Poprosiłam konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.Hyperiusz478 pisze:Jeśli do piątku nie będzie dobrej oferty składam wypowiedzenia na wszystkie numery i się żegnamy z Plusem.
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Hyperiusz478,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Masz tutaj na myśli przedłużenie tej umowy oraz zmianę planu cenowego?Joanna_Plus pisze:Witaj Waniss,Waniss pisze:Czy jest możliwość zmiany umowy na Internet (inna ilość GB)
Umowa jeszcze trwa I do jej ukończenia na teraz jest jeszcze ponad rok. Czy w takim przypadku jest możliwość dodania tego O czym pisałem I zmiany ilości GB?
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Waniss,
W tym przypadku przedłużenie umowy i zmiana planu cenowego, będzie możliwa na 8 miesięcy przed końcem dotychczasowej umowy.
Jeżeli chodzi o nową aktywację, to możesz zostawić dane przez baner w moim podpisie. Oddzwoni wówczas nas konsultant i przestawi aktualnie obowiązujące promocje.
Prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują czy promocja, która obowiązuje na wspomnianym numerze, umożliwia podniesienie abonamentu i zwiększenie ilości GB w pakiecie podstawowym.Waniss pisze:zmiany ilości GB?
W tym przypadku przedłużenie umowy i zmiana planu cenowego, będzie możliwa na 8 miesięcy przed końcem dotychczasowej umowy.
Jeżeli chodzi o nową aktywację, to możesz zostawić dane przez baner w moim podpisie. Oddzwoni wówczas nas konsultant i przestawi aktualnie obowiązujące promocje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Mialem wczoraj telefon z *2699 - czyli niby nie jakas zewnetrzna agencja sciemniaczy, a przedluzeniowka Plusa. Po tej rozmowie mam kilka porad:
Nie zaczyna sie rozmowy od "bylismy umowieni na rozmowe dzis o (tu aktualny czas)", jesli jest to klamstwem, i zadnych takich ustalen wczesniej nie bylo.
Jesli klient mowi, ze chce isc w kierunku ciecia kosztow, nie proponuje mu sie abonamentu drozszego o "zaledwie 10 zl, ale jest duzo internetu".
Jesli dzwoni sie w sprawie przedluzenia umowy internetowej, nie wyskakuje sie z nielimitowanymi polaczeniami i 2 GB transferu.
Jutro leci wypowiedzenie; w sumie to zaczynam rozwazac mocne ograniczenie kontaktow z Plusem, poza pierwszym Smartdomem, na ktorym firma za wiele nie zarabia.
Nie zaczyna sie rozmowy od "bylismy umowieni na rozmowe dzis o (tu aktualny czas)", jesli jest to klamstwem, i zadnych takich ustalen wczesniej nie bylo.
Jesli klient mowi, ze chce isc w kierunku ciecia kosztow, nie proponuje mu sie abonamentu drozszego o "zaledwie 10 zl, ale jest duzo internetu".
Jesli dzwoni sie w sprawie przedluzenia umowy internetowej, nie wyskakuje sie z nielimitowanymi polaczeniami i 2 GB transferu.
Jutro leci wypowiedzenie; w sumie to zaczynam rozwazac mocne ograniczenie kontaktow z Plusem, poza pierwszym Smartdomem, na ktorym firma za wiele nie zarabia.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
zif,
najmocniej przepraszam za tę sytuację. Przykro mi, że tak wyglądała ta rozmowa. Dziękuję za powyższe sugestie, przekazałam je do wspomnianej komórki.
najmocniej przepraszam za tę sytuację. Przykro mi, że tak wyglądała ta rozmowa. Dziękuję za powyższe sugestie, przekazałam je do wspomnianej komórki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08
Re: Przedłużenie umowy
Też jestem po kolejnej rozmowie z DUK, jednak potwierdzam to co napisał kolega zif.Marta_Plus pisze:Hyperiusz478,
Poprosiłam konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.Hyperiusz478 pisze:Jeśli do piątku nie będzie dobrej oferty składam wypowiedzenia na wszystkie numery i się żegnamy z Plusem.
Jeśli na przedłużenie umowy proponuje mi się (po raz kolejny) 4 GB internetu współdzielonego na dwa numery to nie mamy o czym rozmawiać (u konkurencji na dzień dobry tańszy abo, internetu minimum 2x więcej i bez umowy).
Po weekendzie załatwiam wypowiedzenie i bye, bye.
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
Mikrofon w moim telefonie zaczął działać losowo, więc czas na nowy sprzęt i przedłużenie umowy. W tej sytuacji poproszę o kontakt najlepiej poprzez PW .
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj mikolaj78,
podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.
podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzięki, tak zrobię.Marta_Plus pisze:Witaj mikolaj78,
podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
mikolaj78,
EDYCJA: Sprawdź proszę pocztę.
Dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam Twoją prośbę do konsultanta DUK. Pozdrawiam również.mikolaj78 pisze:Dzięki, tak zrobię.
Pozdrawiam
EDYCJA: Sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt z DUK oferta która została mi przedstawiona jest gorsza od teraz co posiadam .
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
krisjax,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.krisjax pisze:Proszę o kontakt z DUK
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt z DUK, chciałbym dowiedzieć się jakie obecnie oferty przedłużeniowe na telefon i internet mi przysługują dzięki wprowadzonym dziś zmianom w pakietach.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
bart223,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.bart223 pisze:Proszę o kontakt z DUK
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Jestem klientem Plusa od 24 lat. Proszę o kontakt z DUK, zaproponowana mi oferta przez DOK nie satysfakcjonuje mnie. Rozważam zmianę operatora.