś nie powinno mieć miejsca.
Pomijając Twój problem (bo nie dlatego piszę), podasz cytat z tej ustawy? Albo który paragraf to mówi i w jakiej ustawie? Bo zaciekawiło mnie to:-)
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

prz3mazz,

z uzyskanych informacji wynika, iż kontakt w sprawie oferty został zrealizowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prz3mazz
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 19 sty 2015, o 21:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: prz3mazz »

Basia_Plus pisze:prz3mazz,

z uzyskanych informacji wynika, iż kontakt w sprawie oferty został zrealizowany.
Żadnego kontaktu nie było z waszej strony, nie wiem skąd takie kłamstwa !!!! Nie odpisywałbym na forum gdyby takowy kontakt został zrealizowany !!!!

EDIT:
mariusz9a pisze:
prz3mazz pisze:Jak to możliwe że klient musi się prosić o kontakt żeby przedłużyć umowę a ustawa ewidentnie precyzuje że takie coś nie powinno mieć miejsca.
Pomijając Twój problem (bo nie dlatego piszę), podasz cytat z tej ustawy? Albo który paragraf to mówi i w jakiej ustawie? Bo zaciekawiło mnie to:-)
To jeden z tysiąca wątków gdzie poruszany jest temat nowych zmian z 21 grudnia
https://www.gsmmaniak.pl/1190617/prawo- ... et="_blank

Co do reszty zmian odsyłam do dziennika ustaw. Trochę to dziwne że administrator forum pyta się o takie rzeczy ? Myślę że to forum oficjalnie a więc tym bardziej administratorzy i moderatorzy powinni być poinformowani o zmianach w prawie telekomunikacyjnym.
Wracają do mojej sprawy żadna z osób nie raczyła się skontaktować ze mną mimo przesłanej korespondencji e-mailowej. Reasumując nowy abonent z pewnością będzie bardziej postrzegany niż aktualny.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mariusz9a »

prz3mazz pisze:
mariusz9a pisze:
prz3mazz pisze:Jak to możliwe że klient musi się prosić o kontakt żeby przedłużyć umowę a ustawa ewidentnie precyzuje że takie coś nie powinno mieć miejsca.
Pomijając Twój problem (bo nie dlatego piszę), podasz cytat z tej ustawy? Albo który paragraf to mówi i w jakiej ustawie? Bo zaciekawiło mnie to:-)
To jeden z tysiąca wątków gdzie poruszany jest temat nowych zmian z 21 grudnia
https://www.gsmmaniak.pl/1190617/prawo- ... et="_blank

Co do reszty zmian odsyłam do dziennika ustaw. Trochę to dziwne że administrator forum pyta się o takie rzeczy ? Myślę że to forum oficjalnie a więc tym bardziej administratorzy i moderatorzy powinni być poinformowani o zmianach w prawie telekomunikacyjnym.
Wracają do mojej sprawy żadna z osób nie raczyła się skontaktować ze mną mimo przesłanej korespondencji e-mailowej. Reasumując nowy abonent z pewnością będzie bardziej postrzegany niż aktualny.
Pytam, ponieważ zaskoczyłeś mnie swoim twierdzeniem, na temat brzmienia ustawy. Dlatego poprosiłem o dokładny numer artykułu w tejże ustawie... Gdzie tam w ustawie jest napisane, że operator ma się kontaktować w celu przedłużenia umowy? Jeszcze domyślam się, że chodzi Ci o kontakt telefoniczny... Tam nic takiego nie ma. Masz zostać poinformowany, że kończy Ci się umowa i przechodzi na czas nieoznaczony, jak ją ewentualnie rozwiązać oraz zapewne dostaniesz reklamę obecnych taryf na które możesz przejść przedłużając umowę. I ma to być na nośniku trwałym, czyli być może będzie to przesłane listownie. Nigdzie nie ma słowa, że ktoś ma dzwonić i przedstawiać oferty przedłużeniowe. Takie coś nastąpi zapewnie przez dział utrzymania klienta, ale po wpłynięciu wypowiedzenia - czyli tak jak do tej pory. Mowa jest tutaj o art. 56.2.

PS. Tylko Specjaliści Plusa są oficjalnymi pracownikami operatora. A i zapewne oni, jako "szeregowi" pracownicy raczej nie mają obowiązku znać na pamięć prawa telekomunikacyjnego ;-)
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
ODPOWIEDZ