To prędkość wewnątrz budynków, czy na zewnątrz jest to samo? Niestety częstotliwość 2600MHz jest bardzo podatna na tłumienie a jej zasięg jest stosunkowo słaby - w terenie zabudowanym zazwyczaj kilkaset metrów od nadajnika. Z docelowym 5G na częstotliwości 3x00MHz będzie jeszcze gorzej:( Jeśli to Samsung S20fe, to powinno działać menu serwisowe po wybraniu na klawiaturze kodu *#0011# i wybranie menu "stack1". Możesz zrobić zrzut ekranu (jednoczesne naciśnięcie przycisku power i głośność "-") parametrów sieci. Pewnie są dość kiepskie i stąd ta prędkość.kuras1001 pisze:Abonament to Plus60
Mieszkam e Szczecinie telefon wykrywa sieć 5g ale prędkość jest standardowa około 40mb.
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Administrator
- Posty: 6154
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Przedłużenie umowy
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Żonie w styczniu kończy się umowa, można prosić o kontakt z Działu utrzymania klienta?
Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka
Żonie w styczniu kończy się umowa, można prosić o kontakt z Działu utrzymania klienta?
Wysłane z mojego HMA-L29 przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj piter_00,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.piter_00 pisze:można prosić o kontakt z Działu utrzymania klienta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witajcie,
8/02 kończy się umowa. Numer jest uprawniającym w programie SmartDOM. Znajdzie się jakaś oferta by dalej z Wami zostać? :)
Pozdrawiam poświątecznie :)
8/02 kończy się umowa. Numer jest uprawniającym w programie SmartDOM. Znajdzie się jakaś oferta by dalej z Wami zostać? :)
Pozdrawiam poświątecznie :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Lukx,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.Lukx pisze:Znajdzie się jakaś oferta by dalej z Wami zostać? :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
12/01/2021 kończy mi się umowa. Prosiłbym o kontakt w celu ustalenia nowej umowy.
Pozdrawiam
12/01/2021 kończy mi się umowa. Prosiłbym o kontakt w celu ustalenia nowej umowy.
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj rafal_RR,
prześlij proszę numer telefonu, na którym kończy się umowa na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz swoją nazwę użytkownika.
prześlij proszę numer telefonu, na którym kończy się umowa na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry! Mam uprzejme pytanie, od 21 grudnia obowiązują nowe przepisy dotyczące np przedłużania umowy ze strony operatora. Operator powinien skontaktować się użytkownikiem celem przedstawienia dogodnej oferty. Umowa wygasła mi w grudniu, do tej pory zero kontaktu celem przedstawienia oferty. Nie wiem czy takie coś zgłasza się od razu do UKE ?
-
- PlusManiak
- Posty: 79
- Rejestracja: 27 lis 2011, o 18:35
Re: Przedłużenie umowy
Wszyscy Klienci, którzy znajdują się w zasięgu stacji 5G i posiadają odpowiedni sprzęt obsługujący technologię 5G będą mogli korzystać z tej technologi do 12 stycznia 2021 r w ofertach abonamentowych i do 31 marca 2021 r w ofertach Plus na Kartę.[/quote]
Witam serdecznie. A czy nie jest tak , że klienci którzy przedłużyli umowę do końca roku na jakikolwiek abonament telefoniczny, mają możliwość korzystania z technologii 5G przez cały okres trwania umowy?
Witam serdecznie. A czy nie jest tak , że klienci którzy przedłużyli umowę do końca roku na jakikolwiek abonament telefoniczny, mają możliwość korzystania z technologii 5G przez cały okres trwania umowy?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj prz3mazz,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
piotrekertoip,
obecnie w ramach obowiązującej promocji https://www.plus.pl/documents/16/180633 ... et="_blank
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
piotrekertoip,
obecnie w ramach obowiązującej promocji https://www.plus.pl/documents/16/180633 ... et="_blank
Jeśli promocja nie zostanie przedłużona nadal będzie można korzystać z 5G, natomiast zgodnie z powyższym regulaminem:W ramach Promocji wszyscy Abonenci korzystający z ofert głosowych i internetowych otrzymają bezpłatny dostęp do transmisji danych w technologii 5Gw paśmieo częstotliwości 2600 MHz, lub w innym paśmie 5G obsługiwanym przez Polkomtel.(„technologia5G od Plusa”)
Transmisja danych w ramach technologii 5G od Plusa będzie rozliczana wg. posiadanych pakietów internetowych lub opłat zawartych w cennikach taryf telekomunikacyjnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Niestety żadnego kontakty z Państwa strony, widać że zależy wam tylko na nowych klientach. Jak to możliwe że klient musi się prosić o kontakt żeby przedłużyć umowę a ustawa ewidentnie precyzuje że takie coś nie powinno mieć miejsca.Basia_Plus pisze:Witaj prz3mazz,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank"target="_blank"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Koniec zabawy sprawa leci do UKE i zobaczymy może jakaś kara pieniężna was zmotywuje ze strony regulatora.
Re: Przedłużenie umowy
Pomijając Twój problem (bo nie dlatego piszę), podasz cytat z tej ustawy? Albo który paragraf to mówi i w jakiej ustawie? Bo zaciekawiło mnie to:-)prz3mazz pisze:Jak to możliwe że klient musi się prosić o kontakt żeby przedłużyć umowę a ustawa ewidentnie precyzuje że takie coś nie powinno mieć miejsca.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
prz3mazz,
z uzyskanych informacji wynika, iż kontakt w sprawie oferty został zrealizowany.
z uzyskanych informacji wynika, iż kontakt w sprawie oferty został zrealizowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Żadnego kontaktu nie było z waszej strony, nie wiem skąd takie kłamstwa !!!! Nie odpisywałbym na forum gdyby takowy kontakt został zrealizowany !!!!Basia_Plus pisze:prz3mazz,
z uzyskanych informacji wynika, iż kontakt w sprawie oferty został zrealizowany.
EDIT:
To jeden z tysiąca wątków gdzie poruszany jest temat nowych zmian z 21 grudniamariusz9a pisze:Pomijając Twój problem (bo nie dlatego piszę), podasz cytat z tej ustawy? Albo który paragraf to mówi i w jakiej ustawie? Bo zaciekawiło mnie to:-)prz3mazz pisze:Jak to możliwe że klient musi się prosić o kontakt żeby przedłużyć umowę a ustawa ewidentnie precyzuje że takie coś nie powinno mieć miejsca.
https://www.gsmmaniak.pl/1190617/prawo- ... et="_blank
Co do reszty zmian odsyłam do dziennika ustaw. Trochę to dziwne że administrator forum pyta się o takie rzeczy ? Myślę że to forum oficjalnie a więc tym bardziej administratorzy i moderatorzy powinni być poinformowani o zmianach w prawie telekomunikacyjnym.
Wracają do mojej sprawy żadna z osób nie raczyła się skontaktować ze mną mimo przesłanej korespondencji e-mailowej. Reasumując nowy abonent z pewnością będzie bardziej postrzegany niż aktualny.
Re: Przedłużenie umowy
Pytam, ponieważ zaskoczyłeś mnie swoim twierdzeniem, na temat brzmienia ustawy. Dlatego poprosiłem o dokładny numer artykułu w tejże ustawie... Gdzie tam w ustawie jest napisane, że operator ma się kontaktować w celu przedłużenia umowy? Jeszcze domyślam się, że chodzi Ci o kontakt telefoniczny... Tam nic takiego nie ma. Masz zostać poinformowany, że kończy Ci się umowa i przechodzi na czas nieoznaczony, jak ją ewentualnie rozwiązać oraz zapewne dostaniesz reklamę obecnych taryf na które możesz przejść przedłużając umowę. I ma to być na nośniku trwałym, czyli być może będzie to przesłane listownie. Nigdzie nie ma słowa, że ktoś ma dzwonić i przedstawiać oferty przedłużeniowe. Takie coś nastąpi zapewnie przez dział utrzymania klienta, ale po wpłynięciu wypowiedzenia - czyli tak jak do tej pory. Mowa jest tutaj o art. 56.2.prz3mazz pisze:To jeden z tysiąca wątków gdzie poruszany jest temat nowych zmian z 21 grudniamariusz9a pisze:Pomijając Twój problem (bo nie dlatego piszę), podasz cytat z tej ustawy? Albo który paragraf to mówi i w jakiej ustawie? Bo zaciekawiło mnie to:-)prz3mazz pisze:Jak to możliwe że klient musi się prosić o kontakt żeby przedłużyć umowę a ustawa ewidentnie precyzuje że takie coś nie powinno mieć miejsca.
https://www.gsmmaniak.pl/1190617/prawo- ... et="_blank
Co do reszty zmian odsyłam do dziennika ustaw. Trochę to dziwne że administrator forum pyta się o takie rzeczy ? Myślę że to forum oficjalnie a więc tym bardziej administratorzy i moderatorzy powinni być poinformowani o zmianach w prawie telekomunikacyjnym.
Wracają do mojej sprawy żadna z osób nie raczyła się skontaktować ze mną mimo przesłanej korespondencji e-mailowej. Reasumując nowy abonent z pewnością będzie bardziej postrzegany niż aktualny.
PS. Tylko Specjaliści Plusa są oficjalnymi pracownikami operatora. A i zapewne oni, jako "szeregowi" pracownicy raczej nie mają obowiązku znać na pamięć prawa telekomunikacyjnego